SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 juni nominatie internet
14 juni nominatie bewoners
15 juni entree 2 aspirant bewoners
19 juni exit 1 aspirant bewoner
20 juni exit 1 bewoner
Ga erheen en kijk of je haar alsnog zwanger kan krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jammer was wel een mooi verhaallijn geweest....
Moet ze maar niet neucken zonder condoom of in ieder geval veilig............Geen medelijden hier als ze zwanger blijkt te zijn........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
voor sommige misschien voor romy wel en shock en haar ouders
Nee joh.............Niet mijn type en daar komt bij, moet geen kinderen..........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga erheen en kijk of je haar alsnog zwanger kan krijgen.![]()
Beetje sneu voor het kind misschien, dat dan weer wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ze maar niet neucken zonder condoom of in ieder geval veilig............Geen medelijden hier als ze zwanger blijkt te zijn........
heb je gelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ze maar niet neucken zonder condoom of in ieder geval veilig............Geen medelijden hier als ze zwanger blijkt te zijn........
Dat dus...........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Beetje sneu voor het kind misschien, dat dan weer wel.
Dat was wel zo.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:17 schreef lonneberga het volgende:
[..]
daar zwanger zijn betekent toch dat je weg moet?
Dus laat het dan maar waar zijn
Ze is aan de pilquote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze ( Karin) was vast aantrekkelijk voor kerels omdat haar vent een seksclub had.quote:
Was ze vast inktvis in haar vorige leven.quote:
Daar kun je ook wel eens naast schieten zeg maar........Dus zegt niet zoveel....quote:
Mss heeft Cemal sterk zaad...quote:
Mjah .. ehmquote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ( Karin) was vast aantrekkelijk voor kerels omdat haar vent een seksclub had.
Ja zie zo'n klein pilletje maar eens te raken.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel eens naast schieten zeg maar........Dus zegt niet zoveel....
He he eindelijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag Cemal de gym matten met en hogedrukspuit reinigen.
Met een condoom kan het ook misgaanquote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel eens naast schieten zeg maar........Dus zegt niet zoveel....
Mannen - seks - wijffie - businessquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mjah .. ehm![]()
Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
Schiet hem zo omver............quote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zie zo'n klein pilletje maar eens te raken.
als ze diareaah heeft wirkt de pil nietquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja zie zo'n klein pilletje maar eens te raken.
Ha, zie het nog boveninquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag Cemal de gym matten met een hogedrukspuit reinigen.
quote:
Houw op schei uitquote:
Nah, 400 vrouwen geneukt en dan pas nu bingo? Zal ook wel geen intelligent zaad zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:24 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Houw op schei uit
Een laag IQ maar dan wel goed zaad![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:24 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Nah, 400 vrouwen geneukt en dan pas nu bingo? Zal ook wel geen intelligent zaad zijn.
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Spontaan schommelbank gesprekje met de 2 tietlozen?
romy heeft toch wel tieten hoor en dootje kleinequote:Op maandag 2 mei 2016 17:26 schreef PoezeligDing het volgende:
Spontaan schommelbank gesprekje met de 2 tietlozen?
Werken???quote:Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef utopia2.0 het volgende:
Hebben ze pauze of moeten ze nog werken?...........
Ze luistert wel naar hemquote:Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef mario390 het volgende:
ze luistert niet naar chamal allein wat ze will doet ze
Hoop het niet anders lopen er wellicht al heel wat Cemalletjes rond als ook maar de helft van zn praat over zn seksleven waar is.quote:
De IQ test ?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet altijd hij will dat zij de Test makt
Echt hè...quote:
heb je gegoogled?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:23 schreef mario390 het volgende:
[..]
als ze diareaah heeft wirkt de pil niet
Als ze zwanger blijkt te zijn moet ze weg.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Uitmelken die hap. Onverwacht een verhaallijntje.
De arm van de FEBO reikt ver.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef PoezeligDing het volgende:
Maar dit is toch waanzin, verplicht een gesprek hierover hebben.
Ze gaat toch een test doen , dus ze luistert naar hemquote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef mario390 het volgende:
[..]
maar niet altijd hij will dat zij de Test makt
Ik weet dat dat een feit is maar wist jij dit gewoon al?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:33 schreef mario390 het volgende:
[..]
nee dat is en feit moet ik niet googlen
Die heeft ook een bagger figuur..............quote:
Ik ookquote:Op maandag 2 mei 2016 17:35 schreef Urb het volgende:
Nou het is weet etenstijd hoor, laat mn kipfiletjes maar staan.
vroeger zeg zij het maar andersquote:Op maandag 2 mei 2016 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaat toch een test doen , dus ze luistert naar hem
Daar gaat haar zakgeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:35 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ze gaat toch een test doen , dus ze luistert naar hem
En de inwoners luisteren braaf.quote:
Dat heb jij toch ook allemaalquote:
Het gaat over de streams en niet wat Mario weet over pilgebruikquote:Op maandag 2 mei 2016 17:35 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Ik weet dat dat een feit is maar wist jij dit gewoon al?
Alle mannen hebben een bagger figuur.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:35 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Die heeft ook een bagger figuur..............
Hoe op.quote:
Zal ik eens een naaktfoto sturen?............quote:
Nee, laat maar ...quote:Op maandag 2 mei 2016 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Zal ik eens een naaktfoto sturen?............
Ik vrees dat dat niets verandert aan mijn mening, dus laat maar.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jeetje, eindelijk es iemand over Ben en dan ook nog Do?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:36 schreef ndid het volgende:
Do: als je vindt dat zelfverrijking niet mag, dan mag misgunnen al helemaal niet (over Ben)
Staat hij daar dan te doen?quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:41 schreef Urb het volgende:
[..]
Jeetje, eindelijk es iemand over Ben en dan ook nog Do?
Ook een dictator is al eens geprobeerd, hoewel niet helemaal serieus. De ideeën zijn gewoon op.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:41 schreef ndid het volgende:
Do (al liggend op de schommelbank) Desnoods een week een dictatuur. We zijn hier om te experimenteren, om alles uit te proberen. We kunnen hier zoveel meer dan dit.
Gewoon plaatsen hier. Wij leveren wel commentaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:39 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt dus een afkeer tegen mannen......quote:Op maandag 2 mei 2016 17:40 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Ik vrees dat dat niets verandert aan mijn mening, dus laat maar.
Dan graag wel in een spoiler.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Gewoon plaatsen hier. Wij leveren wel commentaar.
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Prachtige conclusiequote:Op maandag 2 mei 2016 17:43 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je hebt dus een afkeer tegen mannen..............Bas geniet er wel van....
Romy is zwanger, Bas is de vader en Do is rennend de poort uitgegaan na dit schokkende nieuws........Dat was het wel zo'n beetje........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Gooddeal het volgende:
Verder niets gemist vanmiddag geloof ik?
Geen zin in teruglezen.
Jij zou vandaag toch CAPS maken?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:43 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:46 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Prachtige conclusie![]()
Laten we nu maar weer ontopic gaan.
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Romy is zwanger, Bas is de vader en Do is rennend de poort uitgegaan na dit schokkende nieuws........Dat was het wel zo'n beetje........
En Cemal is een hersencel kwijt geraakt, heeft hem nog niet terug gevonden.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:47 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Romy is zwanger, Bas is de vader en Do is rennend de poort uitgegaan na dit schokkende nieuws........Dat was het wel zo'n beetje........
quote:
Ben blijft Bas daar dan ook elke keer maar weer op pakken, zou daar idd toch ook es moeten doordringen zou je denken.quote:
Do moet lekker naar huis gaan...........Want ook wij hebben een grens........vervelend kind is het.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:51 schreef IkFok het volgende:
Do wil niet praten over babies. Ze moet even haar grens aangeven
Jeetje, weer ware woorden van Doquote:Op maandag 2 mei 2016 17:44 schreef ndid het volgende:
Romy: ik heb gewoon zin dat het weekend wordt
Do: nou een weekend hier is gewoon net zo als de dinsdag en de woensdag
Gezellig spelletjesquote:Op maandag 2 mei 2016 17:53 schreef puzziepie het volgende:
Jessie wil heel toevallig nu ook al een week samen dingen doen
Net als e handopleggingen van Rob of zo erg dan ook weer niet denk?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:50 schreef Gooddeal het volgende:
Ik vind het er een beetje soft uitzien die massage, dat gewrijf.
Volgens Cees wel...quote:Op maandag 2 mei 2016 17:53 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf? Sjappie met z'n sinas (à la Vanes?).
Of miskraam natuurlijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef mijntjexx het volgende:
Het KLOPT dus, wat we al dachten dat Do een abortus heeft gehad vlak voor dat ze erin ging. Ze zegt nu dat babys een moeilijk onderwerp is voor haar dus ze wil er verder niet over praten met Romy. Vertel het me nog maar eens zegt ROmy.. " dat kan hier niet" zegt Do.![]()
En hij denkt dat dat hoedje leuk is?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:53 schreef Lyza666 het volgende:
[ afbeelding ]
Wtf? Sjappie met z'n sinas (à la Vanes?).
prima plek om zoiets te verwerken ..utopiaquote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef mijntjexx het volgende:
Het KLOPT dus, wat we al dachten dat Do een abortus heeft gehad vlak voor dat ze erin ging. Ze zegt nu dat babys een moeilijk onderwerp is voor haar dus ze wil er verder niet over praten met Romy. Vertel het me nog maar eens zegt ROmy.. " dat kan hier niet" zegt Do.![]()
En kan dat nu ook al via de computer? Verbazend waar een USB stick tegenwoordig allemaal op aangesloten kan worden.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:53 schreef Gooddeal het volgende:
Row vindt het handig dat Cemal alvast even achter de p.c. gaat zitten voor de test.
Gaat dat over de zwangerschapstest of is er ook nog iets anders te testen.
Het is het zoals gewoonlijk weer net niet.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:53 schreef Urb het volgende:
[..]
Net als e handopleggingen van Rob of zo erg dan ook weer niet denk?
Kan van alles zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
[..]
prima plek om zoiets te verwerken ..utopia
..
Vakantie, dus ja goede plek om het te verwerken...........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
[..]
..
Om te bestellen denk ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef Urb het volgende:
[..]
En kan dat nu ook al via de computer? Verbazend waar een USB stick tegenwoordig allemaal op aangesloten kan worden.
Nou iddquote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef Cir het volgende:
[..]
..
Om 'm te bestellen misschien? Of een IQ test. Hoewel dat laatste niet echt nodig is.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:53 schreef Gooddeal het volgende:
Row vindt het handig dat Cemal alvast even achter de p.c. gaat zitten voor de test.
Gaat dat over de zwangerschapstest of is er ook nog iets anders te testen.
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef Urb het volgende:
[..]
En kan dat nu ook al via de computer? Verbazend waar een USB stick tegenwoordig allemaal op aangesloten kan worden.
las het...quote:Op maandag 2 mei 2016 17:55 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Kan van alles zijn.
Miskraam, geen kinderen kunnen krijgen, kans op kinderen met een afwijken, een leugen.
En er is vast nog meer
Too little too late, Cees en Cemal wilden ook op Rob maar deden niet en Bas wilde eigenlijk ok meer op hem doen. Zo Bronnodigquote:Op maandag 2 mei 2016 17:55 schreef puzziepie het volgende:
Jessie zou nu op Cees en Rob stemmen
Do ook ..
Ja meer dan duidelijk dat ze zwanger geweest is en of miskraam of abortus gehad geeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef mijntjexx het volgende:
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Om 'm te bestellen misschien? Of een IQ test. Hoewel dat laatste niet echt nodig is.
Maar deze roddel vestigt wel weer de aandacht op Utopia en is dus publiciteit en wellicht ook weer wat traffic in de kijkcijfers.quote:
Dat was idd een heel erg vaag verhaal toenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Nou idd. Row weet dit trouwens wel. Toen ze er pas in zat zei ze het half tegen Row. Hoe ver was je vroeg ze toen. En dat het net speelde voor Utopia. Vandaar dat niet kunnen vreten en last buik eerste dagen.Haar lichaam moest herstellen zei ze toen nog
En ook nog vlak voordat ze erin ging. Dit zei ze duidelijk tegen Row toenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:57 schreef flatflower het volgende:
[..]
Ja meer dan duidelijk dat ze zwanger geweest is en of miskraam of abortus gehad geeft.
eens!quote:Op maandag 2 mei 2016 17:57 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Maar deze roddel vestigt wel weer de aandacht op Utopia en is dus publiciteit en wellicht ook weer wat traffic in de kijkcijfers.
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:58 schreef ndid het volgende:
Jessie: en als dan alle negativiteit hier weg is, dan kijken naar de mensen die de progressie willen stagneren, om gewoon vast te houden aan het niks doen., zoals Rob.
Klopt . Toen werd er nog gespeculeert over die' hoe ver was je' vraag van Row. Maar nu valt het dus echt op zijn plaats dat er dat echrt speelde. Ze praat niet voor niets graag over babys.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:57 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Dat was idd een heel erg vaag verhaal toen
het was toch ook net anderhalve week uit tussen Do en haar ex toen ze er in kwam?
Of ze kan geen kinderen krijgen, zoveel opties maar het ware weten we nietquote:
Zag dat lijstje van je daarnet, Gina op de 2de plaats, hoe komt die zo hoog ?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:00 schreef Ebinas het volgende:
Do vindt GJ overal bij horen (niet bij een kliekje)
Jessie vindt dat hij bij hem hoort
Begrijp ik ook niet. Manipulatie of achterban (incl. die de oudere garde) ?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:00 schreef Punkman het volgende:
[..]
Zag dat lijstje van je daarnet, Gina op de 2de plaats, hoe komt die zo hoog ?
+100quote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Birthmark het volgende:
wie Ceessie niet eert is de Cos niet weert
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef freaky40 het volgende:
Goed zo, Jessie is anti Rob. Alles gaat volgens plan.
Cees is een miezerig zielig mannetjequote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Birthmark het volgende:
ach houdt ons bezig struisquote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Cir het volgende:
[..]![]()
.. jammer
nog meer ellende .. gebral nutteloosheid
Trauma! Er heeft vast een baby over haar heen gepistquote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef ndid het volgende:
Romy verteld dat ze het met Gina ook nog over baby's heeft gehad en dat Gina een baby met Mark wil.
Do vindt het een moeilijk onderwerp, gaat niet uitleggen waarom maar vindt het een heel moeilijk onderwerp en moet nu even haar grens aangeven.
Ze verteld het Romy wel een keer als ze een keer samen in de kroeg staan, ze kan het niet hier vertellen.
Ik had klikken over kliekjes als evt TT voor deze, over het eten toen nog maar had dus als nog dubbel toepasselijk geweest.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:00 schreef ndid het volgende:
Do, Romy en Jessie hebben het over kliekjes (mensen niet het eten)
Do: Er is 1 iemand die eigenlijk overal bij hoort: Gert Jan
Jessie: en tegelijkertijd hoort GJ nergens bij
Do: jawel Gert Jan hoort bij mij, heb ik hem ook gezegd.
kutCeesquote:Op maandag 2 mei 2016 18:01 schreef Birthmark het volgende:
Moontje weet het wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:52 schreef mijntjexx het volgende:
Jessie steekt zijn nek uit met GJquote:Op maandag 2 mei 2016 18:05 schreef puzziepie het volgende:
Jessie krijgt vandaag van Do een dikke vinger in zijn reet
Denk ik ook,ze straalt...quote:
Zo introvert die Doquote:Op maandag 2 mei 2016 18:07 schreef Dotteke het volgende:
O, ik moet een scheetje laten, zegt Romy. Doe maar, zegt Do dan ga ik ruiken
Ruud en Billy zijn terug...quote:Op maandag 2 mei 2016 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Ow echt?quote:Op maandag 2 mei 2016 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Ze heeft geen ware aard.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:07 schreef Dotteke het volgende:
Klopt, als onze hond pffft doet, moeten wij rennen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:09 schreef mario390 het volgende:
[..]![]()
![]()
dat moeten de zonder geluid zijn die stinken vreselijk gehoord heb ik niks
Weet het niet. Denk wel dat een ware aard heeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:08 schreef kkka3 het volgende:
[..]
Ze heeft geen ware aard.
Switcht moeiteloos
Neemt anderen totaal niet serieus
Lelijk mens voor haar naaste omgeving
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt, als onze hond pffft doet, moeten wij rennen.
Gebruikt hij zijn slurfje ook om het in zijn mond te doen of gebruikt hij gewoon zijn handen.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:11 schreef DKUp het volgende:
Djuhhhhmalllll slurpt een kippenpoot met zijn bek open naar binnen
Daar vreten ze alles Mario.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:12 schreef mario390 het volgende:
kip een spaghetti dat kann niet te samen entweder spaghetti of kip
Ach..Do is wel wat plas en poep gewentquote:Op maandag 2 mei 2016 18:11 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
[..]
Die zijn knettergek, wat een wijven.
ik will het niet weten die eet echt als een zwijn nur de zwijnen kunnen niet anders zijn nog beterquote:Op maandag 2 mei 2016 18:11 schreef DKUp het volgende:
Djuhhhhmalllll slurpt een kippenpoot met zijn bek open naar binnen
Nu spaghetti![]()
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:13 schreef Ebinas het volgende:
Slechts het slabbetje ontbreekt
[ afbeelding ]
Zoiets quote ik net ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt die blik, wat een ....geen woorden voor
Ruud 2.0, in alle opzichten wel ietwat beter maar toch.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:13 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Echt die blik, wat een ....geen woorden voor
quote:Op maandag 2 mei 2016 18:14 schreef Lyza666 het volgende:
[..]
Een holle ruimte achter die ogen. Leeg. Zit niks in. Doorlopen maar, niks te zien.
Die liggen gewoon op tafelquote:Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Team Jeters. Joehoeeee opletten he.
[ afbeelding ]
![]()
Ja, die handel bedoelde ik.quote:Op maandag 2 mei 2016 18:15 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Team Jeters. Joehoeeee opletten he.
[ afbeelding ]
![]()
ehmquote:Op maandag 2 mei 2016 18:13 schreef Cir het volgende:
begin me zo langzaam af te vragen wat Gabs allemaal op dr kerf stok heeft
gezien de radio stilte vanuit haar zelf en social media
van de meeste weten we inmiddels aardig wat
drank/drugs/gokken/strafblad/schulden
of is dat standaard anno 2016
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |