Lulliputter ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongeveer zes TT's gingen over hem de afgelopen weken.
Idem. Alleen zoals normaal in het weekend gewoon werken..quote:
De naam van het account is ook mijn naam op last.fm, setlist.fm en nog een paar dingen. Ik stuur hem wel in een DM dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je standaard ingelogd bent kan je toch heel simpel even kijken hoe je heet?Je mag ook best zeggen dat je het liever niet deelt hoor.
geen plannen. Weet nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Gaan jullie nog naar een bevrijdingsfestival donderdag? Het wordt lekker weer, dus zal wel druk worden.
Moet je ver reizen om naar een bevrijdingsfestival te gaan? Voor mij is het een half uurtje om in Zwolle te komen. Manu Chao treedt er op en het blijft droog, dus is het voor mij reden genoeg om daarheen te gaanquote:
10min fiets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet je ver reizen om naar een bevrijdingsfestival te gaan? Voor mij is het een half uurtje om in Zwolle te komen. Manu Chao treedt er op en het blijft droog, dus is het voor mij reden genoeg om daarheen te gaan
Wacht, wat!?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog nooit iemand ontmoet die kan discussiëren en geen universiteit gedaan heeft eigenlijk.
Nog drie daagjes werken en dan weekendquote:
Hij is nog jong he, dan is alles nog school gerelateerdquote:
Sad, but true.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is nog jong he, dan is alles nog school gerelateerd
Wat heb je uitgespookt dan?quote:
Waarom citeer je me hier in de homo SC als ik ergens anders op Fok zit te trollen? Doe dat lekker in het topic zelf ofzo, gekke kerel.quote:
Ah, een trollactie. Okee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom citeer je me hier in de homo SC als ik ergens anders op Fok zit te trollen? Doe dat lekker in het topic zelf ofzo, gekke kerel.
Omdat ik de discussie daar niet boeiend vind en een bepaald beeld van je heb, waar dit totaal niet in paste. Vroeg het me gewoon af. Vandaar hier, want als je wel aan het trollen was, ga ik dat niet in dat topic aan de kaak stellen.quote:
Vriend was gezellig langsgekomen. Laat geworden.quote:
Dan stuur je toch lekker een pm.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat ik de discussie daar niet boeiend vind en een bepaald beeld van je heb, waar dit totaal niet in paste. Vroeg het me gewoon af. Vandaar hier, want als je wel aan het trollen was, ga ik dat niet in dat topic aan de kaak stellen.
Omdat het hier niets te zoeken heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Want? Het staat toch gewoon in een topic. Had het ook gelijk voor waar kunnen aannemen..
Oh, dan heb ik geen medelijden met je.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vriend was gezellig langsgekomen. Laat geworden.
Dat hoeft ook niet. Ik baal gewoon van mijzelfquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik geen medelijden met je.
Foto('s).quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef Rezania het volgende:
Nou, even tijd voor goed nieuws dan? Mijn haar zit goed vandaag.
Kijk, dat is gelukkig wel gewoon lekker beleg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo lekker italiaanse bollen met Rucola, Radijsrauwkost en BBQ Pulled Pork.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo lekker italiaanse bollen met Rucola, Radijsrauwkost en BBQ Pulled Pork.
Het is goddelijk...quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk, dat is gelukkig wel gewoon lekker beleg.
Gisteren om 7 uur de hamlappen aangezet en deze er vanochtend pas uit gehaald.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]wtf is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen toch..quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het inderdaad irritant dat zoiets even hiernaartoe gesleept wordt zo van kijk eens andere SC'ers wat Kaas hier nu toch doet. Beetje zo'n vies klikspaan gevoel heb ik erbij.
Daar laat ik het ook maar bij.
Als het maar gezellig wasquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:15 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Dat hoeft ook niet. Ik baal gewoon van mijzelf
We hebben een spel gespeeld... Dat spel duurde 2 uur en daarna kwamen we erachter dat we het helemaal verkeerd hebben gedaan.quote:
Mijn haar uitgezet tegen een horizontaal spiegelvlak.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn haar uitgezet tegen een horizontaal spiegelvlak.ahw dat is een stuk beterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
Wanneer Paxje het allemaal al zegt.quote:
Doe je hem toch met? Je bent niet de eerste die dat doet. En dan gewoon een paar van je andere picca's zonder filter erbij.quote:
Zeker weer als een drugshoer rondgelopen! Zal wel weer!!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets zie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:10 schreef Paxcon het volgende:
Mijn monitor heeft al heel lang een soort echo ofzowat is dit
[ afbeelding ]
Mijne niet, omdat ik gister als een verveelde debiel mijn haar gevlochten had en zo ben gaan slapen. CVanochtend zag ik er dan ook als eens oort wafelijzer Madonna Kim Wilde achtig mens uitquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef Rezania het volgende:
Nou, even tijd voor goed nieuws dan? Mijn haar zit goed vandaag.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Welke heb je gespeeld?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:44 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
We hebben een spel gespeeld... Dat spel duurde 2 uur en daarna kwamen we erachter dat we het helemaal verkeerd hebben gedaan.
Ganzenbordquote:
Het is ook complete onzin wat daar staat. Het is getroll ergens anders op Fok en Jopie post dat ineens hier zonder dat erbij te vermelden om mij zwart te maken. Gelieve het niet serieus te nemen Ang3l, want het is flauwekul.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is nog jong he, dan is alles nog school gerelateerd
Slimheid en wijsheid zijn verschillende dingen. Iemand op de uni kan waarschijnlijk goed leren, maar ik had zelf betere en wijzere discussies met mensen op t HBO dan mensen op de Uni. Ik heb beide gedaan.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Zeker weer als een drugshoer rondgelopen! Zal wel weer!!!!Ik heb nog nooit harddrugs gedaan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Expeditie Robinson.quote:
Ja het is echt vaag. Heb ook een beetje met de instellingen gekloot maar dat heeft niks opgeleverd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:00 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dit is echt de eerste keer dat ik zoiets zie.
Ik neem je graag heel serieusquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin wat daar staat. Het is getroll ergens anders op Fok en Jopie post dat ineens hier zonder dat erbij te vermelden om mij zwart te maken. Gelieve het niet serieus te nemen Ang3l, want het is flauwekul.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik neem je graag heel serieusBloedserieus! Zoals men genomen dient te worden!
Ik wel. Alcohol.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:53 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Ik heb nog nooit harddrugs gedaan.
is daar en bordspel of pc game van?quote:
Ahh ja. Ik ooksquote:
Bordspel... LARP in de badkuip? Hoe doe je Live Action Role Play in een badkuip? Zeemeermin?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
is daar en bordspel of pc game van?
Of heb je t als LARP in de badkuip gespeeld?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:25 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Hoe doe je Live Action Role Play in een badkuip? Zeemeermin?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]Ja!
Of a la Exp Robinson met een bergje zand als eiland en jij dan WHELP WHELP en zo en opdrachten doen en dan uiteindelijk die vriendvan je uit de badjuip gooien na een stem ronde.
Mja. In de douche is het toch weer wat onpraktischer. NOG onpraktischer!quote:
Een bad is altijd super leuk als idee, maar zodra ik er in lig ben ik er klaar mee. Misschien dat een tweede persoon daar verandering in brengt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:34 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mja. In de douche is het toch weer wat onpraktischer. NOG onpraktischer!
Dan moet je weer opletten dat het geen waterballet wordt ... ook niet leuk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een bad is altijd super leuk als idee, maar zodra ik er in lig ben ik er klaar mee. Misschien dat een tweede persoon daar verandering in brengt.
Wat is daar niet leuk aan?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:39 schreef wonderer het volgende:
[..]
Dan moet je weer opletten dat het geen waterballet wordt ... ook niet leuk.
Je wilt je toch focussen op die ander?quote:
Haha, precies dit joh. Ziet er altijd heel chill uit en zo maar je ligt er een paar minuten in en begint dan te vervelen en te weten en kan de hitte van het bad niet verdragen en zo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Een bad is altijd super leuk als idee, maar zodra ik er in lig ben ik er klaar mee. Misschien dat een tweede persoon daar verandering in brengt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..![]()
Dat lukt toch wel..quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:55 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wilt je toch focussen op die ander?
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha, precies dit joh. Ziet er altijd heel chill uit en zo maar je ligt er een paar minuten in en begint dan te vervelen en te weten en kan de hitte van het bad niet verdragen en zo.
En met een persoon vind ik het ook niet beter. Alles wat je 'doet' maakt in bad een heel awkward geluid en doordat je in dat hete water ligt krijg je allebeiWat hangers?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Ik wil het wel een kans geven tbh.Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.
Maar... Die zijn extra goed?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:05 schreef Kaas- het volgende:
Hangzak. Doordat je in water ligt van - weet ik het - 30 graden ofzo.
Ieder zijn eigen dingquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nou, ik vind dat persoonlijk geen gezicht.
Nee, maar ik heb liever een hangzak dan een verschrompelde ingetrokken zak. Denk ik.quote:
Koud water is wellicht nog erger ja. Point taken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb liever een hangzak dan een verschrompelde ingetrokken zak. Denk ik.
Ergens middenin mag ook.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Koud water is wellicht nog erger ja. Point taken.
Maar eens een wetenschappelijk onderzoek verrichten naar de watertemperatuur die tot de optimale balzakratio leidt.quote:
Nou, bij mij en m'n vriend destijds niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:37 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
En het lompste is nog het geluid als je een beetje goed heen en weer beweegt in het badwater.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, bij mij en m'n vriend destijds niet.
Drank klaargezet, muziekje, kaarsjes, hoppa.... en na 10 min "Ben jij er ook al klaar mee?"
Seks in een badkuip is ook niet heeeeel fijn. #zeepsop #koud #stroef
Geef toe, jij houdt gewoon van het KLATS KLATS KLATS geluidquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:11 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Nee, maar ik heb liever een hangzak dan een verschrompelde ingetrokken zak. Denk ik.
Daarentegen heb ik ook een keer bijna de douchewand er uit geduwd. OOK niet praktischquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:39 schreef Kaas- het volgende:
[..]
En het lompste is nog het geluid als je een beetje goed heen en weer beweegt in het badwater.
Dat je als achterste persoon de persoon voor je in het gezicht slaat met je zak die onder hem door zo vol in z'n bakkes slingert.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef toe, jij houdt gewoon van het KLATS KLATS KLATS geluid
Haha!quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik ook een keer bijna de douchewand er uit geduwd. OOK niet praktisch
Sadistic teabagging!quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je als achterste persoon de persoon voor je in het gezicht slaat met je zak die onder hem door zo vol in z'n bakkes slingert.
Het nieuwe swaffelen.
Meh. ook daar: Stroef.quote:
Ik verander mijn badkamer gewoon in een stoomruimte.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:42 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Meh. ook daar: Stroef.
Plus: koud als je onder de straal uitkomt, dus alleen warm als je zo'n brede regendouche hebt.
Beetje frutsen en friemelen ok, maar darana hop eruit en afmaken buiten de douche.
Ik hoop nog eens te fokken in de sportschool. Gastje spreekt me steeds aan op grindr daar.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:46 schreef Kaas- het volgende:
Zo chill trouwens hoe er rond dit tijdstip bijna niemand in de(ze) sportschool is en ik gewoon op m'n gemak op alle apparaten kan, tussendoor een beetje fokken en zo.
Maar het is niks?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik hoop nog eens te fokken in de sportschool. Gastje spreekt me steeds aan op grindr daar.
Juhwel hoor. Niet mijn relatie type verder, maar leuk lijf en geen lulliputterquote:
Duuussssss.....????quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Juhwel hoor. Niet mijn relatie type verder, maar leuk lijf en geen lulliputter
Liever niet....quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Maar eens een wetenschappelijk onderzoek verrichten naar de watertemperatuur die tot de optimale balzakratio leidt.
Stroef?quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:38 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nou, bij mij en m'n vriend destijds niet.
Drank klaargezet, muziekje, kaarsjes, hoppa.... en na 10 min "Ben jij er ook al klaar mee?"
Seks in een badkuip is ook niet heeeeel fijn. #zeepsop #koud #stroef
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Geef toe, jij houdt gewoon van het KLATS KLATS KLATS geluid
OH fuck. Dat moet eng zijn.quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Daarentegen heb ik ook een keer bijna de douchewand er uit geduwd. OOK niet praktisch
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat je als achterste persoon de persoon voor je in het gezicht slaat met je zak die onder hem door zo vol in z'n bakkes slingert.
Het nieuwe swaffelen.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
Doe je in de sportschool ook leg press Angel? Die vind ik altijd een beetje lomp om te doen omdat door je houding je broek zo gaat zitten dat je hele zaakje ineens vol in de showroom ligt.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:45 schreef wonderer het volgende:
[..]
Da's bij mij extra awkwardMaar ik doe hem wel.
Poosje terug had ik alleen een techfit short beschikbaar (spandex)... dat is helemaal nastyquote:
Ouchie. Welke oefening?quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:47 schreef Kaas- het volgende:
Bij een van de oefeningen liet ik vanmiddag het gewicht kletteren door een combi van bezwete handen en een iets te hoog gewicht. Die pols is volgens mij wel gekneusd.
Pffff kan het strakker?quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:47 schreef wonderer het volgende:
[..]
Poosje terug had ik alleen een techfit short beschikbaar (spandex)... dat is helemaal nasty
Ja, een maat kleinerquote:
Converging chest press. Toen ik hem liet kletteren kwam die hendel tegen m'n pols. En het maakt zo'n lawaai dat de hele zaal je ff aanstaat terwijl je daar met je chagrijnige bakkes zit.quote:
Haha. Ik denk dat men me een beetje raar zou aankijken als ik daarin ging sporten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:49 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ja, een maat kleinerOh, en ik heb nog een crossfit legging waar je ECHT alles in ziet.
Oh ja, auw. Heb je gekoeld? Dat helpt meestal wel een beetje.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:49 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Converging chest press. Toen ik hem liet kletteren kwam die hendel tegen m'n pols. En het maakt zo'n lawaai dat de hele zaal je ff aanstaat terwijl je daar met je chagrijnige bakkes zit.
Mijn boxers zijn strakquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:59 schreef Kaas- het volgende:
Doe je in de sportschool ook leg press Angel? Die vind ik altijd een beetje lomp om te doen omdat door je houding je broek zo gaat zitten dat je hele zaakje ineens vol in de showroom ligt.
Wat denk je dat water en zeepsop met glijmiddel doet?quote:
Nee. Ik wilde de oefening toen vooral gewoon snel afmaken voordat het te pijnlijk werd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:53 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh ja, auw. Heb je gekoeld? Dat helpt meestal wel een beetje.
Ik draag ook (redelijk) strakke boxers, maar dat doet je kruis niet ineens verdwijnen ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn boxers zijn strakGeen last van.
En legpress deed ik, maar die waren een beetje aan t vechten met m'n knie blessure. Dus al een tijd niet gedaan. Wel kuit, niet leg.
Pics.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik draag ook (redelijk) strakke boxers, maar dat doet je kruis niet ineens verdwijnen ofzo.
Ik drag minder wijde broeken dan misschien.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik draag ook (redelijk) strakke boxers, maar dat doet je kruis niet ineens verdwijnen ofzo.
Moet je geen waterbasis gebruiken oetlul.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat denk je dat water en zeepsop met glijmiddel doet?
Eerstvolgende keer zal ik ter illustratie een pic maken op dat apparaat.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:09 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik drag minder wijde broeken dan misschien.
Sowieso, dan kijken ze tegen je boxer aan. Niet je zaakje.
Of de douche gewoon uitzetten. Maar idd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Moet je geen waterbasis gebruiken oetlul.
Gaat een beetje moeilijk in bad.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of de douche gewoon uitzetten. Maar idd.
Hou nou toch eens op man. Waarom zou ik jou zwart willen maken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 13:41 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Het is ook complete onzin wat daar staat. Het is getroll ergens anders op Fok en Jopie post dat ineens hier zonder dat erbij te vermelden om mij zwart te maken. Gelieve het niet serieus te nemen Ang3l, want het is flauwekul.
Ja dag. Het leven bestaat niet uit regenbogen en eenhoorns..quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mensen pls.
Doe eventjes lief en normaal tegen elkaar. Wie niet lief is krijgt een bezoekje van een niet zo lieve Bram
Denk niet dat het hierdoor ophoudt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:31 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Mensen pls.
Doe eventjes lief en normaal tegen elkaar. Wie niet lief is krijgt een bezoekje van een niet zo lieve Bram
Ik ben al een halve dag geleden opgehouden hoor, maar laat het natuurlijk niet voorbij gaan dat Ang3l nu zo negatief over me denkt door dat geroddel van jou. Gewoon niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:30 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Hou nou toch eens op man. Waarom zou ik jou zwart willen maken.
TE triest dit!
Kan het ook gewoon zo zijn dat je er echt veel te veel achter zoekt? Ik had namelijk geen intentie. Kwam je post tegen, moest lachen, dacht "naja, dat is een gekke zin. Loopt-ie nou te trollen?" En toen heb ik je gequote. Niet meer niet minder, jij maakt er een heel drama van.quote:
Oliebasis kan niet met condooms, noobquote:Op woensdag 4 mei 2016 17:12 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Moet je geen waterbasis gebruiken oetlul.
Ik was werken, ben net thuis. Prima allemaal, maar jij maakt er tot 2 x toe een persoonlijke aanval van. Vind normaal alles prima, maar mij intenties toebedelen die ik niet heb.. Dan had je dat ook niet moeten plaatsen...quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben al een halve dag geleden opgehouden hoor, maar laat het natuurlijk niet voorbij gaan dat Ang3l nu zo negatief over me denkt door dat geroddel van jou. Gewoon niet.Het is nu ook al lang en breed klaar wmb dus evt. reactie liever per pm dan weer hier.
Wat is dan het nut van onder de douche sex hebben?quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:13 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Of de douche gewoon uitzetten. Maar idd.
Chilll beetje samen douchen. Helemaal schoon en warm en chill en zo. Dan douche uit en gaan met die banaan. Daarna direct weer schoon kunnen douchen. Helemaal niet zo slecht hoor.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:55 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Wat is dan het nut van onder de douche sex hebben?
Dan ga je toch gewoon UIT de douche!
Mijn mening kon toch niet lager hoorquote:Op woensdag 4 mei 2016 17:51 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben al een halve dag geleden opgehouden hoor, maar laat het natuurlijk niet voorbij gaan dat Ang3l nu zo negatief over me denkt door dat geroddel van jou. Gewoon niet.Het is nu ook al lang en breed klaar wmb dus evt. reactie liever per pm dan weer hier.
Dat is idd prima. Maar het ging over sex IN bad en IN de douchequote:Op woensdag 4 mei 2016 17:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Chilll beetje samen douchen. Helemaal schoon en warm en chill en zo. Dan douche uit en gaan met die banaan. Daarna direct weer schoon kunnen douchen. Helemaal niet zo slecht hoor.
Whehe. Kliertje ben je ook he.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Mijn mening kon toch niet lager hoor
(grapje poes)
Owh. Ik zat gewoon aan 'de douche' te denken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:56 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat is idd prima. Maar het ging over sex IN bad en IN de douche
Hihiquote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Peter het volgende:
Onze songfestival-inzending houdt ook wel van naaktlopen zie ik...
ESF / [2016] NEDERLAND: Douwe Bob - Slow Down #14
quote:
quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:26 schreef Soren het volgende:
ik ben nog niet helemaal bijgelezen, maar is deze al voorbij gekomen?
Blijft zonde van die tattoo's.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:15 schreef Peter het volgende:
Onze songfestival-inzending houdt ook wel van naaktlopen zie ik...
ESF / [2016] NEDERLAND: Douwe Bob - Slow Down #14
Ik weet niet eens wat de line-up van Haarlem is, ga gewoon voor de gezelligheid.quote:
Siliconen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 17:53 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Oliebasis kan niet met condooms, noob
Olie tast het rubber aan en maakt het onveilig.
Ik zait net te kijken naar de line-up. Admiral Freebee, Eefje de Visser en Balthazar of John Coffey (die spelen tegelijkertijd), dat zijn best leuke namen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:02 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik weet niet eens wat de line-up van Haarlem is, ga gewoon voor de gezelligheid.
Zegt me echt helemaal niks. Ik ben niet thuis in de 100% NL, top 40 en babyboom muziek.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:27 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zait net te kijken naar de line-up. Admiral Freebee, Eefje de Visser en Balthazar of John Coffey (die spelen tegelijkertijd), dat zijn best leuke namen.
Wowquote:Op woensdag 4 mei 2016 21:28 schreef Rezania het volgende:
[..]
Zegt me echt helemaal niks. Ik ben niet thuis in de 100% NL, top 40 en babyboom muziek.
Dat filmpje van het biervangen ken ik, voor de rest nog steeds nope.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WowVolgens mij hebben ze alle vier niet in de top 40 gestaan, maar zo goed ken ik die lijst ook niet.
John Coffey kan je kennen van het bier-vang-filmpje.
Eefje de Visser heeft - voor mij - het beste Nederlandstalige lied van de laatste tijd gemaakt. Al is dat ook niet zo moeilijk, ik luister bijna nooit naar Nederlandstalige muziek. Dit is geen 100% NL muziek.
Zowel Admiral Freebee als Balthazar zijn indie rockers uit België, vooral die laatste schijnt live heel goed te zijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:55 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
WowVolgens mij hebben ze alle vier niet in de top 40 gestaan, maar zo goed ken ik die lijst ook niet.
John Coffey kan je kennen van het bier-vang-filmpje.
Eefje de Visser heeft - voor mij - het beste Nederlandstalige lied van de laatste tijd gemaakt. Al is dat ook niet zo moeilijk, ik luister bijna nooit naar Nederlandstalige muziek. Dit is geen 100% NL muziek.
Zowel Admiral Freebee als Balthazar zijn indie rockers uit België, vooral die laatste schijnt live heel goed te zijn.
Klinkt niet verkeerd! Eefje is zo'n artiest die ik standaard genegeerd heb, omdat ze Nederlandstalig is. Roosbeef vond ik eerst ook niets aan, maar dit lied raakt me:quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Oh man, wat ben ik een eikel. Op slechts 900 cal aan eten gisteren ben ik uiteindelijk 9 speciaalbier gaan drinken (en een halve joint). Letterlijk naar huis gestrompeld en de hele nacht misselijk geweest en nu nog steeds misselijk en hoofdpijn. Bahh..
bij 900 krijg je een waarschuwing dat een volwassen man tocht meer nodig heeft. Dodo.quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Oh man, wat ben ik een eikel. Op slechts 900 cal aan eten gisteren ben ik uiteindelijk 9 speciaalbier gaan drinken (en een halve joint). Letterlijk naar huis gestrompeld en de hele nacht misselijk geweest en nu nog steeds misselijk en hoofdpijn. Bahh..
Dat is juist het hele idee, minder energie erin dan je nodig hebt, dan moet je lichaam wel voorraden gaan gebruiken.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:45 schreef wonderer het volgende:
Letten jullie wel op dat je niet onder je BMR gaat eten?
hehe dus nu drink je nooit meerquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:23 schreef Kaas- het volgende:
Nee, je BMR is wat je lichaam verbruikt in absolute rust. Dus als je daar onder gaat zitten, ben je in hongersnood. Boven op de BMR komt nog wat je verbruikt met lopen en andere dingen doen. Daar moet je onder gaan zitten, niet onder je absolute minimum, daar krijg je later alleen maar last van.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Dat is juist het hele idee, minder energie erin dan je nodig hebt, dan moet je lichaam wel voorraden gaan gebruiken.
Zodra je "te veel" gaat eten slaat je lichaam dat op als vet in plaats van het te gebruiken. Voor het geval dat. Hamsteren!quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:50 schreef Rezania het volgende:
Ik val nog niet dood neer voorlopig, dus zal allemaal wel goed zijn.
Ja, en dat moet er dus van af. Niks aan de hand.quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:20 schreef wonderer het volgende:
[..]
Zodra je "te veel" gaat eten slaat je lichaam dat op als vet in plaats van het te gebruiken. Voor het geval dat. Hamsteren!
Je wilt dit 'dieet' onbeperkt volhouden? Of wil je straks weer normaal gaan eten?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:08 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, en dat moet er dus van af. Niks aan de hand.
Word.quote:
Straks weer normaal natuurlijk, ben geen annorexiapatient.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Je wilt dit 'dieet' onbeperkt volhouden? Of wil je straks weer normaal gaan eten?
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:02 schreef Rezania het volgende:
Omg omg omg, Colton Haynes is uit de kast gekomen!
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 14:30 schreef Kaas- het volgende:
Ik kende hem niet, maar op de pics best wel.
teenwolf?quote:
Nope, noch arrow. Misschien de naam gewoon vaak gelezen vanwege dat akkefietje een paar maanden geleden.quote:
nope. Veilig branden!quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
Zijn er al mensen verbrand hier? Ik al 2x licht.
Yes, gister en vandaag. Ik ben mooi donkerroze nu.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:23 schreef Kaas- het volgende:
Zijn er al mensen verbrand hier? Ik al 2x licht.
Ah, dus je lijkt nu op een eikel.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 18:48 schreef Rezania het volgende:
[..]
Yes, gister en vandaag. Ik ben mooi donkerroze nu.
How about no. Ik zie er niet uittttttquote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Met dit weer moeten we eigenlijk een ONZ-Gay SC beach-meet organiseren. ABBA op de speakers alles.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:21 schreef Renesite het volgende:
[..]
How about no. Ik zie er niet uitttttt
Hell to the no.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Met dit weer moeten we eigenlijk een ONZ-Gay SC beach-meet organiseren. ABBA op de speakers alles.
Ik ben hard aan het trainen om goed voor de dag te komen op mijn eerste date met een vrouw ooit. Even geduld.quote:
je had toch al eens chickie gehad?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het trainen om goed voor de dag te komen op mijn eerste date met een vrouw ooit. Even geduld.
Haha. Hoe lang doe je het nu?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:53 schreef Rezania het volgende:
Het calorieëntellen schiet niet echt op de laatste paar dagen.
Sinds zondag denk ik. Donderdag BBQ, gister chillen op het strand en terras met alles erop en eraan, net frituur (inb4 pax).quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha. Hoe lang doe je het nu?
Nee, maar die dagen heb ik inmiddels ook wel hoor. Hoewel ik die dag met shoarma kapsalon en 9 speciaalbier wel heb ingevuld. 4500 cal boeeemmmHeb de weekenden niet zo gedisciplineerd geleefd. Zit vandaag pas op 650 cal, maar zodadelijk bbq met bier en zo.
Oke ik heb net een tompouce en 3 ijsjes en rijst weggewerkt, jij valt op obese vrouwen toch ?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ik ben hard aan het trainen om goed voor de dag te komen op mijn eerste date met een vrouw ooit. Even geduld.
Genotquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds zondag denk ik. Donderdag BBQ, gister chillen op het strand en terras met alles erop en eraan, net frituur (inb4 pax).
Ik kom om half 10 mijn nest uitrollen: 'Je hebt je ontbijt nog niet geregistreerd vandaag, wil je dat nu doen?' Verdomme, ben net wakker joh!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:32 schreef Mortaxx het volgende:
Voeg ik twee bananen toe krijg ik waarschuwing voor hoeveelheid suiker
Als ik dan toch aan de vrouw ga, dan ook maar gewoon een heleboel vrouw. Geen probleem hoor schat.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:15 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oke ik heb net een tompouce en 3 ijsjes en rijst weggewerkt, jij valt op obese vrouwen toch ?
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ricky vindt dat ook wel genot geloof ik.
Hehe. Lekker toch. Ach ja, dan in de dagen ertussen in maar beetje op rantsoen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:58 schreef Rezania het volgende:
[..]
Sinds zondag denk ik. Donderdag BBQ, gister chillen op het strand en terras met alles erop en eraan, net frituur (inb4 pax).
Haha, herkenbaar.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom om half 10 mijn nest uitrollen: 'Je hebt je ontbijt nog niet geregistreerd vandaag, wil je dat nu doen?' Verdomme, ben net wakker joh!
Gast, dit waren de afgelopen drie dagen. Welke dagen ertussen?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:48 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hehe. Lekker toch. Ach ja, dan in de dagen ertussen in maar beetje op rantsoen.
Godverdomme, bestaat er ook een hetero versie van jou met zo'n mindset? IK WILLEM.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als ik dan toch aan de vrouw ga, dan ook maar gewoon een heleboel vrouw. Geen probleem hoor schat.
#herkenbaarquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:47 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kom om half 10 mijn nest uitrollen: 'Je hebt je ontbijt nog niet geregistreerd vandaag, wil je dat nu doen?' Verdomme, ben net wakker joh!
Op mijn werk eet ik uit de saladebar... da's ook nogal lastig bijhouden.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#herkenbaar
Ik vind uit eten gaan ook maar lastig registreren.
*zoek zoek* Wat lijkt er op?
Ober! Mag ik ff de streepjescode?
Zouden wij de rekening mogen? En alle streepjescodes graag!quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:00 schreef Ang3l het volgende:
[..]
#herkenbaar
Ik vind uit eten gaan ook maar lastig registreren.
*zoek zoek* Wat lijkt er op?
Ober! Mag ik ff de streepjescode?
Oe dilemmaquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:51 schreef Rezania het volgende:
[..]
Gast, dit waren de afgelopen drie dagen. Welke dagen ertussen?
Zal toch wel?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:57 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Godverdomme, bestaat er ook een hetero versie van jou met zo'n mindset? IK WILLEM.
Whehehehe. Morgen weer even balansdagje.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:33 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe dilemma
Ben er net met de bbq ook heftig overheen gegaan
Haha man ik dacht dat we gay waren met z'n allen maar ik kwam erachter dat veel van m'n maten ook calorieën tellen sinds kort. Is het een hype ofzo?quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Whehehehe. Morgen weer even balansdagje.
Mijn broer doet het al jaren, maar ja sportschoolfiguur.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha man ik dacht dat we gay waren met z'n allen maar ik kwam erachter dat veel van m'n maten ook calorieën tellen sinds kort. Is het een hype ofzo?
Hij is ook wel nice.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:46 schreef Rezania het volgende:
[..]
Mijn broer doet het al jaren, maar ja sportschoolfiguur.
quote:Op zaterdag 7 mei 2016 22:14 schreef Rezania het volgende:
Ik ben vergeten mijn teenslippers mee te nemen.![]()
Nee, eigenlijk 24, want heen en weer. Alleen de tweede keer heb ik de tijd bijgehouden.quote:
joh, die mensen in t gym topic zijn nog gayer dan ons, met al die diëten en zo.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 20:40 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Haha man ik dacht dat we gay waren met z'n allen maar ik kwam erachter dat veel van m'n maten ook calorieën tellen sinds kort. Is het een hype ofzo?
René en ik komen.quote:Op zaterdag 7 mei 2016 15:19 schreef Kaas- het volgende:
Gelukkig waait het zo hard dat je er niets van ruiktquote:Op zondag 8 mei 2016 15:57 schreef Kaas- het volgende:
Voetbal live volgen vanaf het strand is echt zoooo spannend nuAllemaal stink Ajacieden om me heen en dat ben ik natuurlijk niet.
Waaaaaat?quote:Op zondag 8 mei 2016 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik kan gelukkig mijn eigen rug insmeren.
Laat maar eens zien dan.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben fucking lenig met mijn armen man.
Ik ook, maar wel dikke kramp in mijn schouder daarna.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Daar moet je een man voor ge(mis)bruiken.quote:Op zondag 8 mei 2016 18:00 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ik ook, maar wel dikke kramp in mijn schouder daarna.
Dat kan ik ook.quote:Op zondag 8 mei 2016 17:39 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ik ben fucking lenig met mijn armen man.
Ik ookquote:Op zondag 8 mei 2016 17:36 schreef Rezania het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |