Dat weten we helemaal niet!quote:
Bedoelde hij geen single loop?quote:Op maandag 2 mei 2016 16:37 schreef Loveless85 het volgende:
[..]
En volgens mij kan zaad best een poos overleven wanneer eenmaal gedeponeerd in d'n vagijn, dus er is vrij ruime speling.
Mattie was wel de 4e van huis
twitter:mattievalk twitterde op zondag 04-10-2015 om 13:17:21Wie is er nog meer op de singelloop jongens. #breda reageer retweet
Ouch.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:15 schreef hierissieweer het volgende:
Logisch VS logies wordt er bedoelt met het ontbeit...
Bedankt hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:15 schreef hierissieweer het volgende:
Logisch VS logies wordt er bedoelt met het ontbeit...
We maken hier alleen garpjes! En ontbijten met grutten.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:29 schreef amaranta het volgende:
Sorry, ik weet dat het logisch is en niet logies, was een grapje.
Yep. Maar voor Mattie is het ook niet gemakkelijk.quote:
quote:Op maandag 2 mei 2016 16:26 schreef Perrin het volgende:
Overigens is dat huwelijk van Wietze (19 september 2015) idd 26 weken (plus 3 dagen) vóór de geboorte van de twee dochters.. (22 maart 2016).
quote:Op maandag 2 mei 2016 17:31 schreef Cynix ® het volgende:
[..]
Yep. Maar voor Mattie is het ook niet gemakkelijk.
Ik durfde het woord garpje niet meer te gebruiken na die misser.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:30 schreef Copycat het volgende:
[..]
We maken hier alleen garpjes! En ontbijten met grutten.
Je moet behoorlijk kapot zijn als er echt geen kans meer is. Maar hij koos ervoor om geen medisch traject te volgen. Dus koos zij de andere weg.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
Lijkt me biologisch vrij kansloos als je je als man niet voort kunt planten.
Oke, is het zéker dat het aan hem lag? Dat het tussen hun niet lukte?quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
Kindjes te vroeg geboren. Dus krijg je onderzoeken.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:03 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag mij wel af wat de reden van de DNA test was?
In de kont???quote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef amaranta het volgende:
[..]
Oke, is het zéker dat het aan hem lag? Dat het tussen hun niet lukte?
Misschien deden ze het al die tijd wel verkeerd
Misschien vroeg de arts of er ook erfelijke ziektes in de familie van hun waren waarop Matties vriendin zei: "Nee, maar van de vader zou ik na moeten vragen."quote:Op maandag 2 mei 2016 17:03 schreef hierissieweer het volgende:
Vraag mij wel af wat de reden van de DNA test was?
ze kozen samen om niet t medische traject te volgenquote:Op maandag 2 mei 2016 17:56 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Je moet behoorlijk kapot zijn als er echt geen kans meer is. Maar hij koos ervoor om geen medisch traject te volgen. Dus koos zij de andere weg.
Je bent een naar mens.quote:Op maandag 2 mei 2016 17:54 schreef agter het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |