Dan blijf je toch lekker thuis.quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel het alleen in de portemonnee
quote:Op donderdag 5 mei 2016 18:17 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik voel het alleen in de portemonnee
quote:
dat dusquote:Op donderdag 5 mei 2016 18:20 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dan mag ik niet meer zeuren dat ie nooit in het westen ligt
Kleine moeite om nog een keer langs te gaan dusquote:Op donderdag 5 mei 2016 19:13 schreef Frumzel het volgende:
Ja, godver! Gisteren door Gemert gereden en dinsdag door Bodegraven (over die rotonde zelfs). Had het niet wat eerder gekund, die plaatsen?
Kom er dinsdag pas weer.quote:Op donderdag 5 mei 2016 19:19 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kleine moeite om nog een keer langs te gaan dus
En je komt Bodegraven niet in zonder die rotonde te nemen
Ik kom er anders ook langsquote:Op donderdag 5 mei 2016 15:58 schreef m1st1g het volgende:
[..]
Daar kom ik van het weekend langs.... Tijd dat Stokje weer naar het oosten komt.
Excuusquote:
Het kan mij niks schelen Taraquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ik rij morgenvroeg langs Bodegraven, maar zit twee dagen op cursus in Berkel. Dan duurt het wel even voordat ik hem elders kan neerleggen.
Hmm, en ik denk dat jullie het niet leuk gaan vinden dat ik hem vrijdagochtend haal en zaterdagavond of zelfs zondag ergens plaats
Of je legt hem in Berkel e.o.? Ik weet dat Zuid Holland een enge plek is voor de stok, maar het zou natuurlijk helemaal geen probleem zijnquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:31 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Hmm, ik rij morgenvroeg langs Bodegraven, maar zit twee dagen op cursus in Berkel. Dan duurt het wel even voordat ik hem elders kan neerleggen.
Hmm, en ik denk dat jullie het niet leuk gaan vinden dat ik hem vrijdagochtend haal en zaterdagavond of zelfs zondag ergens plaats
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dag
Maar jij mag nog niet verplaatsenquote:Op donderdag 5 mei 2016 21:07 schreef Nattekat het volgende:
Ik kan ook naar Bodegraven
Dan blijkt ie morgen plotseling in Katwijk te liggen
Als ie daardoor in de buurt blijft liggen doe ik het met alle plezierquote:
Dus omdat jij iets vindt mag je bepalen dat je de regels schendt?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:27 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Als ie daardoor in de buurt blijft liggen doe ik het met alle plezier
Het komt te vaak voor dat ie hier net een dag ligt nadat ik een lange reis heb gemaakt en er al oostelingen zijn die toevallig in de buurt waren.
Ik hoor net dat dat niet mag van KaBuf.quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:29 schreef Peter het volgende:
[..]
Dus omdat jij iets vindt mag je bepalen dat je de regels schendt?Duidelijk..
Staat toch in dezelfde regels als waar je anders zo hard naar verwijst?quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat niet mag van KaBuf.
quote:Op donderdag 5 mei 2016 21:30 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik hoor net dat dat niet mag van KaBuf.
Ik heb mijn eigen lijstje met plaatsenquote:Op donderdag 5 mei 2016 20:45 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Of je legt hem in Berkel e.o.? Ik weet dat Zuid Holland een enge plek is voor de stok, maar het zou natuurlijk helemaal geen probleem zijn
aan mij zal het niet liggenquote:Op donderdag 5 mei 2016 22:32 schreef TARAraboemdijee het volgende:
[..]
Ik heb mijn eigen lijstje met plaatsen
Ik hoop dat hij zaterdag 17:00 er nog ligt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |