Er is in ieder geval minder boven water bij die anderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, speelt een groot deel hiervan niet ook gewoon bij de andere kandidaten vraag ik me dan af. Vooral liegen en bedriegen en shit, ik denk dat ze dat allemaal doen. Maar ik weet er niks van en hou me er eigenlijk gewoon compleet van afzijdig.
Hillary heeft zelfs iedere dag een andere mening, zodra de mening van Sanders populairder blijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat politici 15 jaar later een andere mening hebben kan ik ze nog wel vergeven.
Als iemand vraagt of je diegene zn tattoo mooi vindt dan kun jij daar niett gewoon normaal op antwoorden: ja vind ik mooi, nee vind ik niet mooi?!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn volledige mening gaat een discussie uitlokken, en daar heb ik geen zin in.
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk precies hetzelfde antwoord.
ah oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is in ieder geval minder boven water bij die anderen.
Maar Hillary doet al sinds de jaren 70 shady shit, maar vrienden in hoge plekken, dus het maakt allemaal niet uit.
[..]
Hillary heeft zelfs iedere dag een andere mening, zodra de mening van Sanders populairder blijkt.
Krijg je nog sneller kanker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Poolse sigaretten gekregen, hebben een hele aparte filterZit allemaal een gat in het midden.
Dan zeg ik nee, en dan vragen ze door. 'Ow waarom dan niet?' enzenz.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand vraagt of je diegene zn tattoo mooi vindt dan kun jij daar niett gewoon normaal op antwoorden: ja vind ik mooi, nee vind ik niet mooi?!hoezo zou daar meteen een discussie van moeten komen?
[..]
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk ja
[..]
ah oke oke
'is mn smaak niet'quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zeg ik nee, en dan vragen ze door. 'Ow waarom dan niet?' enzenz.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik iemands tattoo lelijk vind hou ik mijn mond erover, maar als diegene het vraagt zeg ik het gewoon hoor.
Afkeurende blikken enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook al vraag je niks, dan merk je het wel of mensen het wat vinden.
Als ik je lelijk vond had ik het wel gezegd hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zijn zo slecht in eerlijk zijn, dat ik nu standaard geloof dat ze alles lelijk vinden.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je lelijk vond had ik het wel gezegd hoor![]()
Dat hoeft nog geen eens, mensen zijn gewoon stil.quote:
Truequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zijn zo slecht in eerlijk zijn, dat ik nu standaard geloof dat ze alles lelijk vinden.
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dan had ik je gewoon genegeerd ofzo waarschijnlijk
Beetje wel, je zult nooit wat positiefs over het negatieve horen. Dus positief commentaar geeft op zekere hoogte ook wel inzicht in negatief commentaarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.
Dat is natuurlijk wel zo. Even denken waar ik nooit positief commentaar over krijg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje wel, je zult nooit wat positiefs over het negatieve horen. Dus positief commentaar geeft op zekere hoogte ook wel inzicht in negatief commentaar
Ik vind kort haar ook niet mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoeft nog geen eens, mensen zijn gewoon stil.
Toen ik mn haar afknipte was het gewoon doodstil, geen enkele afkeurende blik hoor. Maar gewoon, doodstil![]()
Ja en sommige mensen 'ben je naar de kapper geweest' toen zei ik maar 'nee'
[..]
True
Ja oke, maar om nou altijd de focus op het negatieve te leggen is ook weer niet nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |