Samengevat zal deze instelling uiteindelijk de totale ondergang van het moderne Europa betekenen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 21:05 schreef whosvegas het volgende:
Laat de burgermeester een gezellig kopje thee met ze gaan drinken
Dat zal ze leren!
Ik denk dan wel eens. What would Mohammed do?quote:Op woensdag 4 mei 2016 20:56 schreef Pielemenneke het volgende:
[..]
Tuurlijk, Nederlandse jongeren doen dat ook wanneer hun clubhuis gesloten word.
Dat deze Marokkaanse kansenparels vaker door de Politie staande worden gehouden en hun ID moeten laten zien is natuurlijk geheel de schuld van de Politie. Dat het een gevolg is van ..... begrijpen ze natuurlijk zelf niet.
En deze Nederlandse islamknuffelaar komt vanzelfsprekend weer met de aloude dooddoener dat je niet een hele groep mag wegzetten, maar juist om de tafel moet met deze mensen en alleen degene aan moet pakken die zich misdragen.
Zo denken de Nederlandse beleidsmakers al jaren als het over de Marokkaanse jeugd gaat.
Daarom zal er ook nooit een oplossing komen voor het probleem.
Hoe durf jij je negatief uit te laten over de bevolkingsvervangingquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:53 schreef Toefjes het volgende:
Je verwacht het niet
Kansen pareltjes
Youtube flimpje: welkom in mijn land
Ha! Daarom nog meer van dat soort hier binnen laten, linkse kliek!
Zo. Die zijn maar alvast geplaatst.
Mooi moskeetje bouwen daar dus. Een assoenah-moskee ofzo. Veel jongeren die dan snel aan de minbar gekluisterd zitten om naar preken te luisteren en zich in hun geloof te verdiepen. En zo ben je dan weer van de hangjeugd verlost.quote:
Jij vraagt aan iedereen waar ze vandaan komen? Overal?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef Homey het volgende:
Die leven echt in een superklein wereldje en komen nooit daarbuiten. Geldt ook wel voor Turken. Leven ook in hun eigen gemeenschap en de rest interesseert ze geen zier.
dat heeft Muhammed toch maar mooi geregeld. Oude loverboytechniek. Onderontwikkelde slachtoffers, afscheiden van de moderne wereld, de wereld zo klein mogelijk houden, ze bang maken voor andere mensen, spreken over hen beschermen, en zorgen dat elke ontwikkeling in die kleine breintjes enkel en alleen door jou daar is ingeplant. Perfect te sturen, controleren. Je kan zeggen over die pik wat je wil, maar hij was wel slim, die geile beer. Je volk er zelfs nog van kunnen overtuigen dat het ok is als je je 9 jarige vriendinnetje neukt. Zelfs Charles Manson zou dat impressive vinden.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:18 schreef Homey het volgende:
Veel Marokkanen leven in een heel klein wereldje. Meer dan hun kleine Marokkaanse islamitische bubble in een achterwijk en het dorp van hun opa en oma in Marokko kennen ze niet. Ze gaan nooit naar een ander land op vakantie. Nederland zelf kennen ze nauwelijks, terwijl we in zo'n klein land leven.
Een heel klein leefwereldje dus, geen ervaringen en een laag IQ. Je kunt er gewoon niets mee. 0 interesse in andere culturen dan die islam onzin, 0 interesse in nieuwe dingen beleven, 0 interesse in persoonlijke zelfontwikkeling, en ga zo maar door. Een zinloos en doelloos leven.
En wat als ik je vertel dat ze daar al een moskee hebben gebouwd inclusief ontmoetingscentrum?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:47 schreef Aloulu het volgende:
[..]
Mooi moskeetje bouwen daar dus. Een assoenah-moskee ofzo. Veel jongeren die dan snel aan de minbar gekluisterd zitten om naar preken te luisteren en zich in hun geloof te verdiepen. En zo ben je dan weer van de hangjeugd verlost.
Is er een 'groep' die volgens jou dan wel significant aanwezig is in Amsterdam?quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:24 schreef Homey het volgende:
Ik ga vaak op vakantie naar allerlei landen, ik ga heel vaak uit eten in allerlei restaurants hier in Amsterdam, varierende van de Mexicaanse keuken tot de Japanse and everything in between. Ik ga ook vaak naar het theater en dat soort dingen. Ik kom mensen van allerlei pluimage tegen. Niet gek op zich ,Amsterdam is natuurlijk erg multi-culti. Maar Marokkanen, toch de grootste minderheid in Amsterdam, zie ik nooit. Echt nooit. Die leven echt in een superklein wereldje en komen nooit daarbuiten. Geldt ook wel voor Turken. Leven ook in hun eigen gemeenschap en de rest interesseert ze geen zier.
toeristen. Kotsende zuipende vechtende toeristen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is er een 'groep' die volgens jou dan wel significant aanwezig is in Amsterdam?
Surinamers, alleen komen ze wel altijd een kwartier te laat.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:41 schreef Physsic het volgende:
[..]
Is er een 'groep' die volgens jou dan wel significant aanwezig is in Amsterdam?
Haha, dat geloof ik meteen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 00:46 schreef Murdera het volgende:
[..]
toeristen. Kotsende zuipende vechtende toeristen.
Wat een onzin. Mijn beste vriend woont daar, vlak bij dat winkelcentrum en in die straat heb ik nog geen huis gezien waar Marokkanen in wonen; allemaal blanke Nederlanders.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:24 schreef Piet_Piraat het volgende:
Ze zitten prima daar in die wijk, geen normale Edenaar komt daar.
Het blijft een kutwijk.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:22 schreef Ouder1 het volgende:
[..]
Wat een onzin. Mijn beste vriend woont daar, vlak bij dat winkelcentrum en in die straat heb ik nog geen huis gezien waar Marokkanen in wonen; allemaal blanke Nederlanders.
Die Marokkanen woonden in die flats daar die zijn gesloopt om het probleem te tackelen.. en de huizen daar direct omheen. Hoe het zit met de nieuwbouw weet ik niet maar ik dacht dat de oude bewoners van die flats daar weer in werden geplaatst. Ook weer flats maar moderner.
Klopt. Alleen in die periode dacht men verval te kunnen bestrijden met nieuwbouw. Het probleem zit hem volgens mij veel meer in het samenklitten wat de gemeente faciliteert. Er zijn feitelijk 2 gebieden voor mensen met een sociaal minimum. 1 in Ede Noord (Veldhuizen) en 1 in Ede Zuid (langs de Tooroplaan). Wie een sociale huurwoning nodig heeft of urgentie verkrijgt kan vooraf aangeven welke van de 2 de voorkeur heeft. Veldhuizen heeft vooral Marokkanen, in Zuid zitten Roma, Turken en andere niet-westerse allochtonen. Allemaal samengepropt in een aantal hoogbouwflats. Rond de flats van Zuid staan wat betere woningen, Christelijke scholen en maatschappelijke organisaties. Rond de flats in Veldhuizen staan wat mindere huizen, sportfaciliteiten, een islamitische school en tot voorkort dus een Marokkaans buurthuis. Niet raar dus dat Marokkanen kiezen voor Veldhuizen ipv Zuid.quote:
Heh, Molukkers?quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:52 schreef Piet_Piraat het volgende:
Wonen ook nog wat andere culturen in die hoogbouw daar, geen Marokkaan die daar lastig gaat doen want dan heeft ie probleem.
Nee hoor, ben beetje zigeuner en daar gaan ze echt geen mot met maken..quote:
Dus als je klaagt over overlast is het normaal dat je auto in de hens gaat in die buurt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:33 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee hoor, ben beetje zigeuner en daar gaan ze echt geen mot met maken..
Wat je ziet op TV is terreur in 1 buurt en zijn geen toevallige auto's maar bewust van de grootste klagers, je hebt wel pech als die van jou er naast staat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |