Nee. Tevens ben ik het eens met de klacht. Ellie Lustquote:Op maandag 2 mei 2016 12:03 schreef zovty het volgende:
Kunnen jij en Mr Salazar geen eigen tv klachten topic beginnen?
Pap!quote:Op maandag 2 mei 2016 12:12 schreef Hallojo het volgende:
Kan iemand mij vertellen wát Ellie nou eigenlijk lust?
Sowieso vis.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:12 schreef Hallojo het volgende:
* er wel van.quote:
Maar waarschijnlijk geen worstquote:
Alsof iemand z'n worst in die dijk wil stoppen.quote:
Ik denk dat Tong wel meer dan 88 topics heeft.quote:
Wat heeft Justin Bieber hier mee te maken.quote:
Waarom zien dijken er vaak zo mannelijk uit?quote:Op maandag 2 mei 2016 13:17 schreef ShevaJB het volgende:
[..]
Wat heeft Justin Bieber hier mee te maken.
Teveel testosteron.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:18 schreef MrSalazar het volgende:
[..]
Waarom zien dijken er vaak zo mannelijk uit?
Jij bent iemand die deze smiley ook gebruikt bij Zomergasten, VI, Andere Tijden en Boeken.quote:
Mosselen. Of anders haring.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:12 schreef Hallojo het volgende:
KLB / Op verzoek. Centraal tong80 en Mr. Salazars klaagtopicquote:Op maandag 2 mei 2016 12:03 schreef zovty het volgende:
Zou prachtig zijn.quote:Op maandag 2 mei 2016 12:03 schreef zovty het volgende:
Haar voorganger kwam ook graag in beeld.quote:Op maandag 2 mei 2016 15:42 schreef LurkJeRot het volgende:
Vraag me alleen af waar de conclusie vandaan komt dat ze een groot ego zou hebben. Toelichting?
Forumdiscipline zul je bedoelen, wat een bagger altijdquote:Op maandag 2 mei 2016 12:16 schreef Strani het volgende:
Sowieso kan Tong wel wat etherdiscipline gebruiken trouwens.
Geef eens voorbeelden newbie die net komt aangescheten.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:20 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Forumdiscipline zul je bedoelen, wat een bagger altijd!
Ik heb de leeftijd dat je heel wat moet voorstellen om bij mij de lust op te wekken.quote:Op maandag 2 mei 2016 19:30 schreef Homijn het volgende:
Ik begrijp hieruit dat Ellie geen lust opwekt bij TS.
Oh sorry grote God dat ik na 4 jaar nog steeds een newbie benquote:Op maandag 2 mei 2016 20:27 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geef eens voorbeelden newbie die net komt aangescheten.
Ga toch eens niet in op een kneus wiens enige prestatie is langer op een forum te zijn dan anderen.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:00 schreef pussycatdoll het volgende:
[..]
Oh sorry grote God dat ik na 4 jaar nog steeds een newbie ben. Ik zal nooit op kunnen boksen tegenover jouw 16 jaar. Leer me het vak!
Dat ligt aan de anderen. Verder heb ik idd geen bijdrage geleverd. Je grieft me wel. Je raakt een gevoelige snaar. ben toetsenist. Maar dan nog.quote:Op maandag 2 mei 2016 21:11 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ga toch eens niet in op een kneus wiens enige prestatie is langer op een forum te zijn dan anderen.
je had ook Erika las kunnen lusten.quote:
Brabant... Amsterdam... Ach lijkt op elkaar.quote:Op maandag 2 mei 2016 13:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
Zij is toch woordvoerder van Brabant () ofzo? Deze kerel is dan wel weer een baas.
[ afbeelding ]
Ga jij je eerst maar eens verdiepen Tong80quote:Op maandag 2 mei 2016 12:02 schreef tong80 het volgende:
De zoveelste onbekende BNer waar we jarenlang aan vast zitten.
[ afbeelding ]
De gruwel. Het lult maar en het lult maar.
Ga boeven vangen mens.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |