SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.13 juni nominatie internet
14 juni nominatie bewoners
15 juni entree 2 aspirant bewoners
19 juni exit 1 aspirant bewoner
20 juni exit 1 bewoner
Ga erheen en kijk of je haar alsnog zwanger kan krijgen.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:15 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Jammer was wel een mooi verhaallijn geweest....
Moet ze maar niet neucken zonder condoom of in ieder geval veilig............Geen medelijden hier als ze zwanger blijkt te zijn........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:17 schreef mario390 het volgende:
[..]
[..]
voor sommige misschien voor romy wel en shock en haar ouders
Nee joh.............Niet mijn type en daar komt bij, moet geen kinderen..........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef Punkman het volgende:
[..]
Ga erheen en kijk of je haar alsnog zwanger kan krijgen.![]()
Beetje sneu voor het kind misschien, dat dan weer wel.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ze maar niet neucken zonder condoom of in ieder geval veilig............Geen medelijden hier als ze zwanger blijkt te zijn........
heb je gelijkquote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Moet ze maar niet neucken zonder condoom of in ieder geval veilig............Geen medelijden hier als ze zwanger blijkt te zijn........
Dat dus...........quote:Op maandag 2 mei 2016 17:20 schreef Punkman het volgende:
[..]
Beetje sneu voor het kind misschien, dat dan weer wel.
Dat was wel zo.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:17 schreef lonneberga het volgende:
[..]
daar zwanger zijn betekent toch dat je weg moet?
Dus laat het dan maar waar zijn
Ze is aan de pilquote:Op maandag 2 mei 2016 17:19 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ze ( Karin) was vast aantrekkelijk voor kerels omdat haar vent een seksclub had.quote:
Was ze vast inktvis in haar vorige leven.quote:
Daar kun je ook wel eens naast schieten zeg maar........Dus zegt niet zoveel....quote:
Mss heeft Cemal sterk zaad...quote:
Mjah .. ehmquote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef PoezeligDing het volgende:
[..]
Ze ( Karin) was vast aantrekkelijk voor kerels omdat haar vent een seksclub had.
Ja zie zo'n klein pilletje maar eens te raken.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel eens naast schieten zeg maar........Dus zegt niet zoveel....
He he eindelijk.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef PoezeligDing het volgende:
Ik zag Cemal de gym matten met en hogedrukspuit reinigen.
Met een condoom kan het ook misgaanquote:Op maandag 2 mei 2016 17:21 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Daar kun je ook wel eens naast schieten zeg maar........Dus zegt niet zoveel....
Mannen - seks - wijffie - businessquote:Op maandag 2 mei 2016 17:22 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Mjah .. ehm![]()
Daar kan ik me nou helemaal niets bij voorstellen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |