hij staat idd op nummer 3 van beste got afleveringen ooitquote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je het over hebt. Eén van de beste afleveringen uit de hele serie zo ver. Dit hele seizoen schopt kont. Ik hoop dat het zo blijft
Nou er zijn er nog maar twee dus lang kan het niet doorgaanquote:Op maandag 23 mei 2016 20:23 schreef Ethanolic het volgende:
Omfg. Origin van WW makes sense.
Hodor, hopelijk doen ze dit in het boek niet zo. Wel sick, Hodor is eigenlijk zijn hele leven een slaaf geweest van Bran.Bran heeft Hodor zijn hele leven opgeofferd om zichzelf te redden.
Oh en RIP Summer. Kap gewoon met het slachten van die Direwolves
Bastard battle komt steeds dichterbij
Ghost, Shaggy Dog, en Nymeria die niet dood maar wel kwijt is. Das drie.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:31 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Nou er zijn er nog maar twee dus lang kan het niet doorgaan
Shaggydog's kop had men toch meegenomen als bewijs dat Rickon Rickon is?quote:Op woensdag 25 mei 2016 11:03 schreef Sitethief het volgende:
[..]
Ghost, Shaggy Dog, en Nymeria die niet dood maar wel kwijt is. Das drie.
Hou op hoor, een willekeurige wolvenkop is geen bewijs. Ik ga er dus maar vanuit dat dat een grotere wolvenkop, een direwolvenkop voor moest stellen. Anders had Bolton dat niet zo makkelijk als bewijs geaccepteerd.quote:Op woensdag 25 mei 2016 12:01 schreef Sitethief het volgende:
Owja, ik zat met het boek in mijn hoofd.
Maar nog is dat niet 100% zeker shaggy dog.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom staat dus in de rest van de post. In de helft van de scene's rafelen ze zo snel mogelijk door plot heen met geforceerde dialogen en een kinderlijke kingsmoot en daarna melken ze de Hodor scene weer veels te lang uit.quote:Op woensdag 25 mei 2016 10:12 schreef Angelof9 het volgende:
[..]
Ik begrijp niet waar je het over hebt. Eén van de beste afleveringen uit de hele serie zo ver. Dit hele seizoen schopt kont. Ik hoop dat het zo blijft
Dit dus, hij staat eerder in de top 3 slechtste afleveringen dan beste.quote:Op donderdag 26 mei 2016 18:56 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
[..]
Waarom staat dus in de rest van de post. In de helft van de scene's rafelen ze zo snel mogelijk door plot heen met geforceerde dialogen en een kinderlijke kingsmoot en daarna melken ze de Hodor scene weer veels te lang uit.
hij was minder sensationeel. das alles.quote:
hoe was dat ook alweer in de boeken?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:35 schreef Luuksor het volgende:
De manier waarop Jaime naar Riverrun gestuurd word vond ik wel creatief.
Het past wel bij de serie om karakters te combineren, en dit is op zich een goede manier om (eindelijk) Benjen terug te halen.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 00:35 schreef Luuksor het volgende:
Had GRRM niet in een interview gezegd dat Benjen pertinent NIET Coldhands was?
Dat Coldhands in de boeken Benjen niet kan zijn is duidelijk.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 05:55 schreef Luuksor het volgende:
@Nic1, ik begrijp dat zeker en ik vind het allemaal heel logisch. Alleen, toen de fan-theorie ging dat Benjen Colhands was heeft Gurm heel erg definitief gezegd dat dit niet zo was..
Met andere woorden.. Of Coldhands is in de boeken verwaarloosbaar en er was nog niet over nagedacht wie hij zou zijn, OF Gurm heeft in faveure van de show zn gedachten veranderd..
zullen we aannemen dat als ik schrijf saai dat ik saai bedoel? Wat jij bedoelt, denk ik, is dat jij de aflevering minder sensationeel vond.quote:Op dinsdag 31 mei 2016 01:02 schreef Slayage het volgende:
[..]
hij was minder sensationeel. das alles.
we zijn gewoon heel erg verwend door de hoge tempo van de eerste 5 eps. als je had verwacht dat je in ep 6 ook de tempo als de eerste eps zou krijgen, dan kan ik me voorstellen dat het saai aanvoelde. dit was gewoon geen ep met dood en verderf, mag ook wel eens imo. er is niemand gestorven zelfs, meen ik. dus geen beautiful death deze week?quote:Op dinsdag 31 mei 2016 09:28 schreef stinkie het volgende:
[..]
zullen we aannemen dat als ik schrijf saai dat ik saai bedoel? Wat jij bedoelt, denk ik, is dat jij de aflevering minder sensationeel vond.
[quote]Op dinsdag 31 mei 2016 09:40 schreef Angelof9 het volgende:
Ik vond het ook ietwat saai, maar dat komt vooral omdat we erg verwend zijn tot nu toe. Seizoen 4 en 5 hadden heel wat van dit soort "saaie" afleveringen.
ajb niet. ik wil die mutsen niet meer zienquote:Op dinsdag 31 mei 2016 10:57 schreef Angelof9 het volgende:
Ik zou de boeken weer eens moeten lezen, maar als ik me goed herinner had Arya toch geleerd om van gezicht te veranderen?
Ik heb het sterke vermoeden dat ze naar Dorne gaat om zich bij de Sandsnakes aan te sluiten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |