Nee, jij wilt gewoon graag de discussie aan zodat je de ander met feitjes om de oren kunt slaan om je gelijk te tonen. Zei het net al: Niet alles in het leven is verbonden met feitjes waar jij je gelijk uit kunt halen. Wat dat betreft ben je wel een beetje dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je mij dom noemt terwijl je daar geen onderbouwing voor hebt. Als ik iets doms zeg volgens jou zie ik dan graag van jou een post waarin je die specifieke uitspraak weerlegt en aantoont dat die dom was. Dan kunnen we daar over van gedachten wisselen. Dit vind ik een beetje ongefundeerd geroeptoeter waar ik in elk geval niets aan heb.
Ik denk dat dat komt omdat ik soms stellige uitspraken doe omdat ik denk dat ik het daar bij het rechte eind heb. Als iemand dat niet vindt staat het hem/haar vrij dat uit te leggen. Helaas gebeurt dat vrijwel nooit en wordt in plaats daarvan gescholden of onzin gepost.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:28 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
zo komt het wel over en dat beeld wordt door velen gedeeld dus helemaal uit de lucht gegrepen is het niet
eet smakelijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:29 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
ik eet aardbeien met met marjolein, tijm en oregano maïswafels
Jimmy begrijpt het beeldvorming niet. Dit heeft geen zin.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt ook altijd dat ze gelijk heeft. Mijn broers en ik vinden van niet. Snap je
Voorbeelden heb ik niet, het is gewoon het algehele beeld wat jij van jezelf creëert.
En ik antwoordde daar al op: dat klopt. Ik beweer ook niet dat alles met feiten te onderbouwen is. Maar als je vind dat ik iets onwaars zeg, moet je daar inhoudelijk op in gaan en niet gaan schelden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:29 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Nee, jij wilt gewoon graag de discussie aan zodat je de ander met feitjes om de oren kunt slaan om je gelijk te tonen. Zei het net al: Niet alles in het leven is verbonden met feitjes waar jij je gelijk uit kunt halen. Wat dat betreft ben je wel een beetje dom.
Als jij hier niets mee kunt dan ligt dat toch echt aan jou.
vind het wel knap hoe hij altijd dezelfde posts maakt met iets andere woordenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:30 schreef Frozen-assassin het volgende:
Volgens mij heeft Jimmy chronisch honger
gast hou opquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je mij dom noemt terwijl je daar geen onderbouwing voor hebt. Als ik iets doms zeg volgens jou zie ik dan graag van jou een post waarin je die specifieke uitspraak weerlegt en aantoont dat die dom was. Dan kunnen we daar over van gedachten wisselen. Dit vind ik een beetje ongefundeerd geroeptoeter waar ik in elk geval niets aan heb.
hier wil ik even jouw andere uitspraak quotenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:29 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik denk dat dat komt omdat ik soms stellige uitspraken doe omdat ik denk dat ik het daar bij het rechte eind heb. Als iemand dat niet vindt staat het hem/haar vrij dat uit te leggen. Helaas gebeurt dat vrijwel nooit en wordt in plaats daarvan gescholden of onzin gepost.
men heeft 9/10 keer geen zin in je discussies en probeert je uit te lokken. jij ziet dat klaarblijkelijk (althans zo komt het over) als gelijk krijgen/hebbenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was geen feitelijke discussie. Die wilde ik niet aan gaan omdat ik hem een zeikerd vind.
Dat probleem ligt bij degene die een onjuist beeld van mij heeft. Ik roep iedereen op om mijn posts te lezen en daarop te reageren, en niet de toevlucht te nemen tot schelden of persoonlijke aanvallen. Helaas vind ik niet altijd gehoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:30 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jimmy begrijpt het beeldvorming niet. Dit heeft geen zin.
als iedereen een beeldvorming heeft over jou en enkel jij een ander zitten wij er allemaal naast?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat probleem ligt bij degene die een onjuist beeld van mij heeft. Ik roep iedereen op om mijn posts te lezen en daarop te reageren, en niet de toevlucht te nemen tot schelden of persoonlijke aanvallen. Helaas vind ik niet altijd gehoor.
Ik lok heel zelden discussies uit. De laatste maanden sowieso helemaal niet meer omdat ik er geen zin in heb. Ik reageer wel als ik word aangesproken, dat is misschien een zwakte maar wel iets anders dan het starten van een discussie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:32 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hier wil ik even jouw andere uitspraak quoten
[..]
men heeft 9/10 keer geen zin in je discussies en probeert je uit te lokken. jij ziet dat klaarblijkelijk (althans zo komt het over) als gelijk krijgen/hebben
Wel als die niet overeenkomt met de werkelijkheid.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:33 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
als iedereen een beeldvorming heeft over jou en enkel jij een ander zitten wij er allemaal naast?
Jij creëert je eigen imago, dus hoe kan dat de fout van een ander zijn?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:32 schreef JimmyDean het volgende:
Dat probleem ligt bij degene die een onjuist beeld van mij heeft.
wie bepaalt de werkelijkheid dan? jij?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Wel als die niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Maar ik ga toch inhoudelijk op je in? Want jij doet nu alsof ik doe wat de rest ook doet en wat dat betreft zit je feitelijk onjuist. Daarbij zijn 'onwaar' en 'dom' totaal verschillende spectra. Niet alles wat dom is is onwaar, en niet alles wat onwaar is is dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:31 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
En ik antwoordde daar al op: dat klopt. Ik beweer ook niet dat alles met feiten te onderbouwen is. Maar als je vind dat ik iets onwaars zeg, moet je daar inhoudelijk op in gaan en niet gaan schelden.
En feiten zijn wel degelijk van belang, of je het nu leuk vind of niet.
onze Lieve Heerquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
wie bepaalt de werkelijkheid dan? jij?
En de autoriteit van de werkelijkheid ben jij?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:34 schreef JimmyDean het volgende:
Wel als die niet overeenkomt met de werkelijkheid.
Alsof ik de enige ben die daar invloed op heeftquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:34 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij creëert je eigen imago, dus hoe kan dat de fout van een ander zijn?
Neequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:36 schreef hoink581 het volgende:
[..]
En de autoriteit van de werkelijkheid ben jij?
ik was eerderquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
een hitler UI nemen helpt dan nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:36 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Alsof ik de enige ben die daar invloed op heeft
Als jullie steeds herhalen dat ik arrogant ben en een nazi gaan andere users dat geloven en gaat zoiets een heel eigen leven leiden.
Maar waarom zeggen we überhaupt van die dingen?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:36 schreef JimmyDean het volgende:
Alsof ik de enige ben die daar invloed op heeft
Als jullie steeds herhalen dat ik arrogant ben en een nazi gaan andere users dat geloven en gaat zoiets een heel eigen leven leiden.
Waar ga je precies op in dan? Volgens mij begon dit hele verhaal met een post van jou waarin je zei dat ik dom ben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Maar ik ga toch inhoudelijk op je in? Want jij doet nu alsof ik doe wat de rest ook doet en wat dat betreft zit je feitelijk onjuist. Daarbij zijn 'onwaar' en 'dom' totaal verschillende spectra. Niet alles wat dom is is onwaar, en niet alles wat onwaar is is dom.
Je roept dat ik dom ben, als ik vraag of je onderbouwing kunt geven voor die uitspraak, is dat een bewijs van het feit dat ik dom ben? Rare cirkelredenering.quote:Ik zeg ook niet dat het niet van belang is, ik zeg dat niet alles in het leven met enkel feiten verbonden is. En aangezien ik dit nu voor de derde keer moet zeggen, en je toch elke keer 'feitjes' of uiteenzettingen wilt van dit, bevestig je mijn punt dat je hierin wel wat dom bent.
Deo kan Hermann wel gebruiken haha, high five!quote:
heb ik al gebruikt, zit altijd goed te zweten als ik dark souls speelquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Deo kan Hermann wel gebruiken haha, high five!
Onwetendheid.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:39 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Maar waarom zeggen we überhaupt van die dingen?
Helaas lopen er nog steeds slechte users rond.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:41 schreef Catkiller het volgende:
Tijd dat de vakantie voor al die slechte docenten weer voorbij is.
Dus die indrukken die een meerderheid uit de eerste hand heeft zijn verzonnen en jij bent daar het slachtoffer van?quote:
ik zit gewoonquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:41 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Helaas lopen er nog steeds slechte users rond.
hoe denk jij dat sir gregor clegane zal sterven?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:40 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb ik al gebruikt, zit altijd goed te zweten als ik dark souls speel
Het begon met dat ik zei dat je dommer overkomt dan je waarschijnlijk bent.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:39 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Waar ga je precies op in dan? Volgens mij begon dit hele verhaal met een post van jou waarin je zei dat ik dom ben.
[..]
Je roept dat ik dom ben, als ik vraag of je onderbouwing kunt geven voor die uitspraak, is dat een bewijs van het feit dat ik dom ben? Rare cirkelredenering.
Daarbij zet je een stroman op door eerst te zeggen dat ik enkel in "feitjes" geinteresseerd ben, en daar vervolgens op gaat schieten. Ik kan me helemaal niet vinden in die beschrijving die jij van me geeft.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het begon met dat ik zei dat je dommer overkomt dan je waarschijnlijk bent.
Daarnaast heb ik je toch aardig wat uitleg gegeven. Dat dat niet strookt met wat jij als acceptabel ziet, ligt aan jou.
Jij kunt je waarschijnlijk in geen enkele beschrijving vinden die men hier van je maakt.
If one person tells you you're a horse , they are crazy. If three people tell you you're a horse, there's conspiracy afoot. If ten people tell you you're a horse, it's time to buy a saddle
moet je zo fancy doen met dat engels? "Als iedereen het zegt zal er wel een kern van waarheid inzitten" volstaat prima.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het begon met dat ik zei dat je dommer overkomt dan je waarschijnlijk bent.
Daarnaast heb ik je toch aardig wat uitleg gegeven. Dat dat niet strookt met wat jij als acceptabel ziet, ligt aan jou.
Jij kunt je waarschijnlijk in geen enkele beschrijving vinden die men hier van je maakt.
If one person tells you you're a horse , they are crazy. If three people tell you you're a horse, there's conspiracy afoot. If ten people tell you you're a horse, it's time to buy a saddle
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
hoe denk jij dat sir gregor clegane zal sterven?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik vind mezelf vaak best een kutuser hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:43 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Jij hoeft je niet aangesproken te voelen.
Neenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:44 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
[..]
moet je zo fancy doen met dat engels? "Als iedereen het zegt zal er wel een kern van waarheid inzitten" volstaat prima.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:44 schreef Der_Mann het volgende:
[..]heb jij de boeken gelezen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |