Ik vind dat de Nederlandse competitie by far geen uitdagingen meer voor hem biedt. Tactisch zijn zovele ploegen zwaar onderlegd met de simpele mandekking dat het eigenlijk heel simpel is om tot scoren te komen. Dan kan hij wel voor het 'Europese' voetbal naar Ajax gaan, maar dat is een verloren zaak. Tactisch komen wij zoveel tekort dat het toch een kansloze expeditie is. Dat heeft Ajax eens te meer bewezen in de vCL en in de Europa League. Het werd zelfs vreselijk pijnlijk. Ploegen die zonedekking gebruiken, hebben een doodsimpele avond. Zonedekking is zelfs verplicht geworden in het hedendaagse voetbal. Wij in Nederland lopen zwaar achter waardoor hij ook bij Ajax geen steek verder komt. Ook niet met een type Ziyech. Ik durf zelfs te stellen dat wanneer hij een Nederlandse ploeg wil, hij beter naar PSV kan gaan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:09 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd ja, al was het alleen maar voor zijn eigen ontwikkeling. De druk bij Ajax, presteren, CL, daar de man worden (wat hij kan) en dan de stap maken. Juist in het interview met Andy kwam naar voren dat hij Nederland niet uitsluit.
Dit horen we hem nu al bijna 2 lang seizoenen roepen. Erg ongeloofwaardig. Die knul heeft gewoon niet genoeg discipline en daarnaast niet genoeg talent om dat te compenseren. Opgeven, wordt niks meer.quote:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Nu op Fox een docu met misselijke mensen op Olsen na
Goede titel welquote:Jurjus geeft Ajax-fans hoop: "Iedereen begrijpt dat"
20:23 – Ajax kan zondagmiddag de titel pakken in de Eredivisie als het wint bij De Graafschap. Voor die ploeg begint na de wedstrijd tegen de Amsterdammers de nacompetitie, waarin de formatie van Jan Vreman volle bak zal moeten gaan. Doelman Hidde Jurjus geeft bij FOX Sports toe dat hij op sommige momenten tegen Ajax niet tot het gaatje zal gaan, met het oog op de play-offs.
Als Jurjus in de 82ste minuut bij een 0-0 stand oog in oog komt te staan met Arek Milik, dan zal hij de Pool niet neersabelen en een rode kaart krijgen. Een rode kaart zou namelijk funest zijn voor hem. "Ik weet het niet precies, maar volgens mij mag ik dan in de play-offs niet meedoen, dus dat lijkt me niet handig", aldus Jurjus, die dan zal voorkomen dat hij rood krijgt. "Ja, ik zou liegen als ik zeg dat het niet zo is. Wij kunnen wel hypocriet zijn, maar ik denk dat iedereen begrijpt dat ik dan niet voor die rode kaart ga", besluit de keeper.
Het duel tussen De Graafschap en Ajax begint zondag, net als alle eredivisieduels, om 14.30 uur.
Zou een goede keuze zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo is
Sinds David Endt vertrokken is heeft Jack geen bron meer binnen Ajax dus dat neem ik met een korreltje zout.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Jack meldt dat Ajax een gesprek zou hebben gehad met Bosz, Verweij zegt dat het niet zo is
Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegdquote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:54 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Leuk een trainer bij Ajax die niet tegen druk en stress kan.
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:49 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Sinds David Endt vertrokken is heeft Jack geen bron meer binnen Ajax dus dat neem ik met een korreltje zout.
Zou het overigens een prima vervanger vinden mocht Frank vertrekken.
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:55 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die zekerheid heb je bij Bosz ook niet echt, moet gezegd
Ah ok, heb het stuk gelezen en dat ziet er serieus uit...quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:58 schreef Adames het volgende:
[..]
Komt van Sport5, Israëlische sportzender. Marc zou in een hotel in Tel Aviv met Bosz hebben gezeten.
http://www.sport5.co.il/a(...)docID=214541&lang=HE
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dat is waar, maar van v/d Brom hebben we het al gezien bij Anderlecht.
Bromquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 22:35 schreef Tagliano het volgende:
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo ergquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Prima, aanvallend maar kan te naïef zijn.
Tja, wie weet een fantastische aanbieding gekregenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:03 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Heeft er wel prijzen gewonnen, na z'n vertrek presteert Hasi een stuk slechter.
Niet dat ik vd Brom zo'n geweldenaar vind overigens.
Ik wel, er moet Europees een keer wat gebeuren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:06 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ach, dat vind ik in het licht van de afgelopen jaren niet eens zo erg
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |