misschien was het gewoon een date na avondje kroeg en weet ze geen eens naam van diegene ?quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het vervelend dat de telegraaf niet even iemand bij het ziekenhuis heeft neergezet wie wanneer de kinderen bezoekt..
En ook dat ze nog niet hebben uitgesloten dat RAFAEL nieuwe LIEFDESBABIES bij deze vrouw heeft verwekt, terwijl DE KLEINE DIVA het er van nam in MIAMI.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:03 schreef Ticootje het volgende:
Ik vind het vervelend dat de telegraaf niet even iemand bij het ziekenhuis heeft neergezet wie wanneer de kinderen bezoekt..
Of erger nog: weet ze niet eens welke van deze dates..quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:06 schreef Joene het volgende:
[..]
misschien was het gewoon een date na avondje kroeg en weet ze geen eens naam van diegene ?
Is RAF de vaderquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:06 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
En ook dat ze nog niet hebben uitgesloten dat RAFAEL nieuwe LIEFDESBABIES bij deze vrouw heeft verwekt, terwijl DE KLEINE DIVA het er van nam in MIAMI.
Dat is tot op heden niet expliciet uitgesloten. En waar rook is, is vuur!!!!!11111:oquote:
Overbevlekte ontvangenis.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:07 schreef Perrin het volgende:
[..]
Of erger nog: weet ze niet eens welke van deze dates..
Ruud de Wild... die zit werkeloos thuis en verdiende bij Q 1mio+... die wil weer de ster van die zender worden, dus hoe loos je een van je concurrentenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:12 schreef Ticootje het volgende:
Deze babyqate is gewoon bedacht door de zender zelf. Robert Bernink is de vader..
OMG! Dat zou een geweldige wending zijn. Om zijn plek in de ochtend show terug te krijgen.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:14 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ruud de Wild... die zit werkeloos thuis en verdiende bij Q 1mio+... die wil weer de ster van die zender worden, dus hoe loos je een van je concurrenten
Daarom, chick van Mattie bezwangeren, Wietze de schuld geven. BAMquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OMG! Dat zou een geweldige wending zijn. Om zijn plek in de ochtend show terug te krijgen.
Wooo hier teken ik ook voor. Of Giel Beelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
OMG! Dat zou een geweldige wending zijn. Om zijn plek in de ochtend show terug te krijgen.
Jaaa ik ben voorquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:17 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Ik ben het zowaar met je eens GGMMquote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
In principe is dit een topic vol trieste ziellepoten
Wat fijn dat je er dan ook komt posten.quote:Op woensdag 4 mei 2016 12:43 schreef GGMM het volgende:
In principe is dit een topic vol trieste ziellepoten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |