SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
oke, ik ben benieuwdquote:
waarom niet vind je?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Zou denk ik wel ooit graag een kindje willen.
Maar ben er echt nog heel lang niet klaar voor vrees ik.
Ben je dat ooit?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:28 schreef Lokasenna het volgende:
Zou denk ik wel ooit graag een kindje willen.
Maar ben er echt nog heel lang niet klaar voor vrees ik.
Hm, verandert toch constant toch. Dus hoe kan je er dan ooit wel klaar voor zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:29 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nog moeite met regelmaat en heb regelmatig gedeprimeerde tijden.
Ja, maar zoals het nu is zou ik echt geen moeder willen zijn hoor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:30 schreef supersof het volgende:
[..]
Hm, verandert toch constant toch. Dus hoe kan je er dan ooit wel klaar voor zijn
ooh ja okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:31 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ja, maar zoals het nu is zou ik echt geen moeder willen zijn hoor.
omg echt? wat liefquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:31 schreef Insomnia_ het volgende:
Mij lijkt het zo leuk dat ik er soms verdrietig van ben dat het nog niet zo ver is.
Ja, vooral als ik er te lang over nadenk hoe leuk ik het zou vinden.quote:
nawwwh, je vriendin boft daar maar meequote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:32 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ja, vooral als ik er te lang over nadenk hoe leuk ik het zou vinden.
Ik snap dat nooit zo.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:34 schreef supersof het volgende:
[..]
nawwwh, je vriendin boft daar maar mee
ik kom alleen maar jongens tegen die kinderen lijken te haten
Ik ook niet, maar ze zullen hun redenen er wel voor hebben hequote:
Mijn moeder is alleen nogal bang om voor dr 45e oma te worden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:36 schreef supersof het volgende:
[..]
Ik ook niet, maar ze zullen hun redenen er wel voor hebben he
maar meestal zijn ze nog te onvolwassen
Wow, dat is best jong oma worden jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:38 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Mijn moeder is alleen nogal bang om voor dr 45e oma te worden.
Bij dr aller eerste kleinkind?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:39 schreef supersof het volgende:
[..]
Wow, dat is best jong oma worden ja
hoe oud was jouw oma?
jaaquote:
mijn oma is al 83 en mijn moeder 51quote:
Ik vind het ook HEEL leuk om tantes te hebben van bijna mijn leeftijd.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:42 schreef supersof het volgende:
ook wel weer leuk
dan maak je echt mee dat je een grote familie hebt
mooi man
dit klinkt sarcastisch maar ook erg enthousiastquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik vind het ook HEEL leuk om tantes te hebben van bijna mijn leeftijd.
Echt gezellig.
Nee, ik vind grote familie echt heel leukquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:44 schreef supersof het volgende:
[..]
dit klinkt sarcastisch maar ook erg enthousiast
Gewoon, mijn oma kreeg vlak voor mijn geboorte nog een kindquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:45 schreef supersof het volgende:
ik moet alleen even nadenken hoe jouw ooms en tantes dan even oud kunnen zijn
Oh een beetje vergelijkbaar met je moeder nu dusquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:45 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Gewoon, mijn oma kreeg vlak voor mijn geboorte nog een kind
Ja. Alleen bij haar meer verspreid.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
[..]
Oh een beetje vergelijkbaar met je moeder nu dus
ja zo gaat dat he.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:46 schreef supersof het volgende:
Lijkt me ook wel gek zeg
maar wel leuk
plagen ze je wel mee zeker
ja tuurlijkquote:
Maar mijn moeder wil die praktijken allemaal een beetje indammen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:49 schreef supersof het volgende:
[..]
ja tuurlijkis te leuk om te laten liggen
Haha, gebeurt toch welquote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:50 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Maar mijn moeder wil die praktijken allemaal een beetje indammen.
Jammer.
Hier ook slapen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 01:51 schreef supersof het volgende:
hierbij een mooi liedje uit de serie die ik momenteel kijk
en nu ga ik slapen
slaap lekker allen
Ik hoorde ook wel eens wat, je hoort zoveel.quote:
vertel meerquote:Op dinsdag 3 mei 2016 02:11 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik hoorde ook wel eens wat, je hoort zoveel.
Bijvoorbeeld in Engeland blijven ze het gerucht Griezmann > Chelsea volhouden terwijl iedereen weet dat hij blijft in Calderon.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef supersof het volgende:
Ik droomde dat mijn vader niet mijn biologische vader wasdat was echt kut
Hoe gaat het met je ks? Ben je al beter?quote:
Dat heb ik wel eens te horen gekregen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:33 schreef supersof het volgende:
Ik droomde dat mijn vader niet mijn biologische vader wasdat was echt kut
Heet je vader Mattie? :squote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens te horen gekregen.
is jouw vader niet jouw vader?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:18 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Dat heb ik wel eens te horen gekregen.
hoi va, ik zat mobiel toen ik las dat je nog op me had gereageerd, maar kon niet meer reageren, maar ik was gisteren heel de dag weg dus kon niet sonsbeek chillingsquote:
helaasquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:20 schreef supersof het volgende:
[..]
hoi va, ik zat mobiel toen ik las dat je nog op me had gereageerd, maar kon niet meer reageren, maar ik was gisteren heel de dag weg dus kon niet sonsbeek chillings
Geen idee, zal ik nooit achter komen.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:25 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Geen idee, zal ik nooit achter komen.wowSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.wat flauw dat die vriend van je moeder dat tegen jou heeft gezegd. Moet ie zich niet mee bemoeien toch eigenlijk
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:26 schreef supersof het volgende:
[..]
wowwat flauw dat die vriend van je moeder dat tegen jou heeft gezegd. Moet ie zich niet mee bemoeien toch eigenlijk
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your beauty never ever scared me.
En nog zie je hem als je biologische vader? Apartquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:28 schreef Amarantha het volgende:
En heb ook een tante in paniek op gebeld en die kon het ook bevestigen.
Hoezo apart? Hij is al 26 jaar mijn vader.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:29 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En nog zie je hem als je biologische vader? Apart
Nee biologische.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:30 schreef Amarantha het volgende:
Hij was er vanaf dag één bij, hoezo zal ik hem niet als mijn vader zien?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:27 schreef Amarantha het volgende:
[..]Waarom wist heel de familie het dan en jij nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat lullig zeg. Maarja, snap wel dat je hem gewoon als vader blijft zien. Nu opeens zoeken naar je echte vader is wel begrijpelijk, maar wel moeilijk
Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
Ja, maar niet je biologische. Dan is het meer een natuurlijke vader ofzo. Maar ja vind het sowieso beetje vreemd ook dat je vader een dna-test weigert en je blijkbaar ook niet eerlijk verteld hoe de vork in de steel zitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:29 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hoezo apart? Hij is al 26 jaar mijn vader.
Ik wou alleen dna test omdat ik wil weten of mijn moeder heeft gelogen al die tijd. Als zou blijken dat ik een andere vader zou hebben dan hoef ik die beste man ook niet te zien hoor, ik heb al een vader.quote:
Ze dachten dat ik het al wel wistquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:31 schreef supersof het volgende:
[..]
Waarom wist heel de familie het dan en jij nietWat lullig zeg. Maarja, snap wel dat je hem gewoon als vader blijft zien. Nu opeens zoeken naar je echte vader is wel begrijpelijk, maar wel moeilijk
lolquote:
Daarom begon mijn nicht er ook over. Toen ik gechoqueerd keek zei ze ook: Oh dacht dat je dit al wel wist.quote:
Is toch ook niet vreemd als hij mij gewoon vanaf dag één heeft opgevoed.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:32 schreef supersof het volgende:
ama kan hem toch gewoon als biologische vader beschouwen als zij dat zo voelt, lekker boeiend dat ie het dan niet is
nee ik vind van nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is toch ook niet vreemd als hij mij gewoon vanaf dag één heeft opgevoed.
Ik hou ook heel veel van hem, dat zal ook nooit veranderen (tenzij erge ruzie maar niet door dit).quote:
:dat zeg ik ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Is toch ook niet vreemd als hij mij gewoon vanaf dag één heeft opgevoed.
Nog zacht uitgedrukt jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
Zou wel vrij pissig worden omdat ze dus gewoon tig jaar hebben gelogen
Ja dat weet ik dus niet zeker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:33 schreef Sked het volgende:
Zou wel vrij pissig worden omdat ze dus gewoon tig jaar hebben gelogen
Je hele familie beaamt het?quote:
Dat is zo. Maar ik heb het ook eigenlijk wel laten rusten inmiddels.quote:
Mwah denk het nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:38 schreef supersof het volgende:
kan je moeder het niet verzonnen hebben om hem pijn te doen ama?
aangezien ze gescheiden zijn
Dat zou wel bijzonder gestoord zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:38 schreef supersof het volgende:
kan je moeder het niet verzonnen hebben om hem pijn te doen ama?
aangezien ze gescheiden zijn
mensen doen rare dingen hoorquote:
Wel met haar moeder die het van jouw moeder heeft?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:40 schreef Amarantha het volgende:
Dan zou het vreemd zijn dat mijn nicht er over begint. Aangezien zij amper contact heeft met mijn moeder.
Mijn tante en moeder hebben ook weinig contact de laatste jaren.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:40 schreef supersof het volgende:
[..]
Wel met haar moeder die het van jouw moeder heeft?
Nja het is vast al langer bekend dan een paar jaar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:41 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Mijn tante en moeder hebben ook weinig contact de laatste jaren.
Jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:42 schreef supersof het volgende:
[..]
Nja het is vast al langer bekend dan een paar jaar.
Maar goed, genoeg gegist
Ja klopt, heb toen ook topic geopend in R&P.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:43 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ama had dat hier toch al een keer verteld?
Het komt me iig bekend voor.
hoezoquote:
Strugglesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:17 schreef supersof het volgende:
ik heb nieuwe kleren nodig maar ik zie NERGENS leuke kleren![]()
heb jij dat nooit vaquote:
Valt mee, ik ben maar lichtelijk kieskeurigquote:
ik zag wel schoenen die ik al een tijdje wil van 100 naar 60quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:19 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Valt mee, ik ben maar lichtelijk kieskeurig
Alsof je echt geeft om wat mensen er hier van denkenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:20 schreef supersof het volgende:
[..]
ik zag wel schoenen die ik al een tijdje wil van 100 naar 60
maar ik weet niet of ik ze hier durf te posten
nou ja misschien een beetjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:21 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Alsof je echt geeft om wat mensen er hier van denken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt ook helemaal in een stijl, vetcool
ze heeft wel een rare kontOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:24 schreef supersof het volgende:
[..]
nou ja misschien een beetje
en op de foto zijn ze veel minder mooiOh sowieso halenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:26 schreef supersof het volgende:
Wat is er mis met die goed proportionele billen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt ook helemaal in een stijl, vetcool
ze heeft wel een rare kont
Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
lijken net vierkantenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:27 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat is er mis met die goed proportionele billen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:26 schreef supersof het volgende:
valt best meeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.je kunt ook helemaal in een stijl, vetcool
ze heeft wel een rare kont
ja maar 60 euroquote:
Eian hield mij voor de gekquote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:36 schreef Elan het volgende:
[..]
Eian kan tenminste dm'en
Volgens Netflipper heb ik geeneens dm ban fck raar.
Gewoon lekker in park of terras chillen toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb een tuintje nodig om te kunnen genieten van de zon.
Bij volgend huis toch maar op letten.
60 euro is toch wel normaal voor schoenen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 15:29 schreef supersof het volgende:
[..]
ja maar 60 euroik moet ook nog sparen enzo
Omdat moeilijk, omdat ze zich schamen blabla.. kan wel genoeg redenen bedenken hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:40 schreef wietparkiet het volgende:
waarom vertellen ouders hun kinderen dat dan niet?
Ja, mar dan moet ik het geld nu wel hebben hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:41 schreef Crack_ het volgende:
[..]
60 euro is toch wel normaal voor schoenen?Helemaal als ze eerst 100 kostte! Nouja, weet ook niet hoelang jij op een paar schoenen loopt maar ik wel 'n jaar dus 60 / 12 kost het je per maand?!?!?!!
Oh, ja dat is wel belangrijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, mar dan moet ik het geld nu wel hebben he
Dan kan ik niet op mijn laptop chillenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:40 schreef Elan het volgende:
[..]
Gewoon lekker in park of terras chillen toch.
Beetje wijven kijken, niks mis mee.
Gewoon een man lief aankijken toch.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:43 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja, mar dan moet ik het geld nu wel hebben he
Ja een random man op straatquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:44 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Dan kan ik niet op mijn laptop chillen
[..]
Gewoon een man lief aankijken toch.
Ja, denk wel gehaaldquote:
Ik had trouwens over je gedroomd vannacht.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef supersof het volgende:
[..]
Ja een random man op straat![]()
zal vast werken
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, denk wel gehaald. Ik onhou altijd de vragen de ik niet wist of niet zeker wist, en die ga ik dan na tentamen kijken maar veel van die vragen zijn fout, waardoor ik altijd denk dat ik het slecht heb gemaakt omdat ik enkel dat onthou. Maar voooorrrrdat ik die vragen keek, had ik wel zoiets van ja moet ik toch wel gehaald hebben toch wel zou je zeggen?
ik durf hier gewoon nooit wat over te zeggen omdat ik dan ook zo bang ben dat ik het niet heb gehaald en dan vind ik voor lul
Wat had jij dan volgens mij gedaan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had trouwens over je gedroomd vannacht.
Je was enorm boos op me, en beschuldigde me van iets dat ik helemaal niet gedaan had
[..]
Is vaak lastig te zeggen, ja.
Ik baalde altijd van mensen die hard gingen roepen dat ze het slecht gedaan hadden en niet hadden geleerd, om vervolgens een 9 te halen.
Ja, ik ook.. zooo irritantquote:Op dinsdag 3 mei 2016 16:50 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik had trouwens over je gedroomd vannacht.
Je was enorm boos op me, en beschuldigde me van iets dat ik helemaal niet gedaan had
[..]
Is vaak lastig te zeggen, ja.
Ik baalde altijd van mensen die hard gingen roepen dat ze het slecht gedaan hadden en niet hadden geleerd, om vervolgens een 9 te halen.
Leuk, ik wilde gisteren en vandaag eigenlijk gaan, maar was te laat wakker. Donderdag dan maarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
Ik ben mega vrolijk, ik ga weer beginnen met hardlopen. Nouja, het idee dat ik dat weer ga doen maakt me al vrolijk. Ja ik was dól op hardlopen
AH om 10quote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:29 schreef Crack_ het volgende:
WTF, de aldi sluit hier om zes uur![]()
![]()
![]()
biblebelt alles
![]()
? neequote:
Ja, dat is wel shitje. Weet ook nog niet of ik het lang kan doen doordat druk enzo. Maar zie wel, en anders ga ik fitnessen denk ikquote:Op dinsdag 3 mei 2016 17:37 schreef supersof het volgende:
[..]
Leuk, ik wilde gisteren en vandaag eigenlijk gaan, maar was te laat wakker. Donderdag dan maar
viesdik zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ontzettend gedemotiveerd om ooit nog te gaan sporten.
Vind je niet leuk?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:30 schreef Lokasenna het volgende:
Ik ben ontzettend gedemotiveerd om ooit nog te gaan sporten.
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.quote:
nee, maar ik heb ook nooit de motivatie om te sporten. heb ook een conditie van niksquote:
sportte je vroeger wel?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.
Ja, maarrrr.. dat kun je ook stimuleren eventueel natuurlijkquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:33 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou als ik eenmaal ga vind ik het niet heel vreselijk. Maar beter dan dat wordt het niet echt.
Ik nooit, ik had een hekel aan gym en dat kwam voornamelijk omdat hééél veel groepsspellen waar ik niet van hield en veel was niet afgestemd op kleine meisjes, wat logisch is maar daardoor was gym wel kut.quote:
Nee, vond het vroeger echt afschuwelijk. Nu alleen nog maar iets dat ik liever niet zou doen maar niet heel vreselijk.quote:
Oh das wel nadeel dan.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:36 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik nooit, ik had een hekel aan gym en dat kwam voornamelijk omdat hééél veel groepsspellen waar ik niet van hield en veel was niet afgestemd op kleine meisjes, wat logisch is maar daardoor was gym wel kut.
Dat kan ik me opzich wel voorstellen in groepssporten ja.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Sporten is echt heel frustrerend als je overal HEEL slecht in bent.
Smerig spul.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:39 schreef Crack_ het volgende:
Oke ik heb geld weggegooid, net 6 flesjes vitamin water gekocht. Is fucking ranja man![]()
ja met groepssport bedoel je dan?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:38 schreef Lokasenna het volgende:
Sporten is echt heel frustrerend als je overal HEEL slecht in bent.
Ja, en shit zoals steeds als laatste gekozen worden, hoe goed de reden ook is, is niet leuk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:40 schreef Insomnia_ het volgende:
Als ik tennis met mn vriendin heb ik ook heel snel geen zin meer omdat ik gewoon vies slechter ben.
Dus herken wel.
Ik ben ook groot voorstander van gescheiden jongens/meisjes gym.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
Ja, en shit zoals steeds als laatste gekozen worden, hoe goed de reden ook is, is niet leuk.
Ja, ik ook wel. Maar niet allesquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Ik ben ook groot voorstander van gescheiden jongens/meisjes gym.
Groepssporten kun je beter apart doen, en dingen als ringen enzo kan gewoon samen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:43 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, ik ook wel. Maar niet alles. Wij hadden 2x in de week gym, ik zou 1x apart en 1x samen doen oid
Ik ben langzaam, heb slechte ogen dus balsporten kunnen ook niet echt, en leer motorische dingen maar heel traag. Dus eigenlijk elke sport is dan kut.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:40 schreef Crack_ het volgende:
[..]
ja met groepssport bedoel je dan?
Of nouja, sommige shit kan door groepsdingen lijken alsof je er heel slecht in bed. Als je langzaam bent met hardlopen, ben je zeker niet standaard slecht maar in een groepje voelt dat nogal wel zo![]()
\Softbal was ik vies goed inquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:42 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, en shit zoals steeds als laatste gekozen worden, hoe goed de reden ook is, is niet leuk.
Al liet ik bij honkbal enzo gewoon iedereen voor, 'ja ik ben slecht, ga jij maar![]()
'
Nouja, sommige groepssporten ook wel beter om samen te doen zodat je daar wat van leert. Alleen gewoon niet altijd samen, laat jongens evne lekker ruw tegen bal aan trappen en soms samen trefbal oid bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groepssporten kun je beter apart doen, en dingen als ringen enzo kan gewoon samen.
Turnen vond ik SUPER leuk altijd.
Ahhhh, ja dan val je al snel buiten het bootjequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben langzaam, heb slechte ogen dus balsporten kunnen ook niet echt, en leer motorische dingen maar heel traag. Dus eigenlijk elke sport is dan kut.
wat dan?!quote:
Staat tegenover dat je wel weer intelligent bentquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:45 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik ben langzaam, heb slechte ogen dus balsporten kunnen ook niet echt, en leer motorische dingen maar heel traag. Dus eigenlijk elke sport is dan kut.
dat is het punt dus ook nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef Elan het volgende:
[..]
Staat tegenover dat je wel weer intelligent bent
Met een beetje mazzel kun je je later een verdomd aantrekkelijk persoonlijke trainer veroorloven,, die geen problemen heeft met je motorische gestoordheid.
Pitchen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:47 schreef Crack_ het volgende:
[..]
wat dan?!scoren of rennen of vangen ofwat?!
Wow chill, dat hadden we niet. Mega chill.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:48 schreef Lokasenna het volgende:
Was altijd hopen op als laatste gekozen worden bij een oneven aantal, en dan scheidsrechter kunnen zijn.
dat zij het niet kan, dus daarom vervelend.quote:
nice nice, ja dan ben je wel popijopi als je dat kan. Al is het maar voor het uurtje gymquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:49 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Pitchen.
Net als bij volleybal met serveren.
Vind het ook wel mooi daar, maar ja, baan hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:56 schreef Crack_ het volgende:
En huizen + grond goedkoop, grote tuin.. mooi huisje. Ja, hier ga ik wonen
Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:56 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Vind het ook wel mooi daar, maar ja, baan he
randstadquote:
getint persoon aap noemenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.
Toen had ik toch geen geld om te verhuizen :$quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, dan had je moeten verhuizen voordat je je baan had aap.
Mja, verhuizen naar andere kant van t land doe je niet zo snel...
Kanovinniequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
randstad
[..]
getint persoon aap noemen
dit vindt kanovinnie niet leuk
jij kijkt zeker met je handenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:58 schreef Elan het volgende:
Voelen vrouwen het als je naar hun kont kijkt ofso
Kaneel getint? Hehehehehequote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
randstad
[..]
getint persoon aap noemen
dit vindt kanovinnie niet leuk
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huisquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Toen had ik toch geen geld om te verhuizen :$
hij post zelfs in de GYM SC dus Ties is een eckte eckte.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:00 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik heb gehoord dat Ties ook sport. Denk je dat hij jou gaat inhalen?
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:00 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
hij post zelfs in de GYM SC dus Ties is een eckte eckte.
sked vind ik maar een raar figuurquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:01 schreef KingRoland het volgende:
[..]over eckte eckte gesproken
Waar is Sked?
Natuurtalent?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:44 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Groepssporten kun je beter apart doen, en dingen als ringen enzo kan gewoon samen.
Turnen vond ik SUPER leuk altijd.
Ja, dat ook. Kijken waar zij werk kan krijgen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huis. Dacht ja, zoveel geld in gestopt.. wil niet dat dat voor niks is geweest
. En voor mij sowieso beter om maar eventjes te wachten tot ik klaar ben met studie. Bij jou ook, iig met Lokje?
Brabantquote:Op dinsdag 3 mei 2016 18:59 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Kaneel getint? Hehehehehe
[..]
Ohhh, ja toen het met Tchock uitging heb ik er nog wel aan gedacht om naar Brabant te verhuizen. Want dichterbij Wageningen en familie en alles, maar toen had ik echt 3 maanden mn huis. Dacht ja, zoveel geld in gestopt.. wil niet dat dat voor niks is geweest
. En voor mij sowieso beter om maar eventjes te wachten tot ik klaar ben met studie. Bij jou ook, iig met Lokje?
Heerlijke fatty van me.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:11 schreef Lokasenna het volgende:
Ik word wel forens, anders kan ik nooit meer stiekem onderweg een patatje eten.
Ik las in dat topic dat jij tegen de Joden zou zijn.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag reageren op mijn VBL topic.
(Gaarne met olie op het vuur)
Sterker nog, ik zou er zelfs op jagen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:16 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik las in dat topic dat jij tegen de Joden zou zijn.
Betrokkenheid bij aanslagen van 9/11,ligt nu een voorstel in de Senaat om openbaring te geven van geheim dossier dat Bush krampachtig classified heeft proberen te houden.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:20 schreef Insomnia_ het volgende:
[..]
Welke (ik lees vanavond, ben weg nu denk ik)
Nicequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:23 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik heb dit shirt nodig.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:15 schreef Insomnia_ het volgende:
Graag reageren op mijn VBL topic.
(Gaarne met olie op het vuur)
Niks kost haar de kop.quote:
wat dan? Volg t zelf nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks kost haar de kop.
Nu al zoveel schandalen aan haar reet, maakt echt niks meer uit.
Moet jij eens opletten.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:28 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Niks kost haar de kop.
Nu al zoveel schandalen aan haar reet, maakt echt niks meer uit.
Ja, maar ze (de drie leden van de band) hebben vandaag (of weet ik veel vandaag, vandaag iig foto online) waarbij ze dus nu in verband staan met hun tat.quote:
? okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja maar het heeft een diepe betekenis hoor
Nou ja, het is tenminste geen naamtat en als je het niet wist zouden ze los van elkaar ook best oke zijn, dus wat dat betreft hebben ze het wel goed gedaan nog.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:55 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ja, maar ze (de drie leden van de band) hebben vandaag (of weet ik veel vandaag, vandaag iig foto online) waarbij ze dus nu in verband staan met hun tat.
De meest rechter = kleurplaat tattoo boy, ja bij hem maakt het niet meeru it wat je erop zet.. maar die andere twee?Straks band uit elkaar of ruzie of of of of o.. maar idee is wel leuk.
Behalve dat het echt mega groot isquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:58 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Nou ja, het is tenminste geen naamtat en als je het niet wist zouden ze los van elkaar ook best oke zijn, dus wat dat betreft hebben ze het wel goed gedaan nog.
Ieuwquote:Op dinsdag 3 mei 2016 19:59 schreef Crack_ het volgende:
Heb groente van de chinees, echt het idee dat ik bak vet zit weg te slurpen maar oke
Mij vragen ze nooit... maar ik zou waarschijnlijk antwoorden dat het het belangrijkste is dat ze er zelf blij mee zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:01 schreef Crack_ het volgende:
Als iemand mn mening vraagt over een tat die hij/zij heeft.. dan lieg ik eigenlijk standaard als ik 'm niet mooi vind. Ja wtf, hij zit er toch al of niet dan
De eerste paar die in me opkomen zijn Watergate, waar ze is ontslagen uit een commissie omdat ze zat te liegen.quote:
En dat is in mijn mening dan misschien wel het meest kutte antwoord, om te beginnen; je beantwoord de vraag nietquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:03 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mij vragen ze nooit... maar ik zou waarschijnlijk antwoorden dat het het belangrijkste is dat ze er zelf blij mee zijn
Hmmm, speelt een groot deel hiervan niet ook gewoon bij de andere kandidaten vraag ik me dan af. Vooral liegen en bedriegen en shit, ik denk dat ze dat allemaal doen. Maar ik weet er niks van en hou me er eigenlijk gewoon compleet van afzijdig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:04 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
De eerste paar die in me opkomen zijn Watergate, waar ze is ontslagen uit een commissie omdat ze zat te liegen.
Schimmigheid met donaties (ze zou geld in eigen zak steken), een stichting hebben waardoor ze haar geldstromen niet hoeft te openbaren, miljoenen krijgen voor praatjes aan vrienden op Wallstreet, tientallen miljoenen verduistert van de VN die bedoeld zijn voor HIV bestrijding, etc.
Ze zit in de zak van Wallstreet en stemt wat zij willen dat ze stemt.
Het Benghazi schandaal, waar ze verantwoordelijk was voor Amerikaanse doden.
Geheime technologie verkopen aan China.
Lekken geheime emails en daarover liegen.
Daarnaast krijgt ze enorm veel geld uit landen als Saudi Arabië en Oman geloof ik. Nou is het sowieso raar om presidentskandidaten uit andere landen geld te geven voor campagne, maar uit zulke dubieuze landen is het wel heel raar. Dat komt goed overeen met haar bereidheid om oorlogen te starten in het Midden-Oosten, en ze durft uiteraard niks te zeggen over de abominabele vrouwen rechten daar terwijl ze haar mond niet houdt over hun rechten in het westen. hypocriet dus.
Wellicht zeg ik ook dat ik het niks vindquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:04 schreef Crack_ het volgende:
[..]
En dat is in mijn mening dan misschien wel het meest kutte antwoord, om te beginnen; je beantwoord de vraag niet
lolquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:07 schreef Elan het volgende:
[..]
Valt reuze mee.
Als zelfs jij het kan, kunnen wij het zeker
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bentquote:
Mijn volledige mening gaat een discussie uitlokken, en daar heb ik geen zin in.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bent![]()
![]()
'
Het is toch eigenlijk precies hetzelfde antwoord.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Ik zou dat een fijner antwoord vinden (en volgens mij echt heel veel meer mensen) dan 'als je er zelf maar blij mee bent![]()
![]()
'
Er is in ieder geval minder boven water bij die anderen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:05 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Hmmm, speelt een groot deel hiervan niet ook gewoon bij de andere kandidaten vraag ik me dan af. Vooral liegen en bedriegen en shit, ik denk dat ze dat allemaal doen. Maar ik weet er niks van en hou me er eigenlijk gewoon compleet van afzijdig.
Hillary heeft zelfs iedere dag een andere mening, zodra de mening van Sanders populairder blijkt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:09 schreef Lokasenna het volgende:
Dat politici 15 jaar later een andere mening hebben kan ik ze nog wel vergeven.
Als iemand vraagt of je diegene zn tattoo mooi vindt dan kun jij daar niett gewoon normaal op antwoorden: ja vind ik mooi, nee vind ik niet mooi?!quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:10 schreef Faxie het volgende:
[..]
Mijn volledige mening gaat een discussie uitlokken, en daar heb ik geen zin in.
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk jaquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:10 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Het is toch eigenlijk precies hetzelfde antwoord.
ah oke okequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:11 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Er is in ieder geval minder boven water bij die anderen.
Maar Hillary doet al sinds de jaren 70 shady shit, maar vrienden in hoge plekken, dus het maakt allemaal niet uit.
[..]
Hillary heeft zelfs iedere dag een andere mening, zodra de mening van Sanders populairder blijkt.
Krijg je nog sneller kanker.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:11 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb Poolse sigaretten gekregen, hebben een hele aparte filterZit allemaal een gat in het midden.
Dan zeg ik nee, en dan vragen ze door. 'Ow waarom dan niet?' enzenz.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:12 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Als iemand vraagt of je diegene zn tattoo mooi vindt dan kun jij daar niett gewoon normaal op antwoorden: ja vind ik mooi, nee vind ik niet mooi?!hoezo zou daar meteen een discussie van moeten komen?
[..]
Komt op hetzelfde neer uiteindelijk ja
[..]
ah oke oke
'is mn smaak niet'quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:15 schreef Faxie het volgende:
[..]
Dan zeg ik nee, en dan vragen ze door. 'Ow waarom dan niet?' enzenz.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:18 schreef Lokasenna het volgende:
Als ik iemands tattoo lelijk vind hou ik mijn mond erover, maar als diegene het vraagt zeg ik het gewoon hoor.
Afkeurende blikken enzoquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:20 schreef Crack_ het volgende:
Maar ook al vraag je niks, dan merk je het wel of mensen het wat vinden.
Als ik je lelijk vond had ik het wel gezegd hoorquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zijn zo slecht in eerlijk zijn, dat ik nu standaard geloof dat ze alles lelijk vinden.
Geloof je het zelf?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:22 schreef Faxie het volgende:
[..]
Als ik je lelijk vond had ik het wel gezegd hoor![]()
Dat hoeft nog geen eens, mensen zijn gewoon stil.quote:
Truequote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:21 schreef Lokasenna het volgende:
Mensen zijn zo slecht in eerlijk zijn, dat ik nu standaard geloof dat ze alles lelijk vinden.
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:23 schreef Faxie het volgende:
[..]
Nee dan had ik je gewoon genegeerd ofzo waarschijnlijk
Beetje wel, je zult nooit wat positiefs over het negatieve horen. Dus positief commentaar geeft op zekere hoogte ook wel inzicht in negatief commentaarquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.
Dat is natuurlijk wel zo. Even denken waar ik nooit positief commentaar over krijg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:25 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Beetje wel, je zult nooit wat positiefs over het negatieve horen. Dus positief commentaar geeft op zekere hoogte ook wel inzicht in negatief commentaar
Ik vind kort haar ook niet mooiquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:23 schreef Crack_ het volgende:
[..]
Dat hoeft nog geen eens, mensen zijn gewoon stil.
Toen ik mn haar afknipte was het gewoon doodstil, geen enkele afkeurende blik hoor. Maar gewoon, doodstil![]()
Ja en sommige mensen 'ben je naar de kapper geweest' toen zei ik maar 'nee'
[..]
True
Ja oke, maar om nou altijd de focus op het negatieve te leggen is ook weer niet nodig.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:24 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Dat bedoel ik. En positief commentaar betekent niets als al het negatieve verzwegen wordt.
Ja ik vind het juist beter bij mn gezicht passen maar kan ook zijn dat ik er gewoon aan gewend geraakt benquote:Op dinsdag 3 mei 2016 20:26 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ik vind kort haar ook niet mooiLanger stond je beter.
Maar fuck mijn mening, als je er zelf maar tevreden mee bent
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |