Hij is best oke, maar had er meer van verwacht ofzo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:46 schreef CherryLips het volgende:
The Martian in de bios gezien, vond hem best leuk. Maar ik moet films in de bios kijken, want thuis kan ik me echt niet meer concentreren.
Ben trouwens begonnen met House of Cards, heb nu zes afleveringen gehad en begin er nu een beetje in te komen. Kijk ook Game of Thrones en gisteravond American Crime Story gekeken. Drie series door elkaar, m'n autisme wat doe je
Ik heb een tijdje 1 serie tegelijk gekekenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:48 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Hij is best oke, maar had er meer van verwacht ofzo.
HoC heb ik alweer helemaal klaar. GoT moet ik nog 2e aflevering doen.
Haha 3 is veel ja? Ik kijk er het liefst 10 ofzo te gelijk. Heb ik tenminste wat te kijken voor het slapengaan
Echt serie op tv kijken ja? Als je/ik er 1 mis, dan vind ik er al niets meer aan. Gelukkig heb ik wel een recorderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje 1 serie tegelijk gekekenTig afleveringen achter elkaar, dat wel. GoT spaarde ik eerst op en keek ik dan achter elkaar, maar ik kan nu tijdelijk HBO kijken en dat is wel makkelijk.
Maar American Crime Story is op tv en ik heb geen recorder dus eens zien hoe lang dat goed gaat, want ik ben ook weer niet elke maandagavond thuis.
En ik wil die verfilming van Stephen King ook nog graag zien, maar die moet ik even downloaden want ik heb geen Fox.
Ja maar jij bent nog jong en zo... Wij oudjes doen nog aan live-tv.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt serie op tv kijken ja? Als je/ik er 1 mis, dan vind ik er al niets meer aan. Gelukkig heb ik wel een recorderKijk zelden nog live tv.
Ik heb nog kabel-tvquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Ja maar jij bent nog jong en zo... Wij oudjes doen nog aan live-tv.
Ben ik nog steeds jong?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:12 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Ja maar jij bent nog jong en zo... Wij oudjes doen nog aan live-tv.
Tip, als je House of Cards kijkt, doe het dan niet als je duf bent en de helft niet mee krijgt. Je moet aardig op blijven letten om het verhaal te blijven volgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:46 schreef CherryLips het volgende:
[..]
The Martian in de bios gezien, vond hem best leuk. Maar ik moet films in de bios kijken, want thuis kan ik me echt niet meer concentreren.
Ben trouwens begonnen met House of Cards, heb nu zes afleveringen gehad en begin er nu een beetje in te komen. Kijk ook Game of Thrones en gisteravond American Crime Story gekeken. Drie series door elkaar, m'n autisme wat doe je
Ik kijk live tv voor de live programma's, Sport, Pauw, RTL late night, dat soort dingen. Series via Netflix of downloads.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:02 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Echt serie op tv kijken ja? Als je/ik er 1 mis, dan vind ik er al niets meer aan. Gelukkig heb ik wel een recorderKijk zelden nog live tv.
Zover was ik alquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:28 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Tip, als je House of Cards kijkt, doe het dan niet als je duf bent en de helft niet mee krijgt. Je moet aardig op blijven letten om het verhaal te blijven volgen.
Die neem ik ook op . Zoals Rtl late night kijk ik vaak zondags terugquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:29 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ik kijk live tv voor de live programma's, Sport, Pauw, RTL late night, dat soort dingen. Series via Netflix of downloads.
In het weekend (weet ff niet welke dag) worden ze allemaal achter elkaar herhaald po rtlZquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:34 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Die neem ik ook op . Zoals Rtl late night kijk ik vaak zondags terug
Jij was nog geen 30 toch?quote:
Alleen als Nate onderhand eens full frontal naakt gaatquote:
Klopt, maar dan zit ik er ook niet altijd en moet ik verplicht reclame kijken enzo. En in dat laatste ben ik nogal slechtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:37 schreef DrMarten het volgende:
[..]
In het weekend (weet ff niet welke dag) worden ze allemaal achter elkaar herhaald po rtlZ
Hallelujah.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als Nate onderhand eens full frontal naakt gaat
Uncharted 4.quote:
Ik moet je teleurstellen. Maar hij doet wel vaak mee met een wet-shirt competitie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:45 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alleen als Nate onderhand eens full frontal naakt gaat
Is het een fijne game?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:18 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik moet je teleurstellen. Maar hij doet wel vaak mee met een wet-shirt competitie.
Dat lees je donderdag: 12.00 geloof ik. Dan loopt het embargo af.quote:
Cool. Dat lees ik vast nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:25 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat lees je donderdag: 12.00 geloof ik. Dan loopt het embargo af.
I know. I knowquote:
De Lara Croft voor vrouwen.quote:
Ik heb zowel 1, als 2, als 3 nooit uitgespeeld. Wel aan begonnen allemaal.quote:
Eh.. Hoe dan?! Dus je gaat nu her verhaal verder in zonder het eind van 3 te hebben gezien? Ik heb ze net alledrie weer uitgespeeld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel 1, als 2, als 3 nooit uitgespeeld. Wel aan begonnen allemaal.
Niet zo boeiendquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:32 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Eh.. Hoe dan?! Dus je gaat nu her verhaal verder in zonder het eind van 3 te hebben gezien? Ik heb ze net alledrie weer uitgespeeld.
Begin 30 dan?quote:
Nou, dan ben je nog maar nét oud dus. Vandaar dat rare tv-kijkgedragquote:
Woeiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:38 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Nou, dan ben je nog maar nét oud dus. Vandaar dat rare tv-kijkgedrag
Je hebt je even van je vrouwelijke kant laten zien?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef DrMarten het volgende:
4 uur later, paar honderd euro lichter en niet gekocht waarvoor ik op pad ging.... #fail
Zoiets ja. Wel ook aardig wat uitgegeven aan benzine en boodschappen, maar toch. Kleding gehaald waar ik niet voor op pad ging.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt je even van je vrouwelijke kant laten zien?
Krullebol.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Je hebt je even van je vrouwelijke kant laten zien?
Ik vind ze super tofquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:59 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik heb zowel 1, als 2, als 3 nooit uitgespeeld. Wel aan begonnen allemaal.
Ik zal jouw speklap eens marineren!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef DrMarten het volgende:
Je kan van die Duitsers zeggen wat je wil, maar ze kunnen speklappen marineren als de beste
Oh wacht, verkeerde topicquote:
quote:
quote:
Hoe is't? Verliefd verloofd getrouwd? Kinderen? Afgestudeerd? Do tell!quote:
Werkloos, thuisloos, maar verder alles goed. Ohja en verliefd.quote:Op woensdag 4 mei 2016 06:40 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Hoe is't? Verliefd verloofd getrouwd? Kinderen? Afgestudeerd? Do tell!
Nog altijd werkloos?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werkloos, thuisloos, maar verder alles goed. Ohja en verliefd.
Lief! Op een fokster?quote:Op woensdag 4 mei 2016 08:39 schreef KomtTijd... het volgende:
[..]
Werkloos, thuisloos, maar verder alles goed. Ohja en verliefd.
OMG Japanse kippengriep!!!quote:Op woensdag 4 mei 2016 04:13 schreef CherryLips het volgende:
Zo verkouden zijn dat ik er niet van kan slapenlig al vanaf half twee wakker
Met zijn 300-opeengepakt-in-vliegtuig-verkoudheid eerderquote:
Als de cacaoboon uitsterft wel vermoed ik...quote:
Of als we haar bank stelenquote:Op woensdag 4 mei 2016 13:49 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Als de cacaoboon uitsterft wel vermoed ik...
Kippelingquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel wat dubieuze kip gegeten daar ja.
Vast allemaal al gevraagd, maar heb je de kersenbloesem nog gezien en was t idd indrukwekkend?quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja, was eeh bijzonder
En heerlijke teriyakiOm je vingers bij af te likken.
De meeste kersenbloesems waren al uitgebloeidquote:Op woensdag 4 mei 2016 14:35 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vast allemaal al gevraagd, maar heb je de kersenbloesem nog gezien en was t idd indrukwekkend?
Kan me voorstellen dat het massale ervan overweldigend is. Want de bloesem an sich heb je hier natuurlijk ook.quote:Op woensdag 4 mei 2016 14:37 schreef CherryLips het volgende:
[..]
De meeste kersenbloesems waren al uitgebloeidHeb in Nederland meer gezien. Maar alles was wel indrukwekkend en overweldigend ja
Kan het iedereen aanraden.
Voor de kat z'n viool naar de andere kant van de wereld gereisdquote:Op woensdag 4 mei 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het massale ervan overweldigend is. Want de bloesem an sich heb je hier natuurlijk ook.
Zag dat er onder A'dam ook zo'n grote kersenbloesem tuin is incl sakura feest.
quote:Op woensdag 4 mei 2016 15:41 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Kan me voorstellen dat het massale ervan overweldigend is. Want de bloesem an sich heb je hier natuurlijk ook.
Zag dat er onder A'dam ook zo'n grote kersenbloesem tuin is incl sakura feest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |