Hij is best oke, maar had er meer van verwacht ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:46 schreef CherryLips het volgende:
The Martian in de bios gezien, vond hem best leuk. Maar ik moet films in de bios kijken, want thuis kan ik me echt niet meer concentreren.
Ben trouwens begonnen met House of Cards, heb nu zes afleveringen gehad en begin er nu een beetje in te komen. Kijk ook Game of Thrones en gisteravond American Crime Story gekeken. Drie series door elkaar, m'n autisme wat doe je
Ik heb een tijdje 1 serie tegelijk gekekenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is best oke, maar had er meer van verwacht ofzo.
HoC heb ik alweer helemaal klaar. GoT moet ik nog 2e aflevering doen.
Haha 3 is veel ja? Ik kijk er het liefst 10 ofzo te gelijk. Heb ik tenminste wat te kijken voor het slapengaan
Echt serie op tv kijken ja? Als je/ik er 1 mis, dan vind ik er al niets meer aan. Gelukkig heb ik wel een recorderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 1 serie tegelijk gekekenTig afleveringen achter elkaar, dat wel. GoT spaarde ik eerst op en keek ik dan achter elkaar, maar ik kan nu tijdelijk HBO kijken en dat is wel makkelijk.
Maar American Crime Story is op tv en ik heb geen recorder dus eens zien hoe lang dat goed gaat, want ik ben ook weer niet elke maandagavond thuis.
En ik wil die verfilming van Stephen King ook nog graag zien, maar die moet ik even downloaden want ik heb geen Fox.
Ja maar jij bent nog jong en zo... Wij oudjes doen nog aan live-tv.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt serie op tv kijken ja? Als je/ik er 1 mis, dan vind ik er al niets meer aan. Gelukkig heb ik wel een recorderKijk zelden nog live tv.
Ik heb nog kabel-tvquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog jong en zo... Wij oudjes doen nog aan live-tv.
Ben ik nog steeds jong?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja maar jij bent nog jong en zo... Wij oudjes doen nog aan live-tv.
Tip, als je House of Cards kijkt, doe het dan niet als je duf bent en de helft niet mee krijgt. Je moet aardig op blijven letten om het verhaal te blijven volgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Martian in de bios gezien, vond hem best leuk. Maar ik moet films in de bios kijken, want thuis kan ik me echt niet meer concentreren.
Ben trouwens begonnen met House of Cards, heb nu zes afleveringen gehad en begin er nu een beetje in te komen. Kijk ook Game of Thrones en gisteravond American Crime Story gekeken. Drie series door elkaar, m'n autisme wat doe je
Ik kijk live tv voor de live programma's, Sport, Pauw, RTL late night, dat soort dingen. Series via Netflix of downloads.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt serie op tv kijken ja? Als je/ik er 1 mis, dan vind ik er al niets meer aan. Gelukkig heb ik wel een recorderKijk zelden nog live tv.
Zover was ik alquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tip, als je House of Cards kijkt, doe het dan niet als je duf bent en de helft niet mee krijgt. Je moet aardig op blijven letten om het verhaal te blijven volgen.
Die neem ik ook op . Zoals Rtl late night kijk ik vaak zondags terugquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk live tv voor de live programma's, Sport, Pauw, RTL late night, dat soort dingen. Series via Netflix of downloads.
In het weekend (weet ff niet welke dag) worden ze allemaal achter elkaar herhaald po rtlZquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die neem ik ook op . Zoals Rtl late night kijk ik vaak zondags terug
Jij was nog geen 30 toch?quote:
Alleen als Nate onderhand eens full frontal naakt gaatquote:
Klopt, maar dan zit ik er ook niet altijd en moet ik verplicht reclame kijken enzo. En in dat laatste ben ik nogal slechtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het weekend (weet ff niet welke dag) worden ze allemaal achter elkaar herhaald po rtlZ
Hallelujah.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als Nate onderhand eens full frontal naakt gaat
Uncharted 4.quote:
Ik moet je teleurstellen. Maar hij doet wel vaak mee met een wet-shirt competitie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als Nate onderhand eens full frontal naakt gaat
Is het een fijne game?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Maar hij doet wel vaak mee met een wet-shirt competitie.
Dat lees je donderdag: 12.00 geloof ik. Dan loopt het embargo af.quote:
Cool. Dat lees ik vast nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lees je donderdag: 12.00 geloof ik. Dan loopt het embargo af.
I know. I knowquote:
De Lara Croft voor vrouwen.quote:
Ik heb zowel 1, als 2, als 3 nooit uitgespeeld. Wel aan begonnen allemaal.quote:
Eh.. Hoe dan?! Dus je gaat nu her verhaal verder in zonder het eind van 3 te hebben gezien? Ik heb ze net alledrie weer uitgespeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel 1, als 2, als 3 nooit uitgespeeld. Wel aan begonnen allemaal.
Niet zo boeiendquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh.. Hoe dan?! Dus je gaat nu her verhaal verder in zonder het eind van 3 te hebben gezien? Ik heb ze net alledrie weer uitgespeeld.
Begin 30 dan?quote:
Nou, dan ben je nog maar nét oud dus. Vandaar dat rare tv-kijkgedragquote:
Woeiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dan ben je nog maar nét oud dus. Vandaar dat rare tv-kijkgedrag
Je hebt je even van je vrouwelijke kant laten zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef DrMarten het volgende:
4 uur later, paar honderd euro lichter en niet gekocht waarvoor ik op pad ging.... #fail
Zoiets ja. Wel ook aardig wat uitgegeven aan benzine en boodschappen, maar toch. Kleding gehaald waar ik niet voor op pad ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt je even van je vrouwelijke kant laten zien?
Krullebol.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt je even van je vrouwelijke kant laten zien?
Ik vind ze super tofquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel 1, als 2, als 3 nooit uitgespeeld. Wel aan begonnen allemaal.
Ik zal jouw speklap eens marineren!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef DrMarten het volgende:
Je kan van die Duitsers zeggen wat je wil, maar ze kunnen speklappen marineren als de beste
Oh wacht, verkeerde topicquote:
quote:
quote:
Hoe is't? Verliefd verloofd getrouwd? Kinderen? Afgestudeerd? Do tell!quote:
Werkloos, thuisloos, maar verder alles goed. Ohja en verliefd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is't? Verliefd verloofd getrouwd? Kinderen? Afgestudeerd? Do tell!
Nog altijd werkloos?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werkloos, thuisloos, maar verder alles goed. Ohja en verliefd.
Lief! Op een fokster?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werkloos, thuisloos, maar verder alles goed. Ohja en verliefd.
OMG Japanse kippengriep!!!quote:Op woensdag 4 mei 2016 04:13 schreef CherryLips het volgende:
Zo verkouden zijn dat ik er niet van kan slapenlig al vanaf half twee wakker
Met zijn 300-opeengepakt-in-vliegtuig-verkoudheid eerderquote:
Als de cacaoboon uitsterft wel vermoed ik...quote:
Of als we haar bank stelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als de cacaoboon uitsterft wel vermoed ik...
Kippelingquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat dubieuze kip gegeten daar ja.
Vast allemaal al gevraagd, maar heb je de kersenbloesem nog gezien en was t idd indrukwekkend?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, was eeh bijzonder
En heerlijke teriyakiOm je vingers bij af te likken.
De meeste kersenbloesems waren al uitgebloeidquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast allemaal al gevraagd, maar heb je de kersenbloesem nog gezien en was t idd indrukwekkend?
Kan me voorstellen dat het massale ervan overweldigend is. Want de bloesem an sich heb je hier natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meeste kersenbloesems waren al uitgebloeidHeb in Nederland meer gezien. Maar alles was wel indrukwekkend en overweldigend ja
Kan het iedereen aanraden.
Voor de kat z'n viool naar de andere kant van de wereld gereisdquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het massale ervan overweldigend is. Want de bloesem an sich heb je hier natuurlijk ook.
Zag dat er onder A'dam ook zo'n grote kersenbloesem tuin is incl sakura feest.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het massale ervan overweldigend is. Want de bloesem an sich heb je hier natuurlijk ook.
Zag dat er onder A'dam ook zo'n grote kersenbloesem tuin is incl sakura feest.
Hier in de straat ook altijd prachtige kersenbloesem.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de kat z'n viool naar de andere kant van de wereld gereisd
Je had ook gewoon mijn foto's kunnen kijken. Had een boel gescheeld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Voor de kat z'n viool naar de andere kant van de wereld gereisd
Dickpics?quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn foto's kunnen kijken. Had een boel gescheeld.
Neuh, beetje bij de chick ingetrokken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 11:08 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Lief! Op een fokster?
En thuisloos? Op straat?
Okonomiyaki?quote:Op woensdag 4 mei 2016 16:24 schreef CherryLips het volgende:
Binnenkort maar eens zo'n toko in Amsterdam opzoeken voor die pannenkoekdingen waarvan ik de naam niet kan onthouden
Heb ik meerdere keren gedaan voor ik boekte, stalker die ik ben.quote:Op woensdag 4 mei 2016 18:25 schreef Q. het volgende:
[..]
Je had ook gewoon mijn foto's kunnen kijken. Had een boel gescheeld.
We halen altijd de saus ervoor bij de toko, de rest fixen we in een pannekoekenpan met een deksel van een hapjespanquote:
Post je morgen ook jullie recept?quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:01 schreef Pheno het volgende:
[..]
We halen altijd de saus ervoor bij de toko, de rest fixen we in een pannekoekenpan met een deksel van een hapjespanNu heb ik er zin in, morgen maar even wat vulling halen.
Leuk!!quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:24 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Neuh, beetje bij de chick ingetrokken.
Lekker nieuw voor je hequote:Op zaterdag 7 mei 2016 16:04 schreef DrMarten het volgende:
Potverdikkie wat is het toch lekker om in je eigen tuin in de zon te kunnen liggen![]()
Drankje, muziekje erbij.... yep, hier kan ik wel aan wennen
Net ook al aan het tuinieren geweest. Moet niet gekker wordenquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Lekker nieuw voor je he
Ik ga zowaar al voor de 2e X bbqen dit jaar. Men. Relaxed om hier een vriendin te hebben wonen
Dat was voor mij eens maar niet snel weerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:19 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Net ook al aan het tuinieren geweest. Moet niet gekker worden
BBQ is nog iets dat ik een keer aan moet schaffen. Nu ook de ruimte voor
ik heb ff een zooi plantjes uit de tuin getrokken waarvan mijn pa zei dat het onkruid is en ik heb een paar bolken geplant die had gekregen. Al met al wel een kwartier werk ongeveerquote:Op zaterdag 7 mei 2016 17:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat was voor mij eens maar niet snel weer
Heb wel de koelkast in de schuur helemaal schoongemaakt
Klinkt als een topdagquote:Op zaterdag 7 mei 2016 18:44 schreef CherryLips het volgende:
M'n oren piepen nog van het kinderfeestje. Ik ga nu de ranja uit m'n schoen wassen.
Schoenen al gewassen?quote:
Volgende keer die kutkoters mee om de oren slaan.quote:
Of niet gaanquote:Op maandag 9 mei 2016 07:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende keer die kutkoters mee om de oren slaan.
Nee, ik hoor altijd graag de mopperverhalenquote:
Zoals die keer dat een van de kinders toastjes mocht smeren terwijl hij aan z'n blote voeten zat te pierenquote:Op maandag 9 mei 2016 07:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik hoor altijd graag de mopperverhalen
Je computerquote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt hier echt naar gesmolten plastic.
Zelf een paar biggetjes uitpoepen en het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die keer dat een van de kinders toastjes mocht smeren terwijl hij aan z'n blote voeten zat te pierenOf dat je een kind op schoot krijgt als je een kop hete thee vast hebt
Of als ze een skateboard hebben gekregen van m'n attente neef en er een hele heisa is omdat kind in kwestie er niet meteen op mag skaten zonder beschermers
Ook wel een paar keer moeten lachen om de jongste hoor
Een paar zelfsquote:Op maandag 9 mei 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf een paar biggetjes uitpoepen en het goede voorbeeld geven
quote:Op maandag 9 mei 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf een paar biggetjes uitpoepen en het goede voorbeeld geven
Aan de foto's te zien is dat heel makkelijkquote:Op maandag 9 mei 2016 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie CL wel aan voor iemand die het voor elkaar krijgt meteen minimaal een tweeling eruit te werken
Ik verkoop gewoon de baby die het hardst huilt.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie CL wel aan voor iemand die het voor elkaar krijgt meteen minimaal een tweeling eruit te werken
Tsss eurodisney is the place to bequote:Op maandag 9 mei 2016 12:28 schreef Tally het volgende:
Ik ben met mijn addergebroed weer eens in de Efteling
Tweelingquote:Op maandag 9 mei 2016 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Dat bestaat al jaren niet meer man!quote:
Die ja. Want Eurodisney was failliet. Vrij snel al geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs. Whatever je het wilt noemen
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ja. Want Eurodisney was failliet. Vrij snel al geloof ik.
Ben er al weer tijden niet geweest. Laatste keer was dat hele Movie park gedeelte nog amper een park.
quote:Het resort werd geopend als Euro Disney met als enige park Euro Disneyland, het huidige Disneyland Park. Op 1 oktober 1994 werd de officiële naam van het resort en het park veranderd in Disneyland Paris. Op 16 maart 2002 opende het tweede park van het resort, het Walt Disney Studios Park. Hiermee veranderde ook de naam van het resort in Disneyland Resort Paris. In mei 2009 werd besloten dat de benaming 'Resort' weer zal verdwijnen, daarom is de naam van het resort sinds september 2009 weer Disneyland Paris.
"Als Amerikanen, wordt verondersteld dat het woord 'Euro' de betekenis 'betoverend' of 'opwindend' had. Voor Europeanen bleek het een term die zij associeerden met zaken, valuta en handel. Het park hernoemen naar 'Disneyland Paris' was een manier om het te identificeren met een van de meest romantische en opwindende steden ter wereld.[25]"
Maar daar heb ik geen abo vanquote:
Maar t park is toch ook al een x failliet gegaan en overgenomen door 1 of andere olie sheik?quote:
Prins... sheik.. what's in a name?quote:Euro Disney, de eigenaar van Disneyland Parijs, is door de Walt Disney Company gered van een 'faillissement'. Het bedrijf stopt 1 miljard euro in het noodlijdende attractiepark nabij Parijs. Afgelopen weekend vond er een spoedoverleg plaats, waarover de personeelsleden maandagochtend werden ingelicht. In 2013 kwamen 1 miljoen bezoekers minder naar het Disney Resort. Het eerste half jaar van 2014 werd met een verlies van 100 miljoen euro afgesloten. Momenteel is het park voor 40% in handen van de Walt Disney Company. De rest is eigendom van aandeelhouders en een Saoedische prins.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t park is toch ook al een x failliet gegaan en overgenomen door 1 of andere olie sheik?
[..]
Prins... sheik.. what's in a name?
quote:Euro Disney S.C.A. (Euronext: EDL) is the company that owns and operates Disneyland Paris in Marne-la-Vallée, France. Prior to the 2015 capital restructuring 39.78% of shares were held by The Walt Disney Company, 10% by the Saudi Prince Alwaleed and 50.22% by other shareholders, after the restructuring in 2015 The Walt Disney Company now owns 82%, Prince Alwaleed retains 10%, the US investment company Invesco owns 6% and just 2% is owned by other shareholders.[4] The stock is traded on the Euronext Paris exchange.
spannend valt wel mee, vooral leuk!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spannend weekend voor je voor de boeg
meteen foto's postenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
spannend valt wel mee, vooral leuk!
als ik er 'n goede foto van heb zeker, komt tussen schouders of op schouder dus kan er zelf geen goede foto van makenquote:
Misschien kan de artist hem makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik er 'n goede foto van heb zeker, komt tussen schouders of op schouder dus kan er zelf geen goede foto van maken
wrs doet ze dat ook wel voor op haar fbquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan de artist hem makenHad een vriendin ook eens, eentje op schouderblad. Artist heeft er een foto van gemaakt en online gezet op z'n eigen site en hij hing ook in de etalage van de toko.
Wat voor afbeelding gaat het worden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wrs doet ze dat ook wel voor op haar fb
'n lotus en dan watercolor achtigquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat voor afbeelding gaat het worden?
Tja. Technisch weer he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Een typische vrijdag in ambtenarenland. Kwart voor 1 en we zitten nog met 2 mensen op de verdieping
Ambtenaren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Een typische vrijdag in ambtenarenland. Kwart voor 1 en we zitten nog met 2 mensen op de verdieping
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh spannend! Het is een webwinkel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst een bestelling geplaatst op CoolBlue, ben benieuwd
Ze hebben zelfs tips om het wachten te verzachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh spannend! Het is een webwinkel.
Meestal komen ze de spullen brengen! Het is een vrij unieke ervaring. Het is echt fantastisch.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs tips om het wachten te verzachten
En heb bij Bol gemerkt dat 'morgen in huis' niet altijd werkt
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs tips om het wachten te verzachten
En heb bij Bol gemerkt dat 'morgen in huis' niet altijd werkt
Bij mij ook niet. Iig geen 100% score, ook al was t voor de deadline besteld.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Sterker nog dezelfde dag in huis ook.
Nee precies, en dan niet om twee minuten voor elf uur 's avonds ofzo, maar om twee uur 's middags. Dan denk je nog 'als ik het nu bestel, komt het morgen, want ik ben de rest van de week niet thuis op dat tijdstip'. Nope.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Bij mij ook niet. Iig geen 100% score, ook al was t voor de deadline besteld.
Eerder een 80% score en natuurlijk is die 20% altijd net datgene dat je ook echt de volgende dag nodig had.
dat scheelt weer. Ik ben er een held in om net onder se douche te staan of op de plee te zitten als ze langskomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ze komen hier altijd wel op een voorspelbaar tijdstip omdat ik in een voetgangersgebied woon dat alleen 's ochtends bereikbaar is met auto's enzo
Shoppenquote:
Ik durf dan dus ook niet naar de wcquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat scheelt weer. Ik ben er een held in om net onder se douche te staan of op de plee te zitten als ze langskomen.
als je weet rond welk tijdstip ze komen is dat nog wel een keer re doen, maar alsnje geen idee hebt dan moet je we zo nu en danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf dan dus ook niet naar de wc
Er staan meestal specs bijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shoppen
Nu iets praktisch: na drie jaar eindelijk eens een laptoptas gekochtHopelijk past dat apparaat erin.
En koop een macbookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shoppen
Nu iets praktisch: na drie jaar eindelijk eens een laptoptas gekochtHopelijk past dat apparaat erin.
"Die past zeker". Pfff, gimme a dollar for all the times I heard that...........quote:
Zo een uitgerekte reet dat het geen eens past? Jij hoeft niet meer te persen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Die past zeker". Pfff, gimme a dollar for all the times I heard that...........
Alsof je een frikandel door de gang werpt, werkelijk waar!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een uitgerekte reet dat het geen eens past? Jij hoeft niet meer te persen?
Potver. Scheelt wel aambeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je een frikandel door de gang werpt, werkelijk waar!
Ja maar goed, daar krijg je dan genitale wratten voor terug. Dus same same. Potatoe potatoe.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar goed, daar krijg je dan genitale wratten voor terug. Dus same same. Potatoe potatoe.
Zeker. Heel veel leuksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:16 schreef Ang3l het volgende:
In other news:
Iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?
#kringgesprek #ziejehetbruggetje?
Was het allemaal leuk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Duitsland, Apenheul, verjaardag, wandelen, werken, niksen
Het werken was iets minder, maar dan had ik vrijdag maar niet naar de Apenheul moeten gaan.quote:
Knus!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Duitsland, Apenheul, verjaardag, wandelen, werken, niksen
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knus!
Ben nog nooit in Apenheul geweest besef ik me nu
Het is voor mij ook vrij dichtbij. Heb een abonnement voor dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knus!
Ben nog nooit in Apenheul geweest besef ik me nu
Dat heb ik voor Artisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor mij ook vrij dichtbij. Heb een abonnement voor dit seizoen.
Artis, mwa. Echt een stadsdierentuin. Net als Blijdorp.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel.
En ik was afgelopen zondag in Artis.
Artis blijft een stadsdierentuin maar maken wel sprongen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Artis, mwa. Echt een stadsdierentuin. Net als Blijdorp.
Wel al een tijd niet meer geweest, dus kan niet over het huidige oordelen.
Klinkt idd als een verbetering t.o.v. de laatste keer dat ik er was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Artis blijft een stadsdierentuin maar maken wel sprongen.
Overigens niet te vergelijken met Rotterdam die hebben veeeeeel meer ruimte.
In Rotterdam ligt het ook niet in het centrum.
Artis is 'langzaam' zijn populatie aan het uitdunnen en de overgebleven voorzien van mooiere verblijven.
De roofdierengalerij is nu weg en er komt een mega groot olifantenverblijf.
Vroeger 10 soorten roofdieren straks alleen nog leeuwen en jachtluipaarden in mooie ruime verblijven.
Die moeten keuzes maken. Minder doen maar van hogere kwaliteit.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Klinkt idd als een verbetering t.o.v. de laatste keer dat ik er was.
Dat is nl wel een beetje t problem wat ik heb met stadsdierentuinen. Net als die van Antwerpen (echt tegen t spoorrt aan zowat).
Ik ook vrijdag toevallig (maar had m al in de bios gezien).quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:47 schreef Godtje het volgende:
Eindelijk Inside Out gezien dit weekend.
Wat een film
Misschien moeten we zo'n seaworld docu maken van Harderwijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:42 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die moeten keuzes maken. Minder doen maar van hogere kwaliteit.
Ik vind ze fijn. En ze zijn in de buurt.
Ik vind ze leuk ben er alleen nog steeds niet uit of het ethisch verantwoord is.
Van het dolfinarium ben ik namelijk groot tegenstander en dat zou echt asap verboden moeten worden.
Ja! Hij was/is echt heel sterk. Heel mooi.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:50 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik ook vrijdag toevallig (maar had m al in de bios gezien).
Ik vind het hele concept van short term memory, long term memory, core memories, persoonlijkheid, terugkerende irritante deuntjes in je hoofd etc echt ZO enorm goed verbeeld.
Gewoon dicht gooien dat Harderwijk.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:51 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Misschien moeten we zo'n seaworld docu maken van Harderwijk?
Maar ook wel heel mooi om zo kids te laten weten dat het helemaal niet erg is af en toe verdrietig te zijn. Dat verdriet nodig is voor het verwerken. Je hoeft niet altijd alleen maar happy te zijn, en je verdriet tonen is geen zwakte.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:51 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja! Hij was/is echt heel sterk. Heel mooi.
Ik werd er emotioneel van. Zo zielig hoe die onschuld vergaat.
Kort door d ebocht: Emoties, die gepersonificeerd zijn in elk mens. Er zijn er vijf: boosheid, angst, blijdschap, verdriet en afkeer. En natuurlijk gaat er wat mis als het meisje verhuist en met allerlei emoties te maken krijgt. En wij zien dan wat er in haar hoofd afspeelt.quote:
Dank uquote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:07 schreef Pheno het volgende:
[..]
Kort door d ebocht: Emoties, die gepersonificeerd zijn in elk mens. Er zijn er vijf: boosheid, angst, blijdschap, verdriet en afkeer. En natuurlijk gaat er wat mis als het meisje verhuist en met allerlei emoties te maken krijgt. En wij zien dan wat er in haar hoofd afspeelt.
Nee! Je moet lachen kreng!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:52 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar ook wel heel mooi om zo kids te laten weten dat het helemaal niet erg is af en toe verdrietig te zijn. Dat verdriet nodig is voor het verwerken. Je hoeft niet altijd alleen maar happy te zijn, en je verdriet tonen is geen zwakte.
Echt zo mooi gedaan.
Kijken! Zo leuk!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 12:02 schreef MissMSX het volgende:
Waar gaat die film over dan?
Ik heb ook een haat/liefde-relatie met dierentuinen
Trailer gesehen. Klinkt tofquote:
JANKEN NONDEJU!!! JANKEN!quote:
En nog zoveel beter dan de eerste trailer eigenlijk. Na het kijken daarvan had ik niet meteen zin, want leek me wat flauwtjes. Maar er zit echt hele mooie diepgang in.quote:
De oudste is helemaal gek op die film. Sindskort is Frozen er af en staat Inside out op Netflix. En heb ik hem dus al tig keer gezienquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:47 schreef Godtje het volgende:
Wat een film
Ja, die is tof.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:47 schreef Godtje het volgende:
Wat een film
Ah, dan maar nog een keer kijken. Gebruik ik mn Netflix abonnement ook nog eens.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:14 schreef Tally het volgende:
[..]
De oudste is helemaal gek op die film. Sindskort is Frozen er af en staat Inside out op Netflix. En heb ik hem dus al tig keer gezien
Ik game alleen maar.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:19 schreef Tally het volgende:
Ik kijk bijna geen gewone tv meer alleen nog maar Netflix
Heel goedquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik game alleen maar.Komt de komende weken ook nog genoeg uit.
Uncharted, Cod4 remastered... Ik krijg de neiging om een ps4 aan te schaffen, alleen geen geld voorquote:Op dinsdag 17 mei 2016 13:32 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik game alleen maar.Komt de komende weken ook nog genoeg uit.
DOOM is ook heel gaaf.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:03 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Uncharted, Cod4 remastered... Ik krijg de neiging om een ps4 aan te schaffen, alleen geen geld voor
Er is vorig jaar ook nog weer een Wolfensteinvervolg uitgekomen, helaas niet voor PS3quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:12 schreef Q. het volgende:
[..]
DOOM is ook heel gaaf.Echt old school. Donderdag komt de Far Harbour DLC voor Fallout 4 en de 31e de 2e DLC voor The Witcher 3.
Pfffff.Maar Uncharted 4 ben ik bij het einde. En wat is ie gaaf.
2014 ja.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:34 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Er is vorig jaar ook nog weer een Wolfensteinvervolg uitgekomen, helaas niet voor PS3
Vakantiewas bij moeders gedumptquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:45 schreef Q. het volgende:
Mn wasmachine ging kapot op mn eerste lading vakantiewas.Nu dus hele volle wasmand en lege spaarrekening omdat ik geen geld ga uitgeven om dat oude brakke ding te laten fixen. Kost altijd bijna net zoveel als een nieuwe.
Mijne woont beetje te ver weg daarvoor.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Vakantiewas bij moeders gedumpt
Wou ze zelf
The New Order heb ik voor ps3. The Old Blood is alleen niet vior PS3 uitgebrachtquote:Op dinsdag 17 mei 2016 14:44 schreef Q. het volgende:
[..]
2014 ja.The New Order. Heel tof. Heb de expansion daarvan, The Old Blood ook nog, moet ik nog aan beginnen.
In hey weekend twee grote ladingen weggewerkt. Ideaal zo'n zolder waar je een enorme lading tegelijk op kunt hangenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:05 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mij kennende was ik er anders nu nog mee bezig.
Als de zon nou een beetje scheen (en de wind ging liggen) kon ik het gewoon in één dag allemaal wegwerken op het balkon, incl beddengoed, maar nee hoor. Ik kon weer een verwrongen wasrek opnieuw in elkaar zetten nadat de wind m'n beddengoed met rek en al had opgetild en een meter verderop had neergekwakt.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:07 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In hey weekend twee grote ladingen weggewerkt. Ideaal zo'n zolder waar je een enorme lading tegelijk op kunt hangen
Gewoon PS4 kopen dus.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:05 schreef DrMarten het volgende:
[..]
The New Order heb ik voor ps3. The Old Blood is alleen niet vior PS3 uitgebracht
Dat zeg ik, geen geld voor.... Dez er komt vakantiegeld aan, maar mijn keuken moet gerenoveerd, mijn schuur moet gerenoveerd, zolder moet opgeknapt enz.....quote:
Wasdroger een optie?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als de zon nou een beetje scheen (en de wind ging liggen) kon ik het gewoon in één dag allemaal wegwerken op het balkon, incl beddengoed, maar nee hoor. Ik kon weer een verwrongen wasrek opnieuw in elkaar zetten nadat de wind m'n beddengoed met rek en al had opgetild en een meter verderop had neergekwakt.
Verkeerde prioriteiten.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:38 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat zeg ik, geen geld voor.... Dez er komt vakantiegeld aan, maar mijn keuken moet gerenoveerd, mijn schuur moet gerenoveerd, zolder moet opgeknapt enz.....
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Vinden lukt wel, de volgende stappen zijn meestal wat lastiger.
Bij de villawijk in de bosjes liggen werkt niet?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Vinden lukt wel, de volgende stappen zijn meestal wat lastiger.
Ik probeer iets soortgelijks al 10 jaar bij CL, tot nu toe met beperkt succes.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 15:49 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Bij de villawijk in de bosjes liggen werkt niet?
Zo dan, haar was ik helemaal vergetenquote:
Je bent er mee begonnen toen ze even in Utrecht woonde en ligt nu nog steeds in die wijk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 16:39 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik probeer iets soortgelijks al 10 jaar bij CL, tot nu toe met beperkt succes.
Never forgetquote:
L!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent er mee begonnen toen ze even in Utrecht woonde en ligt nu nog steeds in die wijk?
Alhoewel, dat was niet echt een villawijk...
Ik deed hetquote:
Mijn benen zijn inmiddels gestolen door de lokale jeugd dus ik kan er niet meer weg.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 21:22 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je bent er mee begonnen toen ze even in Utrecht woonde en ligt nu nog steeds in die wijk?
Alhoewel, dat was niet echt een villawijk...
Volgens mij was het vandaag vier jaar geledenquote:Op woensdag 18 mei 2016 07:51 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn benen zijn inmiddels gestolen door de lokale jeugd dus ik kan er niet meer weg.
Mooie tijden waren dat.quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Volgens mij was het vandaag vier jaar geleden
quote:Op woensdag 18 mei 2016 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Het gaat niet zo goed met m'n oma en vandaag gaat ze naar een verplegingstehuisM'n moeder zegt tijdelijk maar hoe ik dat op moet vatten weet ik ook niet helemaal.
Och ja, dat mens van Stormsquote:
Het gaat niet zo goed met m'n oma en vandaag gaat ze naar een verplegingstehuisM'n moeder zegt tijdelijk maar hoe ik dat op moet vatten weet ik ook niet helemaal.
he bah, naar is dat altijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 09:36 schreef CherryLips het volgende:
Overrated, na 2 dagen heeft toch iedereen ruzie met elkaarquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:12 schreef CherryLips het volgende:
En we zouden vrijdag met de hele family op vakantie gaan
Dat valt wel mee nu iedereen 30+ is. Alleen als m'n broer en z'n meegaan word ik altijd een beetje chagrijnig, maar die gingen niet mee.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:25 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Overrated, na 2 dagen heeft toch iedereen ruzie met elkaar![]()
Maar crapzooi van je oma... Achterlijk gedoe ook allemaal met oud en ziek worden.
Verschrikkelijk vind ik dat altijd. Bij de hoes van van mijn e-reader heb ik hem wekenlang bij het open raam gelegd om die lucht niet binnen in huis te hebben.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:37 schreef CherryLips het volgende:
Laptoptas is goedgekeurdHij ruikt nog lekker chemisch
Nee heerlijk juistquote:Op woensdag 18 mei 2016 14:48 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Verschrikkelijk vind ik dat altijd. Bij de hoes van van mijn e-reader heb ik hem wekenlang bij het open raam gelegd om die lucht niet binnen in huis te hebben.
Nou kwam die ook wel uit China, dus extra chemisch
quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heerlijk juistWas laatst met m'n zus bij de Leen Bakker en toen hebben we even aan de kleden gesnuffeld toen niemand keek
Ach, ik ga ook weleens sneaky ergens in een hoekje staan om m'n broek flink op te hijsen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:18 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]![]()
Man achter de bewakingsmonitor:"Die twee daar bij de kleden zijn niet helemaal goed hoor Jan, ik zeg het je..."
-"Ach, ik winkelende vrouwen wel raarder gedrag zien vertonen....".
De geur van nieuw tapijt.....quote:Op woensdag 18 mei 2016 15:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee heerlijk juistWas laatst met m'n zus bij de Leen Bakker en toen hebben we even aan de kleden gesnuffeld toen niemand keek
Dat doe ik ook altijdquote:Op woensdag 18 mei 2016 15:25 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ach, ik ga ook weleens sneaky ergens in een hoekje staan om m'n broek flink op te hijsen.
De afgelopen 8 jaar gebeurde er altijd wat met mijn Oma als wij een uitje/avondje weg/vakantie hadden gepland.quote:Op woensdag 18 mei 2016 14:12 schreef CherryLips het volgende:
En we zouden vrijdag met de hele family op vakantie gaan
Wat lezen ze verkeerd dan?quote:Op woensdag 18 mei 2016 17:23 schreef DrMarten het volgende:
Ow heerlijk, FC Twente degradeert en heel Facebook ontploft met mensen die niet kunnen lezen.
Dat degraderen als straf helemaal niet kan. En dat kan ook inderdaad niet, maar dat doet de KNVB ook niet. Die trekken de licentie in, maar verlenen wel direct een nieuwe licentie. En met een nieuwe licentie stap je op het laagste niveau in.quote:
Maar t resultaat is t zelfde, ander niveau spelen.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat degraderen als straf helemaal niet kan. En dat kan ook inderdaad niet, maar dat doet de KNVB ook niet. Die trekken de licentie in, maar verlenen wel direct een nieuwe licentie. En met een nieuwe licentie stap je op het laagste niveau in.
Die club is dus binnen een paar maanden failliet, met dat wisselgeld wat je binnen de JL krijgt kan de club niet overleven. Dank je wel, Joop.quote:Op woensdag 18 mei 2016 18:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Dat degraderen als straf helemaal niet kan. En dat kan ook inderdaad niet, maar dat doet de KNVB ook niet. Die trekken de licentie in, maar verlenen wel direct een nieuwe licentie. En met een nieuwe licentie stap je op het laagste niveau in.
dat is afwachten, hangt er ook helemaal vanaf wat er in de kleine lettertjes van het crediteurenakkoord en spelerscontracten staat, hangt er vanaf wat het bedrijfsleven gaat doen enz....quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Die club is dus binnen een paar maanden failliet, met dat wisselgeld wat je binnen de JL krijgt kan de club niet overleven. Dank je wel, Joop.
Vakantie gaat dus wel door vooralsnog?quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:22 schreef CherryLips het volgende:
Beestjes naar de vakantie-opvang, stil in huis
Als het goed is wel ja.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:39 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Vakantie gaat dus wel door vooralsnog?
Eea zal afhangen van hoe coulant de gemeente Enschede en de sponsors zich opstellen. Als die een beetje schappelijk zijn zal je nog drastisch moeten saneren (echt botte bijlstijl) maar als dat vakkundig gebeurt kan je dat als club prima overleven. En dan moet je niet eens raar staan te kijken als ze binnen 3-4 jaar weer meedoen voor Europees voetbal.quote:Op donderdag 19 mei 2016 08:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Die club is dus binnen een paar maanden failliet, met dat wisselgeld wat je binnen de JL krijgt kan de club niet overleven. Dank je wel, Joop.
Een telefoontje en/of bosje bloemen/kaartje doet ook altijd een hoop (tenminste bij mijn oma indertijd wel). Ga je langs als je weer terug bent.quote:Op donderdag 19 mei 2016 15:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Als het goed is wel ja.
Oma zit nu ook in de vakantie-opvang, zeg maarAlleen klote dat ik geen tijd heb om langs te gaan, gisteravond supersaaie vergadering van de VvE waar ik al drie jaar niet was geweest (weet nu weer waarom) en ben de halve middag kwijt geweest om die beesten weg te brengen.
Ik krijg steeds meer het gevoel dat Dick Wessels zich er tegenaan gaat bemoeien als de nood echt aan de man gaat komen. Die baas van Asito die ook geld als drek heeft, heeft ook al aangegeven dat de Twentse ondernemers FC Twente niet zomaar zullen laten vallen. Wat dat betreft heb ik wel redelijk goede hoop op een enigszins goede afloop.quote:Op donderdag 19 mei 2016 16:21 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Eea zal afhangen van hoe coulant de gemeente Enschede en de sponsors zich opstellen. Als die een beetje schappelijk zijn zal je nog drastisch moeten saneren (echt botte bijlstijl) maar als dat vakkundig gebeurt kan je dat als club prima overleven. En dan moet je niet eens raar staan te kijken als ze binnen 3-4 jaar weer meedoen voor Europees voetbal.
Zelfs een faillissement hoeft niet het definitieve einde te zijn. Je kan in principe gewoon een nieuw 'Twente' beginnen. Rangers is in Schotland ook uit de as herrezen. Je hebt er wel competente mensen voor nodig en een achterban in de vorm van lokale geldschieters (van sponsors kan je nauwelijks meer spreken in zo'n situatie), supporters en gemeente.
Al met al een bijzonder hachelijke situatie voor de club maar met wat geluk en kunde kán je het te boven komen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |