En dan gauw om kwart over acht je pakje gemakje halenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:42 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, zij zat in dat betreft wel in een luxepositie wat betreft controleren of Mattie wel écht op z'n werk was natuurlijk
Noem eens iets uit die brief wat geen feit is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We weten niet wat de feiten zijn....
We horen alleen zijn kant van het verhaal.
Let maar op dit verhaal gaat nog een mooie wending krijgen.
mooi woord!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:29 schreef Chai het volgende:
[..]
En we weten dat zij een alternatieve zaadbron heeft opgezocht buiten zijn medeweten om.
Is genoteerd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho ho ho, zelfs publieke figuren hebben gewoon een priveleven. Hij gooit zelf alles op straat..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten als je geen publiek figuur bent.
Al die zuurtjes hier die op Mattie lopen te zeiken, zouden het in alle vredigheid verwerken natuurlijk. Die zouden met een serene glimlach antwoorden op vragen over het vaderschap en de toestand van de tweeling. Die zouden een leefcommune starten met de vader van de tweeling erbij en de bladen uitnodigen om mee te komen genieten van dit gezinsgeluk voordat zij lelijke stukken schrijven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:31 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Dat is makkelijk praten als je geen publiek figuur bent.
Goh, hij is blij dat hij vader wordt..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho ho ho, zelfs publieke figuren hebben gewoon een priveleven. Hij gooit zelf alles op straat..
Zij niet...
Nee, niet allemaal zijn schuld.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:36 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Omdat 'ie een lul is en volgens sommigen is het allemaal zijn schuld, dus
Maar nogmaals, noem eens niet-feiten uit zijn brief.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho ho ho, zelfs publieke figuren hebben gewoon een priveleven. Hij gooit zelf alles op straat..
Zij niet...
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, niet allemaal zijn schuld.
Kun je dat ff quoten?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij niet...
Dus dat ontslaat haar van iedere verantwoordelijkheid binnen die relatie? En al had hij het alleen op z'n Facebook gezet, voor vrienden en familie? Alsof dat dan minder pijnlijk is, dat je die nu kan vertellen dat je toch géén vader bent geworden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij niet...
Ja, bij familie en vrienden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
You must be trolling.
IEDEREEN maakt het bekend als 'ie vader wordt.
Manmanmanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, bij familie en vrienden.
Tenzij je jezelf zo belangrijk vind dat je het in de krant laat zetten,
Als die de telefoon van zijn vriendin al controleerde wel ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:41 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, want hij had er rekening mee moeten houden dat hij misschien niet de biologische vader was.
Die gasten bespreken op de radio ook dagelijkse beslommeringen uit het leven. Lijkt me toch gek als je dit onderwerp dan volledig negeert.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Alsof iemand haar herkent als ze langsloopt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:07 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Het normale leven?
Heel Nederland veroordeeld haar daden, alsof die nog normaal over straat kan...
Ja of gewoon met haar partner had besproken dat ze deze openbaarheid niet wil? Het komt niet over alsof zij hem ook maar een tikje heeft afgeremd. Zal me niks verbazen dat ze e.e.a. zelfs gestimuleerd heeft in de hoop dat hij niet meer terug zou durven als de waarheid bekend zou worden, uit angst voor gezichtsverlies.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dat ontslaat haar van iedere verantwoordelijkheid binnen die relatie? En al had hij het alleen op z'n Facebook gezet, voor vrienden en familie? Alsof dat dan minder pijnlijk is, dat je die nu kan vertellen dat je toch géén vader bent geworden.
Tering, wat ben jij dom zeg. Ik hoor echt alleen maar waarom hij het fout doet, maar totale naïviteit over hoe het dan moet lopen. 'Ja hou prive gewoon prive'. Zo makkelijk is natuurlijk
Als zij 'gewoon' had vertelt dat het mogelijk zijn kinderen niet waren, of 'gewoon' d'r knieen tegen elkaar had gehouden was er 'gewoon' niks aan de hand geweest
Kap pls gewoon met dit dom getrollquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Als die de telefoon van zijn vriendin al controleerde wel ja.
Je weet toch dat het bij een publiek figuur vanzelf wel in de krant komt? Dat doen die mensen niet zelf.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Kun je trouwens even aangeven waar de brief niet per definitie feiten benoemd? Want haar versie van het verhaal kan niet neutraler.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
En dus verzweeg ze het maar daarna? Omdat hij dat t-shirt aangedaan had? Ik begrijp niet zo goed wat het t-shirt met het verzwijgen te maken heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:42 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ook dat weet je niet eens zeker, die flappie kan ook direct zijn trui hebben aangetrokken en de vlag hebben uitgehangen.
Wat weet jij van hun priveafspraken o deelt hij deze ook in zijn show?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:41 schreef Meke het volgende:
[..]
Hè, insinueer jij nou dat een man zijn vriendin nooit zomaar mag vertrouwen als zij zegt dat ze zwanger is? Damn, wat een vermoeiend leven zul je dan hebben[b]Je gaat er toch vanuit dat als je een relatie hebt dat je je beide aan de afspraken binnen de relatie houdt?[/b] Wat die afspraken dan ook zijn, swingen, partnerruil, maakt niet uit, maar je weet toch wat je aan elkaar hebt?!
Leuk hè, zo de discussie bepalen. Echt genieten, dit.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:48 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja joh, die mokkels zitten er toch vuistdiep in, die werkten toch ook mee aan dat 'leven ruilen' wat ze eerder hebben gedaan, en ze stond toch ook bij Inside Out op de rooie loper? Maar goed, ze mag blijkbaar alleen de 'perks', en verder is het een zielig vogeltje die nu door Mattie wordt verpletterd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:49 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Ja of gewoon met haar partner had besproken dat ze deze openbaarheid niet wil? Het komt niet over alsof zij hem ook maar een tikje heeft afgeremd. Zal me niks verbazen dat ze e.e.a. zelfs gestimuleerd heeft in de hoop dat hij niet meer terug zou durven als de waarheid bekend zou worden, uit angst voor gezichtsverlies.
Bij familie en vrienden...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:41 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Echt heel gek om blij te melden dat je vader wordt. Gebeurt nooit. Heel apart gedrag van deze jongen.
Ootjekatootje doet vast niet aan geboortekaartjes en kraambezoek. Een kind krijgen, dat hou je gewoon voor je.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
You must be trolling.
IEDEREEN maakt het bekend als 'ie vader wordt.
En iedereen maar happenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuk hè, zo de discussie bepalen. Echt genieten, dit.
Dat zijn de enige twee smaken in het BN'erschap inderdaad. Burger of Koning.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij familie en vrienden...
Of heeft hij hier de status van Koning Willem?
Het was meer een algemeen statement. Dat er voor hem geen reden zou moeten zijn om het niet te delen. En ik kan me heel goed voorstellen dat de meeste aanstaande vaders én moeders het het liefst met de hele wereld zouden delen, alleen hebben de meesten daar niet de mogelijkheden voor en hij toevallig wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat weet jij van hun priveafspraken o deelt hij deze ook in zijn show?
Je snapt dat het als publiek figuur iets anders werkt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Niks. Wie weet staat Kirsten volledig achter deze brief en is de openbaring ervan volledig met haar overlegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat weet jij van hun priveafspraken o deelt hij deze ook in zijn show?
Dat snapt ze niet of ze neemt ons in het ootje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat het als publiek figuur iets anders werkt?
En wat trok jou om deel te nemen aan deze discussie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zij niet...
Ik luister nooit naar Q music waar hij werkt. Schijnbaar was ze toen al niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:39 schreef NoXia het volgende:
Mattie heeft trouwens wel eens in zijn show laten vallen dat hij de telefoon van zijn vriendin regelmatig controleerde. Er was blijkbaar al niet veel vertrouwen.
Ging over Whatsapp gesprekken. Was eind 2015.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Q music waar hij werkt. Schijnbaar was ze toen al niet te vertrouwen.
Heeft ook over vertrouwen te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:16 schreef NoXia het volgende:
Ging over Whatsapp gesprekken. Was eind 2015.
Welk gedeelte zou zij kunnen weerleggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Misschien heeft 'ie aangevoeld dat er wat speelde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:16 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ging over Whatsapp gesprekken. Was eind 2015.
Dat vraag ik me ook af. Het enige wat hij zegt in de brief is dat hij niet de biologische vader is, wat hij daarbij voelt, dat hij tijd nodig heeft om dit een plekje te geven en dat ze uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Welk gedeelte zou zij kunnen weerleggen?
Nee, dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat Mattie in dat geval misschien wel enig begrip had kunnen opbrengen voor haar wanhoopsdaad. Dat is ook verraad, maar op een bepaalde manier misschien nog overkomelijk, want: van een wildvreemde donor, en voortkomend uit hun gezamenlijke kinderwens (die bij haar blijkbaar zo groot was dat ze haar toevlucht nam tot een buisje donorsperma). Ik zou me kunnen voorstellen dat Mattie daar - na enige slapeloze nachten - nog mee had kunnen leven. Misschien was het hun enige kans om ooit kinderen te krijgen, nou ja: dan maar zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:40 schreef Andromache het volgende:
[quote]
Ik ga vooralsnog uit van een vrouw die heel graag kinderen wilde en ergens sperma besteld heeft.
Echt? Dat zou voor mij het scenario zijn waar ik het minst begrip voor heb, want dat is echt een goed doordacht vuil spelletje en hoogverraad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:24 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat Mattie in dat geval misschien wel enig begrip had kunnen opbrengen voor haar wanhoopsdaad. Dat is ook verraad, maar op een bepaalde manier misschien nog overkomelijk, want: van een wildvreemde donor, en voortkomend uit hun gezamenlijke kinderwens (die bij haar blijkbaar zo groot was dat ze haar toevlucht nam tot een buisje donorsperma). Ik zou me kunnen voorstellen dat Mattie daar - na enige slapeloze nachten - nog mee had kunnen leven. Misschien was het hun enige kans om ooit kinderen te krijgen, nou ja: dan maar zo.
Daar is ootje al tien keer naar gevraagd, helaas zonder antwoord..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Het enige wat hij zegt in de brief is dat hij niet de biologische vader is, wat hij daarbij voelt, dat hij tijd nodig heeft om dit een plekje te geven en dat ze uit elkaar gaan.
Vreemdgaan kan ook goed doordacht zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:27 schreef miss_dynastie het volgende:
[..]
Echt? Dat zou voor mij het scenario zijn waar ik het minst begrip voor heb, want dat is echt een goed doordacht vuil spelletje en hoogverraad.
Dat ontken ik ook helemaal nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:29 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Vreemdgaan kan ook goed doordacht zijn.
Twee feiten, ook dat ze uit elkaar gaanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Daar is ootje al tien keer naar gevraagd, helaas zonde antwoord..
Het was wat anders geweest als hij de hele aard van de relatie met die andere man uit de doeken had gedaan, daar een waardeoordeel aan had gehangen en haar als boosaardige heks had afgschilderd.. Hij maakt 1 feit bekend en zijn gevelens daarover en roept zelf op niet te oordelen.
Onderzoeken vanuit het ziekenhuis omdat de kindjes prematuur zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft zij het hem opgebiecht ofzo? Of hoe is hij er achter gekomen?
Is niet bekend. Wat giswerk over medische molen e.d., maar kan ook zomaar dat zij het uiteindelijk heeft vertelt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:31 schreef MissButterflyy het volgende:
Heeft zij het hem opgebiecht ofzo? Of hoe is hij er achter gekomen?
Je hebt helemaal gelijk. Ook dat is een feit wat ze hoogstwaarschijnlijk niet kan/zal weerleggen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:31 schreef Burdie het volgende:
[..]
Twee feiten, ook dat ze uit elkaar gaan. En hij zegt er niet eens bij waarom ze precies uit elkaar gaan, dus alles daarover is ook speculatie.
13 weken, waarvan 2 fictief en 4 gewone weken, twijfel/test en daadwerkelijke fspraak bij gynacoloog. Tja die wisten het ze net...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:43 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Ze was al 13 weken zwanger toen hij die trui aantrok. Heb je toch al zeker twee maanden je bek gehouden.
Werkelijk, heb je zelf ook ooit zo'n streek geleverd of zo?
Al wisten ze het een dag. Dan had ze hem nog kunnen inlichten dat het misschien niet van hem was.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:41 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
13 weken, waarvan 2 fictief en 4 gewone weken, twijfel/test en daadwerkelijke fspraak bij gynacoloog. Tja die wisten het ze net...
Volgens mij konden zij in hun beleving niet zwanger worden, dan zullen ze daar de eerste overtijd dagen ook geen rekening mee gehouden hebben.
Of heeft iedereen hier het schema van Kristens ovulatie's bij de hand?
Nee, ik zou precies hetzelfde doen. Zou mijn ex alleen wel heel veel succes wensen in de toekomst met meneer x...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:45 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Al die zuurtjes hier die op Mattie lopen te zeiken, zouden het in alle vredigheid verwerken natuurlijk. Die zouden met een serene glimlach antwoorden op vragen over het vaderschap en de toestand van de tweeling. Die zouden een leefcommune starten met de vader van de tweeling erbij en de bladen uitnodigen om mee te komen genieten van dit gezinsgeluk voordat zij lelijke stukken schrijven.
Vledder, las ik ergens.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef Morendo het volgende:
Klopt het gerucht dat Giel Beelen de vader is?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef Morendo het volgende:
Werkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
verdomme, ga je een dag werken loop je bijna 2 topics achter
effe bijlezen
Zonde van je tijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
effe bijlezen
wat mij betreft welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef Morendo het volgende:
Niet op Fok! zitten tijdens het werk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:44 schreef JaneDoe het volgende:
effe bijlezen
Welk feit betwist je dan, want ik zie er maar twee genoemd in relatie tot Kirsten:quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat maakt het nog geen feit, de inhoud van die brief...
Wat is dat nu weer voor rare conclusie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:47 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Dus dat ontslaat haar van iedere verantwoordelijkheid binnen die relatie? En al had hij het alleen op z'n Facebook gezet, voor vrienden en familie? Alsof dat dan minder pijnlijk is, dat je die nu kan vertellen dat je toch géén vader bent geworden.
Tering, wat ben jij dom zeg. Ik hoor echt alleen maar waarom hij het fout doet, maar totale naïviteit over hoe het dan moet lopen. 'Ja hou prive gewoon prive'. Zo makkelijk is dat natuurlijk
Als zij 'gewoon' had vertelt dat het mogelijk zijn kinderen niet waren, of 'gewoon' d'r knieen tegen elkaar had gehouden was er 'gewoon' niks aan de hand geweest
Waar zegt ik dat?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:48 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
ManmanmanDus iedere BN'er is bij voorbaat dom?
Maar ik wacht met smart op die geweldige wending die nog gaat komen volgens jou. Zeker aangezien hij heel specifiek en beperkt is geweest in de feiten die hij noemde, en die volgens jou niet kloppen.
Kun jij dan nog even de vraag beantwoorden die al diverse keren aan je is gesteld?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:46 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat is dat nu weer voor rare conclusie?
Leer eens lezen jongen...
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:44 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Noem eens iets uit die brief wat geen feit is.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:46 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Maar nogmaals, noem eens niet-feiten uit zijn brief.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:49 schreef spiritusbus het volgende:
[..]
Kun je trouwens even aangeven waar de brief niet per definitie feiten benoemd? Want haar versie van het verhaal kan niet neutraler.
Ik troll niet, ik heb een andere mening en vind niet per definite Mattie hier het zielige slachtoffer wat het "recht" denkt te hebben om zijn ex zo neer te zetten.quote:
Nou wijfffie, ik zal straks even uitgebreid de tijd nemen om je domme vraag te beantwoorden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:28 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Daar is ootje al tien keer naar gevraagd, helaas zonder antwoord..
Het was wat anders geweest als hij de hele aard van de relatie met die andere man uit de doeken had gedaan, daar een waardeoordeel aan had gehangen en haar als boosaardige heks had afgschilderd.. Hij maakt 1 feit bekend en zijn gevelens daarover en roept zelf op niet te oordelen.
Geef eens antwoord op de vraag op welke punten de brief op een andere manier uitgelegd kan worden?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik heb een andere mening en vind niet per definite Mattie hier het zielige slachtoffer wat het "recht" denkt te hebben om zijn ex zo neer te zetten.
[..]
Nou wijfffie, ik zal straks even uitgebreid de tijd nemen om je domme vraag te beantwoorden.
Wij wachten af.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ik troll niet, ik heb een andere mening en vind niet per definite Mattie hier het zielige slachtoffer wat het "recht" denkt te hebben om zijn ex zo neer te zetten.
[..]
Nou wijfffie, ik zal straks even uitgebreid de tijd nemen om je domme vraag te beantwoorden.
Een feit zit maar één kant aan, een mening daarentegen...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Waar zegt ik dat?
Ik vind BN-ers over het algemeen niet al te snugger overkomen, maar geloof niet ik dat zo specifiek genoemd heb hier.
Je bent, geloof ik, wereldkampioen zaken voor anderen invullen en aandikken niet?
Mijn mening is dat er ook een andere kant van zijn verhaal is en dat ik het niet chique vind dat hij zich zo uitlaat over zijn priveleven omdat hij toevallig de beschikking heeft over een radiomicrofoon. Zeker niet over Kirsten en haar kinderen, zeker niet in de tijdslijn.
Jij vind dat wel normaal en velen met je, prima. Ik wacht rustig het andere verhaal af.
Zal de brief er nog eens even voor je bijpakken...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:53 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Kun jij dan nog even de vraag beantwoorden die al diverse keren aan je is gesteld?
[..]
[..]
[..]
Oké wijfffie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
En hoe zet hij zijn ex neer volgens jou? Volgens mij ben jij zelf degene die invult, wijffiequote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:55 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
[..]
Doe dat lekker, wijffie.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:58 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Zal de brief er nog eens even voor je bijpakken...
Feitquote:Zoals jullie merken heb ik even wat tijd voor mezelf genomen.
Feitquote:Mijn leven staat op dit moment bol van emoties waardoor ik mezelf moet terugvinden en herpakken. Dit kost meer tijd dan ik gehoopt had.
Zijn gevoelens, verder niet iets waar zij iets over kan zeggenquote:De kwetsbaarheid van twee pasgeboren kinderen brengt me naar plekken van mezelf die ik nog niet kende. Er is in de meeste extreme vormen angst, geluk, verdriet.
Feitquote:Maar de afgelopen periode heeft vooral ongeloof de boventoon gevoerd toen bleek dat ik niet de biologische vader ben van de twee vechtertjes.Iets wat ik op het moment van schrijven nog steeds niet lijk te beseffen. Ik ben in de war.
Valt over te twijfelen, maar ook dat is een gevoelskwestie waar zij niet over kan oordelenquote:Het liefst had ik ervoor gekozen om dit op mijn eigen tijd, onder de radar, met alle betrokkenen vorm te geven. Echter de situatie bleek onhoudbaar.
Zijn gevoelens, verder niet iets waar zij iets over kan zeggenquote:Ik en mijn familie kunnen niet langer het enorme medeleven rondom de kinderen op de juiste manier ontvangen.
Chiquer dan dit kan hij het niet verwoorden.quote:Wel wil ik iedereen vragen niet primair verwijten te maken of te veroordelen. Dat doe ik zelf ook niet. Deze situatie kent alleen maar verliezers, en van alle emoties brengt boos zijn je altijd het minst ver.
Dit met Kirsten op een vredige manier en als volwassen mensen oplossen geeft me nu de meeste kracht en houvast.
De komende periode zullen we gaan gebruiken om ons verhaal af te sluiten, en daarna los van elkaar opnieuw te beginnen.
Hier mag jij op los gaan, omdat dit wellicht in twijfel te trekken valt.quote:Bedankt voor al jullie liefde, en tot binnenkort.
O ja we zitten hier in SHO...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:02 schreef spiritusbus het volgende:
En nu weer terug in de mand ootjekatootje.
Neemt niet weg dat ik nog steeds razend benieuwd ben naar jouw interpretatie van de brief. Voel je rij die hier gewoon te posten.quote:
Ik vind het ook heel zielig voor haar, al heeft ze dan een enorme fout gemaakt, want het zal voor haar ook geen pretje zijn om met twee van die kwetsbare kindjes achter te blijven, in de wetenschap dat ze haar vriend heeft verraden. Nu weet iedereen het. Zoiets houd je liever stil, maar ja, ook in een klein dorp was ze hier niet ongezien mee weggekomen. En de hele wereld is een abstract begrip - ik denk dat zij het zwaarder heeft met de blamage in kleine kring dan met al die onzichtbare schreeuwers. Maar lullig blijft het.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Mijn mening is dat er ook een andere kant van zijn verhaal is en dat ik het niet chique vind dat hij zich zo uitlaat over zijn priveleven omdat hij toevallig de beschikking heeft over een radiomicrofoon. Zeker niet over Kirsten en haar kinderen, zeker niet in de tijdslijn.
Ik denk omdat ie boos is.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:25 schreef NoXia het volgende:
Mattie heeft wel alle foto's met Krstn verwijderd.
Dat is begrijpelijk toch? Hij wil niks met haar te maken hebben..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:25 schreef NoXia het volgende:
Mattie heeft wel alle foto's met Krstn verwijderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |