Lulliputter ook?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:32 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ongeveer zes TT's gingen over hem de afgelopen weken.
Idem. Alleen zoals normaal in het weekend gewoon werken..quote:
De naam van het account is ook mijn naam op last.fm, setlist.fm en nog een paar dingen. Ik stuur hem wel in een DM dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:03 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Als je standaard ingelogd bent kan je toch heel simpel even kijken hoe je heet?Je mag ook best zeggen dat je het liever niet deelt hoor.
geen plannen. Weet nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:40 schreef BillDauterive het volgende:
Gaan jullie nog naar een bevrijdingsfestival donderdag? Het wordt lekker weer, dus zal wel druk worden.
Moet je ver reizen om naar een bevrijdingsfestival te gaan? Voor mij is het een half uurtje om in Zwolle te komen. Manu Chao treedt er op en het blijft droog, dus is het voor mij reden genoeg om daarheen te gaanquote:
10min fiets.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:54 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Moet je ver reizen om naar een bevrijdingsfestival te gaan? Voor mij is het een half uurtje om in Zwolle te komen. Manu Chao treedt er op en het blijft droog, dus is het voor mij reden genoeg om daarheen te gaan
Wacht, wat!?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:44 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Nog nooit iemand ontmoet die kan discussiëren en geen universiteit gedaan heeft eigenlijk.
Nog drie daagjes werken en dan weekendquote:
Hij is nog jong he, dan is alles nog school gerelateerdquote:
Sad, but true.quote:Op woensdag 4 mei 2016 09:33 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Hij is nog jong he, dan is alles nog school gerelateerd
Wat heb je uitgespookt dan?quote:
Waarom citeer je me hier in de homo SC als ik ergens anders op Fok zit te trollen? Doe dat lekker in het topic zelf ofzo, gekke kerel.quote:
Ah, een trollactie. Okee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 10:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Waarom citeer je me hier in de homo SC als ik ergens anders op Fok zit te trollen? Doe dat lekker in het topic zelf ofzo, gekke kerel.
Omdat ik de discussie daar niet boeiend vind en een bepaald beeld van je heb, waar dit totaal niet in paste. Vroeg het me gewoon af. Vandaar hier, want als je wel aan het trollen was, ga ik dat niet in dat topic aan de kaak stellen.quote:
Vriend was gezellig langsgekomen. Laat geworden.quote:
Dan stuur je toch lekker een pm.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:06 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Omdat ik de discussie daar niet boeiend vind en een bepaald beeld van je heb, waar dit totaal niet in paste. Vroeg het me gewoon af. Vandaar hier, want als je wel aan het trollen was, ga ik dat niet in dat topic aan de kaak stellen.
Omdat het hier niets te zoeken heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef Jopie78 het volgende:
[..]
Want? Het staat toch gewoon in een topic. Had het ook gelijk voor waar kunnen aannemen..
Oh, dan heb ik geen medelijden met je.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:06 schreef Brammetjuh94 het volgende:
[..]
Vriend was gezellig langsgekomen. Laat geworden.
Dat hoeft ook niet. Ik baal gewoon van mijzelfquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:11 schreef wonderer het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik geen medelijden met je.
Foto('s).quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef Rezania het volgende:
Nou, even tijd voor goed nieuws dan? Mijn haar zit goed vandaag.
Kijk, dat is gelukkig wel gewoon lekker beleg.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo lekker italiaanse bollen met Rucola, Radijsrauwkost en BBQ Pulled Pork.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Brammetjuh94 het volgende:
Ik heb zo lekker italiaanse bollen met Rucola, Radijsrauwkost en BBQ Pulled Pork.
Het is goddelijk...quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:36 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Kijk, dat is gelukkig wel gewoon lekker beleg.
Gisteren om 7 uur de hamlappen aangezet en deze er vanochtend pas uit gehaald.quote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Gist is liefde, gist is leven. Vooral in een vagijn.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:39 schreef Rezania het volgende:
[..]wtf is dezeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jongen toch..quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:23 schreef Kaas- het volgende:
Ik vind het inderdaad irritant dat zoiets even hiernaartoe gesleept wordt zo van kijk eens andere SC'ers wat Kaas hier nu toch doet. Beetje zo'n vies klikspaan gevoel heb ik erbij.
Daar laat ik het ook maar bij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |