abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 4 mei 2016 @ 22:59:26 #201
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161934686
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Wat een onzin, alsof er geen andere goede jonge keepers zijn. Als je op Manchester doelt.. Tja, als Van Gaal er nog zit dan zou het misschien kunnen maar ik zie eerder een Bernd Leno of Alphonse Areola naar een topclub gaan. Als Jasper zich kon bewijzen op het EK of in de CL was het een heel ander verhaal geweest.
Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:03:00 #202
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_161934864
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.
Klopt maar ik zie Jasper niet naar een topclub gaan, daar zijn gewoon betere alternatieven voor en ik denk niet dat hij bij Ajax weg gaat om naar een club als Newcastle (bijvoorbeeld) te vertrekken.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:03:26 #203
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161934878
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Klaassen? Zelfde geldt voor Bazoer. Als je voor zulke spelers kunt cashen, pak dat geld. Ziyech erbij en een goede cvm en je hebt dan met Gudelj gewoon echt een prima middenveld. Met Nouri en Van de Beek achter de hand.
Klaassen als rechtshalf is prima.

Op 10 vind ik het wat minder, ondanks zijn prima statistieken.
Oh.
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:05:03 #204
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161934949
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:03 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Klopt maar ik zie Jasper niet naar een topclub gaan, daar zijn gewoon betere alternatieven voor en ik denk niet dat hij bij Ajax weg gaat om naar een club als Newcastle (bijvoorbeeld) te vertrekken.
Maar ik zeg dus juist dat als een topclub een topkeeper aantrekt er veel gaat schuiven en hij dan weg gaat, niet naar de topclub, maar naar een club er onder. top 8 t/m 16 ofzo.
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:07:04 #205
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161935038
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Klaassen als rechtshalf is prima.

Op 10 vind ik het wat minder, ondanks zijn prima statistieken.
Misschien ergens rechterrijtje Duitsland/Engeland :P denk dat er voor hem echt niet meer in zit in het buitenland, maar toch vind ik dat hij het moet doen, tijd voor een stap :P
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:08:33 #206
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161935107
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Misschien ergens rechterrijtje Duitsland/Engeland :P denk dat er voor hem echt niet meer in zit in het buitenland, maar toch vind ik dat hij het moet doen, tijd voor een stap :P
Waarom wil je hem meteen weg? Ik ben juist blij als hij langer blijft bij Ajax, en hij kan hier nog wel doorgroeien heb ik het idee.

Je moet toch wel een paar spelers in de selectie hebben die al wat meer ervaring hebben bij Ajax. Ze hoeven niet allemaal meteen na 2 seizoenen weg, is wel fijn als de basis er is.
Oh.
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:18:48 #207
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161935498
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:

[..]

Waarom wil je hem meteen weg? Ik ben juist blij als hij langer blijft bij Ajax, en hij kan hier nog wel doorgroeien heb ik het idee.

Je moet toch wel een paar spelers in de selectie hebben die al wat meer ervaring hebben bij Ajax. Ze hoeven niet allemaal meteen na 2 seizoenen weg, is wel fijn als de basis er is.
Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..
Van mij mag hij blijven natuurlijk, maar als er een club komt waar hij wekelijks op een hoger niveau kan spelen vind ik echt dat hij die stap zou moeten zetten, dan kunnen wij of iemand kopen die beter is, of lekker de jeugd de kans geven, want er lopen er wel een paar op de deur van het eerste te kloppen die qua talent veel beter zijn dan Klaassen is of gaat worden. Zoals dat hoort.. dat zie je ook bij Cerny en El Ghazi, alleen heb je voor die positie veel minder variatie dus kun je hem niet weg doen.
Maar stel dat Klaassen weg gaat, en we halen Ziyech (allemaal hypothetisch) dan weet ik heel zeker dat wij er sterker op worden, en verder hebben we straks Van de Beek, De Jong, Nouri hopelijk.. die schat ik qua puur talent alle drie hoger in dan Klaassen.
pi_161936044
ik zou het zonde vinden als Klaassen vertrekt, ik denk wel dat hij erg belangrijk is (al is ie de laatste weken behoorlijk uit vorm). Met zijn loopacties, inzicht, druk zetten enz. is ie vaak erg belangrijk, en zulke spelers zijn cruciaal naast individualisten als Younes en Milik. Zo'n speler is ook moeilijker te vervangen/duurt langer om een vervanger in te passen dan een meer individualistische speler.
pi_161936448
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:54 schreef PicoMMP het volgende:

[..]

Nee.

Gudelj brengt GIF.

:P
Ik vind dat hij een redelijk solide tweede seizoenshelft speelt. Eerste seizoenshelft vond ik hem echt bagger.
pi_161936468
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Cillessen is geen topkeeper. Zit daar net onder.
  woensdag 4 mei 2016 @ 23:57:00 #211
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161936625
quote:
1s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Lange_Lans het volgende:

[..]

Cillessen is geen topkeeper. Zit daar net onder.
Dat zeg ik nergens.
  donderdag 5 mei 2016 @ 00:17:34 #212
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161937116
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..
Van mij mag hij blijven natuurlijk, maar als er een club komt waar hij wekelijks op een hoger niveau kan spelen vind ik echt dat hij die stap zou moeten zetten, dan kunnen wij of iemand kopen die beter is, of lekker de jeugd de kans geven, want er lopen er wel een paar op de deur van het eerste te kloppen die qua talent veel beter zijn dan Klaassen is of gaat worden. Zoals dat hoort.. dat zie je ook bij Cerny en El Ghazi, alleen heb je voor die positie veel minder variatie dus kun je hem niet weg doen.
Maar stel dat Klaassen weg gaat, en we halen Ziyech (allemaal hypothetisch) dan weet ik heel zeker dat wij er sterker op worden, en verder hebben we straks Van de Beek, De Jong, Nouri hopelijk.. die schat ik qua puur talent alle drie hoger in dan Klaassen.
Laat van de Beek, De Jong en Nouri zich er maar langzaam inspelen. Ziyech komt toch niet.

En Klaassen is meestal wel een stabiele factor die je ook Europees nog wel nodig gaat hebben.
Oh.
  donderdag 5 mei 2016 @ 02:44:13 #213
436302 Brammess
Fina jou3
pi_161938539
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 22:53 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Loos dan Gudelj
Gudelj in de 2e seizoenshelft is onvervangbaar.
  donderdag 5 mei 2016 @ 03:34:09 #214
371073 gazhims3lv
Fear cuts deeper than swords
pi_161938645
quote:
0s.gif Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Als Klaassen al zijn hele leven bij Ajax zou willen blijven (wat nooit gaat gebeuren) dan zou Ajax flink in de handjes moeten wrijven. Als ze ook maar iemand halen die iets beter is dan zijn ze die het seizoen erop toch weer kwijt. Klaassen heeft gewoon fantastische statistieken en zal altijd een van de beste spelers in de Eredivisie zijn. Zeer onderschat die jongen. Denk even terug aan het maandje zonder hem. Ik geloof dat Ajax toen de meeste punten heeft verspeeld.
http://i44.tinypic.com/jh9gch.png
-A Song of Ice and Fire-
  donderdag 5 mei 2016 @ 05:07:41 #215
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161938754
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 03:34 schreef gazhims3lv het volgende:

[..]

Als Klaassen al zijn hele leven bij Ajax zou willen blijven (wat nooit gaat gebeuren) dan zou Ajax flink in de handjes moeten wrijven. Als ze ook maar iemand halen die iets beter is dan zijn ze die het seizoen erop toch weer kwijt. Klaassen heeft gewoon fantastische statistieken en zal altijd een van de beste spelers in de Eredivisie zijn. Zeer onderschat die jongen. Denk even terug aan het maandje zonder hem. Ik geloof dat Ajax toen de meeste punten heeft verspeeld.
Waarom doe je alsof ik Klaassen slecht vind?
Ik zeg dat als er een mooie club komt het eigenlijk het beste is als hij gaat, niet dat hij moet gaan of slecht is.
Ik vind echter wel, en ook dat hoort bij Ajax, is er een betere speler in de jeugd? plaatsmaken. Dus als je deze zomer hem zou kunnen verkopen zou ik t doen, maar goed.
pi_161939358
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 05:07 schreef Loserkid het volgende:

[..]

Waarom doe je alsof ik Klaassen slecht vind?
Ik zeg dat als er een mooie club komt het eigenlijk het beste is als hij gaat, niet dat hij moet gaan of slecht is.
Ik vind echter wel, en ook dat hoort bij Ajax, is er een betere speler in de jeugd? plaatsmaken. Dus als je deze zomer hem zou kunnen verkopen zou ik t doen, maar goed.
Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.

Verder lijden we allemaal aan de talent bias: we dichten jeugdspelers grootsere kwaliteiten toe dan realistisch is. Het is nog maar zeer de vraag of Nouri, Beek en Frenkie beter worden dan Klaassen. Van Klaassen weet je zeker dat hij een bepaald zeer hoog niveau kan halen.
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:04:39 #217
446803 Tagliano
Wenn es lauft, dann lauft es
pi_161940038
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 02:44 schreef Brammess het volgende:

[..]

Gudelj in de 2e seizoenshelft is onvervangbaar.
Oneens. Het spel van Ajax is wat meer naar hem aangepast waardoor hij beter functioneert (wat prima is), maar onvervangbaar zou ik hem zeker niet willen noemen
Maargoed ook hier heb ik geen verstand van
pi_161940275
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:04 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Oneens. Het spel van Ajax is wat meer naar hem aangepast waardoor hij beter functioneert (wat prima is), maar onvervangbaar zou ik hem zeker niet willen noemen
Wie kan hem op dit moment vervangen binnen Ajax of haalbaar is voor Ajax dan?
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:23:24 #219
133369 Jivis
Critikut
pi_161940299
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.

Verder lijden we allemaal aan de talent bias: we dichten jeugdspelers grootsere kwaliteiten toe dan realistisch is. Het is nog maar zeer de vraag of Nouri, Beek en Frenkie beter worden dan Klaassen. Van Klaassen weet je zeker dat hij een bepaald zeer hoog niveau kan halen.
En dan zit je weer met zo'n team vol broekies dat met 3-0 klop krijgt van een oostblokteam. Een seizoentje Europa met wat meer ervaring zou wel prettig zijn.
Amen.
pi_161940387
Wie heeft er nou toch verzonnen dat ervaring verplicht is om een resultaat te halen in Europa. De nu zo veelgeprezen Gudelj heeft zoveel fysiek, rust en kan een elftal op sleeptouw nemen. Gelukkig heeft hij voor ons mede de Champions League-kansen verpest en geblunderd in Europa. Zoek het alsjeblieft gewoon in de tactieken en opstellingen waarmee clubs de wijde wereld worden ingestuurd. Dat massale wegkijken naar de zijde van ervaring en fysiek gaat niets, maar dan ook echt niets helpen. PSV kwam helemaal niet zo ver door de ERVARING, maar door hun wedstrijdtactieken. Realistisch voetbal tegen clubs waarvan je weet dat je de mindere bent.
  donderdag 5 mei 2016 @ 10:34:14 #221
446803 Tagliano
pi_161940491
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Wie kan hem op dit moment vervangen binnen Ajax of haalbaar is voor Ajax dan?
Hangt ervan af welk voetbal je wil spelen. Het middenveld zoals dat was tegen Wolfsburg bijvoorbeeld functioneerde ook prima
pi_161941248
Kan de wedstrijd zondag in de buurt van het stadion ergens worden gekeken? Ik dacht eerst de wedstrijd thuis te kijken om vervolgens richting Arenapark te gaan, maar de zon gaat zondag zowel figuurlijk als letterlijk huishouden, dus leek het me leuk om al vroeg in de stad te zijn. Ik kan verder nergens iets vinden hierover.
pi_161941443
In wie hebben jullie het meeste vertrouwen Ghazi of Cerny?
  donderdag 5 mei 2016 @ 11:46:52 #224
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161941952
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ik maak het beleid niet, ik zei alleen wat de opties dan zijn en waarom IK het zou doen, niet omdat ik Klaassen slecht vind maar omdat het op de langere termijn misschien wel meer oplevert.

En ik vind Beekie sowieso meer talent hebben dan Klaassen, veel completer dus ik zou hem graag meer zien spelen en ALS er dan een club zou komen en Klaassen zou weg willen, en ik had het voor het zeggen, dan verkocht ik hem.

En verder blijft Klaassen ook maar steeds aankutten met blessures, speelt nu al zolang in het eerste en zit volgens mij amper op 100 wedstrijden, dus ervaren kunnen we hem niet noemen..
Wat voor type speler is Klaassen? Een middenvelder die technisch te kort komt, weinig creatief is, en dat compenseert met heel veel loopvermogen en inzet.
Dan zie ik zelf liever een middenvelder die iets creatiever is, een fijnere techniek heeft, iemand kan passeren op het middenveld en minder vaak geblesseerd is..
Het spel gaat er echt niet slechter van worden.
  donderdag 5 mei 2016 @ 11:47:02 #225
77508 Loserkid
Met dank aan Houniet.
pi_161941956
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Cerny :D
  donderdag 5 mei 2016 @ 11:47:36 #226
131800 Tarado
capô de fusca
pi_161941970
quote:
Echt vertrouwen nog in geen van beiden, die Cerny maakt wel een gretigere indruk
pi_161941983
quote:
:D
pi_161942024
quote:
Ik heb geen vertrouwen in El Ghazi.
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:03:45 #229
206322 Seam
Pillz-E
pi_161942284
Ik heb meer vertrouwen in Cerny, want dat is geen Marokkaan
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:06:19 #230
446803 Tagliano
pi_161942347
Cerny heeft gelukkig wat minder walgelijke maniertjes, dat kijkt een stuk prettiger
pi_161942388
quote:
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.
pi_161942447
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:

[..]

Log maar uit.
  donderdag 5 mei 2016 @ 12:13:06 #233
446803 Tagliano
pi_161942475
quote:

[..]

Niet als plan A. Kan best een leuke variatie zijn of een goede aanpassing, maar dat is niet hetgeen waar je vanuit moet gaan imo
  donderdag 5 mei 2016 @ 14:38:43 #234
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161944943
Als El Ghazi zijn vorm terug vindt is hij een prima buitenspeler voor dit Ajax.
Oh.
  Forum Admin donderdag 5 mei 2016 @ 14:39:28 #235
35723 crew  GGMM
pi_161944950
quote:

[..]

Je kan beter weer gaan trollen, want bij het geven van een serieuze mening val je direct door de mand.
Alweer zo'n prachtige post van mij.
Nicki Minaj en ik
Mijn vissen in actie.
  donderdag 5 mei 2016 @ 14:42:14 #236
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_161944976
quote:

[..]

Tering _O-
Dit, dus.
pi_161945341
quote:

[..]

Pisvee supporter gespot :')
hardcoholic
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:23:29 #238
446803 Tagliano
pi_161945413
quote:
Verlegen jongen
,,Ik ben een stille jongen en ik kan me soms best ongemakkelijk voelen van alle aandacht die je als profvoetballer krijgt. Maar ik begrijp ook heel goed dat dat part of the deal is. Er zijn enorm veel mensen betrokken bij het voetbal. Van fans tot journalisten. Iedereen heeft zijn eigen rol en daarin moet je elkaar gewoon een beetje tegemoetkomen. Dat onderdeel van mijn baan als voetballer respecteer ik en ik doe mijn best.''

Ajax
,,Ik ben een jongen die op zijn gevoel af gaat. Voordat ik bij Ajax begon, kreeg ik best wat aanbiedingen van clubs. Maar toen ik Frank de Boer ontmoette, voelde het meteen goed. Ik wist dat ik op de goede plek zat. Frank was eerlijk tegen me en dat kon ik erg waarderen. Hij hemelde me niet op, maar was juist realistisch. Hij zei ‘Amin, we weten dat je talent hebt, maar je zult keihard moeten werken.’ Fijn vond ik dat, want het was eerlijk en oprecht, zonder schone schijn. We zijn alweer bijna een jaar verder. Ik heb veel waardering voor de club en zijn mentaliteit. Het is bijzonder om tussen zoveel jonge voetballers te spelen. Je wordt elke dag geconfronteerd met fris talent. Dat houdt de boel scherp. Ajax is een eerlijke club, waar eerlijk voetbal wordt gespeeld. Dat past bij me. Ik denk dat je die mentaliteit bij vrij weinig andere clubs terug zal vinden.''

Toekomst
,,Ik hoop dat ik nog heel lang bij Ajax mag blijven voetballen en daar doe ik mijn uiterste best voor. Op vrije dagen sta ik graag op het trainingsveld. Je moet bezig blijven, blijven trainen. Ik hoop nog grote stappen te kunnen maken en dat ik elke dag blijf leren. Ajax is bij uitstek de plek om je talenten te ontwikkelen. Dat is zo mooi aan deze club.''
Younesgod _O_
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:26:33 #239
366554 JR-Style-93
Stukje Tatjana
pi_161945455
Beste aankoop van dit seizoen die Younes
Oh.
pi_161945596
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Moet je nagaan dat we eerst Fischer hadden :')
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:45:01 #241
131800 Tarado
capô de fusca
pi_161945603
quote:
toch ook de enige?
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:46:08 #242
446803 Tagliano
pi_161945617
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:45 schreef Tarado het volgende:

[..]

toch ook de enige?
Gudelj, Dijks, Sanogo (al was dat huur)
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:47:19 #243
446803 Tagliano
pi_161945633
Officieel Milik ook, maar dat telt niet
  donderdag 5 mei 2016 @ 15:47:48 #244
131800 Tarado
capô de fusca
pi_161945636
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:46 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Gudelj, Dijks, Sanogo (al was dat huur)
dus eigenlijk geen miskopen, wel een mishuur
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:28:21 #245
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161946156
quote:
Beste gokje van dit seizoen die Younes
RED ONS HENNIEGOD
pi_161946179
quote:
9s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:28 schreef PowerLoungen het volgende:

[..]

Klopt.

Eerst voor Sisto gaan kijken en dan maar met Younes terugkomen. Scouten is nog nooit zo leuk geweest.
pi_161946231
quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:11 schreef Bronson_ het volgende:

[..]

Log maar uit.
je moeder.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 12:13 schreef Tagliano het volgende:

[..]

Niet als plan A. Kan best een leuke variatie zijn of een goede aanpassing, maar dat is niet hetgeen waar je vanuit moet gaan imo
Als plan A idd, ipv Milik.

quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:39 schreef GGMM het volgende:

[..]

Je kan beter weer gaan trollen, want bij het geven van een serieuze mening val je direct door de mand.
Probeer het anders nog eens. Je faalt hier.

quote:
14s.gif Op donderdag 5 mei 2016 14:42 schreef Buitendam het volgende:

[..]

Tering _O-
Inhoudelijk :')

quote:
1s.gif Op donderdag 5 mei 2016 15:17 schreef Ferdii het volgende:

[..]

Pisvee supporter gespot :')
:')

El Ghazi is in alles veel meer een Ajax-spits dan Milik, daarom El Ghazi spits en Cerny rechtsbuiten. Leuk hoor dat Milik zoveel scoort de laatste tijd, maar het spel is nog geen 30% van wat Barca en Bayern laten zien. Met El Ghazi in de spits ga je in ieder geval wel die kant op.
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:36:25 #248
446803 Tagliano
pi_161946260
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:34 schreef Syntix het volgende:

[..]

Als plan A idd, ipv Milik.
pi_161946372
Hahahaha Syntix heeft te lang in de zon gezeten vandaag

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 5 mei 2016 @ 16:44:19 #250
389816 PowerLoungen
Duurt een kwartiertje
pi_161946373
quote:
0s.gif Op donderdag 5 mei 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:

[..]

Klopt.

Eerst voor Sisto gaan kijken en dan maar met Younes terugkomen. Scouten is nog nooit zo leuk geweest.
Alles in 1 duel beoordelengenot
RED ONS HENNIEGOD
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')