Ja dat zei ik al om exact deze reden.quote:
hebben jullie een gemeenschappelijke eigenschap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef MrSalazar het volgende:
Dit wijf irriteert me al langere tijd trouwens.
Ik irriteer mezelf niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef spierbal het volgende:
[..]
hebben jullie een gemeenschappelijke eigenschap.
Kijk je? Hij heeft tietjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:22 schreef MisterMaster het volgende:
Ik vind die kerel met dat rare stemmetje irritanter.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Evi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
typisch lomp vlaams wijf met gigantische schaamlippen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Evi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kabouter Wesley mocht toch ooit met een crossmotor over haar nakende tetten rijden of was dat bij iemand anders?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Evi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die mensen irriteren zichzelf niet, jij irriteerd die mensen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:24 schreef matthias24 het volgende:
het valt me op dat mensen zich zowiezo snel ergens aan irriteren
Irriteerdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Die mensen irriteren zichzelf niet, jij irriteerd die mensen.
Nee. Ik trek die kerel niet en zapp altijd weg bij hem.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:24ee. Ik trek die kerel niet en zapp altijd weg bij hem. schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Kijk je? Hij heeft tietjes.
Ik vind Matthijs van Nieuwkerk erger en die zit daar dagelijks.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:11 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Nee. Ik trek die kerel niet en zapp altijd weg bij hem.
Ja, liever Pauw. Die is wat rustiger. Bij die van Nieuwkerk heb je altijd het idee dat hij haast heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ik vind Matthijs van Nieuwkerk erger en die zit daar dagelijks.
Sowieso zijn die gasten bijna altijd irrelevant en de vragen kut en oppervlakkig. En hij is een kontlikker en zal geen kritische vragen stellen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:15 schreef MisterMaster het volgende:
[..]
Ja, liever Pauw. Die is wat rustiger. Bij die van Nieuwkerk heb je altijd het idee dat hij haast heeft.
Je ziet wel veel dezelfde koppen bij hem aan tafel ja. Lekker meepraten met elkaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 21:19 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Sowieso zijn die gasten bijna altijd irrelevant en de vragen kut en oppervlakkig. En hij is een kontlikker en zal geen kritische vragen stellen.
moeilijk he correct spellen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Mr.Galaxy. het volgende:
[..]
Die mensen irriteren zichzelf niet, jij irriteerd die mensen.
Zou rakenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Evi
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ben je schizofreen ofzo? Jij typt zelden een zin zonder fouten.quote:
wauw!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:58 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ben je schizofreen ofzo? Jij typt zelden een zin zonder fouten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'Religion is the opium of the people' - Karl Marx
jouw UIquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:14 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Ja dat zei ik al om exact deze reden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |