Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het ook wel mooi daar, maar ja, baan he
randstadquote:
getint persoon aap noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.
Toen had ik toch geen geld om te verhuizen :$quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.
Mja, verhuizen naar andere kant van t land doe je niet zo snel...
Kanovinniequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
randstad
[..]
getint persoon aap noemen
dit vindt kanovinnie niet leuk
jij kijkt zeker met je handenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
Voelen vrouwen het als je naar hun kont kijkt ofso
Kaneel getint? Hehehehehequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
randstad
[..]
getint persoon aap noemen
dit vindt kanovinnie niet leuk
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huisquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen had ik toch geen geld om te verhuizen :$
hij post zelfs in de GYM SC dus Ties is een eckte eckte.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Ties ook sport. Denk je dat hij jou gaat inhalen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij post zelfs in de GYM SC dus Ties is een eckte eckte.
sked vind ik maar een raar figuurquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]over eckte eckte gesproken
Waar is Sked?
Natuurtalent?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groepssporten kun je beter apart doen, en dingen als ringen enzo kan gewoon samen.
Turnen vond ik SUPER leuk altijd.
Ja, dat ook. Kijken waar zij werk kan krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huis. Dacht ja, zoveel geld in gestopt.. wil niet dat dat voor niks is geweest
. En voor mij sowieso beter om maar eventjes te wachten tot ik klaar ben met studie. Bij jou ook, iig met Lokje?
Brabantquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kaneel getint? Hehehehehe
[..]
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huis. Dacht ja, zoveel geld in gestopt.. wil niet dat dat voor niks is geweest
. En voor mij sowieso beter om maar eventjes te wachten tot ik klaar ben met studie. Bij jou ook, iig met Lokje?
Heerlijke fatty van me.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word wel forens, anders kan ik nooit meer stiekem onderweg een patatje eten.
Ik las in dat topic dat jij tegen de Joden zou zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag reageren op mijn VBL topic.
(Gaarne met olie op het vuur)
Sterker nog, ik zou er zelfs op jagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las in dat topic dat jij tegen de Joden zou zijn.
Betrokkenheid bij aanslagen van 9/11,ligt nu een voorstel in de Senaat om openbaring te geven van geheim dossier dat Bush krampachtig classified heeft proberen te houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke (ik lees vanavond, ben weg nu denk ik)
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb dit shirt nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag reageren op mijn VBL topic.
(Gaarne met olie op het vuur)
Niks kost haar de kop.quote:
wat dan? Volg t zelf nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks kost haar de kop.
Nu al zoveel schandalen aan haar reet, maakt echt niks meer uit.
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks kost haar de kop.
Nu al zoveel schandalen aan haar reet, maakt echt niks meer uit.
Ja, maar ze (de drie leden van de band) hebben vandaag (of weet ik veel vandaag, vandaag iig foto online) waarbij ze dus nu in verband staan met hun tat.quote:
? okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar het heeft een diepe betekenis hoor
Nou ja, het is tenminste geen naamtat en als je het niet wist zouden ze los van elkaar ook best oke zijn, dus wat dat betreft hebben ze het wel goed gedaan nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ze (de drie leden van de band) hebben vandaag (of weet ik veel vandaag, vandaag iig foto online) waarbij ze dus nu in verband staan met hun tat.
De meest rechter = kleurplaat tattoo boy, ja bij hem maakt het niet meeru it wat je erop zet.. maar die andere twee?Straks band uit elkaar of ruzie of of of of o.. maar idee is wel leuk.
Behalve dat het echt mega groot isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is tenminste geen naamtat en als je het niet wist zouden ze los van elkaar ook best oke zijn, dus wat dat betreft hebben ze het wel goed gedaan nog.
Ieuwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Heb groente van de chinees, echt het idee dat ik bak vet zit weg te slurpen maar oke
Mij vragen ze nooit... maar ik zou waarschijnlijk antwoorden dat het het belangrijkste is dat ze er zelf blij mee zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Als iemand mn mening vraagt over een tat die hij/zij heeft.. dan lieg ik eigenlijk standaard als ik 'm niet mooi vind. Ja wtf, hij zit er toch al of niet dan
De eerste paar die in me opkomen zijn Watergate, waar ze is ontslagen uit een commissie omdat ze zat te liegen.quote:
En dat is in mijn mening dan misschien wel het meest kutte antwoord, om te beginnen; je beantwoord de vraag nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij vragen ze nooit... maar ik zou waarschijnlijk antwoorden dat het het belangrijkste is dat ze er zelf blij mee zijn
Hmmm, speelt een groot deel hiervan niet ook gewoon bij de andere kandidaten vraag ik me dan af. Vooral liegen en bedriegen en shit, ik denk dat ze dat allemaal doen. Maar ik weet er niks van en hou me er eigenlijk gewoon compleet van afzijdig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste paar die in me opkomen zijn Watergate, waar ze is ontslagen uit een commissie omdat ze zat te liegen.
Schimmigheid met donaties (ze zou geld in eigen zak steken), een stichting hebben waardoor ze haar geldstromen niet hoeft te openbaren, miljoenen krijgen voor praatjes aan vrienden op Wallstreet, tientallen miljoenen verduistert van de VN die bedoeld zijn voor HIV bestrijding, etc.
Ze zit in de zak van Wallstreet en stemt wat zij willen dat ze stemt.
Het Benghazi schandaal, waar ze verantwoordelijk was voor Amerikaanse doden.
Geheime technologie verkopen aan China.
Lekken geheime emails en daarover liegen.
Daarnaast krijgt ze enorm veel geld uit landen als Saudi Arabië en Oman geloof ik. Nou is het sowieso raar om presidentskandidaten uit andere landen geld te geven voor campagne, maar uit zulke dubieuze landen is het wel heel raar. Dat komt goed overeen met haar bereidheid om oorlogen te starten in het Midden-Oosten, en ze durft uiteraard niks te zeggen over de abominabele vrouwen rechten daar terwijl ze haar mond niet houdt over hun rechten in het westen. hypocriet dus.
Wellicht zeg ik ook dat ik het niks vindquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat is in mijn mening dan misschien wel het meest kutte antwoord, om te beginnen; je beantwoord de vraag niet
lolquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Als zelfs jij het kan, kunnen wij het zeker
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bentquote:
Mijn volledige mening gaat een discussie uitlokken, en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bent![]()
![]()
'
Het is toch eigenlijk precies hetzelfde antwoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bent![]()
![]()
'
Er is in ieder geval minder boven water bij die anderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, speelt een groot deel hiervan niet ook gewoon bij de andere kandidaten vraag ik me dan af. Vooral liegen en bedriegen en shit, ik denk dat ze dat allemaal doen. Maar ik weet er niks van en hou me er eigenlijk gewoon compleet van afzijdig.
Hillary heeft zelfs iedere dag een andere mening, zodra de mening van Sanders populairder blijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat politici 15 jaar later een andere mening hebben kan ik ze nog wel vergeven.
Als iemand vraagt of je diegene zn tattoo mooi vindt dan kun jij daar niett gewoon normaal op antwoorden: ja vind ik mooi, nee vind ik niet mooi?!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn volledige mening gaat een discussie uitlokken, en daar heb ik geen zin in.
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk precies hetzelfde antwoord.
ah oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is in ieder geval minder boven water bij die anderen.
Maar Hillary doet al sinds de jaren 70 shady shit, maar vrienden in hoge plekken, dus het maakt allemaal niet uit.
[..]
Hillary heeft zelfs iedere dag een andere mening, zodra de mening van Sanders populairder blijkt.
Krijg je nog sneller kanker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Poolse sigaretten gekregen, hebben een hele aparte filterZit allemaal een gat in het midden.
Dan zeg ik nee, en dan vragen ze door. 'Ow waarom dan niet?' enzenz.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand vraagt of je diegene zn tattoo mooi vindt dan kun jij daar niett gewoon normaal op antwoorden: ja vind ik mooi, nee vind ik niet mooi?!hoezo zou daar meteen een discussie van moeten komen?
[..]
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk ja
[..]
ah oke oke
'is mn smaak niet'quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zeg ik nee, en dan vragen ze door. 'Ow waarom dan niet?' enzenz.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik iemands tattoo lelijk vind hou ik mijn mond erover, maar als diegene het vraagt zeg ik het gewoon hoor.
Afkeurende blikken enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook al vraag je niks, dan merk je het wel of mensen het wat vinden.
Als ik je lelijk vond had ik het wel gezegd hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zijn zo slecht in eerlijk zijn, dat ik nu standaard geloof dat ze alles lelijk vinden.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je lelijk vond had ik het wel gezegd hoor![]()
Dat hoeft nog geen eens, mensen zijn gewoon stil.quote:
Truequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zijn zo slecht in eerlijk zijn, dat ik nu standaard geloof dat ze alles lelijk vinden.
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dan had ik je gewoon genegeerd ofzo waarschijnlijk
Beetje wel, je zult nooit wat positiefs over het negatieve horen. Dus positief commentaar geeft op zekere hoogte ook wel inzicht in negatief commentaarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.
Dat is natuurlijk wel zo. Even denken waar ik nooit positief commentaar over krijg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje wel, je zult nooit wat positiefs over het negatieve horen. Dus positief commentaar geeft op zekere hoogte ook wel inzicht in negatief commentaar
Ik vind kort haar ook niet mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoeft nog geen eens, mensen zijn gewoon stil.
Toen ik mn haar afknipte was het gewoon doodstil, geen enkele afkeurende blik hoor. Maar gewoon, doodstil![]()
Ja en sommige mensen 'ben je naar de kapper geweest' toen zei ik maar 'nee'
[..]
True
Ja oke, maar om nou altijd de focus op het negatieve te leggen is ook weer niet nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |