Daarom terug naar de cowboys.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:08 schreef Confetti het volgende:
De gevestigde orde is altijd al bang geweest voor het onbekende. Het oude en vertrouwde is in ieder geval corrupt en slecht gebleken voor de VS.
Leg deze eens uit. Beetje dom in deze.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:10 schreef Murdera het volgende:
Hopen dat het clinton wordtdie is nog fouter dan eichmann. Al lijkt het me interessant om te zien wat amerika doet met een presidente die in de bak zit.
http://lawnewz.com/video/(...)y-fbi-investigation/quote:
Dat zegt iedereen maar het is nog maar afwachten of het echt retoriek is. Denk dat nog meer macht hem rare stappen doet makenquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Lothiriel het volgende:
Trump gaat indien hij verkozen wordt zich veel minder radicaal opstellen hoor. Doet hij nu vooral om domme republikeintjes te paaien
deze man weetquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Lothiriel het volgende:
Trump gaat indien hij verkozen wordt zich veel minder radicaal opstellen hoor. Doet hij nu vooral om domme republikeintjes te paaien
En ook grappig hoe vooral linkse lieden hier pal achter Clinton staan. In Nederland zou Clinton als een stevig rechtse politicus gezien worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:18 schreef Hyperdude het volgende:
Nederlanders die weer eens weten wat beter is voor Amerikanen.
Als normale politici niet constant clusterfucks zouden veroorzaken, maakten malloten als Trump geen kans. Clinton is de Fred Teeven van de VS; succes er mee.
Zeker weten doe ik dat eerlijk gezegd inderdaad niet. We zullen zien of het uiteindelijk klopt of niet (als hij al verkozen raakt natuurlijk)quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:16 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat zegt iedereen maar het is nog maar afwachten of het echt retoriek is. Denk dat nog meer macht hem rare stappen doet maken
Kees van der Staaijquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:07 schreef tong80 het volgende:
SGP-Kamerlid Kees van der Staaij mengt zich liever niet in de Amerikaanse verkiezingen. ,,Als ik Amerikaan zou zijn en zou moeten kiezen tussen Donald Trump en Hillary Clinton, zou ik prompt naar Nederland emigreren."
Wie weet raakt ie idd gekozen. Ha ha haquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:21 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Zeker weten doe ik dat eerlijk gezegd inderdaad niet. We zullen zien of het uiteindelijk klopt of niet (als hij al verkozen raakt natuurlijk)
Wel het beste antwoord van allemaal jaquote:
Ken je mijn topics over hem in Onzin ?quote:
Nou je kan veel zeggen over dat heerschap maar hij lijkt één van de laatste integere politici in NL. Ook al ben ik het zo goed als over de volledige lijn oneens met z'n standpunten.quote:
Raar dat je mensen met het syndoom van Down, vrouwen en skeletten over één kam scheert.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:31 schreef Twiitch het volgende:
De vorige keren had ik wel een uitgesproken favoriet (democraten), nu moet ik echter van beide kampen helemaal niks hebben. Trump is een narcistische mongool en Clinton een eng wijf met behoorlijk wat skeletten in de kast.
Wie is 'Men' ? En welke angst ? Ik verheug me er op. Net zoals ik me verheug op 40 PVVers in de tweede kamer.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:34 schreef Infection het volgende:
En dan noemt men iemand 'angstig' wanneer iemand iets zegt over de islam of iets dergelijks.
Blijkbaar slaat de paniek onder de Wilders en Trump tegenstanders ook toe.
Nu doe je Lee Towers on-eer aan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:37 schreef Boca_Raton het volgende:
Trump - de man met een ego zo groot als z'n eigen toren.
Linksmensen op dit forum. En je verheugt je erop? Had ik niet van jou verwacht eigenlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is 'Men' ? En welke angst ? Ik verheug me er op. Net zoals ik me verheug op 40 PVVers in de tweede kamer.
Hoezo mogen mensen zich hier niet op verheugen? Mensen vinden dit prachtig. Daarom heeft bijvoorbeeld de Josti-band vaak uitverkochte zalen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Linksmensen op dit forum. En je verheugt je erop? Had ik niet van jou verwacht eigenlijk.
Ik vind het juist goed dat hij zich hier op verheugt. Ik verheug me er ook op. Maar ik had het niet van Tong verwacht.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo mogen mensen zich hier niet op verheugen? Mensen vinden dit prachtig. Daarom heeft bijvoorbeeld de Josti-band vaak uitverkochte zalen.
Oude tijden van karakters als Hilbrand Nawijn zullen herlevenquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:47 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik vind het juist goed dat hij zich hier op verheugt. Ik verheug me er ook op. Maar ik had het niet van Tong verwacht.
Ik ga lachend de ondergang tegemoet. Leer mij ironie herkennen. Je kent me niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:41 schreef Infection het volgende:
[..]
Linksmensen op dit forum. En je verheugt je erop? Had ik niet van jou verwacht eigenlijk.
Is dat ook links of rechts ?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:45 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Hoezo mogen mensen zich hier niet op verheugen? Mensen vinden dit prachtig. Daarom heeft bijvoorbeeld de Josti-band vaak uitverkochte zalen.
Zelden zo veel bull shit gelezen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:50 schreef wegmetdeEU het volgende:
Bepaalde ideeën van The Donald spreken mij zeer aan, andere ideeën weer totaal niet. Het buitenlandbeleid dat The Donald vorige week presenteerde heeft in mijn ogen de potentie voor een twee Nixon-shock, dus slecht beleid. Maar aan de andere kant heeft The Donald gezegd dat The Donald actief een oplossing wil zoeken voor het Palestina/Israël gedoe. En dat als enige republikein, de andere republikeinen vertrouwen de Palestijnen niet.
Ik verwacht dat The Donald of een tweede Reagan wordt (hij gebruikt niet voor niets de slogan 'Make America great again') of een tweede Nixon. En ik hoop, al is het maar om te laten zien dat hij niet helemaal knettergek is, een tweede Reagan.
Ik denk dat Trump en Wilders ook vast wel goede dingen zullen brengen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:49 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Oude tijden van karakters als Hilbrand Nawijn zullen herlevenLevert prachtige tv op, en in vergelijking van wat op die tv is kan de kijker zich relatief intellectueler voelen. En dat is een goede zaak.
Maar ben je het niet met me eens, dat Nederland onregeerbaar wordt met 40 pvv'ers in de Kamer? Hoeveel zetels heeft de PVV in de Eerste Kamer? En een oppositie-partij met 40 zetels, dat is toch te gek voor woorden?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:37 schreef tong80 het volgende:
[..]
Wie is 'Men' ? En welke angst ? Ik verheug me er op. Net zoals ik me verheug op 40 PVVers in de tweede kamer.
Tuurlijk. Kanibalen eten ook van een kadaver uit hongersnood.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:52 schreef Infection het volgende:
[..]
Ik denk dat Trump en Wilders ook vast wel goede dingen zullen brengen hoor.
Neen, als je het niet begrijpt moet je af en toe een boekje lezen. In jouw geval zou wikipedia al een advies zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:52 schreef tong80 het volgende:
[..]
Zelden zo veel bull shit gelezen.
Citeer je nu uit een poezie album
Ga maar slapen inderdaad. Je komt nogal vermoeid over.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:54 schreef tong80 het volgende:
[..]
Tuurlijk. Kanibalen eten ook van een kadaver uit hongersnood.
Trusten en tot morgen.
Heerlijk man. Het mondige gepeupel aan het roer. Moet echt weg nu. Maar laat er 40 PVVers zitten en het wordt hilarisch.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:53 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Maar ben je het niet met me eens, dat Nederland onregeerbaar wordt met 40 pvv'ers in de Kamer? Hoeveel zetels heeft de PVV in de Eerste Kamer? En een oppositie-partij met 40 zetels, dat is toch te gek voor woorden?
Had Eichmann het maar bij fraude gehouden. Dat had nogal wat leed gescheeld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Murdera het volgende:
[..]
http://lawnewz.com/video/(...)y-fbi-investigation/
Het is de moeite waard om zelf nog wat er over op te zoeken
40 pvv'ers zou inderdaad hilarisch zijn, tijdens Rutte 1 was het al een chaos.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:55 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heerlijk man. Het mondige gepeupel aan het roer. Moet echt weg nu. Maar laat er 40 PVVers zitten en het wordt hilarisch.![]()
Waarom? De PvdA is een paar keer oppositiepartij geweest met 50 zetels.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:53 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Maar ben je het niet met me eens, dat Nederland onregeerbaar wordt met 40 pvv'ers in de Kamer? Hoeveel zetels heeft de PVV in de Eerste Kamer? En een oppositie-partij met 40 zetels, dat is toch te gek voor woorden?
Hun adepten zullen inderdaad zeer teleurgesteld worden als blijkt dat er niets terecht komt van hun natte dromen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:15 schreef TheJanitor het volgende:
Veel wereldbeelden gaan kapot als deze mannen aan de macht komen en er helemaal niets ergs gebeurt.
Idd. Dat kan prima gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom? De PvdA is een paar keer oppositiepartij geweest met 50 zetels.
Vroeger was er ook wel minder versnippering toch? Tegenwoordig is 50 zetels halen quasi onmogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch juist. En wat betreft zijn standpunten: daar zitten veel goede tussen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen over dat heerschap maar hij lijkt één van de laatste integere politici in NL.
Die bevestiging kan Kaku wel geven, zelfs zonder het voeren van een oorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat Trump de oorlog wint en Amerika als eerste een derde wereld land zal worden.
Hoezo, 'en niet Trump'? Trump is tegen illegale migratie, niet legale. Die denkkracht komt veelal niet via de grens van Mexico binnen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die bevestiging kan Kaku wel geven, zelfs zonder het voeren van een oorlog.
bovenstaand is ook waarom ik ondanks alle ellende en mijn voorkeur voor Sanders, in elk geval hoop dat het Clinton wordt en niet Trump. Clinton zou de stekker niet uit de wetenschap trekken.
In welke tijd ook alweer?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Trump geen goede relatie heeft met de wetenschap. Zijn vlak zit meer in de BNW hoek. En wat zie je in anti-wetenschappelijke autoritaire regimes, daarin wordt op wetenschappelijk budget gekort. Of daar wordt selectief gekeken naar wat men 'wel' en geen wetenschap vindt. Trump staat mijlenver onder de wetenschap, maar wil overal bovenstaan.. dat zal wrijving geven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo, 'en niet Trump'? Trump is tegen illegale migratie, niet legale. Die denkkracht komt veelal niet via de grens van Mexico binnen hoor.
Je kunt niet eerst de narcist en racist uithangen en dan milder worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:43 schreef byah het volgende:
Ik neem aan dat Trump wat milder wordt aangezien niet alle republikeinen zo extreem rechts zijn.. Maargoed het komt wel een beetje neer op twee kwaden, misschien is Bernie nog wel de beste optie. Komt in ieder geval de smerigste campagne ooit aan..
Exact: Hillary.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef kawotski het volgende:
Blijf het toch altijd knap vinden hoe een Trump of Wilders geacht worden in staat te zijn om ons een derde wereld oorlog in te rommelen. Gewoon even de olifant in de kamer negeren kennelijk..
Met Erdogan, Wilders en Trump heb je het trio wel compleet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:07 schreef Woestijnvos het volgende:
Zie die muur aan de grens met Mexico nog gebouwd worden ook.
Met Beathoven, Erdogan en Koosvogels ook.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Met Erdogan, Wilders en Trump heb je het trio wel compleet.
Ik zal even een verkiezingsplan schrijvenquote:Op donderdag 5 mei 2016 02:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met Beathoven, Erdogan en Koosvogels ook.
Vergeet Merkel en Erdogan nietquote:
Poetin er ook nog bij om het een mooi kwartet te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Met Erdogan, Wilders en Trump heb je het trio wel compleet.
Jij begrijptquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:23 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Gewoon die hele mensheid uitroeien. Goed plan. Weg met ons, final stage.
De angstpolitiek waarvan ze de PVV beschuldigen...quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:07 schreef tong80 het volgende:
Kamerleden zijn bang voor de veiligheid in de wereld en de verhoudingen tussen Europa en de VS.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:38 schreef Impressme het volgende:
A douche and a turd
Zo denkt Trump ook, daarom maar Clinton, die neemt het misschien iets meer serieus.
Die zijn goed. Ken je deze al?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:36 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met alleen dom zijn, krijg je geen toren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:03 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb het idee dat Trump lang niet zo dom is als de media hem hier voorstellen.
Gast alsjeblieftquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Lothiriel het volgende:
Pleeg maar zelfmoord dan. Ik blijf lekker hier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:23 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Gewoon die hele mensheid uitroeien. Goed plan. Weg met ons, final stage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |