abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_162004070
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:48 schreef Deezertje het volgende:
Dat doe ik pas als blijkt dat ik deze zomer geen papiertje krijg
Dus als ik je goed begrijp ga je geen hulp zoeken als je je diploma wel haalt?
pi_162004160
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 10:57 schreef MMunkun het volgende:

[..]

Dus als ik je goed begrijp ga je geen hulp zoeken als je je diploma wel haalt?
Niet direct, al mis ik dan wel aansluiting want ik hoor nergens meer bij en kan nergens meer schuilen.
pi_162004197
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Niet direct, al mis ik dan wel aansluiting want ik hoor nergens meer bij en kan nergens meer schuilen.
Jij hoort nu ook nergens bij en kan ook nergens schuilen.

Dus het enige verschil is dat jij je papiertje hebt en geen student meer bent, voor de rest blijft alles hetzelfde:
- geen aansluiting
- geen vrienden
- geen relatie
- klotepersoonlijkheid
- onzeker
- ASS beheerst je leven
Etc.

Psy-cho-loog.
pi_162004285
quote:

[..]

En daarom is een psycholoog dus een betere optie.
pi_162004297
Wat vinden je ouders hier eigenlijk van? Hebben die je niet verteld dat het de hoogste tijd is voor een psycholoog?
pi_162004350
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:11 schreef DoubleDip het volgende:
Wat vinden je ouders hier eigenlijk van? Hebben die je niet verteld dat het de hoogste tijd is voor een psycholoog?
Die zien een diploma als vooruitgang. Die denken dat ik straks slaag, maar ik weet dat er nog heel wat hobbels zijn voor het echt definitief zo is.
pi_162004371
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Die zien een diploma als vooruitgang. Die denken dat ik straks slaag, maar ik weet dat er nog heel wat hobbels zijn voor het echt definitief zo is.
Waarom wil jij je probleem niet erkennen en naar een psycholoog gaan? Schaam je ervoor?
pi_162004422
quote:
ik hoor nergens meer bij en kan nergens meer schuilen
En hoe zie je je leven dan voor je? Ik neem aan dat je het zelf ook niet zit zitten om dag in dag uit alleen maar series te kijken...
pi_162004427
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:17 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Waarom wil jij je probleem niet erkennen en naar een psycholoog gaan? Schaam je ervoor?
Nee, maar het kost alleen maar tijd en dat heb ik nu hard nodig wil ik nog een kans maken op het diploma. Deadline is over 3,5 week en herkansing 7,5 week maar dan blijf je de hele zomer in spanning of wel of geen diploma krijgt aangezien je verdediging eind augustus is.
pi_162004503
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar het kost alleen maar tijd
Je had een jaar geleden kunnen gaan. Dan had je waarschijnlijk nu een vriendengroepje met wie je een terrasje kon pakken de afgelopen dagen met dit weer.

quote:
en dat heb ik nu hard nodig wil ik nog een kans maken op het diploma.
Je hebt 7 dagen in de week, 24 uur in een dag, dus de komende weken zien we je ook niet meer op FOK!? De tijd heb je immers hard nodig.

quote:
Deadline is over 3,5 week en herkansing 7,5 week maar dan blijf je de hele zomer in spanning of wel of geen diploma krijgt aangezien je verdediging eind augustus is.
Nou, als je toch niks anders te doen hebt in de zomer, kan je prima twee keer een uurtje per week vrijmaken voor je psycholoog... Ik zie de zomer zelfs als een goede periode/mogelijkheid, want ik meen te hebben gelezen dat je verder niks bijzonders te doen had (op vakantie gaan, werken etc.), dus wat wilde je dan doen?
pi_162004517
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:20 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Nee, maar het kost alleen maar tijd en dat heb ik nu hard nodig wil ik nog een kans maken op het diploma. Deadline is over 3,5 week en herkansing 7,5 week maar dan blijf je de hele zomer in spanning of wel of geen diploma krijgt aangezien je verdediging eind augustus is.
En daarna?

De hele zomer wachten is natuurlijk tijd die je prima anders kan besteden.
pi_162004543
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:25 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

En daarna?

De hele zomer wachten is natuurlijk tijd die je prima anders kan besteden.
Voor de zomer weet je of je mag verdedigen dus mocht dat zo zijn, dan valt er niet veel te wachten.. je bent er dan immers al voor 99%
pi_162004551
Ik zou zelfs nú aanmelden bij de psycholoog ivm de wachttijd en je kan prima een afspraak maken wanneer het jou uitkomt, dus nadat je alles hebt afgerond.
pi_162004629
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:26 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Voor de zomer weet je of je mag verdedigen dus mocht dat zo zijn, dan valt er niet veel te wachten.. je bent er dan immers al voor 99%
Tussen voor de zomer en eind augustus zit natuurlijk een gat van.. Anderhalve maand? Heb je ongeveer 6 weken nodig voor je verdediging? Wat neemt zoveel tijd in beslag waardoor je niet naar een psycholoog kan tussentijds?

Ik begrijp het niet, want je zegt zelf dat je verder niet veel te doen hebt. :)
pi_162004676
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:26 schreef Deezertje het volgende:
dan valt er niet veel te wachten..
Er staat je dus een groot zwart gat te wachten wat betreft tijdsbesteding... Hoe denk je dit aan te kunnen pakken als je de hulp van een psycholoog niet accepteert?
pi_162004713
Ene keer is het geld, andere keer is het tijd.

Deezertje wil gewoon niet geholpen worden en wil gewoon geen aansluiting hebben en geen relatie hebben.
pi_162004720
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:15 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Maar zij zijn dus in de veronderstelling dat je snel een baan vindt, op jezelf kunt en geen hulp nodig hebt ofzo? Je papiertje halen is één ding, maar die hulp accepteren is toch wel erg belangrijk wil je daarna nog wat van je leven kunnen maken.
pi_162004741
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 11:35 schreef SantaClausNorthPole het volgende:
Ene keer is het geld, andere keer is het tijd.

Deezertje wil gewoon niet geholpen worden en wil gewoon geen aansluiting hebben en geen relatie hebben.
Denk het haast wel, overal en nergens komen smoesjes vandaan. Wat een contrast met het AA-topic. De mensen daar hebben het zeker niet makkelijk, maar doen enorm hun best om van hun problemen af te komen. Daar zou Deezer nou best een voorbeeld aan kunnen nemen.
pi_162005091
Nog plannen voor vandaag, Deezertje?
pi_162005128
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:01 schreef MMunkun het volgende:
Nog plannen voor vandaag, Deezertje?
Moederdag vieren, familiebezoek..
pi_162005159
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:

[..]

Ga eens in op de andere vragen.
pi_162005389
quote:
1s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:05 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Ga eens in op de andere vragen.
Iets met praten tegen een muur van beton
pi_162005410
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:18 schreef Toto69 het volgende:

[..]

Iets met praten tegen een muur van beton
Praat een muur van bakstenen wel terug dan?
pi_162005504
quote:
0s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:03 schreef Deezertje het volgende:
Waarom reageer je niet op de andere vragen? Het is wel heel opvallend dat een niet-confronterende vraag direct een antwoord krijgt... :N
pi_162005585
quote:
11s.gif Op zondag 8 mei 2016 12:19 schreef SantaClausNorthPole het volgende:

[..]

Praat een muur van bakstenen wel terug dan?
Nee, maar een muur van bakstenen heeft wel meer succes, daar lopen meiden ten minste nog eens tegenaan
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')