Ik had trouwens over je gedroomd vannacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja een random man op straat![]()
zal vast werken
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, denk wel gehaald. Ik onhou altijd de vragen de ik niet wist of niet zeker wist, en die ga ik dan na tentamen kijken maar veel van die vragen zijn fout, waardoor ik altijd denk dat ik het slecht heb gemaakt omdat ik enkel dat onthou. Maar voooorrrrdat ik die vragen keek, had ik wel zoiets van ja moet ik toch wel gehaald hebben toch wel zou je zeggen?
ik durf hier gewoon nooit wat over te zeggen omdat ik dan ook zo bang ben dat ik het niet heb gehaald en dan vind ik voor lul
Wat had jij dan volgens mij gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had trouwens over je gedroomd vannacht.
Je was enorm boos op me, en beschuldigde me van iets dat ik helemaal niet gedaan had
[..]
Is vaak lastig te zeggen, ja.
Ik baalde altijd van mensen die hard gingen roepen dat ze het slecht gedaan hadden en niet hadden geleerd, om vervolgens een 9 te halen.
Ja, ik ook.. zooo irritantquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had trouwens over je gedroomd vannacht.
Je was enorm boos op me, en beschuldigde me van iets dat ik helemaal niet gedaan had
[..]
Is vaak lastig te zeggen, ja.
Ik baalde altijd van mensen die hard gingen roepen dat ze het slecht gedaan hadden en niet hadden geleerd, om vervolgens een 9 te halen.
Leuk, ik wilde gisteren en vandaag eigenlijk gaan, maar was te laat wakker. Donderdag dan maarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mega vrolijk, ik ga weer beginnen met hardlopen. Nouja, het idee dat ik dat weer ga doen maakt me al vrolijk. Ja ik was dól op hardlopen
AH om 10quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
WTF, de aldi sluit hier om zes uur![]()
![]()
![]()
biblebelt alles
![]()
? neequote:
Ja, dat is wel shitje. Weet ook nog niet of ik het lang kan doen doordat druk enzo. Maar zie wel, en anders ga ik fitnessen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk, ik wilde gisteren en vandaag eigenlijk gaan, maar was te laat wakker. Donderdag dan maar
viesdik zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ontzettend gedemotiveerd om ooit nog te gaan sporten.
Vind je niet leuk?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ontzettend gedemotiveerd om ooit nog te gaan sporten.
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.quote:
nee, maar ik heb ook nooit de motivatie om te sporten. heb ook een conditie van niksquote:
sportte je vroeger wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.
Ja, maarrrr.. dat kun je ook stimuleren eventueel natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.
Ik nooit, ik had een hekel aan gym en dat kwam voornamelijk omdat hééél veel groepsspellen waar ik niet van hield en veel was niet afgestemd op kleine meisjes, wat logisch is maar daardoor was gym wel kut.quote:
Nee, vond het vroeger echt afschuwelijk. Nu alleen nog maar iets dat ik liever niet zou doen maar niet heel vreselijk.quote:
Oh das wel nadeel dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik nooit, ik had een hekel aan gym en dat kwam voornamelijk omdat hééél veel groepsspellen waar ik niet van hield en veel was niet afgestemd op kleine meisjes, wat logisch is maar daardoor was gym wel kut.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |