bedankt voor de updatequote:Op dinsdag 28 juni 2016 01:26 schreef chroestjov het volgende:
Een vlogger die klaagt over mensen die selfies maken.
Amen broeder, Amen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 16:31 schreef Azpilicueta het volgende:
Dat is allemaal een beetje onze Twingo
Ik snap echt niet hoe iemand zo blij kan zijn met zo'n kut auto. Ik zou mij kapot schamen als ik daar binnen moeten stappen. Dan ga ik liever lopend
Bedankt, nu wil ik nooit meer iets anders horen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:20 schreef chroestjov het volgende:
Hij moet hiermee ophouden, straks moet ik hem nog gaan betichten van muzikaliteit.
Het word tijd dat mensen mij ook gaan zien als iemand met wat muzikaliteit in z`n kloten.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:20 schreef chroestjov het volgende:
Hij moet hiermee ophouden, straks moet ik hem nog gaan betichten van muzikaliteit.
Dat zie ik als een compliment!quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:27 schreef luckass het volgende:
[..]
Bedankt, nu wil ik nooit meer iets anders horen.
Wat ik trouwens niet snap is hoe een werkloze WAjonger 12k kan rijden in een halfjaar? Ik rijd in totaal iedere dag 90 kilometer voor mijn werk en ik kom daar niet eens aan. Waar gaat hij in godsnaam allemaal naartoe danquote:
De laatste tijd rij ik niet meer zo veel, maar het was voornamelijk met de band weg. Dan naar groningen, dan naar Haren, dan 2x per weekweek naar Ijsselstein, dan ga je een avondje met een vriend een ritje maken en beland je in Dusseldorf, dat soort dingen.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:31 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Wat ik trouwens niet snap is hoe een werkloze WAjonger 12k kan rijden in een halfjaar? Ik rijd in totaal iedere dag 90 kilometer voor mijn werk en ik kom daar niet eens aan. Waar gaat hij in godsnaam allemaal naartoe dan
mister-bombasticquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:35 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
De laatste tijd rij ik niet meer zo veel, maar het was voornamelijk met de band weg. Dan naar groningen, dan naar Haren, dan 2x per weekweek naar Ijsselstein, dan ga je een avondje met een vriend een ritje maken en beland je in Dusseldorf, dat soort dingen.
En ik pak de auto eigenlijk bijna wel voor alles buiten het Centrum.
Hoi Brad, hoelang duurt het voordat je ons weer gaat blokkeren?quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toevallig net deze geupload:
Snel kijken voordat ik'm weer verwijder
Ik volgde je eerst wel even, maar na een paar keer verwijderen doe ik het niet meer. Dus your loss.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:38 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Toevallig net deze geupload:
Snel kijken voordat ik'm weer verwijder
Hmmquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:41 schreef girlnextdoor. het volgende:
[..]
Hoi Brad, hoelang duurt het voordat je ons weer gaat blokkeren?
Moet je helemaal zelf weten.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:43 schreef FL_Freak het volgende:
[..]
Ik volgde je eerst wel even, maar na een paar keer verwijderen doe ik het niet meer. Dus your loss.
Prima.quote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:44 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Moet je helemaal zelf weten.
Ik pleur sommige van die filmpjes toch hier wel weer neer
The burnsquote:Op dinsdag 28 juni 2016 21:43 schreef Azpilicueta het volgende:
Gezien en wederom genoten. Ik ben blij dat je dit doet zodat ik nog wat plezier haal uit het geld dat ik moet afdragen aan WAjongers
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |