In ieder geval niet in zijn gezichtquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:53 schreef ShippedFromTheNetherlands het volgende:
😕 ik hoop wel op een niet zichtbare plek.
Dan komt Malta er nog bij, misschien Bosnië..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:23 schreef Fred_B het volgende:
Als het gaat om kwalificatiekansen is Douwe nu 6e op Betfair, achter Rusland, Armenië, Malta, Tsjechië en Cyprus.
Nu weet ik niet wat een gemiddelde deelnemer van ESF daar doet, maar volgens mij benut Douwe Bob wel elk uurtje om wat te ondernemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 13:54 schreef Cyan9 het volgende:
Ondertussen zit Douwe op een paard.
[ afbeelding ]
Mooi weer daar in Zweden.
Ik ook. En dat zou me woest maken. Zó onverdiend. Top tien prima, maar geen winnaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:23 schreef Fascination het volgende:
Begin echt te denken dat Rusland gaat winnen.
Hij staat momenteel gedeeld dertiende in de odds zag ik op FB voorbij komen. Ik heb er eigenlijk ook wel een goed gevoel over qua finale, behalve als die stilte echt heel awkward wordt met een paar die applaudisseren omdat ze denken dat het afgelopen is, een paar zingers en veel ongemakkelijk stillen..quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:05 schreef Fred_B het volgende:
Het lijkt er toch op dat vrij veel landen in de eerste repetitie teleurstellen. Daar behoort Nederland gelukkig niet toe, dus ik zou zeggen: Naar de finale, dat kan niet meer fout
Want hij ziet er nog niet genoeg tokkie uit.quote:
Of mensen die dan degenen die zingen gaan sussen, omdat ze denken dat het stil moet zijn, waardoor het gezang awkward afsterft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:24 schreef Greys het volgende:
[..]
Hij staat momenteel gedeeld dertiende in de odds zag ik op FB voorbij komen. Ik heb er eigenlijk ook wel een goed gevoel over qua finale, behalve als die stilte echt heel awkward wordt met een paar die applaudisseren omdat ze denken dat het afgelopen is, een paar zingers en veel ongemakkelijk stillen..
Nee joh!! Kijk wat hier gebeurd vanaf 2:12quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:35 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Of mensen die dan degenen die zingen gaan sussen, omdat ze denken dat het stil moet zijn, waardoor het gezang awkward afsterft.
Ik weet nou niet of dit opgaat voor het daadwerkelijke ESF-optreden. Dit lijkt me gewoon een andere insteek/sfeer hebben. Of zie ik het nou zo verkeerd?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:45 schreef Soren het volgende:
[..]
Nee joh!! Kijk wat hier gebeurd vanaf 2:12
Tijdens de bridge gooit hij zijn gitaar op z'n rug, loopt naar het publiek en volgens mij krijgt hij dan met één beweging de hele zaal aan het zingen. Ik vind het echt een geniale zet![]()
Deze zaal zit vol met Douwe Bakvisjes.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:45 schreef Soren het volgende:
[..]
Tijdens de bridge gooit hij zijn gitaar op z'n rug, loopt naar het publiek en volgens mij krijgt hij dan met één beweging de hele zaal aan het zingen. Ik vind het echt een geniale zet![]()
Het kán werken, maar het is een risico. De mensen hier kwamen voor Douwe Bob dus die kennen de tekst en het ritme natuurlijk al uit hun hoofd bij wijze van spreken. Ik moet zeggen dat ik het iets te lang vond duren in het filmpje, maar toen hij inderdaad zelf met z'n gitaar ging meedoen (vanaf 2:45), kreeg het wel iets speciaals. Hij moet het publiek niet te lang laten zingen, want erg mooi was het niet (sorry voor de aanwezigenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:45 schreef Soren het volgende:
[..]
Geen heteroman te vinden in die zaal.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze zaal zit vol met Douwe Bakvisjes.
Dat is niks vergeleken met het gemiddelde ESC-publiekquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:02 schreef marcodej het volgende:
[..]
Deze zaal zit vol met Douwe Bakvisjes.
Ja ik geloof dat hij bij de rehearsals ook een keer iets te laat weer begon te zingen, dus staat gewoon op band. Gitaar speelt ook door terwijl hij die op zijn rug heeft.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:04 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Het kán werken, maar het is een risico. De mensen hier kwamen voor Douwe Bob dus die kennen de tekst en het ritme natuurlijk al uit hun hoofd bij wijze van spreken. Ik moet zeggen dat ik het iets te lang vond duren in het filmpje, maar toen hij inderdaad zelf met z'n gitaar ging meedoen (vanaf 2:45), kreeg het wel iets speciaals. Hij moet het publiek niet te lang laten zingen, want erg mooi was het niet (sorry voor de aanwezigen). Nu dacht ik echter dat er niet zoiets bestaat als livemuziek bij het ESF, volgens mij is alles een bandopname, dus dan moet dat wel op de band staan toch?
Ik kan me voorstellen dat ze hopen dat het meezingen echt aanzwelt, zodat ze met het publiek en de instrumenten naar een soort climax toezingen. Maargoed, misschien verwacht ik er teveel vanquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:52 schreef Unites het volgende:
[..]
Ik weet nou niet of dit opgaat voor het daadwerkelijke ESF-optreden. Dit lijkt me gewoon een andere insteek/sfeer hebben. Of zie ik het nou zo verkeerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |