Het gaat ons natuurlijk niks aan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:12 schreef agter het volgende:
De echte primeur is natuurlijk wie de vader is.
Speculatie is my middle name.quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:50 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ja, echt? Ik kan me dat niet voorstellen, zeker niet aangezien het allemaal nog vrij recent was dat ze besloten hadden níet de medische kant op te gaan. En naar Mattie's zeggen eigenlijk al 12 jaar lang wisten dat ze wel kinderen wilden.
Maar goed, allemaal speculaasssieee natuurlijk. Wellicht had ze uberhaupt geen regelmatige cyclus oid, en ging ze daarvoor naar gynaecoloog en toen BAM! 'ik snap wel waarom u al 60 dagen niet meer ongesteld bent geworden'.
Abortus doen ze alleen niet in het ziekenhuis.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Evienne het volgende:
[..]
Speculatie is my middle name.
Ik denk dat ze bij de eerste gemiste ongesteldheid al wist hoe laat het was, dat ze zwanger was en dat het niet van Mattie kon zijn. Vertellen, verzwijgen, aborteren, tweestrijd van een maand of anderhalf.
Misschien was ze dus in het ziekenhuis voor een abortus...? Dan wordt ook een echo gemaakt. Blijken er twee foetussen te zijn. Na zo lang gepoogd te hebben zwanger te worden, kun je dat haast niet over je hart verkrijgen. Dus besloten de farce vol te houden.
Dit alles gaat ons natuurlijk niet aan, maar vermakelijk is het wel.quote:
Dat wist ik niet, een abortuskliniek dan? Maar dat is niet zo relevant. Mattie was zo blij dat ze zwanger waren dat ie daar net als ik helemaal niet bij heeft stilgestaan. Ik kan mij ook voorstellen dat op de echo-foto niet in koeienletters vermeld staat dat het van een abortuskliniek af komt.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:25 schreef Burdie het volgende:
[..]
Abortus doen ze alleen niet in het ziekenhuis.
Maken ze überhaupt een echo bij een abortus?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:27 schreef Evienne het volgende:
[..]
Dat wist ik niet, een abortuskliniek dan? Maar dat is niet zo relevant. Mattie was zo blij dat ze zwanger waren dat ie daar net als ik helemaal niet bij heeft stilgestaan. Ik kan mij ook voorstellen dat op de echo-foto niet in koeienletters vermeld staat dat het van een abortuskliniek af komt.
Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:24 schreef Evienne het volgende:
[..]
Speculatie is my middle name.
Ik denk dat ze bij de eerste gemiste ongesteldheid al wist hoe laat het was, dat ze zwanger was en dat het niet van Mattie kon zijn. Vertellen, verzwijgen, aborteren, tweestrijd van een maand of anderhalf.
Misschien was ze dus in het ziekenhuis voor een abortus...? Dan wordt ook een echo gemaakt. Blijken er twee foetussen te zijn. Na zo lang gepoogd te hebben zwanger te worden, kun je dat haast niet over je hart verkrijgen. Dus besloten de farce vol te houden.
Ja. Al was het alleen al om de termijn te bepalen, maar kennelijk wil men ook nog wel eens zeker willen weten dat de moeder echt een abortus wil, ook als ze de echo gezien heeft.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:31 schreef Meke het volgende:
[..]
Maken ze überhaupt een echo bij een abortus?
Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".
Als je een paar jaar intensief hebt geprobeerd, is het best mogelijk dat ze hun seksleven even op een lager pitje hadden staan.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
Hoezo zou ze weten dat het niet van Mattie kon zijn? Tenzij ze al weken geen seks meer hadden gehad, maar anders is daar natuurlijk nog altijd de mogelijkheid van een "wonder".
Dat lijkt me toch ook wel ja, dat er op z'n minst van haar kant een vermoeden moet zijn geweest. Op z'n minst.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.
er gaat nu direct een stagiair met tip-ex in de weerquote:Op woensdag 4 mei 2016 09:15 schreef JohnnyKnoxville het volgende:
[..]
Tssssk, noemt het dan BABYQATE..
Misschien deed ze het wel vaker 'onveilig' met henkie.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Nouja, ze hebben langere tijd geprobeerd zwanger te raken, en juist die keer dat ze het onveilig met Henkie van op de hoek gedaan heeft, blijkt ze zwanger. Ik kan me niet voorstellen dat ze niet op z'n minst getwijfeld heeft aan de vader.
Oh dat zal allicht, maar dan nog kon ze wel hopen dat het toch van Mattie was natuurlijk.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:37 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dan had hij toch moeten snappen dat het wel een heel groot "wonder" was dat ze zwanger was?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Als je een paar jaar intensief hebt geprobeerd, is het best mogelijk dat ze hun seksleven even op een lager pitje hadden staan.
Of achteraf gezien beter gezegd: hun seksleven met elkaar
gekke gelovige gatequote:Op woensdag 4 mei 2016 09:28 schreef Loveless85 het volgende:
[REAL MEN GATE]
[KRSTN'S GATE]
[BIOBEEBGATE]
[Q IS GOOD FOR TWO]
[FUNFORTWO GATE]
[MATTIE'S MATTIE-GATE]
Zit je weer bij te lezen Sjeanet?quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:45 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
er gaat nu direct een stagiair met tip-ex in de weer
tja hij al toch ooit weer aan het werk moeten tochquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:01 schreef amaranta het volgende:
[..]
Tenenkrommend.
Ik vraag me af of Mattie nog wel terugkeert op de radio.
dat van die open relatie heeft hij alleen overheen gelezen geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:11 schreef Burdie het volgende:
[..]
Evert heeft goed meegelezen hier (Hoi Evert) en een hoop ingekleurd zeg!
jawel, maar als hij idd zo'n religekkie is gelooft hij daar natuurlijk wel inquote:Op woensdag 4 mei 2016 11:47 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dan had hij toch moeten snappen dat het wel een heel groot "wonder" was dat ze zwanger was?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |