Gezellig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we morgen in Nijmegen samen een Stroopwafel Mcflurry gaan eten Fiel?
Ik vind het vooral komischquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Fylax het volgende:
als je niet bang bent wat houdt je tegen dan om morgen te komen? zou ik je eens ff wat stiller laten zijn
Bij ons wonen ze allemaal in de Kroeven. Nou ja, ook wel in de wijk waar ik woon. Onze wijk wordt gehalveerd door een wonkelcentrumpje en ik woon aan de goede kantquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wonen er wel getinte mensen in jouw dorp?
Voor of nadat je je stiletto in d4v1ds schedel hebt geboord?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we morgen in Nijmegen samen een Stroopwafel Mcflurry gaan eten Fiel?
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om een discussie te voeren en het met woorden te doen in plaats van stoer doen.quote:
Wat is er zo slecht aan de andere kant dan?quote:
of je moet niet zo serieus er op ingaanquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om een discussie te voeren en het met woorden te doen in plaats van stoer doen.
Jij ontwijkt het onderwerp de hele tijd lulletje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
of je moet niet zo serieus er op ingaan
lul
Dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
David gaat er weer helemaal serieus op in. Wat een autist.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Specularium het volgende:
David had zich er nooit mee moeten bemoeien, je merkt wat er van komt.
voor je t weet heeft ie blauwe ogen jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Specularium het volgende:
David had zich er nooit mee moeten bemoeien, je merkt wat er van komt.
Nou, dat kan ik je wel uitleggen. De andere kant is voor de minderbedeelde kant. Daar staan aftandse kleine krotten in plaats van huizen. Onze medelander is over het algemeen minder bemiddeld dus die zit daar meer. MAar het is wel gewoon een pauperwijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan de andere kant dan?![]()
![]()
![]()
Ben je soms bang voor de andere kant? Wonen er soms alleen maar van die witte racisten aan de goede kant?
![]()
![]()
![]()
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Fylax lijkt een beetje van slag te raken door allerlei vragen waarbij hij na moet denken.quote:
Ik wil ook klappen, neem je een trapje mee?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat bemoei je? moet je ook klappen ofzo?
Een jochie van 16 met zulke taalquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat bemoei je? moet je ook klappen ofzo?
Nou nou, we hebben het nou ook weer niet over Uccie hé.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil ook klappen, neem je een trapje mee?
Hij trekt je aan je haatbaard op de grond joh gekquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil ook klappen, neem je een trapje mee?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |