Narsingh en ook Locadia zijn niet het niveau wat je moet nastreven. Hopen dat ze allebei verkocht worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:28 schreef LosBuenosMuchachos het volgende:
[..]
Heeft een aardig schot ja, maar scoort wel te weinig. Daarbij verneukt hij ook altijd eerst 8 grote kansen en mogelijkheden alvorens eens te scoren.
So close...yet sooooo far away.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:33 schreef BadderHaring het volgende:
Nog maar 1 goal verwijderd van de titel.
Wat zei ik jullie? Gefeliciteerdquote:
Denk het ook, maar heb nu toch weer hoop gekregenquote:Op zondag 8 mei 2016 15:49 schreef Nick-GizMo het volgende:
Dit gaat toch niet gebeuren, Ajax maakt hem nog wel
Ze hebben nog 20 minuten manquote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Zei het vorige week nog, er moet nog een wedstrijd gespeeld worden en ben er niet zeker van dat Ajax gaat winnen. Helaas waar.
zeik niet manquote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap. Zei het vorige week nog, er moet nog een wedstrijd gespeeld worden en ben er niet zeker van dat Ajax gaat winnen. Helaas waar.
indekken 2.0quote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:00 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Niks indekken, Ajax gaat er geen een meer maken. Je mag mijn posts er op na lezen, heb zelfs hier gereageerd op mensen die vorige week zeiden dat ze het kampioenschap hadden verspeeld, waar ik zei dat het nog niet gespeeld was en ik eigenlijk Ajax punten zag verspelen.quote:
Like I said.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap,
Ajax gaat zometeen choken.
Klopt, en ik heb gewoon gelijk. Gefeliciteerd Guus.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:07 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Een kwartier terug quote je dit ook al.
Ik wacht nog een kwartier met het aannemen van je felicitaties.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:08 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Klopt, en ik heb gewoon gelijk. Gefeliciteerd Guus.
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=276787quote:Op zondag 8 mei 2016 16:22 schreef Merode32 het volgende:
In amsterdam staan duizende mensen klaar voor de huldiging, hoe zit dat in eindhoven? Heeft iemand rekening gehouden met deze situatie?
Niemand heeft er over nagedacht dus........ Mocht het theoretisch toch gebeuren dan gaan we maandag eens nadenken en plannen. Onprofesioneel.quote:Op zondag 8 mei 2016 16:22 schreef Wazaaaaa het volgende:
[..]
http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=276787
quote:Op zondag 8 mei 2016 16:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Congrats boys we hebben het niet gered jullie zijn de echte kampioen.
Guus gefeliciteerdquote:Op zondag 8 mei 2016 16:19 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Congrats boys we hebben het niet gered jullie zijn de echte kampioen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |