Hij heeft wellicht dan even gevraagd of ze zich aan de (waarschijnlijk bestaande) afspraak heeft gehouden om het alleen veilig te doen. Als zij dat dan bevestigt (of wellicht zelfs meldt dat ze in de week dat ze zwanger werd geen andere kerels heeft ontvangen) is het niet zo heel moeilijk om te geloven dat je wel de vader moet zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:07 schreef Perrin het volgende:
Uiteraard. Maar als je al weet dat jij niet haar enige mattie bent én jullie hebben erg veel moeite om haar zwanger te krijgen en vervolgens is ze het dan simsalabim toch ineens..
Zijn reactie leek me er meer een van totale verbijstering dan een van 'ik wist dat de kans er in zat'.
Volgens mij kan een open relatie alleen werken als je meer dan eerlijk naar elkaar bent, over alles.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:50 schreef Wimperkruller het volgende:
[..]
Ja, dat werd hier gezegd. En er wordt hier ook gezegd dat ze een open relatie hadden?
Maar stel dat ze inderdaad een open relatie hadden, dan is het toch alsnog geen stijl om op deze manier iemand te bedonderen. Alsof je een open relatie aangaat om kinderen buiten je partner om te verwekken. En hem in de waan laten dat hij de vader is.
maar wacht even, een loze comment op mediacourant (:')) en iedereen neemt die aan voor waarheid?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:18 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Hij heeft wellicht dan even gevraagd of ze zich aan de (waarschijnlijk bestaande) afspraak heeft gehouden om het alleen veilig te doen. Als zij dat dan bevestigt (of wellicht zelfs meldt dat ze in de week dat ze zwanger werd geen andere kerels heeft ontvangen) is het niet zo heel moeilijk om te geloven dat je wel de vader moet zijn.
Je vertrouwt je partner als het goed is.
Dat vertrouwen is nu wel weg natuurlijk.
Bij correct gebruik is de kans verwaarloosbaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:20 schreef DancingPhoebe het volgende:
Sowieso kan er altijd iets mis gaan met condoom.
Uiteraard, maar dat is wel echt ontzettend vertieft om te doen. Zeg dan gewoon dat je liever een ander neukt.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:21 schreef Ticootje het volgende:
Ook in een open relatie kun je gewoon vreemd gaan...
Ja, maar heel veel mensen gebruiken ze niet echt correct. Als je ze alleen bij de penetratie gebruikt en ondertussen overal wappert met je handen... En ze kunnen scheuren, maar dat heb je snel genoeg door.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:23 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Bij correct gebruik is de kans verwaarloosbaar.
Ik reageer slechts op de gedachte dat je bij een open relatie rekening moet houden dat jouw vrouw ook zwanger kan worden van andere mannen.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:21 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
maar wacht even, een loze comment op mediacourant (:')) en iedereen neemt die aan voor waarheid?
Ik begrijp je even niet goed als je het hebt over handen wapperen. Wat bedoel je?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ja, maar heel veel mensen gebruiken ze niet echt correct. Als je ze alleen bij de penetratie gebruikt en ondertussen overal wappert met je handen... En ze kunnen scheuren, maar dat heb je snel genoeg door.
Het is minder erg als de relatie monogaam is?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:24 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Uiteraard, maar dat is wel echt ontzettend vertieft om te doen. Zeg dan gewoon dat je liever een ander neukt.
Nee, dat staat gelijk aan elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:28 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Het is minder erg als de relatie monogaam is?
ik denk dat ze sowieso al een hele tijd niet meer met de pil bezig wasquote:Op maandag 2 mei 2016 22:26 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik reageer slechts op de gedachte dat je bij een open relatie rekening moet houden dat jouw vrouw ook zwanger kan worden van andere mannen.
Dat terwijl je toch als je stopt met de pil je op zo'n moment echt wel aan een condoom gaat denken. Het is niet zo handig om zwanger te worden van een passant.
met handen waar mogelijk voorvocht/sperma op zit prutten in/rond de vagijnquote:Op maandag 2 mei 2016 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet goed als je het hebt over handen wapperen. Wat bedoel je?
Vertel eens?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zien er niet uit alsof ze het goed doen in de funfortwo...
Nee, ik reageer op een stelling. Of ze al dan niet een open relatie hebben weet ik niet. Ik acht het ook bepaald niet onmogelijk, ongeveer 1/5e van de relaties is in meer of mindere mate open.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:29 schreef JaneDoe het volgende:
ik denk dat ze sowieso al een hele tijd niet meer met de pil bezig was
maar dr wordt hier over open relatie gesproken (niet aleen door jou) alsof dat een vaststaand feit is alleen maar nav een opmerking van een anonieme reactie op mediacourant
1) radiohoofdquote:
De kans dat je daar zwanger van wordt is nihil.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:31 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
met handen waar mogelijk voorvocht/sperma op zit prutten in/rond de vagijn
Met een bekende kop trek je de aandacht nog wel lijkt me, maar die Kirsten vind ik idd niet heel aantrekkelijk ogen op de foto die er van haar rondzweeft.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:30 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ze zien er niet uit alsof ze het goed doen in de funfortwo...
Tsja toch dacht iemand daar anders overquote:Op maandag 2 mei 2016 22:35 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een bekende kop trek je de aandacht nog wel lijkt me, maar die Kirsten vind ik idd niet heel aantrekkelijk ogen op de foto die er van haar rondzweeft.
Ik snapte hem ook niet...quote:Op maandag 2 mei 2016 22:28 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Ik begrijp je even niet goed als je het hebt over handen wapperen. Wat bedoel je?
Weet ik maar sommige combi's kunnen niet toch? Geen idee hoe t precies zit joh. Speculeer ook maar wat. Misschien heeft ze wel gelogen over de zwangerschapsduur, misschien hebben de kindjes een donkere vader ( duurt ff voor dat zichtbaar is bij preemies)quote:Op maandag 2 mei 2016 22:08 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Het is niet zo dat kinderen altijd of de bloedgroep van de vader of van de moeder hebben, hè.
En nu je het weet: Wanneer kom je gezellig langs?quote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
ik moest googlen om te weten wat fun4two is
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Verwijderd / niet opgenomen door Q Music. Bewust.
ik ben one dus dat houdt al snel opquote:Op maandag 2 mei 2016 22:48 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
En nu je het weet: Wanneer kom je gezellig langs?
Maar dan kon hij zijn plasje niet doenquote:Op maandag 2 mei 2016 20:10 schreef rubbereend het volgende:
[..]
alleen al daarom moet je de Telegraaf geen antwoord geven op dit onderwerp
Dat hij de brief voorlas wist hij het een dag, hij had gebeld met Mattie op zondag. Hij klonk wel aangeslagen alsof hij het ook niet helemaal snapte.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.
Albert zei dat Q alles van de site zou halen. Maar in het fragment van Boulevard is nog wel de brief te zien, Albert leest hem dan voor. En ook fragment dat Mattie verteld dat ie vader zou worden was daar ook nog in te zien.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:51 schreef NoXia het volgende:
[..]
Verwijderd / niet opgenomen door Q Music. Bewust.
dat fragment har Boulevard in hun eigen archief zitten en mocht na overleg met Q vertoont wordenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef roos85 het volgende:
[..]
Albert zei dat Q alles van de site zou halen. Maar in het fragment van Boulevard is nog wel de brief te zien, Albert leest hem dan voor. En ook fragment dat Mattie verteld dat ie vader zou worden was daar ook nog in te zien.
Erg aangedaan. Kippenvel momentje.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:53 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Ik ben best benieuwd wat de reactie was van Wytse, ervanuitgaande dat die er niks vanaf wist.
Had hij haar daarmee toch mooi aan de ketting kunnen leggen...quote:Op maandag 2 mei 2016 22:57 schreef JaneDoe het volgende:
ik zie nu bij shownieuws duidelijkere foto's van kirsten
ze heeft zo'n mondhoek/lip piercing
kinky hoor
Het zijn wel de Nick & Simon van de radioquote:Op maandag 2 mei 2016 22:13 schreef amaranta het volgende:
Ik wist trouwens nooit wie nou Mattie was en wie Wietze.
Nu wel.
Is van 2 jaar geleden.quote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef NoXia het volgende:
Sowieso is Wietze erg gehecht aan zijn Mattie![]()
https://soundcloud.com/qmusicnl/wietze-leest-de-brief-van
had je even aan je vriendin moeten vragenquote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
Yep, klopt. Maar ik bedoelde te zeggen dat ze best goede vrienden zijn. Niet zomaar collega's.quote:
Huh twee jaar geleden? Was het een grap?quote:Op maandag 2 mei 2016 23:15 schreef NoXia het volgende:
Sowieso is Wietze erg gehecht aan zijn Mattie![]()
https://soundcloud.com/qmusicnl/wietze-leest-de-brief-van
quote:Op maandag 2 mei 2016 23:23 schreef hertogjan_lekkerman het volgende:
[..]
had je even aan je vriendin moeten vragen
Ik denk dat hij denkt dat je een man bentquote:
Ik ook.quote:Op maandag 2 mei 2016 22:43 schreef JaneDoe het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |