Hahahhaha, koptelefoon opgedaan voor premium experience, schrok me de touw tyfus rond minuut 4quote:Op vrijdag 24 juni 2016 03:51 schreef chroestjov het volgende:
Met elke muisklik word ik steeds verder de wereld van de ASMR ingezogen.
Braddie, je wordt bedankt.
Aan de comments op YouTube te zien wel, maar ik word er vooral slaperig van.quote:
Ik luister met oortjes in en dan is het alsof ze direct in je gehoorgang ligt te hijgen.quote:Op vrijdag 24 juni 2016 21:01 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Hahahhaha, koptelefoon opgedaan voor premium experience, schrok me de touw tyfus rond minuut 4
Wtf is deze. Als ze in me oor wil hijgen moet ze naar me toe komen en mag ze op me gaan zitten, maar deze shitquote:Op donderdag 23 juni 2016 13:14 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Ik had ook geen idee.
Deze wereld.
[ afbeelding ]
Het afvallen gaat zeker nog niet zo goed? Hij had FOK! toch geblokkeerd trouwens?quote:
Polenbatser je leeft nog! Je bent compleet verdwenen voor me.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Het afvallen gaat zeker nog niet zo goed? Hij had FOK! toch geblokkeerd trouwens?
Ik leef nog! Veel verandering in m'n leven op het moment, dus ben onregelmatig op FOK!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:33 schreef Argo het volgende:
[..]
Polenbatser je leeft nog! Je bent compleet verdwenen voor me.
Prima hopelijk wel positief spreek me nog eens aan op Skype als je nog Skype gebruikt.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik leef nog! Veel verandering in m'n leven op het moment, dus ben onregelmatig op FOK!
Hij leeft in een web van leugens dus dat zal ook wel weer een leugen zijn geweest.quote:Op zaterdag 25 juni 2016 08:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Het afvallen gaat zeker nog niet zo goed? Hij had FOK! toch geblokkeerd trouwens?
Afvallen GAAT FOUT !!!quote:Op zaterdag 25 juni 2016 14:05 schreef chroestjov het volgende:
De missie om cola te drinken in Den Dungen is faliekant mislukt.
[..]
Hij leeft in een web van leugens dus dat zal ook wel weer een leugen zijn geweest.
Met dit tempo hebben we over een jaar weer een aanwas van klassieke users. Goede zaakquote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
Ik leef nog! Veel verandering in m'n leven op het moment, dus ben onregelmatig op FOK!
Maar je zit nog wel steeds in Tsjechie?quote:Op zaterdag 25 juni 2016 09:34 schreef Polenbatser het volgende:
[..]
je hebt een site waar je YouTube video's die niet al te lang geleden gedelete zijn kunt bekijkenquote:Op zondag 26 juni 2016 21:14 schreef Vox_Populi het volgende:
Ik keek z uit naar Braddie in Den Dungen
Ik geloofde hem echt toen hij zei dat hij vlogs nooit meer zou verwijderen. I have never been so wrong
quote:Op zondag 26 juni 2016 02:02 schreef chroestjov het volgende:
En binnen een paar dagen verschijnt er gewoon weer een schaamteloze ''Vlog #1'' waarin hij begint met de woorden: ''Hoi, ik ben Bradley en ik ga vanaf nu vloggen.''.
Echt h. Kerel post hier niet eens meer.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:17 schreef -supergirl- het volgende:
[..]
Wat heeft iedereen met braddie en zijn vlog. Zieke obsessie.
Net iets meer dan het gemiddelde jaarsalaris...quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:05 schreef chroestjov het volgende:
Er zijn momenteel heel wat Amerikaanse figuren die met dit grapje miljoenen per jaar binnen harken, en ook in Nederland zijn er een paar die net iets meer dan het gemiddelde jaar salaris hiermee binnen halen. Over deze mensen gaat de klacht NIET, alhoewel ik weinig heb met
De OP is geschreven door de originele TS en ik ben niet de originele TS.quote:Op maandag 27 juni 2016 01:24 schreef FreekVonk het volgende:
[..]
Net iets meer dan het gemiddelde jaarsalaris...![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 22 juni 2016 12:01 schreef Donnie-Brasco het volgende:
[..]
Tegen beter weten in gekeken. Mooie is dat deze binnen 4 weken ook gewoon weer weg is. Daarnaast is het de 4e keer dat hij aankondigt te gaan afvallen. Het valt allemaal in herhaling.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |