SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 juni nominatie internet
14 juni nominatie bewoners
15 juni entree 2 aspirant bewoners
19 juni exit 1 aspirant bewoner
20 juni exit 1 bewonerMy age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt die blik, wat een ....geen woorden voor
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een holle ruimte achter die ogen. Leeg. Zit niks in. Doorlopen maar, niks te zien.
Duidelijk.quote:
Hij heeft van het begin af aan al zo rare blik.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hij heeft van het begin af aan al zo rare blik.
Dat is ook de reden dat ik hem verre van aantrekkelijk vind
TTquote:Op maandag 2 mei 2016 18:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Was met de prei ook al zo.
Geen idee waar je het over hebt nu...
Ik kijk nooit naar jetsers, maar hier kan je niet omheen kijken.quote:
Gooi het maar op tafel. Moon: Okeeej FLATS FLATS.quote:
Hier is een koe nog jaloers op.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:18 schreef mario390 het volgende:
Ramona heeft geen jetsers hoor dat zijn Melkbomben,daar kann je boter me maken
denk ik nietquote:Op maandag 2 mei 2016 18:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Volgens mij begrijp je het verkeerd.
Ze hoeft ook nooit een reddingsvest te dragen, ze blijft zo wel drijven.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:21 schreef mario390 het volgende:
[..]
ze kann miet die bomben tennis spelen links en rechts
quote:
WTF waarom nu weer dan?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:24 schreef utopia2.0 het volgende:
Jank en jank bij elkaar..............OMG......
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:24 schreef mario390 het volgende:
orry heeft mij zo angezeigt dat is wel rar
Lekker bezig vandaag Doosquote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef Lyza666 het volgende:
Romy is de drukte zat, de camera's zat en ze mist privacy.
Logisch.
Dat zat met z'n vieze stinkpoten aan Dootjequote:Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef utopia2.0 het volgende:
Waar is die lamme rukker(Benji) eigenlijk??
Die vorige klopte niet helemaalquote:Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Heeeee... Wie heeft de OP lopen verkloten?![]()
Daar is toch niets mis mee.......quote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat zat met z'n vieze stinkpoten aan Dootje
[ afbeelding ]
Vicky ligt op Lesbos te kaderen en spiegelen. Heimwee m'n reet.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Tengano het volgende:
Do praat over Vicky; dat er TV gemaakt wordt... dingen kunnen uitvergroot worden SL
einde SL vervolg gesprek: Vicky is geland en heeft heimwee moment gehad SL
Do kan van die gemene steekjes onder water geven. Zo jammer dat Romy niet iets slimmer is. Ze heeft het echt niet door. 😞quote:Op maandag 2 mei 2016 18:25 schreef moffel33 het volgende:
Do trapt Romy nog wel ff dieper de grond in
Super..!quote:
En koffie drinkenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:30 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Vicky ligt op Lesbos te kaderen en spiegelen. Heimwee m'n reet.
Als je getroost wordt door Dootje is het helemaal niet zo erg om een beetje verdrietig te zijn..quote:Op maandag 2 mei 2016 18:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
WTF waarom nu weer dan?![]()
[ afbeelding ]
Ja, ik zag vanmorgen ook ineens dat hij verkloot was. Gelukkig is hij nu weer goed.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Whahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa![]()
![]()
![]()
Ow daar gaat mijn koffie.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:28 schreef Pearlbitch het volgende:
Gadverdamme, dat is sneaky! :-(quote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Buik naar voren en lekker roken.quote:
Zijn tante is overleden, woonde in Canada.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:31 schreef sjaan60 het volgende:
Is er al bekend waarom Bas verdriet heeft, heeft het met die oom te maken?
ja ipv dat ze zegt blijf van me af, kijkt ze of iemand anders het heeft gezien....quote:Op maandag 2 mei 2016 18:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Jaja hilarisch, ze heeft dikke tetten. Als ze met haar figuur cup A had gehad zou je niet weten wat de voor- of achterkant was dus dit past d'r prima bij.quote:
Ik heb niets verkeerd gedaan.quote:
Het scheelt maar een lettertje.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan beter iets als jekentmetiet op die lap textiel zetten.
quote:
Het was al gebeurd voor ze er erg in had.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
ja ipv dat ze zegt blijf van me af, kijkt ze of iemand anders het heeft gezien....
Valt mee, Vanes vrat het van tussen haar tenen.quote:
En ze schaamt zich niet voor zichzelfquote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Jaja hilarisch, ze heeft dikke tetten. Als ze met haar figuur cup A had gehad zou je niet weten wat de voor- of achterkant was dus dit past d'r prima bij.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Valt mee, Vanes vrat het van tussen haar tenen.
Neem aan dat iedereen inmiddels gegeten heeft toch?![]()
hoe op zegquote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze is er zo mee aan het schudden, dat er slagroom uitkomt.
tuurlijk moet ze afvallen, want het is niet gezond meer, maar idd hoor, hoe ze gewoon voor dr lijf opkomt, prima!quote:
Ik las 'jeukanmetiet'.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:34 schreef Urb het volgende:
[..]
Kan beter iets als jekentmetiet op die lap textiel zetten.
En dan zaniken over asociale bezoekers, die daar notabenen hun portomonne komen omkeren. Ze is zelf geen haar beter.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:38 schreef Gooddeal het volgende:
Wijven schreeuwen tegen elkaar. Gabs: ik was die shit niet af, ik doe geen shit meer.
Gooi die akker vol met tabaksplanten....quote:Op maandag 2 mei 2016 18:35 schreef Scherzo het volgende:
Dat de tabaksindustrie nog niet als sponsor is aangetrokken.....
Bovengemiddeld aantal mensen rookt....
Zoals je ook vaak ziet in de psychiatrie...
Niet dus en bedanktquote:Op maandag 2 mei 2016 18:36 schreef Urb het volgende:
[..]
Valt mee, Vanes vrat het van tussen haar tenen.
Neem aan dat iedereen inmiddels gegeten heeft toch?![]()
En ook geen discussie aangaan in COS.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:40 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee maar de funktioin met DM heeft altijd foutjes
okequote:Op maandag 2 mei 2016 18:41 schreef Ebinas het volgende:
[..]
En ook geen discussie aangaan in COS.
Stuur me dan een dm
Moet ie maar op een normaal moment op ze nest gaan liggenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:41 schreef moffel33 het volgende:
Cees ligt met zijn handen over zijn oren in bed. En kijkt niet al te blij
Ohh jee, triest...quote:Op maandag 2 mei 2016 18:33 schreef flatflower het volgende:
[..]
Zijn tante is overleden, woonde in Canada.
Dramaqueen die kerel.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:41 schreef moffel33 het volgende:
Cees ligt met zijn handen over zijn oren in bed. En kijkt niet al te blij
+1quote:Op maandag 2 mei 2016 18:45 schreef Gooddeal het volgende:
Wanneer zou dat nep kut kind eens optiefen. Ik word er gewoon agressief van.![]()
dan had ik nu 1000 kinderenquote:Op maandag 2 mei 2016 18:43 schreef mario390 het volgende:
[..]
dat denk ik niet hoor ze hadden sommige keer seks
pil gebruiken hoorquote:Op maandag 2 mei 2016 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
dan had
[..]
dan had ik nu 1000 kinderen
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:47 schreef puzziepie het volgende:
[ afbeelding ]
Do heeft weer een scheet gelaten
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:46 schreef Bramenstruik het volgende:
dan had
[..]
dan had ik nu 1000 kinderen
En dat is niet echt fraai. Daar kan je niet van op aan.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:47 schreef mario390 het volgende:
nu vang ik óok langzam te snappen dat met dootje, ze heeft maar deze momenten een dann weer de nepmomenten
Dat dus Mario,en dat is zeer jammer voor haar...quote:Op maandag 2 mei 2016 18:47 schreef mario390 het volgende:
nu vang ik óok langzam te snappen dat met dootje, ze heeft maar deze momenten een dann weer de nepmomenten
Oneens. Dat is ze namelijk zelfquote:Op maandag 2 mei 2016 18:43 schreef Gooddeal het volgende:
Do vindt utopia vermoeiend. Nee zegt Bas, ik ben vermoeiend.
Volgens Do is Bas de leukste.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:47 schreef mario390 het volgende:
Precies dat jaquote:Op maandag 2 mei 2016 18:47 schreef mario390 het volgende:
die na was helemal echt zonder nepquote:Op maandag 2 mei 2016 18:48 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Dat dus Mario,en dat is zeer jammer voor haar...
zelfs die psych wordt harstikke gekquote:Op maandag 2 mei 2016 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Do heeft een psych nodig ipv van een vriend
Je kan dat nepgedrag er ook uit slaan...quote:Op maandag 2 mei 2016 18:49 schreef puzziepie het volgende:
Die heeft geen psych nodig hoor. Die is gewoon knetter nepquote:Op maandag 2 mei 2016 18:49 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
zelfs die psych wordt harstikke gek
Die arme beestjes die springen spontaan naar de zuidpoolquote:Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Vic nar Lesbos kinderen helpen.
Bas gaat zeehondjes helpen op de noordpool. [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Dan hebben meerdere mensen professionele hulp nodigquote:Op maandag 2 mei 2016 18:49 schreef puzziepie het volgende:
dat kann ze missschien niet om dat ze dann straks weer huiltquote:Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Je kan dat nepgedrag er ook uit slaan...
Moet dat niet op TV, best spraakmakendquote:Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef Cir het volgende:
waar is Tante Cees ??
uitstrijkje duurd wel lang
Wie krijgt er een uitstrijkje dan, en waarom is Cees daar bij dan.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:50 schreef Cir het volgende:
waar is Tante Cees ??
uitstrijkje duurd wel lang
1 voor elke persoonlijkheid die ze heeft, en oh ja talenkennis is ook handigquote:Op maandag 2 mei 2016 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan hebben meerdere mensen professionele hulp nodig
Romy, en Cees is erbij om te voorkomen dat ze daar van opgewonden raakt.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:52 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Wie krijgt er een uitstrijkje dan, en waarom is Cees daar bij dan.
Ik heb beeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:51 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Die arme beestjes die springen spontaan naar de zuidpool
Ik heb het over Do skeetquote:Op maandag 2 mei 2016 18:51 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dan hebben meerdere mensen professionele hulp nodig
En komt niet bij een psych, want met haar is niks mis. Ze weet alles alquote:Op maandag 2 mei 2016 18:51 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Die heeft geen psych nodig hoor. Die is gewoon knetter nep
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:52 schreef Punkman het volgende:
[..]
Romy, en Cees is erbij om te voorkomen dat ze daar van opgewonden raakt.![]()
heb beeld nu Cees in de steigersquote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:54 schreef Cir het volgende:
[..]
heb beeld nu Cees in de steigers
de baarmoeder is te diep..
kabouter prikkeprak gaat verder zoeken
[..]
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:55 schreef tonja het volgende:
[..]Waarom klik ik er nu toch weer op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
stoer van Tante Cees
gewoon op beeld
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Gezelligheid kennen ze daar ook niet echt.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:58 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Lijkt er wel op, maar niet iedereen heeft zin in gezelligheid.
[..]Hahaha voor mij nog steeds 1 van de grappigste scenes van Theo en Thea!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pom pom pom pom...
dat doet zij!!!!! NB, maakt daar een troep, en slaapt er niet eens....... heb je gezien hoe ze alles uitdoet en neergooit?????quote:Op maandag 2 mei 2016 18:58 schreef kkka3 het volgende:
Doos wordt ook zoooow chagrijnig van die toestand op de kamer. Zoooown rommel
Er worden iig weer pogingen gedaan, zonder Vic.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:59 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gezelligheid kennen ze daar ook niet echt.
zo leilijk is ze nu niet, gaat het jou weer beter?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:58 schreef Odaiba het volgende:
Karin gaat zich omkleden en de stream wordt gelijk weg gedraaid.
Boter aan de galgquote:Op maandag 2 mei 2016 19:00 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Er worden iig weer pogingen gedaan, zonder Vic.
Ze is vreselijk vandaagquote:Op maandag 2 mei 2016 18:58 schreef sjampoeh het volgende:
de stream kan ik dus uitlaten begrijp ik..lees alleen maar dodo
[..]Ik klikte.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
totaal niet grappigquote:Op maandag 2 mei 2016 19:02 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is Bas verschrikkelijk flauw zeg, met die stemmetjes. Bah.
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:59 schreef Bramenstruik het volgende:
[..]
dat doet zij!!!!! NB, maakt daar een troep, en slaapt er niet eens....... heb je gezien hoe ze alles uitdoet en neergooit?????
niet tegensputteren! cappen zal je!quote:Op maandag 2 mei 2016 19:03 schreef Gooddeal het volgende:
Het is geen doen. Ik word knettergek van dat geschreeuw, echt.
Ik ook hoor. Hij zo ongecompliceerd. Dat ik me er niet aan kan ergeren.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:03 schreef Urb het volgende:
[..]
Nop, nog steeds niemand thuis.![]()
En toch... erger ik me aan hem nog zowat het minst denk.
Er zit sowieso weinig in. Hoog puppy gehalte dat is hetquote:Op maandag 2 mei 2016 19:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Hij zo ongecompliceerd. Dat ik me er niet aan kan ergeren.
En er zit weinig slecht in (denk ik)
Gewoon zelf spelen, dan is het awesome. Maar vrij grote groep nodig is vaak wel wat lastig.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:02 schreef rowan634 het volgende:
weerwolven is helemaal niet leuk zonder ivan als spelleider
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Smoesjes...quote:
quote:
quote:
Serieus, morgen om 4 uur komen de hulptroepen, ik durf het alleen niet aan, bang dat alles ploft.quote:
ja moet hij maar vroeger wetenquote:Op maandag 2 mei 2016 19:07 schreef Bramenstruik het volgende:
Cemal probeert te vertellen op de vide dat hij het best emotioneel moeilijk heeft, niemand luistert.......
Succes alvast dan.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Serieus, morgen om 4 uur komen de hulptroepen, ik durf het alleen niet aan, bang dat alles ploft.
Arme student.![]()
Heb gelukkig wat kunnen slapen, maar wel heel kort, vanmorgen wat afleiding kunnen zoeken op het werk en vanmiddag kwam er nog wat familie over de vloer met bloemenquote:Op maandag 2 mei 2016 19:00 schreef mario390 het volgende:
[..]
zo leilijk is ze nu niet, gaat het jou weer beter?
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:08 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
[..]
[..]
Serieus, morgen om 4 uur komen de hulptroepen, ik durf het alleen niet aan, bang dat alles ploft.
Arme student.![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb gelukkig wat kunnen slapen, maar wel heel kort, vanmorgen wat afleiding kunnen zoeken op het werk en vanmiddag kwam er nog wat familie over de vloer met bloemenKan er vandaag al wat beter over praten, maar er zijn nog wel momenten op de dag dat ik me even sterk moet houden, tijd heelt alle wonden
Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichten en steun, deed me erg goed gisteren in dat eenzame moment
Het heeft gewoon tijd nodig.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Heb gelukkig wat kunnen slapen, maar wel heel kort, vanmorgen wat afleiding kunnen zoeken op het werk en vanmiddag kwam er nog wat familie over de vloer met bloemenKan er vandaag al wat beter over praten, maar er zijn nog wel momenten op de dag dat ik me even sterk moet houden, tijd heelt alle wonden
Nogmaals bedankt voor jullie lieve berichten en steun, deed me erg goed gisteren in dat eenzame moment
Spreekt voor zich.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Sorry, ik heb kennelijk iets gemist. Hoop dat het nu weer goed met je gaat.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Wat een pussy...quote:Op maandag 2 mei 2016 19:11 schreef Gooddeal het volgende:
Comazuipen. driekwart fles wodka in een half uur tijd. Wakker geworden in het ziekenhuis.
staat een uitgebreid artikel in de Volkskrant van afgelopen week, is best ergquote:Op maandag 2 mei 2016 19:11 schreef Gooddeal het volgende:
Comazuipen. driekwart fles wodka in een half uur tijd. Wakker geworden in het ziekenhuis.
ja zo wat is overall de jeugendkickquote:Op maandag 2 mei 2016 19:11 schreef Gooddeal het volgende:
ik weet niet wat er is, maar sterktequote:Op maandag 2 mei 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
dat is het been van Bronnoquote:Op maandag 2 mei 2016 19:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Laten ze nou een homp vlees gewoon buiten de koelkast liggen?
[ afbeelding ]
Weet niet wat er aan de hand is, maar heel veel sterkte.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:09 schreef Odaiba het volgende:
[..]
Damn,quote:
[..]Dit raad ik wel, maar dat levert geen punt op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Waarom klik ik toch altijd op die fakking spoilers
Als ik zwijg, dan stem ik echt niet altijd toe.
Dan heb ik gewoon geen zin om met idioten te discussiëren!
Die gaat er hier straks op.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:15 schreef Urb het volgende:
Reminder voor de geintresseerden in "dit" genre straks om 20.30 op npo 3 http://www.tvgids.nl/Jong(...)eeks/artikel/107124/
Kan het zelf niet helemaal zien maar gelukkig is terugkijken van de publieke zenders zeer makkelijk
Fixedquote:Op maandag 2 mei 2016 19:02 schreef rowan634 het volgende:
weerwolven is helemaal niet leuk zonder ivan als spelleider Nicole als deelneemster
Bas is al meer dan een jaar flauw.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:02 schreef Gooddeal het volgende:
Wat is Bas verschrikkelijk flauw zeg, met die stemmetjes. Bah.
Ik klikte gewoon ook weer he.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:15 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Dit raad ik wel, maar dat levert geen punt op.
Waarom klik ik toch altijd op die fakking spoilers
we zijn het eenschquote:Op maandag 2 mei 2016 19:17 schreef Koos1958 het volgende:
Zet de stream aan het eerste wat ik hoor is cees die in een oven kijkt en zegt dat dat ding vies is. Maak hem dan zelf schoon ouwe brombeer. Al dat gelul over vieze dingen maar zelf schoonmaken zie ik hem ook niet doen tegenwoordig.
Wil ze weer een bed op de vide?quote:Op maandag 2 mei 2016 19:19 schreef puzziepie het volgende:
Jezus Do...![]()
![]()
wat een fakking lef heeft dat kut mokkel zeg
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 2 mei 2016 19:19 schreef Cir het volgende:
[..]
we zijn het eensch![]()
Cees zeikt alleen nog maar![]()
![]()
![]()
en de rondleidingen
en het fruithapje...
Cees doet geen ruk meer daar
Het grote racisme-experiment wat daar benoemd word is ook wel een aanrader maar ook onzettend heftig.quote:
Klik dan maar niet op deze!quote:
Nee mevrouw wou dat de kamer werd veranderd voor haarquote:
Nog erger.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:20 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Nee mevrouw wou dat de kamer werd veranderd voor haar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |