je hebt een site waar je YouTube video's die niet al te lang geleden gedelete zijn kunt bekijkenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:14 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik keek z uit naar Braddie in Den Dungen
Ik geloofde hem echt toen hij zei dat hij vlogs nooit meer zou verwijderen. I have never been so wrong
quote:Op zondag 26 juni 2016 02:02 schreef chroestjov het volgende:
En binnen een paar dagen verschijnt er gewoon weer een schaamteloze ''Vlog #1'' waarin hij begint met de woorden: ''Hoi, ik ben Bradley en ik ga vanaf nu vloggen.''.
Echt h. Kerel post hier niet eens meer.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met braddie en zijn vlog. Zieke obsessie.
Net iets meer dan het gemiddelde jaarsalaris...quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met
De OP is geschreven door de originele TS en ik ben niet de originele TS.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:24 schreef FreekVonk het volgende:
[..]
Net iets meer dan het gemiddelde jaarsalaris...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tegen beter weten in gekeken. Mooie is dat deze binnen 4 weken ook gewoon weer weg is. Daarnaast is het de 4e keer dat hij aankondigt te gaan afvallen. Het valt allemaal in herhaling.
Hoorde jij niet met je ass op bed te liggenquote:Op maandag 27 juni 2016 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met braddie en zijn vlog. Zieke obsessie.
Wanneer ga jij een vlog beginnen over koekjes bakkenquote:Op maandag 27 juni 2016 08:57 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ja jongens en hij gaat mss ook vloggen zegt hij
Ik zou haar wel doen terwijl ze in mijn oren fluistertquote:Op maandag 27 juni 2016 04:39 schreef chroestjov het volgende:
Ik zit weer vuistdiep in de wereld van de ASMR.
hahaquote:Op maandag 27 juni 2016 09:28 schreef MAHL het volgende:
[..]
Wanneer ga jij een vlog beginnen over koekjes bakken
Zou kijken hoor
Veel rondrijden en dan spullen oppikken die van vrachtwagens zijn gevallen.quote:Op maandag 27 juni 2016 12:30 schreef Sander166 het volgende:
Die gast leeft van een Wajong. Hoe wil hij meerdere unboxings gaan doen?Zou echt te gek voor woorden zijn als hij elke week een 'unboxing' kan doen van nieuwe gadgets of elektronica.
Twee/drie weken terug kocht hij geloof ik 4 gitaren binnen een week dus houd zijn kanaal scherp in de gaten!quote:Op maandag 27 juni 2016 12:30 schreef Sander166 het volgende:
Die gast leeft van een Wajong. Hoe wil hij meerdere unboxings gaan doen?Zou echt te gek voor woorden zijn als hij elke week een 'unboxing' kan doen van nieuwe gadgets of elektronica.
Ik vlog dus, maar dit deel ik alleen op YouTube waar dit soort content online gegooid kan worden waarnaar mensen er naar kunnen zoeken.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:26 schreef chroestjov het volgende:
Een vlogger die klaagt over mensen die selfies maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |