Schoenen al gewassen?quote:
Volgende keer die kutkoters mee om de oren slaan.quote:
Of niet gaanquote:Op maandag 9 mei 2016 07:53 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Volgende keer die kutkoters mee om de oren slaan.
Nee, ik hoor altijd graag de mopperverhalenquote:
Zoals die keer dat een van de kinders toastjes mocht smeren terwijl hij aan z'n blote voeten zat te pierenquote:Op maandag 9 mei 2016 07:57 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Nee, ik hoor altijd graag de mopperverhalen
Je computerquote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef CherryLips het volgende:
Het ruikt hier echt naar gesmolten plastic.
Zelf een paar biggetjes uitpoepen en het goede voorbeeld gevenquote:Op maandag 9 mei 2016 08:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Zoals die keer dat een van de kinders toastjes mocht smeren terwijl hij aan z'n blote voeten zat te pierenOf dat je een kind op schoot krijgt als je een kop hete thee vast hebt
Of als ze een skateboard hebben gekregen van m'n attente neef en er een hele heisa is omdat kind in kwestie er niet meteen op mag skaten zonder beschermers
Ook wel een paar keer moeten lachen om de jongste hoor
Een paar zelfsquote:Op maandag 9 mei 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf een paar biggetjes uitpoepen en het goede voorbeeld geven
quote:Op maandag 9 mei 2016 09:33 schreef MissMSX het volgende:
[..]
Zelf een paar biggetjes uitpoepen en het goede voorbeeld geven
Aan de foto's te zien is dat heel makkelijkquote:Op maandag 9 mei 2016 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie CL wel aan voor iemand die het voor elkaar krijgt meteen minimaal een tweeling eruit te werken
Ik verkoop gewoon de baby die het hardst huilt.quote:Op maandag 9 mei 2016 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Ik zie CL wel aan voor iemand die het voor elkaar krijgt meteen minimaal een tweeling eruit te werken
Tsss eurodisney is the place to bequote:Op maandag 9 mei 2016 12:28 schreef Tally het volgende:
Ik ben met mijn addergebroed weer eens in de Efteling
Tweelingquote:Op maandag 9 mei 2016 09:42 schreef MissMSX het volgende:
Dat bestaat al jaren niet meer man!quote:
Die ja. Want Eurodisney was failliet. Vrij snel al geloof ik.quote:Op maandag 9 mei 2016 13:54 schreef Godtje het volgende:
[..]
Disneyland Parijs. Whatever je het wilt noemen
quote:Op maandag 9 mei 2016 13:58 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Die ja. Want Eurodisney was failliet. Vrij snel al geloof ik.
Ben er al weer tijden niet geweest. Laatste keer was dat hele Movie park gedeelte nog amper een park.
quote:Het resort werd geopend als Euro Disney met als enige park Euro Disneyland, het huidige Disneyland Park. Op 1 oktober 1994 werd de officiële naam van het resort en het park veranderd in Disneyland Paris. Op 16 maart 2002 opende het tweede park van het resort, het Walt Disney Studios Park. Hiermee veranderde ook de naam van het resort in Disneyland Resort Paris. In mei 2009 werd besloten dat de benaming 'Resort' weer zal verdwijnen, daarom is de naam van het resort sinds september 2009 weer Disneyland Paris.
"Als Amerikanen, wordt verondersteld dat het woord 'Euro' de betekenis 'betoverend' of 'opwindend' had. Voor Europeanen bleek het een term die zij associeerden met zaken, valuta en handel. Het park hernoemen naar 'Disneyland Paris' was een manier om het te identificeren met een van de meest romantische en opwindende steden ter wereld.[25]"
Maar daar heb ik geen abo vanquote:
Maar t park is toch ook al een x failliet gegaan en overgenomen door 1 of andere olie sheik?quote:
Prins... sheik.. what's in a name?quote:Euro Disney, de eigenaar van Disneyland Parijs, is door de Walt Disney Company gered van een 'faillissement'. Het bedrijf stopt 1 miljard euro in het noodlijdende attractiepark nabij Parijs. Afgelopen weekend vond er een spoedoverleg plaats, waarover de personeelsleden maandagochtend werden ingelicht. In 2013 kwamen 1 miljoen bezoekers minder naar het Disney Resort. Het eerste half jaar van 2014 werd met een verlies van 100 miljoen euro afgesloten. Momenteel is het park voor 40% in handen van de Walt Disney Company. De rest is eigendom van aandeelhouders en een Saoedische prins.
quote:Op maandag 9 mei 2016 14:14 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Maar t park is toch ook al een x failliet gegaan en overgenomen door 1 of andere olie sheik?
[..]
Prins... sheik.. what's in a name?
quote:Euro Disney S.C.A. (Euronext: EDL) is the company that owns and operates Disneyland Paris in Marne-la-Vallée, France. Prior to the 2015 capital restructuring 39.78% of shares were held by The Walt Disney Company, 10% by the Saudi Prince Alwaleed and 50.22% by other shareholders, after the restructuring in 2015 The Walt Disney Company now owns 82%, Prince Alwaleed retains 10%, the US investment company Invesco owns 6% and just 2% is owned by other shareholders.[4] The stock is traded on the Euronext Paris exchange.
spannend valt wel mee, vooral leuk!quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:47 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Spannend weekend voor je voor de boeg
meteen foto's postenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:35 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
spannend valt wel mee, vooral leuk!
als ik er 'n goede foto van heb zeker, komt tussen schouders of op schouder dus kan er zelf geen goede foto van makenquote:
Misschien kan de artist hem makenquote:Op woensdag 11 mei 2016 23:48 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
als ik er 'n goede foto van heb zeker, komt tussen schouders of op schouder dus kan er zelf geen goede foto van maken
wrs doet ze dat ook wel voor op haar fbquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:22 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Misschien kan de artist hem makenHad een vriendin ook eens, eentje op schouderblad. Artist heeft er een foto van gemaakt en online gezet op z'n eigen site en hij hing ook in de etalage van de toko.
Wat voor afbeelding gaat het worden?quote:Op donderdag 12 mei 2016 10:30 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
wrs doet ze dat ook wel voor op haar fb
'n lotus en dan watercolor achtigquote:Op donderdag 12 mei 2016 10:55 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Wat voor afbeelding gaat het worden?
Tja. Technisch weer he.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Een typische vrijdag in ambtenarenland. Kwart voor 1 en we zitten nog met 2 mensen op de verdieping
Ambtenaren.quote:Op vrijdag 13 mei 2016 12:45 schreef DrMarten het volgende:
Een typische vrijdag in ambtenarenland. Kwart voor 1 en we zitten nog met 2 mensen op de verdieping
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oh spannend! Het is een webwinkel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:54 schreef CherryLips het volgende:
Voor het eerst een bestelling geplaatst op CoolBlue, ben benieuwd
Ze hebben zelfs tips om het wachten te verzachtenquote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:55 schreef Godtje het volgende:
[..]
Oh spannend! Het is een webwinkel.
Meestal komen ze de spullen brengen! Het is een vrij unieke ervaring. Het is echt fantastisch.
Bij mij wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs tips om het wachten te verzachten
En heb bij Bol gemerkt dat 'morgen in huis' niet altijd werkt
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 09:58 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ze hebben zelfs tips om het wachten te verzachten
En heb bij Bol gemerkt dat 'morgen in huis' niet altijd werkt
Bij mij ook niet. Iig geen 100% score, ook al was t voor de deadline besteld.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij mij wel.
Sterker nog dezelfde dag in huis ook.
Nee precies, en dan niet om twee minuten voor elf uur 's avonds ofzo, maar om twee uur 's middags. Dan denk je nog 'als ik het nu bestel, komt het morgen, want ik ben de rest van de week niet thuis op dat tijdstip'. Nope.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:06 schreef Ang3l het volgende:
[..]
[..]
Bij mij ook niet. Iig geen 100% score, ook al was t voor de deadline besteld.
Eerder een 80% score en natuurlijk is die 20% altijd net datgene dat je ook echt de volgende dag nodig had.
dat scheelt weer. Ik ben er een held in om net onder se douche te staan of op de plee te zitten als ze langskomen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:25 schreef CherryLips het volgende:
Ze komen hier altijd wel op een voorspelbaar tijdstip omdat ik in een voetgangersgebied woon dat alleen 's ochtends bereikbaar is met auto's enzo
Shoppenquote:
Ik durf dan dus ook niet naar de wcquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:27 schreef DrMarten het volgende:
[..]
dat scheelt weer. Ik ben er een held in om net onder se douche te staan of op de plee te zitten als ze langskomen.
als je weet rond welk tijdstip ze komen is dat nog wel een keer re doen, maar alsnje geen idee hebt dan moet je we zo nu en danquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik durf dan dus ook niet naar de wc
Er staan meestal specs bijquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shoppen
Nu iets praktisch: na drie jaar eindelijk eens een laptoptas gekochtHopelijk past dat apparaat erin.
En koop een macbookquote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:28 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Shoppen
Nu iets praktisch: na drie jaar eindelijk eens een laptoptas gekochtHopelijk past dat apparaat erin.
"Die past zeker". Pfff, gimme a dollar for all the times I heard that...........quote:
Zo een uitgerekte reet dat het geen eens past? Jij hoeft niet meer te persen?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
"Die past zeker". Pfff, gimme a dollar for all the times I heard that...........
Alsof je een frikandel door de gang werpt, werkelijk waar!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 10:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Zo een uitgerekte reet dat het geen eens past? Jij hoeft niet meer te persen?
Potver. Scheelt wel aambeien.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:10 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Alsof je een frikandel door de gang werpt, werkelijk waar!
Ja maar goed, daar krijg je dan genitale wratten voor terug. Dus same same. Potatoe potatoe.quote:
quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:12 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ja maar goed, daar krijg je dan genitale wratten voor terug. Dus same same. Potatoe potatoe.
Zeker. Heel veel leuksquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:16 schreef Ang3l het volgende:
In other news:
Iemand nog iets leuks gedaan dit weekend?
#kringgesprek #ziejehetbruggetje?
Was het allemaal leuk?quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Duitsland, Apenheul, verjaardag, wandelen, werken, niksen
Het werken was iets minder, maar dan had ik vrijdag maar niet naar de Apenheul moeten gaan.quote:
Knus!quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:19 schreef CherryLips het volgende:
Duitsland, Apenheul, verjaardag, wandelen, werken, niksen
Ik wel.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knus!
Ben nog nooit in Apenheul geweest besef ik me nu
Het is voor mij ook vrij dichtbij. Heb een abonnement voor dit seizoen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:21 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Knus!
Ben nog nooit in Apenheul geweest besef ik me nu
Dat heb ik voor Artisquote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Het is voor mij ook vrij dichtbij. Heb een abonnement voor dit seizoen.
Artis, mwa. Echt een stadsdierentuin. Net als Blijdorp.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:23 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik wel.
En ik was afgelopen zondag in Artis.
Artis blijft een stadsdierentuin maar maken wel sprongen.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:29 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Artis, mwa. Echt een stadsdierentuin. Net als Blijdorp.
Wel al een tijd niet meer geweest, dus kan niet over het huidige oordelen.
Klinkt idd als een verbetering t.o.v. de laatste keer dat ik er was.quote:Op dinsdag 17 mei 2016 11:37 schreef Godtje het volgende:
[..]
Artis blijft een stadsdierentuin maar maken wel sprongen.
Overigens niet te vergelijken met Rotterdam die hebben veeeeeel meer ruimte.
In Rotterdam ligt het ook niet in het centrum.
Artis is 'langzaam' zijn populatie aan het uitdunnen en de overgebleven voorzien van mooiere verblijven.
De roofdierengalerij is nu weg en er komt een mega groot olifantenverblijf.
Vroeger 10 soorten roofdieren straks alleen nog leeuwen en jachtluipaarden in mooie ruime verblijven.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |