Dat heeft Foxiee ookquote:Op maandag 2 mei 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zette het net pas aan. De interactieve pieroachtige dingen tijdens de wedstrijden zijn wel tof.
Ik ben leo ook wel meer op prijs gaan stellen. Lekker rustig en niet te hossanna alles wat Nederlands is.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[ afbeelding ]
Met deze bazen:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Premier League 2015/2016
Hij is wel de betere van de twee Leo'squote:Op maandag 2 mei 2016 21:04 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik kijk via de schotel, maar hou het bij Leo. Ik vind Leo namelijk wel ok.
Bereid je maar alvast voor op een geweldige analyse van Scott Parker.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:04 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik zette het net pas aan. De interactieve pieroachtige dingen tijdens de wedstrijden zijn wel tof.
Ik keek vorige week en de week daarvoor ook. Prima showtje.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:05 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Bereid je maar alvast voor op een geweldige analyse van Scott Parker.
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag net een blijvend cirkeltje om Son, Eriksen en Lamela
Ik niet. Ik zat niet op te letten.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:06 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik zag net een blijvend cirkeltje om Son, Eriksen en Lamela
Oh my gosh. We groeien nog altijd dichter naar elkaar toequote:
Als... zijnde > Nodeloos Engelse zinnetjesquote:Op maandag 2 mei 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat Pochettino vorig seizoen al terug naar Argentinië toegeschreven werd. How things can change.
Het blijft een vervelende manquote:Op maandag 2 mei 2016 21:08 schreef Ajacied422 het volgende:
Ik blijf het mooi vinden dat Pochettino vorig seizoen al terug naar Argentinië toegeschreven werd. How things can change.
Het is korter te schrijven. Je weet hoe ik in elkaar steek.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Als... zijnde > Nodeloos Engelse zinnetjes
En dat doen wij ook graag.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:09 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Zo kan je heel veel trainers kapot bashen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |