Ja, ik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:34 schreef Syntix het volgende:
Probeer het anders nog eens. Je faalt hier.
Een abbo op FOX is inderdaad relatief vrij goedkoop . Netto, grijp je kans!!quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:46 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
En dan klagen dat het budget zo schaars is (wat trouwens een enorm ondoordacht argument is. Ook met klein budget kunnen er goede spelers gescout worden).
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 5 mei 2016 16:55 schreef JR-Style-93 het volgende:
Toch fijn om te weten dat Ajax maar één positiewijziging verwijderd is van Bayern voetbal.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:21 schreef Pedroso het volgende:
Wat is dat voor onzin dat Younes per toeval ontdekt is ? Dat is nu eenmaal scouten, je gaat kijken naar een speler en een andere speler valt op. En dus ga je ook die volgen (en contracteren), niks mis mee.
Niet positief opgevallen ? Waarom is ie aangetrokken dan ?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet positief opgevallen én niet gevolgd. Dat noem ik niet "eenmaal scouten"
Niet positief opgevallen bij de scouts, om meer precies te zijn. Overmars heeft dus gewoon op basis van zijn eigen waarneming en die van De Boer (van één wedstrijd) nog wat rondgestruind op Youtube en hem daarna binnengehaald. Dit terwijl niet één van de scouts positief rapporteerde.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:30 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Niet positief opgevallen ? Waarom is ie aangetrokken dan ?
Overmars (en De Boer, al weet ik dat niet zeker) hebben de eindbeslissing over het aantrekken van spelers. En blijkbaar is Younes zo goed bevallen dat ze snel gehandeld hebben en 'm voor een prima prijs binnengehaald hebben.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet positief opgevallen bij de scouts, om meer precies te zijn. Overmars heeft dus gewoon op basis van zijn eigen waarneming en die van De Boer (van één wedstrijd) nog wat rondgestruind op Youtube en hem daarna binnengehaald. Dit terwijl niet één van de scouts positief rapporteerde.
Uiteraard mooi dat hij slaagt en allemaal prima, maar het is niet een voorbeeld van goed beleid
Prima, maar hef dan de afdeling scouting opquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:36 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Overmars (en De Boer, al weet ik dat niet zeker) hebben de eindbeslissing over het aantrekken van spelers. En blijkbaar is Younes zo goed bevallen dat ze snel gehandeld hebben en 'm voor een prima prijs binnengehaald hebben.
Maakt mij verder weinig uit of het een speler is die 100x bekeken is of 2x, vaak kun je het na 1 wedstrijd al zien of het wat is.
Tv het raam uitquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima, maar hef dan de afdeling scouting op
Hoho, bij de speler in kwestie zaten ze in het stadion!quote:
Zozo die excursie zal wel prijzig zijn geweestquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:38 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoho, bij de speler in kwestie zaten ze in het stadion!
Nee hoor, die moeten de spelers aandragen. Ze hebben geen eindbeslissing verder maar een goede scout weet precies wat Ajax nodig heeft.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:37 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Prima, maar hef dan de afdeling scouting op
En als ik je zeg dat vrijwel hetzelfde is gebeurd bij Onana, Sinkgraven, Gudelj en Sanogo (daar hebben scouts niet eens over geoordeeld) en Younes gehaald is als rechtsbuiten?quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:39 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Nee hoor, die moeten de spelers aandragen. Ze hebben geen eindbeslissing verder maar een goede scout weet precies wat Ajax nodig heeft.
Soms moet je een speler langer scouten, soms moet je snel handelen. Zo werkt dat.
Dat vind ik sowieso waar Ajax zich op moet richten, talentvolle jeugd scouten. Spelers die al doorgebroken zijn die zijn al bekend bij het grote publiek over het algemeen. Soms moet je wel natuurlijk maar dan heb je als Nederlandse club toch altijd de 2e keus aangezien de toppers naar de grote competities gaan.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:41 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als ik je zeg dat vrijwel hetzelfde is gebeurd bij Onana, Sinkgraven, Sanogo (daar hebben scouts niet eens over geoordeeld) en Younes gehaald is als rechtsbuiten?
Wat heb je dan in godsnaam nog als scout te doen, behalve jeugd scouten?
Wat het jeugdscouten betreft ben ik het dan weer wel met je eensquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:47 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Dat vind ik sowieso waar Ajax zich op moet richten, talentvolle jeugd scouten. Spelers die al doorgebroken zijn die zijn al bekend bij het grote publiek over het algemeen. Soms moet je wel natuurlijk maar dan heb je als Nederlandse club toch altijd de 2e keus aangezien de toppers naar de grote competities gaan.
De Deense scout is overleden zeker ? De jaarlijkse instroom van Deense jeugdspelers stokt momenteel nogal (niet zo erg overigens, vooralsnog is alleen Eriksen geslaagd).quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:50 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wat het jeugdscouten betreft ben ik het dan weer wel met je eens
Afgelopen zomer is Dolberg nog gehaald (of was dat de zomer daarvoor?)quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:54 schreef Pedroso het volgende:
[..]
De Deense scout is overleden zeker ? De jaarlijkse instroom van Deense jeugdspelers stokt momenteel nogal (niet zo erg overigens, vooralsnog is alleen Eriksen geslaagd).
Dolberg was alweer de zomer daarvoor. Het blijft overigens altijd lastig om te beoordelen of een speler het haalt of niet. Daar komt veel meer bij kijken dan voetbalkwaliteiten alleen.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:57 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Afgelopen zomer is Dolberg nog gehaald (of was dat de zomer daarvoor?)
Op zich gaat Fischer nog wel geld opleveren verwacht ik, dus in die zin nog (enigszins) geslaagd. Schöne is natuurlijk ook wel geslaagd, maar niet als jeugdaankoop.
quote:Frank de Boer gaat volgens het Algemeen Dagblad na de laatste competitiewedstrijd in gesprek met de directie om de club duidelijkheid te geven over zijn toekomst. Ajax gaat van 13 tot en met 19 mei naar China om het seizoen af te sluiten. "Rond die periode moet er wel duidelijkheid zijn. Ik vind dat de club op tijd moet weten waar ze aan toe is."
Die is weg.quote:
goed geschreven welquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:26 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is niet positief opgevallen én niet gevolgd. Dat noem ik niet "eenmaal scouten"
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)ver-toekomst-uit.htmquote:Op vrijdag 6 mei 2016 08:35 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Hij zou eerst toch uitsluitsel geven in maart?
Ze hebben bij het eerste toch een prettige werkcultuur voor talenten weten te creëren, dat mag ook wel eens gezegd worden.quote:
Ah. Bedankt.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:33 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/nieuws/a(...)ver-toekomst-uit.htm
8 maart werd dit bericht geschreven.
Ik denk van niet, helaas.quote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:39 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Ah. Bedankt.
Ik hoop dat er een mooie club komt voor Frank, na het kampioenschap behaald te hebben.
Als je op mij doelt: ik ben blij dat bijvoorbeeld Younes slaagt hoor, ik vind alleen de gang van zaken rond zijn transfer niet getuigen van een goed en doordacht beleidquote:Op vrijdag 6 mei 2016 09:44 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Je krijgt bijna het idee dat een aantal users hier mad is over het succes van de meer recente aankopen
quote:Op vrijdag 6 mei 2016 10:43 schreef MaxC het volgende:
Eerste mooie uitshirt in 5 jaar
Wou al zo lang een uitshirt kopen maar elk jaar was die weer fluoriserend geel / groen / roze
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |