Het was me niet duidelijk of dit dan vervangen moet worden, of ergens rechtstreeks kan worden aangesloten.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef -Richard- het volgende:
[..]
Die handel kan er toch ook gewoon uit? Dat had ik in ieder geval wel begrepen. Bij een E87 halen ze die dingen er ook wel eens uit.
-Topic openen mag iemand anders doen xxx
• Mr.Ping, E93 330 cabrioquote:Staat je geliefde auto er niet bij? Vermeld het even en het wordt wellicht aangepast.
http://www.bimmerforums.c(...)ilation-(CDV-delete)quote:Op maandag 2 mei 2016 18:25 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Het was me niet duidelijk of dit dan vervangen moet worden, of ergens rechtstreeks kan worden aangesloten.
In het huidige topic kun je dus ook niet goed quoten?quote:
Software update gekregen bij de beurt?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Nafi het volgende:
Hoi,
BMW 318i (E90) hier. Ik heb een luxeprobleem met mijn cruise control. De cruise control hoort actief te blijven bij het schakelen. Dit deed hij ook altijd maar sinds kort valt me op dat de cruise control deactiveert als ik de koppeling intrap om te schakelen. Iemand enig idee?
Matig, dat vind ik wel een fijne functie.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:24 schreef Nafi het volgende:
Hoi,
BMW 318i (E90) hier. Ik heb een luxeprobleem met mijn cruise control. De cruise control hoort actief te blijven bij het schakelen. Dit deed hij ook altijd maar sinds kort valt me op dat de cruise control deactiveert als ik de koppeling intrap om te schakelen. Iemand enig idee?
No shitquote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:03 schreef Piet__Piraat het volgende:
Dat is anders dan in de E46 dan. Daar was koppeling intrappen meteen de cruise onderbroken. Moest je daarna opnieuw inschakelen (het groene cruise lampje bleef wel gewoon aan).
Dat zou ik alleen doen als je al heel veel ervaring hebt en een gewone m3 te tam is. Hoewel ik me afvraag of het echt wat uitmaakt.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 09:18 schreef boegschroef het volgende:
Ik zit er aan te denken om een E46 M3 (csl) bij te kopen voor het circuit. Maar ik twijfel...
Om te beginnen, de auto hoeft geen kenteken meer te hebben dus wellicht in Duitsland zoeken een slim idee. Toch geen import kosten meer.
Maar gezien de schaarsheid en het verschil in prijs, vraag ik me af of de gewichtsbesparing van die paar carbon delen de moeite waard zijn om een csl te zoeken.
Daarnaast zijn de gewone M3's vaker beter gevuld met opties die er allemaal uit gaan maar best nog wat euro's kan opleveren in de 2ehands markt.
Ok 16 inch is niet mooi, maar ik vind persoonlijk zwart de mooiste kleur. Voor mij kleed dat een auto af. Heb niets met citrus kleurtjes. (tevens A3 sedan prachtige auto voor het geld)quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:25 schreef Piet__Piraat het volgende:
Zo ziet ie er tof uit, maar met 16" ballonbanden en zwarte lak is het eigenlijk gewoon een A3 sedan.
1 serie sedan of 2 serie gran coupe. Naam is momenteel compact sedan en zal het lagere segment van een sedan moeten voorzien.quote:
Vind ik juist perfect, stoer dingetje. Ja het is geen lange slee, dat is waar.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 12:39 schreef boegschroef het volgende:
ik vind hem niet mooi, de neus en achterkant (lichten) gaan wel. Maar van de zijkant klopt het gewoon niet in mijn ogen. Maar dat vind ik ook van de 1 coupe... de verhouding is niet goed.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |