Maar dan kon hij zijn plasje niet doenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen al daarom moet je de Telegraaf geen antwoord geven op dit onderwerp
Dat hij de brief voorlas wist hij het een dag, hij had gebeld met Mattie op zondag. Hij klonk wel aangeslagen alsof hij het ook niet helemaal snapte.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.
Albert zei dat Q alles van de site zou halen. Maar in het fragment van Boulevard is nog wel de brief te zien, Albert leest hem dan voor. En ook fragment dat Mattie verteld dat ie vader zou worden was daar ook nog in te zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Verwijderd / niet opgenomen door Q Music. Bewust.
dat fragment har Boulevard in hun eigen archief zitten en mocht na overleg met Q vertoont wordenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Albert zei dat Q alles van de site zou halen. Maar in het fragment van Boulevard is nog wel de brief te zien, Albert leest hem dan voor. En ook fragment dat Mattie verteld dat ie vader zou worden was daar ook nog in te zien.
Erg aangedaan. Kippenvel momentje.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.
Had hij haar daarmee toch mooi aan de ketting kunnen leggen...quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
ik zie nu bij shownieuws duidelijkere foto's van kirsten
ze heeft zo'n mondhoek/lip piercing
kinky hoor
Het zijn wel de Nick & Simon van de radioquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik wist trouwens nooit wie nou Mattie was en wie Wietze.
Nu wel.
Is van 2 jaar geleden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef NoXia het volgende:
Sowieso is Wietze erg gehecht aan zijn Mattie![]()
https://soundcloud.com/qmusicnl/wietze-leest-de-brief-van
had je even aan je vriendin moeten vragenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
ik moest googlen om te weten wat fun4two is
Yep, klopt. Maar ik bedoelde te zeggen dat ze best goede vrienden zijn. Niet zomaar collega's.quote:
Huh twee jaar geleden? Was het een grap?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef NoXia het volgende:
Sowieso is Wietze erg gehecht aan zijn Mattie![]()
https://soundcloud.com/qmusicnl/wietze-leest-de-brief-van
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
had je even aan je vriendin moeten vragen
Ik denk dat hij denkt dat je een man bentquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
ik moest googlen om te weten wat fun4two is
Dat is tamelijk vergezocht. Bij een echo wordt al de leeftijd bepaald en ik neem aan dat hij daar bij was.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 00:50 schreef frietenstamp het volgende:
Stel dat ze vreemd is gegaan en dat geheim wilde houden, staat de uitgerekende datum dan niet ter discussie? Misschien moest ze wel een totaal verkeerde vermoedelijke bevruchtingsdatum opgeven om die gast in de waan te laten dat hij de vader kon zijn en waren de baby's minder prematuur dan uitgerekend?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |