Godverdomme.quote:
Dit is al derde keer ofzo dat hij dit doet. ik snap het ook niet. Laat het gewoon erop of upload niksquote:Op woensdag 15 juni 2016 21:19 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Lekker vlogen en dan na een week alles verwijderen... Why?
Hahaha mocht ze willen. Dom smerig wijf.quote:Op woensdag 15 juni 2016 17:56 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Is dat Mevr. Salazar?
edit: oh wacht hij heeft tegenwoordig een andere UI
quote:Op woensdag 15 juni 2016 22:41 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Hahaha mocht ze willen. Dom smerig wijf.
Dat dit fenomeen vloggen werkt. Dat is eigenlijk nog achterlijker.quote:
quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:12 schreef chroestjov het volgende:
Vlog #1.16, gefilmd vanuit de koelkast.
Tegen beter weten in gekeken. Mooie is dat deze binnen 4 weken ook gewoon weer weg is. Daarnaast is het de 4e keer dat hij aankondigt te gaan afvallen. Het valt allemaal in herhaling.quote:Op woensdag 22 juni 2016 01:12 schreef chroestjov het volgende:
Volgens mij weet hij niet wat 'ASMR' isquote:
Ik had ook geen idee.quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:20 schreef Sander166 het volgende:
[..]
Volgens mij weet hij niet wat 'ASMR' is![]()
![]()
Die .gifquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee.
Deze wereld.
[ afbeelding ]
mijn godquote:Op woensdag 22 juni 2016 01:12 schreef chroestjov het volgende:
Worden mensen hier geil van of wat?quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:51 schreef chroestjov het volgende:
Met elke muisklik word ik steeds verder de wereld van de ASMR ingezogen.
Braddie, je wordt bedankt.
Ik kreeg een ongemakkelijke boner na 5 minutenquote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:51 schreef chroestjov het volgende:
Hahahhaha, koptelefoon opgedaan voor premium experience, schrok me de touw tyfus rond minuut 4quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:51 schreef chroestjov het volgende:
Aan de comments op YouTube te zien wel, maar ik word er vooral slaperig van.quote:
Ik luister met oortjes in en dan is het alsof ze direct in je gehoorgang ligt te hijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hahahhaha, koptelefoon opgedaan voor premium experience, schrok me de touw tyfus rond minuut 4
Wtf is deze. Als ze in me oor wil hijgen moet ze naar me toe komen en mag ze op me gaan zitten, maar deze shitquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee.
Deze wereld.
[ afbeelding ]
Het afvallen gaat zeker nog niet zo goed? Hij had FOK! toch geblokkeerd trouwens?quote:
Polenbatser je leeft nog! Je bent compleet verdwenen voor me.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Het afvallen gaat zeker nog niet zo goed? Hij had FOK! toch geblokkeerd trouwens?
Ik leef nog! Veel verandering in m'n leven op het moment, dus ben onregelmatig op FOK!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Polenbatser je leeft nog! Je bent compleet verdwenen voor me.
Prima hopelijk wel positief spreek me nog eens aan op Skype als je nog Skype gebruikt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik leef nog! Veel verandering in m'n leven op het moment, dus ben onregelmatig op FOK!
Hij leeft in een web van leugens dus dat zal ook wel weer een leugen zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Het afvallen gaat zeker nog niet zo goed? Hij had FOK! toch geblokkeerd trouwens?
Afvallen GAAT FOUT !!!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:05 schreef chroestjov het volgende:
De missie om cola te drinken in Den Dungen is faliekant mislukt.
[..]
Hij leeft in een web van leugens dus dat zal ook wel weer een leugen zijn geweest.
Met dit tempo hebben we over een jaar weer een aanwas van klassieke users. Goede zaakquote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik leef nog! Veel verandering in m'n leven op het moment, dus ben onregelmatig op FOK!
Maar je zit nog wel steeds in Tsjechie?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |