Je slaapt altijd lekker als zij aan het eind van de nachtuitzending zegt "voor nu, slaap lekkerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:55 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Het is lang geleden dat Dionne Stax ons in de late avonduren verblijdde.
Laat ze het leven maar weer oppakken daar. Komt dat spul hier ook niet naar toe.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:58 schreef luxerobots het volgende:
Kinderen in Syrië gaan gewoon verder met spelen. Kinderen wortelen het makkelijkst.
U bent een racist.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:58 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Laat ze het leven maar weer oppakken daar. Komt dat spul hier ook niet naar toe.
Wat is cringe eigenlijk precies?quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
dit is een beetje cringe als je het mij vraagt
Dat is het elk jaarquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:49 schreef Paxcon het volgende:
dit is een beetje cringe als je het mij vraagt
Een veelgebruikt ridicuul woord in VBL, staat voor cringeworthy.quote:
meh, daar gebeurt het allang niet meerquote:
Leukste stadsdeel welquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef donald_dick het volgende:
[..]
meh, daar gebeurt het allang niet meer
Ik doe het graagquote:Op woensdag 4 mei 2016 22:52 schreef Van_Poppel het volgende:
VBL is hier weer goed vertegenwoordigd. We zijn vanavond dus weer verzekerd van kwaliteitsposts.
ook allang niet meerquote:
De man met de hoed.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef KingRoland het volgende:
leuk hoedje![]()
nee jongens ga me niet vertellen hoe dat ding nou echt heet
Aluhoedjequote:Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef KingRoland het volgende:
leuk hoedje![]()
de hoed met de manquote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef KingRoland het volgende:
leuk hoedje![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |