hmmm dat kun je wel raden toch?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:14 schreef Diaan73 het volgende:
Okay!![]()
Dan moet ik Peaceman alleen nog even vragen welke hij wil.
leuk programmaquote:Op zondag 8 mei 2016 20:19 schreef TUFKAL het volgende:
http://www.bbc.co.uk/events/e94gwh/live/cbrbj5
Vast wel.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:48 schreef whosvegas het volgende:
Hopen dat het ook beschikbaar komt op Spotify
ga je m niet kopen dan?quote:Op zondag 8 mei 2016 20:48 schreef whosvegas het volgende:
Hopen dat het ook beschikbaar komt op Spotify
Ja, maar ik gebruik veel Spotify, dus handig om hem in mijn Spotify lijstje te hebben.quote:
ik dacht hetzelfde hoor, maar misschien is het wat vroeg om deze conclusie te zeggen.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:58 schreef Arn0 het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar dit album is wel van een niveau In Rainbows
quote:Op zondag 8 mei 2016 20:58 schreef Arn0 het volgende:
Ik durf het haast niet te zeggen maar dit album is wel van een niveau In Rainbows
voor die mensen is de wereld toch vergaan bij de overgang naar de nieuwe eeuw?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk ook een Radiohead topic voor fans van de 1e 3 platen?
Mee eens, KA is dan ook absoluut mijn favoriete Radioheadplaat en niet OKC.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:22 schreef peaceman het volgende:
T moest toen nog echt beginnen... Wat mij betreft zijn ze daarna pas echt geweldig geworden.
herkenbaar.quote:Op zondag 8 mei 2016 20:57 schreef whosvegas het volgende:
[..]
Ja, maar ik gebruik veel Spotify, dus handig om hem in mijn Spotify lijstje te hebben.
dat mag hoor. Goddank vindt niet iedereen ze goed. Het is nu al lastig genoeg om kaartjes voor de concerten te krijgen.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ieder zijn smaak natuurlijk, ik haakte toen af. In Rainbows vond ik dan nog wel een uitschieter.
Voor de rest deel ik de mening van Gerard Ekdom wel een beetje, dat ze sinds OK Computer deprimerende meuk maken
Ik hoor gewoon te weinig liedje en teveel compositie
Het lijkt me inderdaad ook niks voor een blije DJquote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ieder zijn smaak natuurlijk, ik haakte toen af. In Rainbows vond ik dan nog wel een uitschieter.
Voor de rest deel ik de mening van Gerard Ekdom wel een beetje, dat ze sinds OK Computer deprimerende meuk maken
Ik denk dat het sowieso op NPO radio nauwelijks gedraaid gaat worden.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:31 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
Het lijkt me inderdaad ook niks voor een blije DJ
Gelukkig maar.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso op NPO radio nauwelijks gedraaid gaat worden.
hooguit burn the witch schat ik.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:32 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik denk dat het sowieso op NPO radio nauwelijks gedraaid gaat worden.
Niet mee eens...quote:Op zondag 8 mei 2016 21:25 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
bangers & mashquote:Op zondag 8 mei 2016 21:32 schreef peaceman het volgende:
Alsof ze überhaupt vrolijke liedjes hebben trouwens
ik snap trouwens wel wat je bedoelt met compositie. Maar uiteindelijk maakt het niet uit of je het een compositie noemt of een liedje. Het gaat het erom of je het mooi vindt of niet.quote:Op zondag 8 mei 2016 21:27 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Maar The Numbers vond ik dan wel een hele mooie compositie.
Wat moet je daar in godsnaam nog over zeggen?quote:Op zondag 8 mei 2016 21:16 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Is er eigenlijk ook een Radiohead topic voor fans van de 1e 3 platen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |