wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kun jij als Limburger nou voor Ajax zijn![]()
support your locals is een beetje vreemd als dat betekent dat je voor roda jc moet zijnquote:Op zondag 1 mei 2016 18:20 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Hoe kun jij als Limburger nou voor Ajax zijn![]()
Wel een stuk lastigere wedstrijd dan vandaag. Maar goed, ik snapte al niet dat zo veel mensen zo bang voor Twente waren.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels als iets positiever over het duel tegen De Graafschap?
De Graafschap zal ongetwijfeld voor de eer gaan spelen uiteraard, maar anderzijds mogen ze ook snel aan de bak voor de PO, is het kwaliteitsverschil vrij groot en spelen ze nergens meer voorquote:Op zondag 1 mei 2016 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een stuk lastigere wedstrijd dan vandaag. Maar goed, ik snapte al niet dat zo veel mensen zo bang voor Twente waren.
Eerste goal weer een geweldige counter. Daarna ging Twente risico nemen en werd het voor Ajax heel makkelijk. Goeie overwinning uiteindelijk.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:44 schreef Tagliano het volgende:
Ik heb helaas de wedstrijd niet kunnen zien, iemand die mij iets zou kunnen vertellen over het spelbeeld?
Nee. Pas als die schaal in de klauwen ligt van Klaassen ga ik juichen.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Inmiddels als iets positiever over het duel tegen De Graafschap?
Dankquote:Op zondag 1 mei 2016 18:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Eerste goal weer een geweldige counter. Daarna ging Twente risico nemen en werd het voor Ajax heel makkelijk. Goeie overwinning uiteindelijk.
Uiteraard, maar je bent toch wel met mij eens dat Ajax favoriet is in die wedstrijd en de titelstrijd?quote:Op zondag 1 mei 2016 18:31 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nee. Pas als die schaal in de klauwen ligt van Klaassen ga ik juichen.
Da's gewoon druk opvoeren. Niet vreemd natuurlijk. Als hij had gezegd dat ze geen kans meer maakte was dat vreemder geweest. Dat van Mertens was destijds heel anders en gewoon oerdom.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:49 schreef Donnie-Brasco het volgende:
Mocht Ajax volgende week kampioen worden, heeft dan iemand het 'Mertens' -momentje van 2015/2016 al klaar staan. Die Cocu die paar weken geleden zei dat PSV 4x moest winnen en dan kampioen zou zijn.
Vanaf nu wel ja. Maar tegen Twente ging het niet best.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:33 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Uiteraard, maar je bent toch wel met mij eens dat Ajax favoriet is in die wedstrijd en de titelstrijd?
Prachtig gifje. Meer frustie lampiemero's meer meeeerquote:Op zondag 1 mei 2016 18:16 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[ afbeelding ]
Hopelijk geen jinx
+Als iemand nog een leuk gifje heeft van Frank hoor ik het wel.
Dat het spel niet best is is (helaas) geen nieuwigheidje, al kan ik over deze specifieke wedstrijd niet veel zeggenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:35 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Vanaf nu wel ja. Maar tegen Twente ging het niet best.
De Graafschap uit is al sinds dag 1 een speeltuin voor Ajax. En nu ze nergens meer om spelen en niet per se onsympathiek zijn tov Ajax wordt het anders? Nee het wordt 1 grote feestdag. Noteer dat maar.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:29 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
[..]
Wel een stuk lastigere wedstrijd dan vandaag. Maar goed, ik snapte al niet dat zo veel mensen zo bang voor Twente waren.
Vandaag was zeker niet slecht. Veel liep stuk op het enorm matige spel van Klaassen, maar afgezien daarvan was het vermakelijk en kreeg Ajax genoeg kansen.quote:Op zondag 1 mei 2016 18:36 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat het spel niet best is is (helaas) geen nieuwigheidje, al kan ik over deze specifieke wedstrijd niet veel zeggen
quote:Op zondag 1 mei 2016 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vandaag was zeker niet slecht. Veel liep stuk op het enorm matige spel van Klaassen, maar afgezien daarvan was het vermakelijk en kreeg Ajax genoeg kansen.
Ik roep ook al een half jaar dat Ajax meer uit de omschakeling moet halen door snelle spelers als Cerny op te stellen. Ben blij dat Frank dat nu ook inziet.
Als ik ergens nog wat tijd kan vinden misschien maar de wedstrijd terugkijkenquote:Op zondag 1 mei 2016 18:38 schreef Monolith het volgende:
[..]
Vandaag was zeker niet slecht. Veel liep stuk op het enorm matige spel van Klaassen, maar afgezien daarvan was het vermakelijk en kreeg Ajax genoeg kansen.
Ik roep ook al een half jaar dat Ajax meer uit de omschakeling moet halen door snelle spelers als Cerny op te stellen. Ben blij dat Frank dat nu ook inziet.
Alsof jij geen tijd hebtquote:Op zondag 1 mei 2016 18:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Als ik ergens nog wat tijd kan vinden misschien maar de wedstrijd terugkijken
Mja ik kan het niet opnemen dus ik moet daadwerkelijk tijd hebben wanneer FOX herhaalt, dat maakt het lastigerquote:
Ajax speelt nagenoeg de hele tweede seizoenshelft al vanuit de omschakeling. Dus ik weet niet waar jij het afgelopen halfjaar naar hebt zitten kijken. Eerste seizoenshelft was eindeloos en doelloos rondtikken, maar tweede seizoenshelft zakken ze veel meer in om er daarna snel uit te komen. 10 keer leuker om te zien en veel effectiever.quote:
quote:Op zondag 1 mei 2016 17:32 schreef Bronson_ het volgende:
http://psv.netwerk.to/forums/HTML/forum18/2018-519.php![]()
![]()
![]()
![]()
Inderdaad maakt al weken blunders.quote:Op zondag 1 mei 2016 17:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Cillessen zit in een duidelijke vormdip, maar oke.
Ja dat zegt ie inderdaad.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |