Jij ontwijkt het onderwerp de hele tijd lulletje.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
of je moet niet zo serieus er op ingaan
lul
Dit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Mani89 het volgende:
David gaat er weer helemaal serieus op in. Wat een autist.
quote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Specularium het volgende:
David had zich er nooit mee moeten bemoeien, je merkt wat er van komt.
voor je t weet heeft ie blauwe ogen jaquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Specularium het volgende:
David had zich er nooit mee moeten bemoeien, je merkt wat er van komt.
Nou, dat kan ik je wel uitleggen. De andere kant is voor de minderbedeelde kant. Daar staan aftandse kleine krotten in plaats van huizen. Onze medelander is over het algemeen minder bemiddeld dus die zit daar meer. MAar het is wel gewoon een pauperwijkquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:26 schreef Fylax het volgende:
[..]
Wat is er zo slecht aan de andere kant dan?![]()
![]()
![]()
Ben je soms bang voor de andere kant? Wonen er soms alleen maar van die witte racisten aan de goede kant?
![]()
![]()
![]()
Dit gaat natuurlijk nooit gebeuren. Fylax lijkt een beetje van slag te raken door allerlei vragen waarbij hij na moet denken.quote:
Ik wil ook klappen, neem je een trapje mee?quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat bemoei je? moet je ook klappen ofzo?
Een jochie van 16 met zulke taalquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:29 schreef Fylax het volgende:
[..]
wat bemoei je? moet je ook klappen ofzo?
Nou nou, we hebben het nou ook weer niet over Uccie hé.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil ook klappen, neem je een trapje mee?
Hij trekt je aan je haatbaard op de grond joh gekquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:30 schreef YokiKater het volgende:
[..]
Ik wil ook klappen, neem je een trapje mee?
Is Fielaks een patatzegger ja?quote:
Eerder andersomquote:
Met Uccie zoek ik geen problemen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:30 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Nou nou, we hebben het nou ook weer niet over Uccie hé.
Jij welquote:
Shit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk ook dat d4v1d lachend die bedreigingen leest terwijl hij van achter Fylax' iets te dikke moeder binnendringt
jij gaat echt te ver vriendquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:31 schreef timmmmm het volgende:
Ik denk ook dat d4v1d lachend die bedreigingen leest terwijl hij van achter Fylax' iets te dikke moeder binnendringt
Morgen weer friet halenquote:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zeker bij elke klap kabaf zeggen
quote:Op donderdag 5 mei 2016 20:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
En dan zeker bij elke klap kabaf zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 14% gewijzigd door #ANONIEM op 05-05-2016 20:33:18 ]
jij gaat ook echt te verquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:33 schreef d4v1d het volgende:
[..]
Zei ik ook toen ik de ma van Fylax swaffelde
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |