Ja. Nu snap ik ook de pose Wietzequote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:36 schreef Stratotanker het volgende:
[..]
Welke? Deze?
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gekregen van de biologische vaderquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft hij dat shirt zelf gekocht? Of gekregen van Wietze?
Ik kan dit wel bevestigen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, als ze een vrouw bezwangerd hebben, dan is dat min of meer een bevestiging van hun man-zijn
Dat zou wel heel raar zijn... als je weet dat je potentieel zwanger bent van iemand anders, en dan je eigen partner zo'n shirt geven?quote:
Ach ja, mannen hequote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:38 schreef Perrin het volgende:
[..]
Lijkt me dat het aandeel van de vrouw groter is.. Miljarden zwemmertjes versus 1 of 2 eitjes.
Een kennisje van me krijgt een tweeling. Ik geloof dat hij het pas na een aantal maanden een beetje leuk is gaan vindenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja manHoeveel mannen met een tweeling ken je? En met hoeveel daarvan praat je over vruchtbaarheid?
Dit soort uitspraken
Volgens mij zijn ze niet zo dom dat ze zulke grappen maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:43 schreef Wimperkruller het volgende:
Misschien is het wel een heeeeele grote grap.
Ik werk in een ziekenhuis. Eerst op neonatologie, nu op verloskunde/kraamafdeling. Dus ik kom regelmatig vaders van een tweeling tegen, die dat soort opmerkingen maken.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:39 schreef leolinedance het volgende:
[..]
Ja manHoeveel mannen met een tweeling ken je? En met hoeveel daarvan praat je over vruchtbaarheid?
Dit soort uitspraken
Ik dacht dat het hebben van een piemel bevestiging van het man-zijn was. Zeker zo'n joekel als de mijne.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, als ze een vrouw bezwangerd hebben, dan is dat min of meer een bevestiging van hun man-zijn, dus dat zal bij een tweeling wel dubbel zijn.
De ander, de vrouw van de broer van de gynaecologe bedoel je? En dat de echte vader dan de baas van Kirsten is, waar ze een paar jaar geleden een gigacrush op had? En dan ook nog iets met crimelords erbijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:19 schreef amaranta het volgende:
Misschien moest ze voor een uitstrijkje. En is ze door de gynaecoloog (die was er niet bij met z'n gedachten, want hij was er net achter gekomen dat z'n vrouw vreemd was gegaan) per ongeluk geïnsemineerd met het zaad dat voor een ander was bedoeld.
Bron? Volgens mij is dit nl. onzin. Mannen veranderen juist vaak in ontzettende siepies als ze een kind hebben gekregen. Ja ik kan het weten sinds een paar wekenquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Leandra het volgende:
[..]
Sowieso, als ze een vrouw bezwangerd hebben, dan is dat min of meer een bevestiging van hun man-zijn
Nouja, hij droeg het shirt toen hij bekend maakte aan Wietze (en alle luisteraarsquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:32 schreef amaranta het volgende:
[..]
Heeft hij dat shirt zelf gekocht? Of gekregen van Wietze?
Wat voor gesprekken heb je met die mensen?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:44 schreef Lovechild het volgende:
[..]
Ik werk in een ziekenhuis. Eerst op neonatologie, nu op verloskunde/kraamafdeling. Dus ik kom regelmatig vaders van een tweeling tegen, die dat soort opmerkingen maken.
In mijn eigen omgeving 1 tweelingvader. Van 2 tweelingen, dat wel.
Van Kirsten. Dat zou pijnlijk zijnquote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:50 schreef Meke het volgende:
[..]
Nouja, hij droeg het shirt toen hij bekend maakte aan Wietze (en alle luisteraars) dat het een tweeling was, dus lijkt me niet dat hij hem van Wietze heeft gekregen
lolquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:59 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
De natuur had dat al lang gezien en maatregelen getroffen.
Als je een vrouw weet te bezwangeren met die 30 cm dan is dat een bevestiging dat hij het ook helemaal doet.... dat je mini-Ll85's op deze wereld kunt achterlaten, dat je kunt voortleven.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:45 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
Ik dacht dat het hebben van een piemel bevestiging van het man-zijn was. Zeker zo'n joekel als de mijne.
Twijfel je nou gewoon openlijk aan het functioneren van mijn paarsgepunte lans?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Als je een vrouw weet te bezwangeren met die 30 cm dan is dat een bevestiging dat hij het ook helemaal doet.... dat je mini-Ll85's op deze wereld kunt achterlaten, dat je kunt voortleven.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:54 schreef richolio het volgende:
Hoe was RTL Boulevard gisteravond? Helaas gemist
Je hoeft geen hele gesprekken te voeren om een trotse opmerking dat er twee kindjes verwekt te zijn te krijgen. Een felicitatie is soms al genoeg.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wat voor gesprekken heb je met die mensen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |