Waarom? De PvdA is een paar keer oppositiepartij geweest met 50 zetels.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:53 schreef wegmetdeEU het volgende:
[..]
Maar ben je het niet met me eens, dat Nederland onregeerbaar wordt met 40 pvv'ers in de Kamer? Hoeveel zetels heeft de PVV in de Eerste Kamer? En een oppositie-partij met 40 zetels, dat is toch te gek voor woorden?
Hun adepten zullen inderdaad zeer teleurgesteld worden als blijkt dat er niets terecht komt van hun natte dromen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:15 schreef TheJanitor het volgende:
Veel wereldbeelden gaan kapot als deze mannen aan de macht komen en er helemaal niets ergs gebeurt.
Idd. Dat kan prima gaan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Waarom? De PvdA is een paar keer oppositiepartij geweest met 50 zetels.
Vroeger was er ook wel minder versnippering toch? Tegenwoordig is 50 zetels halen quasi onmogelijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Dat zeg ik toch juist. En wat betreft zijn standpunten: daar zitten veel goede tussen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:30 schreef Lothiriel het volgende:
[..]
Nou je kan veel zeggen over dat heerschap maar hij lijkt één van de laatste integere politici in NL.
Die bevestiging kan Kaku wel geven, zelfs zonder het voeren van een oorlog.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:11 schreef Toefjes het volgende:
Ik denk dat Trump de oorlog wint en Amerika als eerste een derde wereld land zal worden.
Hoezo, 'en niet Trump'? Trump is tegen illegale migratie, niet legale. Die denkkracht komt veelal niet via de grens van Mexico binnen hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:36 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Die bevestiging kan Kaku wel geven, zelfs zonder het voeren van een oorlog.
bovenstaand is ook waarom ik ondanks alle ellende en mijn voorkeur voor Sanders, in elk geval hoop dat het Clinton wordt en niet Trump. Clinton zou de stekker niet uit de wetenschap trekken.
In welke tijd ook alweer?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:19 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Wat ik bedoel is dat Trump geen goede relatie heeft met de wetenschap. Zijn vlak zit meer in de BNW hoek. En wat zie je in anti-wetenschappelijke autoritaire regimes, daarin wordt op wetenschappelijk budget gekort. Of daar wordt selectief gekeken naar wat men 'wel' en geen wetenschap vindt. Trump staat mijlenver onder de wetenschap, maar wil overal bovenstaan.. dat zal wrijving geven.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:12 schreef LelijKnap het volgende:
[..]
Hoezo, 'en niet Trump'? Trump is tegen illegale migratie, niet legale. Die denkkracht komt veelal niet via de grens van Mexico binnen hoor.
Je kunt niet eerst de narcist en racist uithangen en dan milder worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:43 schreef byah het volgende:
Ik neem aan dat Trump wat milder wordt aangezien niet alle republikeinen zo extreem rechts zijn.. Maargoed het komt wel een beetje neer op twee kwaden, misschien is Bernie nog wel de beste optie. Komt in ieder geval de smerigste campagne ooit aan..
Exact: Hillary.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef kawotski het volgende:
Blijf het toch altijd knap vinden hoe een Trump of Wilders geacht worden in staat te zijn om ons een derde wereld oorlog in te rommelen. Gewoon even de olifant in de kamer negeren kennelijk..
Met Erdogan, Wilders en Trump heb je het trio wel compleet.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:07 schreef Woestijnvos het volgende:
Zie die muur aan de grens met Mexico nog gebouwd worden ook.
Met Beathoven, Erdogan en Koosvogels ook.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Met Erdogan, Wilders en Trump heb je het trio wel compleet.
Ik zal even een verkiezingsplan schrijvenquote:Op donderdag 5 mei 2016 02:20 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Met Beathoven, Erdogan en Koosvogels ook.
Vergeet Merkel en Erdogan nietquote:
Poetin er ook nog bij om het een mooi kwartet te maken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 01:37 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Met Erdogan, Wilders en Trump heb je het trio wel compleet.
Jij begrijptquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:23 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Gewoon die hele mensheid uitroeien. Goed plan. Weg met ons, final stage.
De angstpolitiek waarvan ze de PVV beschuldigen...quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:07 schreef tong80 het volgende:
Kamerleden zijn bang voor de veiligheid in de wereld en de verhoudingen tussen Europa en de VS.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 02:38 schreef Impressme het volgende:
A douche and a turd
Zo denkt Trump ook, daarom maar Clinton, die neemt het misschien iets meer serieus.
Die zijn goed. Ken je deze al?quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:36 schreef LelijKnap het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Met alleen dom zijn, krijg je geen toren.quote:Op woensdag 4 mei 2016 19:03 schreef luxerobots het volgende:
Ik heb het idee dat Trump lang niet zo dom is als de media hem hier voorstellen.
Gast alsjeblieftquote:
Dit.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Lothiriel het volgende:
Trump gaat indien hij verkozen wordt zich veel minder radicaal opstellen hoor. Doet hij nu vooral om domme republikeintjes te paaien
Pleeg maar zelfmoord dan. Ik blijf lekker hier.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:23 schreef zomaareenmensenzo het volgende:
Gewoon die hele mensheid uitroeien. Goed plan. Weg met ons, final stage.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |