omdat?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:03 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Omdat ik het me goed kan voorstellen als jij niet met jezelf zou kunnen leven
Ahw, zo veel moeite gedaanquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:04 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
Je hebt me dus een keer voor Nazi uitgescholden.
Nee is niet zoquote:
Je hapt gewoon zo lekker. En dat vinden we leuk. Maar ik denk dat jij in het echt lang niet zo rechts en dom overkomt als dat je hier doet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:10 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ff gemycroft
Kon niet heel veel vinden.
Wow gevoelige snaar geraaktquote:
maar wat als zijn doel is om ons te laten happen omdat hij hapt? of misschien hapt hij omdat wij happen op zijn gehapquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hapt gewoon zo lekker. En dat vinden we leuk. Maar ik denk dat jij in het echt lang niet zo rechts en dom overkomt als dat je hier doet.
Ik ben wel rechts maar niet dom. Meestal post ik niet dom trouwens, ik hap wel veel ja.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:12 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je hapt gewoon zo lekker. En dat vinden we leuk. Maar ik denk dat jij in het echt lang niet zo rechts en dom overkomt als dat je hier doet.
Hap hap in je krokobil ahahaquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
maar wat als zijn doel is om ons te laten happen omdat hij hapt? of misschien hapt hij omdat wij happen op zijn gehap
hap
Je komt soms wel dom over. En dat kun je tegenspreken wat je wilt, het is gewoon zo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:13 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik ben wel rechts maar niet dom. Meestal post ik niet dom trouwens, ik hap wel veel ja.
Kusjequote:
Noem een voorbeeld dan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:14 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Je komt soms wel dom over. En dat kun je tegenspreken wat je wilt, het is gewoon zo.
dit is een goed voorbeeldquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld dan?
Feitelijk heb ik namelijk meestal gelijk.
Dit is enkel dom als het niet waar is, wat je dus aan dient te tonen. Zelf vind ik het dom om dit als een voorbeeld te zien, omdat die post per definitie geen voorbeeld kan zijn, aangezien de domheid daar van staat of valt met de waarheid er van.quote:
Mijn moeder vindt ook altijd dat ze gelijk heeft. Mijn broers en ik vinden van niet. Snap jequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld dan?
Kquote:
niet gelezenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:16 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dit is enkel dom als het niet waar is, wat je dus aan dient te tonen. Zelf vind ik het dom om dit als een voorbeeld te zien, omdat die post per definitie geen voorbeeld kan zijn, aangezien de domheid daar van staat of valt met de waarheid er van.
Als ik ongelijk heb, zie ik graag een feitelijke weerlegging. Enkel iets dom vinden omdat ik vind dat ik gelijk heb is natuurlijk onzinnig.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:17 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mijn moeder vindt ook altijd dat ze gelijk heeft. Mijn broers en ik vinden van niet. Snap je
Hier kan ik niks mee.quote:Voorbeelden heb ik niet, het is gewoon het algehele beeld wat jij van jezelf creëert.
net tegen hoink had je geen gelijkquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:15 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Noem een voorbeeld dan?
Hoe kan ik iemand z'n ongelijk bewijzen als ik diegene anders zie dan hij zichzelf? Niet alles in het leven is verbonden met feitjes waar jij je gelijk uit kunt halen. Wat dat betreft ben je wel een beetje dom.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:18 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Als ik ongelijk heb, zie ik graag een feitelijke weerlegging. Enkel iets dom vinden omdat ik vind dat ik gelijk heb is natuurlijk onzinnig.
[..]
Hier kan ik niks mee.
Dat was geen feitelijke discussie. Die wilde ik niet aan gaan omdat ik hem een zeikerd vind.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:19 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
net tegen hoink had je geen gelijk
de ironiequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat was geen feitelijke discussie. Die wilde ik niet aan gaan omdat ik hem een zeikerd vind.
Hij kan wel goed zuigen, geef toequote:Op woensdag 4 mei 2016 00:21 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb al genoeg posts van Jimmy gelezen waarin hij zichzelf afzuigt
Oh nee, het heeft ook te maken met ideologische verschillen, maar dat gaat verder dan enkel intelligentie, en daar hebben we het nu over. En spreek je jezelf nu niet heel hard tegen door mij nu dom te noemen, wat volgens mij een hele duidelijke clasificering is van mij, terwijl je net zegt dat je die niet kunt maken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hoe kan ik iemand z'n ongelijk bewijzen als ik diegene anders zie dan hij zichzelf? Niet alles in het leven is verbonden met feitjes waar jij je gelijk uit kunt halen. Wat dat betreft ben je wel een beetje dom.
Of in ieder geval onwetend.
Dat denk ik dus ook niet. Sowieso is mijn mening gebaseerd op feiten en op meningen van anderen, en weet ik van heel veel ook niet genoeg om daar een mening over te hebben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 00:20 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
maar goed als je altijd denkt dat jouw zienswijze of bron de enige autoriteiten in de wereld zijn is het onbegonnen werk
Ja dat kanquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:23 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Oh nee, het heeft ook te maken met ideologische verschillen, maar dat gaat verder dan enkel intelligentie, en daar hebben we het nu over. En spreek je jezelf nu niet heel hard tegen door mij nu dom te noemen, wat volgens mij een hele duidelijke clasificering is van mij, terwijl je net zegt dat je die niet kunt maken.
Ik vind het raar dat je mij dom noemt terwijl je daar geen onderbouwing voor hebt. Als ik iets doms zeg volgens jou zie ik dan graag van jou een post waarin je die specifieke uitspraak weerlegt en aantoont dat die dom was. Dan kunnen we daar over van gedachten wisselen. Dit vind ik een beetje ongefundeerd geroeptoeter waar ik in elk geval niets aan heb.quote:
HAP NIET ZO JEETJE MINA JEZUS CHRISTUS HOLY MOLY GODSKOLEREquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je mij dom noemt terwijl je daar geen onderbouwing voor hebt. Als ik iets doms zeg volgens jou zie ik dan graag van jou een post waarin je die specifieke uitspraak weerlegt en aantoont dat die dom was. Dan kunnen we daar over van gedachten wisselen. Dit vind ik een beetje ongefundeerd geroeptoeter waar ik in elk geval niets aan heb.
waarom vind je het zo'n probleem dat mensen jou dom vinden, mogen ze toch zelf wetenquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:27 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Ik vind het raar dat je mij dom noemt terwijl je daar geen onderbouwing voor hebt. Als ik iets doms zeg volgens jou zie ik dan graag van jou een post waarin je die specifieke uitspraak weerlegt en aantoont dat die dom was. Dan kunnen we daar over van gedachten wisselen. Dit vind ik een beetje ongefundeerd geroeptoeter waar ik in elk geval niets aan heb.
zo komt het wel over en dat beeld wordt door velen gedeeld dus helemaal uit de lucht gegrepen is het nietquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:24 schreef JimmyDean het volgende:
[..]
Dat denk ik dus ook niet. Sowieso is mijn mening gebaseerd op feiten en op meningen van anderen, en weet ik van heel veel ook niet genoeg om daar een mening over te hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |