Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:55 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Wat een onzin, alsof er geen andere goede jonge keepers zijn. Als je op Manchester doelt.. Tja, als Van Gaal er nog zit dan zou het misschien kunnen maar ik zie eerder een Bernd Leno of Alphonse Areola naar een topclub gaan. Als Jasper zich kon bewijzen op het EK of in de CL was het een heel ander verhaal geweest.
Klopt maar ik zie Jasper niet naar een topclub gaan, daar zijn gewoon betere alternatieven voor en ik denk niet dat hij bij Ajax weg gaat om naar een club als Newcastle (bijvoorbeeld) te vertrekken.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.
Klaassen als rechtshalf is prima.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:51 schreef PicoMMP het volgende:
Wat ziet iedereen toch in die Klaassen? Zelfde geldt voor Bazoer. Als je voor zulke spelers kunt cashen, pak dat geld. Ziyech erbij en een goede cvm en je hebt dan met Gudelj gewoon echt een prima middenveld. Met Nouri en Van de Beek achter de hand.
Maar ik zeg dus juist dat als een topclub een topkeeper aantrekt er veel gaat schuiven en hij dan weg gaat, niet naar de topclub, maar naar een club er onder. top 8 t/m 16 ofzo.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:03 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Klopt maar ik zie Jasper niet naar een topclub gaan, daar zijn gewoon betere alternatieven voor en ik denk niet dat hij bij Ajax weg gaat om naar een club als Newcastle (bijvoorbeeld) te vertrekken.
Misschien ergens rechterrijtje Duitsland/Engelandquote:Op woensdag 4 mei 2016 23:03 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Klaassen als rechtshalf is prima.
Op 10 vind ik het wat minder, ondanks zijn prima statistieken.
Waarom wil je hem meteen weg? Ik ben juist blij als hij langer blijft bij Ajax, en hij kan hier nog wel doorgroeien heb ik het idee.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Misschien ergens rechterrijtje Duitsland/Engelanddenk dat er voor hem echt niet meer in zit in het buitenland, maar toch vind ik dat hij het moet doen, tijd voor een stap
Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom wil je hem meteen weg? Ik ben juist blij als hij langer blijft bij Ajax, en hij kan hier nog wel doorgroeien heb ik het idee.
Je moet toch wel een paar spelers in de selectie hebben die al wat meer ervaring hebben bij Ajax. Ze hoeven niet allemaal meteen na 2 seizoenen weg, is wel fijn als de basis er is.
Ik vind dat hij een redelijk solide tweede seizoenshelft speelt. Eerste seizoenshelft vond ik hem echt bagger.quote:
Cillessen is geen topkeeper. Zit daar net onder.quote:Op woensdag 4 mei 2016 22:59 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Er zijn gewoon weinig goeie keepers, als er ergens eentje weggaat moet hij toch vervangen worden.
Dat zeg ik nergens.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:50 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Cillessen is geen topkeeper. Zit daar net onder.
Laat van de Beek, De Jong en Nouri zich er maar langzaam inspelen. Ziyech komt toch niet.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..
Van mij mag hij blijven natuurlijk, maar als er een club komt waar hij wekelijks op een hoger niveau kan spelen vind ik echt dat hij die stap zou moeten zetten, dan kunnen wij of iemand kopen die beter is, of lekker de jeugd de kans geven, want er lopen er wel een paar op de deur van het eerste te kloppen die qua talent veel beter zijn dan Klaassen is of gaat worden. Zoals dat hoort.. dat zie je ook bij Cerny en El Ghazi, alleen heb je voor die positie veel minder variatie dus kun je hem niet weg doen.
Maar stel dat Klaassen weg gaat, en we halen Ziyech (allemaal hypothetisch) dan weet ik heel zeker dat wij er sterker op worden, en verder hebben we straks Van de Beek, De Jong, Nouri hopelijk.. die schat ik qua puur talent alle drie hoger in dan Klaassen.
Als Klaassen al zijn hele leven bij Ajax zou willen blijven (wat nooit gaat gebeuren) dan zou Ajax flink in de handjes moeten wrijven. Als ze ook maar iemand halen die iets beter is dan zijn ze die het seizoen erop toch weer kwijt. Klaassen heeft gewoon fantastische statistieken en zal altijd een van de beste spelers in de Eredivisie zijn. Zeer onderschat die jongen. Denk even terug aan het maandje zonder hem. Ik geloof dat Ajax toen de meeste punten heeft verspeeld.quote:Op woensdag 4 mei 2016 23:18 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Ik denk dat de rek er een beetje uit is en het voor hem en uiteindelijk voor Ajax beter is als hij weg gaat, ik zie hem zich eigenlijk niet meer ontwikkelen..
Van mij mag hij blijven natuurlijk, maar als er een club komt waar hij wekelijks op een hoger niveau kan spelen vind ik echt dat hij die stap zou moeten zetten, dan kunnen wij of iemand kopen die beter is, of lekker de jeugd de kans geven, want er lopen er wel een paar op de deur van het eerste te kloppen die qua talent veel beter zijn dan Klaassen is of gaat worden. Zoals dat hoort.. dat zie je ook bij Cerny en El Ghazi, alleen heb je voor die positie veel minder variatie dus kun je hem niet weg doen.
Maar stel dat Klaassen weg gaat, en we halen Ziyech (allemaal hypothetisch) dan weet ik heel zeker dat wij er sterker op worden, en verder hebben we straks Van de Beek, De Jong, Nouri hopelijk.. die schat ik qua puur talent alle drie hoger in dan Klaassen.
Waarom doe je alsof ik Klaassen slecht vind?quote:Op donderdag 5 mei 2016 03:34 schreef gazhims3lv het volgende:
[..]
Als Klaassen al zijn hele leven bij Ajax zou willen blijven (wat nooit gaat gebeuren) dan zou Ajax flink in de handjes moeten wrijven. Als ze ook maar iemand halen die iets beter is dan zijn ze die het seizoen erop toch weer kwijt. Klaassen heeft gewoon fantastische statistieken en zal altijd een van de beste spelers in de Eredivisie zijn. Zeer onderschat die jongen. Denk even terug aan het maandje zonder hem. Ik geloof dat Ajax toen de meeste punten heeft verspeeld.
Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.quote:Op donderdag 5 mei 2016 05:07 schreef Loserkid het volgende:
[..]
Waarom doe je alsof ik Klaassen slecht vind?
Ik zeg dat als er een mooie club komt het eigenlijk het beste is als hij gaat, niet dat hij moet gaan of slecht is.
Ik vind echter wel, en ook dat hoort bij Ajax, is er een betere speler in de jeugd? plaatsmaken. Dus als je deze zomer hem zou kunnen verkopen zou ik t doen, maar goed.
Oneens. Het spel van Ajax is wat meer naar hem aangepast waardoor hij beter functioneert (wat prima is), maar onvervangbaar zou ik hem zeker niet willen noemenquote:Op donderdag 5 mei 2016 02:44 schreef Brammess het volgende:
[..]
Gudelj in de 2e seizoenshelft is onvervangbaar.
Wie kan hem op dit moment vervangen binnen Ajax of haalbaar is voor Ajax dan?quote:Op donderdag 5 mei 2016 10:04 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Oneens. Het spel van Ajax is wat meer naar hem aangepast waardoor hij beter functioneert (wat prima is), maar onvervangbaar zou ik hem zeker niet willen noemen
En dan zit je weer met zo'n team vol broekies dat met 3-0 klop krijgt van een oostblokteam. Een seizoentje Europa met wat meer ervaring zou wel prettig zijn.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.
Verder lijden we allemaal aan de talent bias: we dichten jeugdspelers grootsere kwaliteiten toe dan realistisch is. Het is nog maar zeer de vraag of Nouri, Beek en Frenkie beter worden dan Klaassen. Van Klaassen weet je zeker dat hij een bepaald zeer hoog niveau kan halen.
Hangt ervan af welk voetbal je wil spelen. Het middenveld zoals dat was tegen Wolfsburg bijvoorbeeld functioneerde ook primaquote:Op donderdag 5 mei 2016 10:21 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Wie kan hem op dit moment vervangen binnen Ajax of haalbaar is voor Ajax dan?
Ik maak het beleid niet, ik zei alleen wat de opties dan zijn en waarom IK het zou doen, niet omdat ik Klaassen slecht vind maar omdat het op de langere termijn misschien wel meer oplevert.quote:Op donderdag 5 mei 2016 08:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Je spreekt jezelf een beetje tegen, want je hebt het ook over Ziyech halen als vervanger.
Verder lijden we allemaal aan de talent bias: we dichten jeugdspelers grootsere kwaliteiten toe dan realistisch is. Het is nog maar zeer de vraag of Nouri, Beek en Frenkie beter worden dan Klaassen. Van Klaassen weet je zeker dat hij een bepaald zeer hoog niveau kan halen.
Cernyquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
In wie hebben jullie het meeste vertrouwen Ghazi of Cerny?
Echt vertrouwen nog in geen van beiden, die Cerny maakt wel een gretigere indrukquote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Ik heb geen vertrouwen in El Ghazi.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.quote:Op donderdag 5 mei 2016 11:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
Log maar uit.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Cerny als rechtsbuiten, El Ghazi als spits.
Niet als plan A. Kan best een leuke variatie zijn of een goede aanpassing, maar dat is niet hetgeen waar je vanuit moet gaan imoquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Je kan beter weer gaan trollen, want bij het geven van een serieuze mening val je direct door de mand.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Teringquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Pisvee supporter gespotquote:Op donderdag 5 mei 2016 12:08 schreef Syntix het volgende:
[..]
Younesgodquote:Verlegen jongen
,,Ik ben een stille jongen en ik kan me soms best ongemakkelijk voelen van alle aandacht die je als profvoetballer krijgt. Maar ik begrijp ook heel goed dat dat part of the deal is. Er zijn enorm veel mensen betrokken bij het voetbal. Van fans tot journalisten. Iedereen heeft zijn eigen rol en daarin moet je elkaar gewoon een beetje tegemoetkomen. Dat onderdeel van mijn baan als voetballer respecteer ik en ik doe mijn best.''
Ajax
,,Ik ben een jongen die op zijn gevoel af gaat. Voordat ik bij Ajax begon, kreeg ik best wat aanbiedingen van clubs. Maar toen ik Frank de Boer ontmoette, voelde het meteen goed. Ik wist dat ik op de goede plek zat. Frank was eerlijk tegen me en dat kon ik erg waarderen. Hij hemelde me niet op, maar was juist realistisch. Hij zei ‘Amin, we weten dat je talent hebt, maar je zult keihard moeten werken.’ Fijn vond ik dat, want het was eerlijk en oprecht, zonder schone schijn. We zijn alweer bijna een jaar verder. Ik heb veel waardering voor de club en zijn mentaliteit. Het is bijzonder om tussen zoveel jonge voetballers te spelen. Je wordt elke dag geconfronteerd met fris talent. Dat houdt de boel scherp. Ajax is een eerlijke club, waar eerlijk voetbal wordt gespeeld. Dat past bij me. Ik denk dat je die mentaliteit bij vrij weinig andere clubs terug zal vinden.''
Toekomst
,,Ik hoop dat ik nog heel lang bij Ajax mag blijven voetballen en daar doe ik mijn uiterste best voor. Op vrije dagen sta ik graag op het trainingsveld. Je moet bezig blijven, blijven trainen. Ik hoop nog grote stappen te kunnen maken en dat ik elke dag blijf leren. Ajax is bij uitstek de plek om je talenten te ontwikkelen. Dat is zo mooi aan deze club.''
Moet je nagaan dat we eerst Fischer haddenquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste aankoop van dit seizoen die Younes
toch ook de enige?quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste aankoop van dit seizoen die Younes
dus eigenlijk geen miskopen, wel een mishuurquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gudelj, Dijks, Sanogo (al was dat huur)
quote:Op donderdag 5 mei 2016 15:26 schreef JR-Style-93 het volgende:
Beste gokje van dit seizoen die Younes
Klopt.quote:
je moeder.quote:
Als plan A idd, ipv Milik.quote:Op donderdag 5 mei 2016 12:13 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Niet als plan A. Kan best een leuke variatie zijn of een goede aanpassing, maar dat is niet hetgeen waar je vanuit moet gaan imo
Probeer het anders nog eens. Je faalt hier.quote:Op donderdag 5 mei 2016 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Je kan beter weer gaan trollen, want bij het geven van een serieuze mening val je direct door de mand.
Inhoudelijkquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alles in 1 duel beoordelengenotquote:Op donderdag 5 mei 2016 16:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt.
Eerst voor Sisto gaan kijken en dan maar met Younes terugkomen. Scouten is nog nooit zo leuk geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |