Ootjekatootje doet vast niet aan geboortekaartjes en kraambezoek. Een kind krijgen, dat hou je gewoon voor je.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:39 schreef Toeps het volgende:
[..]
You must be trolling.
IEDEREEN maakt het bekend als 'ie vader wordt.
En iedereen maar happenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:50 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Leuk hè, zo de discussie bepalen. Echt genieten, dit.
Dat zijn de enige twee smaken in het BN'erschap inderdaad. Burger of Koning.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:50 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Bij familie en vrienden...
Of heeft hij hier de status van Koning Willem?
Het was meer een algemeen statement. Dat er voor hem geen reden zou moeten zijn om het niet te delen. En ik kan me heel goed voorstellen dat de meeste aanstaande vaders én moeders het het liefst met de hele wereld zouden delen, alleen hebben de meesten daar niet de mogelijkheden voor en hij toevallig wel.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat weet jij van hun priveafspraken o deelt hij deze ook in zijn show?
Je snapt dat het als publiek figuur iets anders werkt?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:47 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ja, bij familie en vrienden.
Tenzij je jezelf zo belangrijk vind dat je het in de krant laat zetten,
Niks. Wie weet staat Kirsten volledig achter deze brief en is de openbaring ervan volledig met haar overlegd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:49 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wat weet jij van hun priveafspraken o deelt hij deze ook in zijn show?
Dat snapt ze niet of ze neemt ons in het ootje.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:53 schreef mootie het volgende:
[..]
Je snapt dat het als publiek figuur iets anders werkt?
En wat trok jou om deel te nemen aan deze discussie?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:45 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Ho ho ho, zelfs publieke figuren hebben gewoon een priveleven. Hij gooit zelf alles op straat..
Zij niet...
Ik luister nooit naar Q music waar hij werkt. Schijnbaar was ze toen al niet te vertrouwen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:39 schreef NoXia het volgende:
Mattie heeft trouwens wel eens in zijn show laten vallen dat hij de telefoon van zijn vriendin regelmatig controleerde. Er was blijkbaar al niet veel vertrouwen.
Ging over Whatsapp gesprekken. Was eind 2015.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:15 schreef Haaibaaike het volgende:
[..]
Ik luister nooit naar Q music waar hij werkt. Schijnbaar was ze toen al niet te vertrouwen.
Heeft ook over vertrouwen te maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:16 schreef NoXia het volgende:
Ging over Whatsapp gesprekken. Was eind 2015.
Welk gedeelte zou zij kunnen weerleggen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:43 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We weten niet wat de feiten zijn....
We horen alleen zijn kant van het verhaal.
Let maar op dit verhaal gaat nog een mooie wending krijgen.
Misschien heeft 'ie aangevoeld dat er wat speelde.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:16 schreef NoXia het volgende:
[..]
Ging over Whatsapp gesprekken. Was eind 2015.
Dat vraag ik me ook af. Het enige wat hij zegt in de brief is dat hij niet de biologische vader is, wat hij daarbij voelt, dat hij tijd nodig heeft om dit een plekje te geven en dat ze uit elkaar gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:19 schreef letmehearyouscream het volgende:
[..]
Welk gedeelte zou zij kunnen weerleggen?
Nee, dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat Mattie in dat geval misschien wel enig begrip had kunnen opbrengen voor haar wanhoopsdaad. Dat is ook verraad, maar op een bepaalde manier misschien nog overkomelijk, want: van een wildvreemde donor, en voortkomend uit hun gezamenlijke kinderwens (die bij haar blijkbaar zo groot was dat ze haar toevlucht nam tot een buisje donorsperma). Ik zou me kunnen voorstellen dat Mattie daar - na enige slapeloze nachten - nog mee had kunnen leven. Misschien was het hun enige kans om ooit kinderen te krijgen, nou ja: dan maar zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:40 schreef Andromache het volgende:
[quote]
Ik ga vooralsnog uit van een vrouw die heel graag kinderen wilde en ergens sperma besteld heeft.
Echt? Dat zou voor mij het scenario zijn waar ik het minst begrip voor heb, want dat is echt een goed doordacht vuil spelletje en hoogverraad.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:24 schreef Nadine26 het volgende:
[..]
Nee, dat lijkt me onwaarschijnlijk, omdat Mattie in dat geval misschien wel enig begrip had kunnen opbrengen voor haar wanhoopsdaad. Dat is ook verraad, maar op een bepaalde manier misschien nog overkomelijk, want: van een wildvreemde donor, en voortkomend uit hun gezamenlijke kinderwens (die bij haar blijkbaar zo groot was dat ze haar toevlucht nam tot een buisje donorsperma). Ik zou me kunnen voorstellen dat Mattie daar - na enige slapeloze nachten - nog mee had kunnen leven. Misschien was het hun enige kans om ooit kinderen te krijgen, nou ja: dan maar zo.
Daar is ootje al tien keer naar gevraagd, helaas zonder antwoord..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:21 schreef Burdie het volgende:
[..]
Dat vraag ik me ook af. Het enige wat hij zegt in de brief is dat hij niet de biologische vader is, wat hij daarbij voelt, dat hij tijd nodig heeft om dit een plekje te geven en dat ze uit elkaar gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |