Ik druk niemand in een hoek. Vertel me vooral wat er niet klopt aan wat ik zeg.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:40 schreef Fylax het volgende:
[..]
Mensen in een hoekje proberen drukken, flikker lekker op.
Je zegt dit toch zelf? Als je iets anders bedoelt als wat je zegt, lijkt me nu het geschikte moment je nader te verklarenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:04 schreef Fylax het volgende:
Jij legt gewoon woorden in mijn mond, terwijl je op de FP ook jankt als anderen woorden in jouw mond leggen. Beetje schijnheilig.
nee ben een beetje klaar met jouw gedragquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:07 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Je zegt dit toch zelf? Als je iets anders bedoelt als wat je zegt, lijkt me nu het geschikte moment je nader te verklaren
Welk gedrag?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
nee ben een beetje klaar met jouw gedrag
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
doe lekker zelfquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:14 schreef Fokker89 het volgende:
Ik denk dat Fylax nu wel snapt dat hij zijn iets te grote mondje moet houden.
Ik ben simpelweg een andere mening toegedaan en probeer te achterhalen wat je nu werkelijk vindt. Enkel aan de hand van wat je zelf zegt. Op basis van je blog kan ik bijvoorbeeld al concluderen dat je tegen de multiculturele samenleving bent. Klopt dit en zo ja waarom dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
Bitterballen waren perfect, Stroopwafel Mcflurry was goddelijk. En de mieren vonden hem ook erg lekker.quote:
hoe was de dutch specialquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:19 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Bitterballen waren perfect, Stroopwafel Mcflurry was goddelijk. En de mieren vonden hem ook erg lekker.
Die had ik niet, die mag jij proberen.quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:07 schreef Fylax het volgende:
[..]
houd je bek joh kom morgen nijmegen CS dan ''praten'' we t wel uitquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:22 schreef d4v1d het volgende:
Op de frontpage je grote bek opentrekken, maar als iemand erover in discussie wil gaan terugkrabbelen
Stoer jongen. Wat wil je doen? Kietelen?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
houd je bek joh kom morgen nijmegen CS dan ''praten'' we t wel uit
Jijquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom morgen dan als je denkt dat ik kietel.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:22 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Stoer jongen. Wat wil je doen? Kietelen?
En dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom morgen dan als je denkt dat ik kietel.
nee pussy kom in je eentje manquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:23 schreef d4v1d het volgende:
[..]
En dan?
Mag ik mijn vrienden meebrengen?
Ik denk niet dat veel mensen bang worden van jouw bouw.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Kom morgen dan als je denkt dat ik kietel.
We zullen zien morgen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen bang worden van jouw bouw.
Ik weet het wel zekerquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:23 schreef Fokker89 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat veel mensen bang worden van jouw bouw.
Nou nou, ik zou maar rustig aan doen. Ik heb al bijna een maand chemo achter de rug en toch durf ik te wedden dat zelfs ik je nog kan hebbenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:22 schreef Fylax het volgende:
[..]
Gezellig.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we morgen in Nijmegen samen een Stroopwafel Mcflurry gaan eten Fiel?
Ik vind het vooral komischquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Fylax het volgende:
als je niet bang bent wat houdt je tegen dan om morgen te komen? zou ik je eens ff wat stiller laten zijn
Bij ons wonen ze allemaal in de Kroeven. Nou ja, ook wel in de wijk waar ik woon. Onze wijk wordt gehalveerd door een wonkelcentrumpje en ik woon aan de goede kantquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Specularium het volgende:
[..]
Wonen er wel getinte mensen in jouw dorp?
Voor of nadat je je stiletto in d4v1ds schedel hebt geboord?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:24 schreef Mani89 het volgende:
Zullen we morgen in Nijmegen samen een Stroopwafel Mcflurry gaan eten Fiel?
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om een discussie te voeren en het met woorden te doen in plaats van stoer doen.quote:
Wat is er zo slecht aan de andere kant dan?quote:
of je moet niet zo serieus er op ingaanquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:25 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Jammer dat je niet volwassen genoeg bent om een discussie te voeren en het met woorden te doen in plaats van stoer doen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |