Maar dat kwam weer doordat ze de staf van Loki vonden. Loki kreeg die staf met infinity stone omdat de Tesseract was gevonden. En dat was weer volledig de actie van S.H.I.E.L.D. Maar die was eerst gevonden door de Red Skull. Dus WOII is eigenlijk de aanleiding...?quote:Op maandag 2 mei 2016 10:45 schreef DustPuppy het volgende:
Ik vond Zemo juist een hele ingetogen en begrijpelijke badguy.
Dat steeds weer afluisteren van de voicemail van zijn vrouw ook.
Uiteindelijk was het een badguy die de Avengers door hun eigen acties hebben gecreëerd.
En aangezien deze film juist ging over de onbedoelde bij-effecten (collateral damage) van Avengers operaties in het verleden paste hij hier prima in.
Ik bedoel, kan het nog duidelijker dat de Avengers oversight nodig hebben? De ramp in Sokovia (en de gevolgen daarvan) zijn uiteindelijk compleet terug te voeren naar Stark en Banner die dachten even een AI in elkaar te draaien.
Omdat je dan twintig topics door moet ploegen. Want dat is bij Star Wars nu zo'n succes... (Prequels en OT in centraal topic, eentje voor VII, eentje voor VIII en dan nog eentje voor Rogue One, volgt u hem nog?)quote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef Breuls het volgende:
Waarom hebben we eigenlijk niet gewoon een topic per film?
Okee, overzicht dus. Maar ik vind het juist lastig om over bijvoorbeeld Doctor Strange te beginnen als de lopende discussie, logischerwijs, de meest recent uitgekomen film bespreekt. Dat versplintert heel erg.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Omdat je dan twintig topics door moet ploegen. Want dat is bij Star Wars nu zo'n succes... (Prequels en OT in centraal topic, eentje voor VII, eentje voor VIII en dan nog eentje voor Rogue One, volgt u hem nog?)
Ik zie persoonlijk niet de definitieve meerwaarde.
Oh absoluut niet. Zit ik ook niet op te wachten hoor.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:41 schreef Skull-splitter het volgende:
En om dan a la tweakers alles dwangmatig in stukjes te gaan knippen past hier niet zo best denk ik.
Ik miste het Civil War topic ook. Zelf zie ik liever een topic per film (zoals BvS een topic heeft), en dat het "Nieuwe Marvel films" topic wordt gebruikt voor toekomstige nieuwe Marvel films.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okee, overzicht dus. Maar ik vind het juist lastig om over bijvoorbeeld Doctor Strange te beginnen als de lopende discussie, logischerwijs, de meest recent uitgekomen film bespreekt. Dat versplintert heel erg.
Plus, als iemand zoekt naar een topic voor Civil War kan-ie het misschien niet vinden. Ik heb dat zelf al een paar keer gehad tot ik ontdekte dat het generieke topic ervoor werd misbruikt.
Misschien moeten we "toekomstige" films nog geen topic geven, maar kunnen we films die binnen een jaar ofzo uitkomen, of driekwart jaar, wel een topic geven. Dat houdt de wildgroei een beetje ingeperkt, maar geeft wel ruimte voor verdieping.
quote:Op dinsdag 3 mei 2016 07:58 schreef Elzies het volgende:
[..]
De films overlappen elkaar en kennen een vervolgprincipe dus ik vind zo'n algemene topic juist prima. Er komt in ieder geval veel Marvel in aantocht.![]()
Ik hoop alleen dat ze de Hulk visueel bezien beter gaan uitbeelden. Het blijft nog steeds een weggelopen gedigitaliseerde versie tussen de 'echte' mensen.
zal nooit gebeuren helaas in verband de rechten dat Marvel heeft met Hulk.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 08:28 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik zou graag planet Hulk en daarna mogelijk Wold War Hulk willen zien. Weet alleen niet of dat qua technieken al mogelijk en of het wel past in de MCU je hebt nu natuurlijk ook niet de volledige inmunatie. En film Tony Stark die Banner de ruimte in schiet zie ik toch niet snel gebeuren.
Daar kunnen ze vast wel een dealtje over maken met Universal.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren helaas in verband de rechten dat Marvel heeft met Hulk.
Pas als Marvel weer alle rechten heeft zou het wel kunnen.
Vanwege the hulk of Namor?quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:40 schreef Breuls het volgende:
[..]
Daar kunnen ze vast wel een dealtje over maken met Universal.
Ik ga er toch over beginnen nu.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Okee, overzicht dus. Maar ik vind het juist lastig om over bijvoorbeeld Doctor Strange te beginnen als de lopende discussie, logischerwijs, de meest recent uitgekomen film bespreekt. Dat versplintert heel erg.
Gezien het eenzelfde universum is, kan Strange het altijd aan de stok krijgen met Hydra. Maar dat verwacht ik niet.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:36 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik ga er toch over beginnen nu.Aangezien ik Doctor Strange niet echt ken, heeft hij normaal iets met Hydra van doen of is dat alleen Captain America? En speelt het verhaal van Doctor Strange zich af na Civil War of een stuk eerder? (Aangezien Hydra in de tweede Captain America al weet dat Stephen Strange bestaat enzo.)
Zolang ze geld zien wel. Tot 2019 zou ik er niet op rekenen, want met drie films per jaar in 2017 en 2018 zit het Marvel-schema aardig vol.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zouden er ook nog nieuwe iron man films komen of denken jullie niet?
Ik hoop btw ook op secret wars...
Gerucht gaat dat RDJ nog wel een Iron man wilt doen.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:48 schreef 6star6lord6 het volgende:
Zouden er ook nog nieuwe iron man films komen of denken jullie niet?
Ik hoop btw ook op secret wars...
Hij heeft zijn eigen vijanden, maar aangezien hij in The Winter Soldier genoemd werd als potentiele vijand van Hydra komen we ze wellicht tegen. Ik geloof dat het voornamelijk om Dormammu gaat.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 14:36 schreef Operc het volgende:
[..]
Ik ga er toch over beginnen nu.Aangezien ik Doctor Strange niet echt ken, heeft hij normaal iets met Hydra van doen of is dat alleen Captain America? En speelt het verhaal van Doctor Strange zich af na Civil War of een stuk eerder? (Aangezien Hydra in de tweede Captain America al weet dat Stephen Strange bestaat enzo.)
RDJ speelt gewoon zichzelf maar dan nog een tikkie overdreven volgens mijquote:Op dinsdag 3 mei 2016 23:10 schreef KingRadler het volgende:
RDJ is in het echte leven Tony Stark geworden.
Wat hij verdient heeft om Iron Man te spelen is niet normaal.
zoals het dus in het verleden gingquote:Op maandag 2 mei 2016 13:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Plus, als iemand zoekt naar een topic voor Civil War kan-ie het misschien niet vinden. Ik heb dat zelf al een paar keer gehad tot ik ontdekte dat het generieke topic ervoor werd misbruikt.
Misschien moeten we "toekomstige" films nog geen topic geven, maar kunnen we films die binnen een jaar ofzo uitkomen, of driekwart jaar, wel een topic geven. Dat houdt de wildgroei een beetje ingeperkt, maar geeft wel ruimte voor verdieping.
Planet Hulk kan makkelijk zonder dat de rechten weer bij Marvel Studios liggen, want daarin komen weinig andere reguliere personages voor.quote:Op dinsdag 3 mei 2016 11:31 schreef KingRadler het volgende:
[..]
zal nooit gebeuren helaas in verband de rechten dat Marvel heeft met Hulk.
Pas als Marvel weer alle rechten heeft zou het wel kunnen.
Ik zocht ook al het Civil War topic...quote:Op maandag 2 mei 2016 13:31 schreef Breuls het volgende:
[..]
Captain America: Civil War (2016) - Box office / businessquote:Op woensdag 11 mei 2016 21:51 schreef KingRadler het volgende:
ben bang dat Civil War gaat floppen. (financieel)
quote:Op woensdag 11 mei 2016 21:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Captain America: Civil War (2016) - Box office / business
De laatste box office update was op 6 mei, grote kans dat het nu al verdubbelt is.quote:
Budgetquote:
Producion value ligt dan ook nogal hoog.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
250 miljoen blijft wel een absurd hoge kostprijs voor een film, ongeacht of ze 't er gemakkelijk uithalen of niet. Ik blijf het lichtjes obsceen vinden dat zoiets zoveel geld kost om te maken.
Ja, maar Deadpool deed het met 1/5e van dat budget.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:06 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Producion value ligt dan ook nogal hoog.
Denk dan ook dat het vooral de acteurs zijn die veel van dat budget innemen en niet de film zelf.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:19 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja, maar Deadpool deed het met 1/5e van dat budget.
Dan mogen BvS en Civil War er gelikter uitzien en wat groter zijn qua scope, desalniettemin heb ik toch het gevoel dat ze zich bij Marvel en WB zich eigenlijk mogen schamen dat ze zo extreem veel meer geld nodig hebben om iets te maken dat eigenlijk maar een tikkeltje meer kwaliteit heeft (op vlak van production value dan).
Tuurlijk, er zijn nog andere factoren, zoals RDJ met zijn belachelijk hoge looneisen. Heel Deadpool kan bijna gemaakt worden voor wat die krijgt voor zijn deelname aan een doorsnee Marvel film.
$737,792,138 (10 May 2016) en krijgt waarschijnlijk over het weekend weer een redelijke bump.quote:Op woensdag 11 mei 2016 22:11 schreef -Menn0- het volgende:
[..]
Budget
$250,000,000 (estimated)
Gross
$678,391,000 (Worldwide) (9 May 2016)
Mwoa valt wel mee toch
250 miljoen is inderdaad redelijk absurd.quote:Op woensdag 11 mei 2016 23:05 schreef SaintOfKillers het volgende:
250 miljoen blijft wel een absurd hoge kostprijs voor een film, ongeacht of ze 't er gemakkelijk uithalen of niet. Ik blijf het lichtjes obsceen vinden dat zoiets zoveel geld kost om te maken.
Tot deze film mocht ik film captain veel meer dan hoe hij in de comics is daar heeft hij namelijk out of the blue the x-men aangevallen en een oorlog ontketend.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 06:21 schreef Sinister-D- het volgende:
Ja, raar dat ze een karakter nagenoeg dezelfde persoonlijk geven als in de strips waar het op gebaseerd is...
Hoef je in het MCU niet bang voor te zijn iigquote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot deze film mocht ik film captain veel meer dan hoe hij in de comics is daar heeft hij namelijk out of the blue the x-men aangevallen en een oorlog ontketend.
Nee. De film verschijnt alleen niet meer in Phase 3.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Inhumans is toch stilletjes uit de planning verdwenen?
weet ik, toch ben ik meer benieuwd naar deze Phasequote:
quote:Op vrijdag 27 mei 2016 16:15 schreef KingRadler het volgende:
[..]
weet ik, toch ben ik meer benieuwd naar deze Phase
of we dan nieuwe acteurs gaan krijgen voor Cap of Ironman.
Ik zou het niet weten maar er is wel wat mee gedaan door Marvel. Bij Agents of s.h.i.e.l.d ging heel het afgelopen seizoen en de helft van het vorige seizoen hierover.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 13:10 schreef wolfrolf het volgende:
Inhumans is toch stilletjes uit de planning verdwenen?
Daarover gesproken. Hoe is Batman vs. Superman?quote:Op vrijdag 27 mei 2016 10:59 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Tot deze film mocht ik film captain veel meer dan hoe hij in de comics is daar heeft hij namelijk out of the blue the x-men aangevallen en een oorlog ontketend.
DC, begin volgend jaarquote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:04 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Is het heel erg fout als ik graag eens een goede Wonderwoman-film zou zien?
Best zin in.quote:
Lang niet zo slecht als veel reacties je doen denken. Wel moet je er open voor staan en goed opletten. Meeste klachten gaan over een onlogisch verhaal terwijl motivatie en dergelijke er gewoon goed in verwerkt zit. Het is niet zo'n hapklare snack als een gemiddelde Marvelfilm.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Hoe is Batman vs. Superman?
Verschrikkelijk, de slechste superheldenfilm die ik tot nu toe heb gezien. Wat een teleurstelling. Zelfs The Amazing Spider Man 2 was beter.quote:Op vrijdag 27 mei 2016 18:06 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Daarover gesproken. Hoe is Batman vs. Superman?
Je kan ook te ver gaan..quote:Op zaterdag 28 mei 2016 17:08 schreef studentje7.1 het volgende:
[..]
Verschrikkelijk, de slechste superheldenfilm die ik tot nu toe heb gezien. Wat een teleurstelling. Zelfs The Amazing Spider Man 2 was beter.
ASM 2 had anders een enorm goede Spider-man, vooral het slingeren door New York heen. En natuurlijk Gwen Stacy. Verders is het natuurlijk kei slecht.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 19:47 schreef Geo4kant het volgende:
[..]
Je kan ook te ver gaan..
Ik ben ook teleurgesteld door BvS maar het is echt geen ASM2.. waar echt niks goed aan was.
De film is het wel waard, tenslotte krijg je en Batman en Superman en ook nog eens Wonderwoman op het witte doek, het is alleen geen sterke film. Hoop dan ook dat Snyder er af gehaald gaat worden.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De film is dus het zien waard als je open staat voor het wat afwijkende thema van deze film?
Wonderwoman, dat werd tijd! Ik wacht nog steeds op een film die over haar gaat. Ik zou trouwens ook graag eens meer een achtergrondverhaal willen zien over The Black Widow. Ik heb helaas niet al die comics gelezen (niet met de paplepel ingegoten, wel Superman-comics gelezen), begrijp ik het goed dat The Black Widow een door Rusland getrainde spionne is die vanaf zeer jong zeer intensief werd getraind op een nogal inhumane manier? Zoals bepaalde karakters in de serie Agent Carter (aanrader voor wie het nog heeft gemist, bekijk het eerste seizoen).quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:53 schreef Uezurii het volgende:
[..]
De film is het wel waard, tenslotte krijg je en Batman en Superman en ook nog eens Wonderwoman op het witte doek, het is alleen geen sterke film. Hoop dan ook dat Snyder er af gehaald gaat worden.
Komt het wel op neer ja. Black Widow krijgt dan ook haar eigen film heeft Marvel bekend gemaakt. Wanneer is nog niet bekend.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:07 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Wonderwoman, dat werd tijd! Ik wacht nog steeds op een film die over haar gaat. Ik zou trouwens ook graag eens meer een achtergrondverhaal willen zien over The Black Widow. Ik heb helaas niet al die comics gelezen (niet met de paplepel ingegoten, wel Superman-comics gelezen), begrijp ik het goed dat The Black Widow een door Rusland getrainde spionne is die vanaf zeer jong zeer intensief werd getraind op een nogal inhumane manier?
Mooi!quote:Op zondag 29 mei 2016 00:08 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Komt het wel op neer ja. Black Widow krijgt dan ook haar eigen film heeft Marvel bekend gemaakt. Wanneer is nog niet bekend.
Hopelijk maken ze daar Black Widow and Hawkeye van.quote:Op zondag 29 mei 2016 00:08 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Komt het wel op neer ja. Black Widow krijgt dan ook haar eigen film heeft Marvel bekend gemaakt. Wanneer is nog niet bekend.
Zoals ik al zei: wel op blijven letten.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:45 schreef Uezurii het volgende:
[..]
ASM 2 had anders een enorm goede Spider-man, vooral het slingeren door New York heen. En natuurlijk Gwen Stacy. Verders is het natuurlijk kei slecht.
En daar heb je Skull-splitter weer die diepgang ziet in Batman v Superman... Man man man... De film zit niet goed in elkaar, de motivaties zitten er in maar zijn enorm slecht.
Batman: Superman strooooonnnggg.... He alien... I hate!!
Superman: Batman is a vigilante
Lois: So are you Clark
Superman: Whatever I hate him.
Top motivatie!
En dan niet te spreken over al die Justice League teasers die er in gepropt zijn...
Eerste reacties zijn lovend heb ik begrepen.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:10 schreef KingRadler het volgende:
hoe Suicide Squad het gaat doen met boxoffice is voor mij een raadsel.
Het is toch een film met veel onbekende karakters.
Ze proberen dat wel te compenseren door heel luid te roepen dat Batman als "verrassing" in de film zit. Net zoals ze andere studio's ook met Spider-Man en Wolverine deden. Marketingtechnisch gezien natuurlijk een logische zet, maar anderzijds ook wel laf. Op die manier ga je nooit meer verrast worden door iemand die opduikt in een film.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:10 schreef KingRadler het volgende:
Misschien moet jij zelf eens opletten en zien dat de film aan alle kanten rommelt. De film is universeel matig tot slecht bevonden. Hebben dan al die mensen het mis? Want de film is zo diep en wij begrijpen het niet. Of is de film gewoon niet zo goed. Zet toch eens die fanboy bril af man.quote:Op zondag 29 mei 2016 07:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: wel op blijven letten.
Ik ging blanco naar binnen, weinig fanboy aan. MOS vond ik vooral impact missen, afstandelijk. Deze film deed het gewoon beter en als je jankt over de justice league dan heb je niet verder gekeken dan de twee namen.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:22 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Misschien moet jij zelf eens opletten en zien dat de film aan alle kanten rommelt. De film is universeel matig tot slecht bevonden. Hebben dan al die mensen het mis? Want de film is zo diep en wij begrijpen het niet. Of is de film gewoon niet zo goed. Zet toch eens die fanboy bril af man.
Ja, dat is jammer. Ik zag de laatste Captain America film zonder dat ik van tevoren wist dat Spiderman er in zou zitten (soort van, aangezien hij nu nog een kind is). Gelukkig maar dat ik bijna niets over de film had opgevangen.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze proberen dat wel te compenseren door heel luid te roepen dat Batman als "verrassing" in de film zit. Net zoals ze andere studio's ook met Spider-Man en Wolverine deden. Marketingtechnisch gezien natuurlijk een logische zet, maar anderzijds ook wel laf. Op die manier ga je nooit meer verrast worden door iemand die opduikt in een film.
je wordt tegenwoordig idd zelden nog echt verrast als je het filmnieuws een beetje volgt. Maarja je volgt dat ook om nieuwtjes te krijgen... En als een studio het geheim houdt dan lekt er wel iets van de set uit, of gaan er sterke geruchten dat Ben Affleck gespot is bij een hotel in de buurt vd opnames. Tja daar doe je niets aan.quote:Op zondag 29 mei 2016 09:35 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ze proberen dat wel te compenseren door heel luid te roepen dat Batman als "verrassing" in de film zit. Net zoals ze andere studio's ook met Spider-Man en Wolverine deden. Marketingtechnisch gezien natuurlijk een logische zet, maar anderzijds ook wel laf. Op die manier ga je nooit meer verrast worden door iemand die opduikt in een film.
en hieromquote:Op maandag 30 mei 2016 12:47 schreef planethugo het volgende:
[..]
Denk trouwens wel dat Suicide Squad gaat scoren, voornamelijk door de aanwezigheid vd Joker. Die trekt na BvS misschien nog wel meer mensen naar de bios dan Batman
Je bedoelt zoiets als Guardians of the Galaxy voor Marvel destijds? Die heeft t toch zeker behoorlijk goed gedaan.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:10 schreef KingRadler het volgende:
Je vergeet:quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:45 schreef Uezurii het volgende:
[..]
ASM 2 had anders een enorm goede Spider-man, vooral het slingeren door New York heen. En natuurlijk Gwen Stacy. Verders is het natuurlijk kei slecht.
En daar heb je Skull-splitter weer die diepgang ziet in Batman v Superman... Man man man... De film zit niet goed in elkaar, de motivaties zitten er in maar zijn enorm slecht.
Batman: Superman strooooonnnggg.... He alien... I hate!!
Superman: Batman is a vigilante
Lois: So are you Clark
Superman: Whatever I hate him.
Top motivatie!
Met een e-mail en een beetje security footage nota benequote:En dan niet te spreken over al die Justice League teasers die er in gepropt zijn...
Dat was ook mijn grootste commentaar. Zo'n dure film, zo'n belangrijke start van je film universum, zoveel tijd in gestoken... en dit was het beste dat ze konden verzinnen?quote:Op maandag 30 mei 2016 15:27 schreef planethugo het volgende:
vond BvS opzich nog wel vermakelijk en niet zo slecht zoals de meeste dat vonden, maar ik snap niet dat een studio 250 miljoen (of meer) in een film stopt en dat er dan bij een cruciaal moment zoals de verzoening tussen de 2 zo een ontzettend slechte redenatie achter zit met dat 'Martha'... dan zeg je als studiobaas toch: nee dit kan écht niet, verzin iets beters. Onbegrijpelijk dat hier een hele groep figuren mee akkoord gaan
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
Want ja, een laatste woord van je ouders die je wreekt blijkt dan ook de moeder van die ander te zijn, die die ander dan ook nog eens wil redden.quote:Op maandag 30 mei 2016 15:27 schreef planethugo het volgende:
vond BvS opzich nog wel vermakelijk en niet zo slecht zoals de meeste dat vonden, maar ik snap niet dat een studio 250 miljoen (of meer) in een film stopt en dat er dan bij een cruciaal moment zoals de verzoening tussen de 2 zo een ontzettend slechte redenatie achter zit met dat 'Martha'... dan zeg je als studiobaas toch: nee dit kan écht niet, verzin iets beters. Onbegrijpelijk dat hier een hele groep figuren mee akkoord gaan
Nee het is echt een ontzettend matige film. Gewoon niet leuk om naar te kijken of geld voor uit te geven.quote:Op zaterdag 28 mei 2016 23:48 schreef Bram_van_Loon het volgende:
De film is dus het zien waard als je open staat voor het wat afwijkende thema van deze film?
Als het een goede films is doet die gewoon wat Guardians ook deed... als het slecht is krijg je weer een teleurstelling zoals Batman v Sup.quote:Op zondag 29 mei 2016 02:10 schreef KingRadler het volgende:
Helemaal mee eens. Een film die gemaakt is door een incompetente regisseur. Terecht dag Bat v. Sup afgestraft is door de critics en fans.quote:Op zondag 29 mei 2016 13:22 schreef Uezurii het volgende:
[..]
Misschien moet jij zelf eens opletten en zien dat de film aan alle kanten rommelt. De film is universeel matig tot slecht bevonden. Hebben dan al die mensen het mis? Want de film is zo diep en wij begrijpen het niet. Of is de film gewoon niet zo goed. Zet toch eens die fanboy bril af man.
Gast, het was gewoon vreselijk en tenenkrommend. Kom op zeg.quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want ja, een laatste woord van je ouders die je wreekt blijkt dan ook de moeder van die ander te zijn, die die ander dan ook nog eens wil redden.
Het zou zomaar eens een strakgespannen snaar kunnen raken.
Sorry, maar het is een stuk plausibeler dan van de meme uitgaan die erna ontstond.
Ook de moeder van de ander te zijn? De naam kwam alleen overeen. Het was niet dezelfde vrouw...quote:Op maandag 30 mei 2016 16:43 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Want ja, een laatste woord van je ouders die je wreekt blijkt dan ook de moeder van die ander te zijn, die die ander dan ook nog eens wil redden.
Het zou zomaar eens een strakgespannen snaar kunnen raken.
Sorry, maar het is een stuk plausibeler dan van de meme uitgaan die erna ontstond.
suicide squad is DC comics, offtopic!!!1quote:Op zaterdag 4 juni 2016 15:19 schreef Dr.Mikey het volgende:
Deadpool was de beste comic film van dit jaar met daarachter Civil War en verder daar achter X-men Apocalypse ik hoop dat Dr Strange zich nog ergens tussen Civil War en Deadpool kan plaatsen.
Suicide Squad lijkt me een leuke yolol film die je moet kijken terwijl je knetter stoned bent.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |