Het zou toch wat zijn als Ajax vandaag bij een stand van 0-0 een onterechte strafschop krijgt in de 3e minuut van de blessure tijdquote:Op zondag 8 mei 2016 08:06 schreef Noppie2000 het volgende:
WeinigMaar zolang het kan, kan het en dus blijf (lees: probeer) ik hoop (te) houden
En die niet benutquote:Op zondag 8 mei 2016 08:08 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Het zou toch wat zijn als Ajax vandaag bij een stand van 0-0 een onterechte strafschop krijgt in de 3e minuut van de blessure tijd
Zijn wel een paar bizarre situaties mogelijk. Ajax verliest, en PSV verliest zelf ook (laatste min evt), Ajax wint met 0-2 en PSV met 0-10. Ajax krijgt bij een 3-0 voorsprong 4 rode kaarten en Ajax verliest dan automatisch met 3-0. Nou ja, goed, zo zijn er nog een aantal zieke situaties mogelijk. Ben benieuwdquote:
Dat zou natuurlijk ook prachtig zijn voor de psv supporters, maar kom op, dat gunnen we Ajax toch niet he?quote:
ook de kampioen van NL is geen groepshoofd maar ik zou graag leicester hebben ja, CSKA mag ookquote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:44 schreef XL het volgende:
[..]
Is dit jaar de kampioen weer groepshoofd? Mochten we dan het kampioensschap morgen aan ajax laten: Leicester uit pot 1 aub
De slimste en best presterende =! De beste al is het kwalitatieve verschil niet zo groot.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:05 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Genaaid door Makkeli? Wat is dat voor onzin. Ajax heeft en op onderling resultaat PSV verslagen en op doelsaldo, dus mocht Ajax vandaag winnen dan is het kampioenschap helemaal terecht van hun. Je kan niet zeggen dat Ajax kampioen is geworden uit 34 wedstrijden door 1 foutieve beslissing van de scheids. Ajax was gewoon sterker, zo moeilijk is dat toch ook weer niet te accepteren? PSV verliest in eigen huis zelf met 0-2 van Ajax. Nee, onterecht is het zeker niet. Ajax is dit seizoen gewoon echt de beste.
Inderdaadquote:Op zondag 8 mei 2016 09:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
De slimste en best presterende =! De beste al is het kwalitatieve verschil niet zo groot.
Heerlijk hoor die haat, paar weken eerder kreeg Ajax een onterechte corner tegen bij Roda die er in de laatste minuten in vloog. Daar horen we je niet over zeker? Het team dat vandaag de titel pakt is gewoon de beste, uiteindelijk verschillen Ajax en PSV nauwelijks in kwaliteit.quote:Op zondag 8 mei 2016 02:34 schreef PSVCL het volgende:
[..]
je hebt gelijk ,genaaid door Makkali helaas.
Morgen relax PSV kijken , hoef geen beelden te zien van Ajax dus ook geen studio voetbal.
Doordat Zwolle in de laatste zeven minuten terugkomt van 0-10 tot 6-10!quote:
Bedankt Hans.quote:Op zondag 8 mei 2016 08:20 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Zijn wel een paar bizarre situaties mogelijk. Ajax verliest, en PSV verliest zelf ook (laatste min evt), Ajax wint met 0-2 en PSV met 0-10. Ajax krijgt bij een 3-0 voorsprong 4 rode kaarten en Ajax verliest dan automatisch met 3-0. Nou ja, goed, zo zijn er nog een aantal zieke situaties mogelijk. Ben benieuwd
Nee ik zie Feyenoord ons niet meer inhalen.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn hier nou nog PSV fans die zenuwachtig zijn?
Ik blijf ook Kriebels hebben, maar weet dat ik straks toch wel op mijn bek ga daarmee mjaquote:Op zondag 8 mei 2016 10:07 schreef Ronzz het volgende:
Ik heb gek genoeg ook kriebels, hoewel de kans misschien 1% is.
Laten we vanmiddag geen doelsaldo-duel ervan maken, PEC uit is namelijk best lastig. Gewoon winnen met 0-2 dan is het prima.. en dan afwachten wat Ajax doet.
08-05-2016; het Wonder van Doetichem?
Echt niemand geeft een neuk. Toen werden we namelijk gewoon kampioenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op zondag 8 mei 2016 13:02 schreef HL_Dog43 het volgende:
Pleur op met dat nerveuze gedoe man, we hebben geen kans meer. He-le-maal geen kans meer. GEEN KANS NONDEJU. Minder dan 1 procent. Dit gaat niet meer gebeuren. Al weken over en uit. Niks nada noppes geen titel.Kut heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik word wel zenuwachtig als de Graafschap na 89 minuten nog niet op achterstand staat en PSV op voorsprong staat in Zwolle.quote:Op zondag 8 mei 2016 12:30 schreef TargaFlorio het volgende:
Zijn hier nou nog PSV fans die zenuwachtig zijn?
nog 8!quote:Op zondag 8 mei 2016 02:17 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Zet het nou uit je hoofd. We worden geen kampioen
quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap,
Ajax gaat zometeen choken.
Wanneer spelen die?quote:Op zondag 8 mei 2016 15:22 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Gefeliciteerd met het kampioenschap,
Ajax gaat zometeen choken.
Jinxen 2.0quote:Op zondag 8 mei 2016 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Dit is indekken op een heel nieuw niveau.
Heeft een aardig schot ja, maar scoort wel te weinig. Daarbij verneukt hij ook altijd eerst 8 grote kansen en mogelijkheden alvorens eens te scoren.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:21 schreef TehRocks het volgende:
Locadia verbaast mij af en toe nog wel met zijn scorend vermogen, heeft toch een aardig schot. Bij een subtoppertje zou ie t in de spits best aardig doen.
Mark my words.quote:Op zondag 8 mei 2016 15:27 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]![]()
Dit is indekken op een heel nieuw niveau.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |