Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk een trainer bij Ajax die niet tegen druk en stress kan.
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinds David Endt vertrokken is heeft Jack geen bron meer binnen Ajax dus dat neem ik met een korreltje zout.
Zou het overigens een prima vervanger vinden mocht Frank vertrekken.
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegd
Ah ok, heb het stuk gelezen en dat ziet er serieus uit...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.
http://www.sport5.co.il/a(...)docID=214541&lang=HE
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.
Bromquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo is
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo ergquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.
Tja, wie weet een fantastische aanbieding gekregenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.
Ik wel, er moet Europees een keer wat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo erg
Dan zou het prettig zijn als men om leert gaan met zonedekking, zou al een hoop schelenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ik wel, er moet Europees een keer wat gebeuren.
Waarom vind je hem een dertien-in-een-dozijntrainer? En mocht hij bij Ajax trainer worden krijgt hij natuurlijk een nogal andere functie dan die bij Feyenoordquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:21 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
Dertien-in-een-dozijn trainer en in belangrijke mate verantwoordelijk voor de malaise van Feyenoord.
Bovendien heeft hij ook geen Ajax verleden. Mag wat mij betreft lekker in Israël blijven.
Wie is Makkali?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:39 schreef PSVCL het volgende:
Van der Brom denk ik met Makkali als assistent
PSvCL is qua ontwikkeling nu bij ik maan roos vis, iets minder kritisch graagquote:
gvdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:46 schreef Tagliano het volgende:
[..]
PSvCL is qua ontwikkeling nu bij ik maan roos vis, iets minder kritisch graag
Twee grapjes in 1 zin, dat gaat mij zelden meer lukkenquote:
Hier heb ik maar 1 ding op te zeggenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:54 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Twee grapjes in 1 zin, dat gaat mij zelden meer lukken
Goed gepresteerd met Heracles. Deed het leuk met Vitesse, maar presteerde weer niet beter dan je met dat materiaal zou mogen verwachten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:32 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom vind je hem een dertien-in-een-dozijntrainer? En mocht hij bij Ajax trainer worden krijgt hij natuurlijk een nogal andere functie dan die bij Feyenoord
?? Kruzen is zijn vriend. Enige die hij altijd mee neemt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
Als die maar niet zijn vriendjes Robbie Maas en JD Tomasson meeneemt
Je moet hem in ieder geval geen TD maken op basis van wat hij gepresteerd heeft, daar zijn we het over eens. Echter vind ik hem als trainer wel geschikt: hij probeert aanvallend verzorgd voetbal te spelen en heeft nergens "ondergepresteerd". Met name het aanvallende en attractieve voetbal is niet iets wat ik dit jaar bij veel clubs in de Eredivisie zie, nauwelijks eigenlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:57 schreef JeanPaulBelmondo het volgende:
[..]
Goed gepresteerd met Heracles. Deed het leuk met Vitesse, maar presteerde weer niet beter dan je met dat materiaal zou mogen verwachten.
Gewoon een goede Eredivisietrainer zoals ook geldt voor Jans, Verbeek en VD Brom.
Zijn rol is inderdaad wel anders dan bij Feyenoord. Toch kun je het hem wel aanrekenen dat hij onverantwoord beleid voerde, hij zijn visie niet kon vertalen en weinig kijk had op geschikte spelers. Geen onbelangrijke eigenschappen als trainer.
John Lammers erbij .quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:57 schreef hafcfan het volgende:
[..]
?? Kruzen is zijn vriend. Enige die hij altijd mee neemt.
Dat is wel een potentieel nadeel, het schijnt een behoorlijke controlfreak te zijnquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John Lammers erbij .
Als je je omringt met onkundige naar- de- mond- praters dan zijn het gewoon je vriendjes
Kruzen doet dat niet. Al vind ik ze beide eikelsquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:00 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
John Lammers erbij .
Als je je omringt met onkundige naar- de- mond- praters dan zijn het gewoon je vriendjes
Tis vooral een lul zonder vriendelijkheidquote:Op woensdag 4 mei 2016 00:05 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is wel een potentieel nadeel, het schijnt een behoorlijke controlfreak te zijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |